quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mm als user ben je leuk
banjomoviesquote:
Wat de neuk is banjomovies dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
banjomovies![]()
![]()
Ik hoorde dat bardo nu ook opd e echte TV komt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is banjomovies dan.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
je mag best op de koffie komen hoor..
Prima hoor. Weet je zeker dat jij jezelf dan ook in bedwang kan houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima hoor. Weet je zeker dat jij jezelf dan ook in bedwang kan houden?
Wel apart dat jullie het zowel kennen als er een hekel aan hebben.quote:
Zelfs met die behoeften die je nu hebt?quote:
Misschien zijn die in een keer weg als ze met jou koffie lurkt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met die behoeften die je nu hebt?
Ik blijf liever in de waan dat ik dat effect niet op haar heb.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Misschien zijn die in een keer weg als ze met jou koffie lurkt?
Wat, die achternaam.quote:Maar is het echt zo dat de jongeren juist daar geen remmingen hebben? Een bezoek aan twee zuipketen - één commerciële en één niet commerciële- geeft een ander beeld. "Hangjongeren zonder plek om naar toe te gaan, zuipen zich buiten misschien klem voordat ze de discotheek in gaan, wij niet hoor", zegt Arjan van huiskamerschuur de Sckuit in het dorpje Oosterblokker. De honken lijken juist een redmiddel tegen verveling. Dirk van de Boxxx uit Urk vertelt: "Ik was jarenlang drugsverslaafd, maar voor deze tent ben ik verantwoordelijk. Drugs raak ik niet meer aan."
Iedereen kent bardo wel, het is de bekendste nederlandse vlogger naast ditisjanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel apart dat jullie het zowel kennen als er een hekel aan hebben.
Hou dat maar zo ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf liever in de waan dat ik dat effect niet op haar heb.
Ik ken bardo niet, ik ken alleen ditismilan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen kent bardo wel, het is de bekendste nederlandse vlogger naast ditisjan
Oja milan heb je ook nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken bardo niet, ik ken alleen ditismilan.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met die behoeften die je nu hebt?
Ik hoef zelf niet meer te reagerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zijn die in een keer weg als ze met jou koffie lurkt?
Dan ga ik je straks wel stalken via DM. Misschien heb ik dan een beter effect op je.quote:
Moet wel een grap zijn tochquote:
Hoop het... maar die namen ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet wel een grap zijn toch
Dat accent is duidelijk genept
Fijn dat je hier ook bent uitgekomen.quote:
Heb jij lippen tussen je beenjtes :'O?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fijn dat je hier ook bent uitgekomen.
Ze kijken eerst naar je lippen, dus ik zorg dat ik eens strakke broek aanheb
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij lippen tussen je beenjtes :'O?
me honey boo-boo child!1quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij lippen tussen je beenjtes :'O?
verneukt 4 lifequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
Kijk dan hoe snoezig!
[ afbeelding ]
SOwieso niet eens een mooi kindquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
Kijk dan hoe snoezig!
[ afbeelding ]
Erg sneu idd.quote:
Ach, aan de andere kant van de grote plas heb je dan weer ditquote:
Is dat een mens?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant van de grote plas heb je dan weer dit
[ afbeelding ]
Heeft overigens wel een veel mooiere lijn dan dat mormel ooit gaat krijgen, dat wel.
Anders sneu, desalniettemin sneu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
Ach, aan de andere kant van de grote plas heb je dan weer dit
[ afbeelding ]
Heeft overigens wel een veel mooiere lijn dan dat mormel ooit gaat krijgen, dat wel.
Ouwe alcoholist!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ben er weer. Door de regen gefietst want ik wou drank!
(en geen pasta als avondeten)
Hehequote:
Goeie reden om te roken tot je grafquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe
Nou, als ik doorzet met stoppen met roken, ga ik wsl wel weer een paar kilootjes aankomen helaas
Haha!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie reden om te roken tot je graf
wat voor alcohol heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe
Nou, als ik doorzet met stoppen met roken, ga ik wsl wel weer een paar kilootjes aankomen helaas
Pisang, kan ik lekker makkelijk mixen met vruchtensap (vitamine c enz hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat voor alcohol heb je gekocht dan?
coronaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat voor alcohol heb je gekocht dan?
Baileys is lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baileysdaar eb ik zin in
maar ik ga vanavond nog naar een punk-schuurfeest dus niet echt de themadrank
Zo maar euroshopper bier halen
Was vodka dan weer niet handiger geweest?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pisang, kan ik lekker makkelijk mixen met vruchtensap (vitamine c enz he)
Aldi-variant net zo lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baileys is lekker![]()
Maar oh zo duur
Niks mis met Coronaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mooi is dit, ik denk dat het uit is.
Misschien, maar ik wou weer snel naar huis en had geen zin om na te moeten denken over de fles wodka.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was vodka dan weer niet handiger geweest?
Van die goedkope varianten krijg ik koppijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aldi-variant net zo lekker
Dat het uit is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mooi is dit, ik denk dat het uit is.
Jawel HJ of bijzondere biertjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Drink je verder niks anders eiigenlijk?
Maar das dus gewoon allemaal bier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel HJ of bijzondere biertjesMaar nu zin in iets lichts.. dus coronaatje
shotjes of cocktailsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das dus gewoon allemaal bier.
Drink je nooit eens iets sterkers of zo?
Oke, dan drink ik het zelf opquote:
Dat hoor ik wel meer vrouwen zeggen.quote:
jillz vind ik nu niet echt lekker, gewoon appelsap met een beetje prik...quote:
quote:
Haiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jillz vind ik nu niet echt lekker, gewoon appelsap met een beetje prik...
entrouwens!
kree..!! das een tijd geleden! Hoe bevalt je huisje?quote:
Hee.quote:
ja super, zoveel keer beter als waar ik zatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kree..!! das een tijd geleden! Hoe bevalt je huisje?
Dat was wel een lange postery in dat topic, op een gegeven moment ging het nergens meer overquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee.
Ik had gelezen wat je in de andere SC schreef. Je hoeft niet per se te lezen wat ik schrijf he?
Hey Kree! Hoe staan de dingen nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja super, zoveel keer beter als waar ik zat
oh fijn, scheelt dat je nu een plekje heb waar je je thuis voelt!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja super, zoveel keer beter als waar ik zat
Daar is SC voorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was wel een lange postery in dat topic, op een gegeven moment ging het nergens meer over
Morsecode? Bedoelde meer braille trouwens maar okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
echt een -_- bijdrage
dus bij deze: -_-
wat ben je creatief vandaagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
echt een -_- bijdrage
dus bij deze: -_-
Je bent echt een samenraapsel van bob en maanvisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Morsecode? Bedoelde meer braille trouwens maar oke
Je kan ook te ver gaan hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent echt een samenraapsel van bob en maanvis
nou wat het verhaal is, werk zegde mn tijdelijke contract op. ok onderhand had ik dit huisje geregeld al voor ik het wist dat hun niet zouden verlengen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Kree! Hoe staan de dingen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |