quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mm als user ben je leuk
banjomoviesquote:
Wat de neuk is banjomovies dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
banjomovies![]()
![]()
Ik hoorde dat bardo nu ook opd e echte TV komt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is banjomovies dan.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
je mag best op de koffie komen hoor..
Prima hoor. Weet je zeker dat jij jezelf dan ook in bedwang kan houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima hoor. Weet je zeker dat jij jezelf dan ook in bedwang kan houden?
Wel apart dat jullie het zowel kennen als er een hekel aan hebben.quote:
Zelfs met die behoeften die je nu hebt?quote:
Misschien zijn die in een keer weg als ze met jou koffie lurkt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met die behoeften die je nu hebt?
Ik blijf liever in de waan dat ik dat effect niet op haar heb.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Misschien zijn die in een keer weg als ze met jou koffie lurkt?
Wat, die achternaam.quote:Maar is het echt zo dat de jongeren juist daar geen remmingen hebben? Een bezoek aan twee zuipketen - één commerciële en één niet commerciële- geeft een ander beeld. "Hangjongeren zonder plek om naar toe te gaan, zuipen zich buiten misschien klem voordat ze de discotheek in gaan, wij niet hoor", zegt Arjan van huiskamerschuur de Sckuit in het dorpje Oosterblokker. De honken lijken juist een redmiddel tegen verveling. Dirk van de Boxxx uit Urk vertelt: "Ik was jarenlang drugsverslaafd, maar voor deze tent ben ik verantwoordelijk. Drugs raak ik niet meer aan."
Iedereen kent bardo wel, het is de bekendste nederlandse vlogger naast ditisjanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel apart dat jullie het zowel kennen als er een hekel aan hebben.
Hou dat maar zo ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf liever in de waan dat ik dat effect niet op haar heb.
Ik ken bardo niet, ik ken alleen ditismilan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen kent bardo wel, het is de bekendste nederlandse vlogger naast ditisjan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |