de naam moet je wel vaak horen om het te onthoudenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaar dat het ook is blijven hangen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Krystl... Zou ze de grote bril van d'r vriendje gebruikt hebben als geld-inzamelbak?
Ik zat iets anders te doen tussendoor en had de aankondiging gemistquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaar dat het ook is blijven hangen.
Gezelligheid op de Grote Markt in Haarlem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Kijk, zij staat op een goede plek om geld op te halen, terras vol mensen.
Haarlem altijd +1quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezelligheid op de Grote Markt in Haarlem.
Het zou vreemd zijn als het elke week slechter zou worden...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat het lijkt of het elke week wel iets verbeterd het programma.
Nou... dat komt vaker voor dan je denkt hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn als het elke week slechter zou worden...
En zitten wij in spannen te gluren of we ze kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Bijna weer.
Volgende week zitten er rond dit tijdstip 4 Fok!kers angstig tv te kijken of ze in beeld komen![]()
.
Ik laat mijn Pinopak thuis dus dat wordt goed zoekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En zitten wij in spannen te gluren of we ze kunnen ontdekken
Ik ga wel gewoon achter jou staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Bijna weer.
Volgende week zitten er rond dit tijdstip 4 Fok!kers angstig tv te kijken of ze in beeld komen![]()
.
Jullie gaan toch wel IETS doen zodat we jullie herkennen? Zijn toch niet zoveel mensen in dit topicquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik laat mijn Pinopak thuis dus dat wordt goed zoeken
Haha topquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon achter jou staan
Was ik op zich niet van plan. Met m'n 2m lengte val ik sowieso al op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie gaan toch wel IETS doen zodat we jullie herkennen? Zijn toch niet zoveel mensen in dit topic
Ja dat van je lengte had ik al begrepen inderdaad, ik ga letten op een grote vent met een meisje erachter verstoptquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha top
[..]
Was ik op zich niet van plan. Met m'n 2m lengte val ik sowieso al op.
Nee. NL3 nog niet aanstaan? Ekdom noemde ze net. Oa Julian Velard, Ellie Goulding en Mr. Polska.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Zou Robbie Williams deze week komen? Hij was gisteren ook bij The Voice namelijk... Zal haast wel niet, maar je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |