Hehequote:
Goeie reden om te roken tot je grafquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe
Nou, als ik doorzet met stoppen met roken, ga ik wsl wel weer een paar kilootjes aankomen helaas
Haha!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie reden om te roken tot je graf
wat voor alcohol heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe
Nou, als ik doorzet met stoppen met roken, ga ik wsl wel weer een paar kilootjes aankomen helaas
Pisang, kan ik lekker makkelijk mixen met vruchtensap (vitamine c enz hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat voor alcohol heb je gekocht dan?
coronaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat voor alcohol heb je gekocht dan?
Baileys is lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baileysdaar eb ik zin in
maar ik ga vanavond nog naar een punk-schuurfeest dus niet echt de themadrank
Zo maar euroshopper bier halen
Was vodka dan weer niet handiger geweest?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pisang, kan ik lekker makkelijk mixen met vruchtensap (vitamine c enz he)
Aldi-variant net zo lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baileys is lekker![]()
Maar oh zo duur
Niks mis met Coronaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mooi is dit, ik denk dat het uit is.
Misschien, maar ik wou weer snel naar huis en had geen zin om na te moeten denken over de fles wodka.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was vodka dan weer niet handiger geweest?
Van die goedkope varianten krijg ik koppijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aldi-variant net zo lekker
Dat het uit is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mooi is dit, ik denk dat het uit is.
Jawel HJ of bijzondere biertjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Drink je verder niks anders eiigenlijk?
Maar das dus gewoon allemaal bier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel HJ of bijzondere biertjesMaar nu zin in iets lichts.. dus coronaatje
shotjes of cocktailsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das dus gewoon allemaal bier.
Drink je nooit eens iets sterkers of zo?
Oke, dan drink ik het zelf opquote:
Dat hoor ik wel meer vrouwen zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |