abonnement Unibet Coolblue
pi_118245086
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:31 schreef Kartmans het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie! Lijkt dan toch aardig te kloppen. Blijf het wel vreemd vinden dat MvP niet is uitgekeerd deze maand... Krijgen we dan volgende maand voor 4 maanden MvP?
Gewoon over 3 maanden he en dan zal eind januari/ begin februari wel oktober/december komen.
Ik denk dat we niet MVP hebben omdat de afsluiting van de periode erg dicht op de afsluiting van het kwartaal heeft gezeten. Eens in het jaar zit er 4 periodes tussen de MVP.
Logische klinkt het als het 1,4,7,11 is. We komen namelijk steeds ietsje dichter naar het begin van de maand.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118245708
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Gewoon over 3 maanden he en dan zal eind januari/ begin februari wel oktober/december komen.
Ik denk dat we niet MVP hebben omdat de afsluiting van de periode erg dicht op de afsluiting van het kwartaal heeft gezeten. Eens in het jaar zit er 4 periodes tussen de MVP.
Logische klinkt het als het 1,4,7,11 is. We komen namelijk steeds ietsje dichter naar het begin van de maand.
daar heb je een punt. Het is natuurlijk niet altijd elke 3 periodes...
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:57:34 #128
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_118245758
Ik kreeg in april MVP en in september, zit 5 maanden tussen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_118247306
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg in april MVP en in september, zit 5 maanden tussen?
Het had er deze maand sowieso bij moeten zitten.
pi_118253304
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:08 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Als ik het zo lees wil je graag allround dingen doen. Helaas doen veel AH's dat al jaren niet meer, dus je zult gewoon moeten kijken wat je dan het beste lijkt. Eventueel als je meer vrijheden wilt en enigszins klantvriendelijk en proactief bent bakkerij of deli/kaas overwegen.

Ik heb ook een overplaatsing gedaan (en een terugplaatsing overigens) wegens een verhuizing. Ik heb dat toen bij mijn asm aangegeven. Hij heeft mij toen een filiaal aangeraden en die heb ik gebeld met de vraag of ik daar naar overgeplaatst kon worden. Eenmaal daar nog kort een gesprekje gehad en was ik "aangenomen". 5 maanden later verhuisde ik weer terug en ben ik ook weer in mijn oude filiaal gaan werken. Zelfde principe, gewoon gevraagd. ;) Ik heb trouwens wel een vast contract dus dat is misschien anders als je dat nog niet hebt dat je dan idd met de 3 maanden zit.
Een minder lomp voorbeeld: ze willen mij de actie ombouw niet laten doen(heb het wel een aantal keren gedaan, dus ken al die displayplannen etc. wel), maar mensen die met tegenzin aan hun eerste werkdag beginnen, mogen het wel(een week later worden ze er weer afgehaald, omdat ze het niet snel genoeg doen :S). En dan moeten de TL's steeds die displayplannen, magazijnopstelling etc. opnieuw uit gaan leggen.

Maar goed - in mijn geval is het dus beter om morgen gewoon die andere filiaal te bellen om te vragen of ze nog mensen zoeken en of ik naar hun filiaal overgeplaatst kan worden?

quote:
Het had er deze maand sowieso bij moeten zitten.
Vorig jaar zaten er ook een keer vier uitbetaal periodes tussen MVP...
pi_118253433
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg in april MVP en in september, zit 5 maanden tussen?
Ik weet niet wat er bij jou aan de hand is maar ik heb even mijn loonstroken bekeken van afgelopen 4 jaar en ieder jaar zit hij in periode 11.
Ik had dit jaar in periode 1,4 en 7. Vorig jaar had ik ze ook in 1,4 en 7. Maar de laatste had ik in periode 11. Iemand heeft een aanname gedaan dat het in periode 10 zou komen maar hij zit dus al sinds 2009 in periode 11!!!
Dus dat jij in september MVP kreeg zou niet moeten kunnen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118253511
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef einschtein het volgende:

[..]

Het had er deze maand sowieso bij moeten zitten.
1,4,7,11 is ieder jaar wat ik kan terug zien.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118254874
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

1,4,7,11 is ieder jaar wat ik kan terug zien.
Dan waren ze vorige keer te laat/te vroeg/in ieder geval verkeerd? Vorige keer zaten er 3 salarisstroken tussen de MVP's.
pi_118256490
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan waren ze vorige keer te laat/te vroeg/in ieder geval verkeerd? Vorige keer zaten er 3 salarisstroken tussen de MVP's.
We hebben 13 periodes in een jaar dus er zit één keer per jaar 4 periodes tussen! En dat is dus nu, net als alle voorgaande jaren.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118259571
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

We hebben 13 periodes in een jaar dus er zit één keer per jaar 4 periodes tussen! En dat is dus nu, net als alle voorgaande jaren.
:Y
pi_118263389
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:08 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Als ik het zo lees wil je graag allround dingen doen. Helaas doen veel AH's dat al jaren niet meer, dus je zult gewoon moeten kijken wat je dan het beste lijkt. Eventueel als je meer vrijheden wilt en enigszins klantvriendelijk en proactief bent bakkerij of deli/kaas overwegen.

Ik heb ook een overplaatsing gedaan (en een terugplaatsing overigens) wegens een verhuizing. Ik heb dat toen bij mijn asm aangegeven. Hij heeft mij toen een filiaal aangeraden en die heb ik gebeld met de vraag of ik daar naar overgeplaatst kon worden. Eenmaal daar nog kort een gesprekje gehad en was ik "aangenomen". 5 maanden later verhuisde ik weer terug en ben ik ook weer in mijn oude filiaal gaan werken. Zelfde principe, gewoon gevraagd. ;) Ik heb trouwens wel een vast contract dus dat is misschien anders als je dat nog niet hebt dat je dan idd met de 3 maanden zit.
Over het algemeen betekent allround-medewerker zijn dat je in principe álles goed onder de knie hebt, en dat durven ze vaak alleen bij mensen aan die al een tijd meelopen. Ook is een grote beschikbaarheid erg belangrijk, zo kweek je een beetje goodwill.

Het komt op mij over dat je je werk saai vindt maar dat niet durft te vertellen aan je leidinggevenden. Wees enthousiast, zeg dat je dingen wil leren of verbeteren omdat je ziet dat het op de huidige manier fout gaat. Kom met suggesties.
pi_118267267
quote:
Het komt op mij over dat je je werk saai vindt maar dat niet durft te vertellen aan je leidinggevenden. Wees enthousiast, zeg dat je dingen wil leren of verbeteren omdat je ziet dat het op de huidige manier fout gaat. Kom met suggesties.
Na een tijdje is het inderdaad een beetje heel erg saai geworden. Toen ik vroeg of ik vers kon leren, werd ik raar aangekeken. Andere TL keek juist heel erg van op(dat ik geen vers kon), maar een keertje een avondje erbij inplannen - ho maar. Op de vraag of ik actie ombouw kan doen, krijg ik steeds "ik vind dat je het op de houdbaar goed doet" te horen(zijn bij ons twee aparte shifts die door twee TL's worden geleid). Kassa bijdraaiers hadden ze wel nodig, dus dat heb ik wel mogen leren. Doe het nu af en toe ook gewoon vast, voor de afwisseling. Mijn beschikbaarheden heb ik laatst wel een beetje omlaag geschroefd, een keer vijf avonden naast school vond ik heel erg overkill(hamsterweken blijven leuk), maar ik ben altijd bereid extra te werken wanneer het druk is.

Dan is mij nog half jaar terug toegezegd dat ik soort van TLs hulpje zou worden. Tot nu toe doe ik nog steeds splitsen - vullen - tellen - magazijn(en ja, het is saai) en dan snap ik dus niet waarom ze zulke dingen dan gaan beloven... :/
pi_118267877
Splitsen kan je me ook niet voor porren, is geestdodend werk. Back in the old days was magazijn echt een briljante taak; veel uren per shift, en je hoeft eigenlijk geen flikker te doen. Belangrijkste was dat je van je af moest bijten.

Zoek het hogerop zal ik zeggen. Vraag of je op zaterdag bijvoorbeeld diensten kan draaien die doordeweeks door fulltimers worden gedaan, zoals codeboek/lossen. Als je je (a)sm laat zien dat je zoiets wil (en het is geen lamzak), dan gaat hij/zij daar wel achteraan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:57:23 #139
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118282033
Ik heb een all-inloon maar toch blijven er wat ADV uren staan. Iemand enkel idee waarom?


edit: Er staat bij saldo ook iets anders? :+

[ Bericht 28% gewijzigd door monsterd. op 22-10-2012 15:09:04 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_118290937
Albert Heijn gaat uit dozen verkopen, betekend dit dan ook minder vakkenvullers?

http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html
pi_118291743
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Burnedgamer het volgende:
Albert Heijn gaat uit dozen verkopen, betekend dit dan ook minder vakkenvullers?

http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :N

Bij ons wordt het 'we zijn hier toch geen Aldi' vaak negatief gebruikt. Nu gaan we zelf in dozen vullen. :')
pi_118296807
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :N

Bij ons wordt het 'we zijn hier toch geen Aldi' vaak negatief gebruikt. Nu gaan we zelf in dozen vullen. :')
Ik ben er tot op heden geen fan van. Misschien moet ik het maar eens als vraag aan cees van vlieet vragen a.s. woensdag (klankborddag van de or in zaandam voor (a)sm's).

Als ik dit dan lees:
quote:
Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant.
Het is goedkoper? inderdaad.
Het is mooier? zeer onwaarschijnlijk
En er gaat over het algemeen altijd minder in het vak dus meer restanten..... Ik ben heel bang voor de uren verkoopklaar in de nieuwe begroting....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118297464
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik ben er tot op heden geen fan van. Misschien moet ik het maar eens als vraag aan cees van vlieet vragen a.s. woensdag (klankborddag van de or in zaandam voor (a)sm's).

Als ik dit dan lees:

[..]

Het is goedkoper? inderdaad.
Het is mooier? zeer onwaarschijnlijk
En er gaat over het algemeen altijd minder in het vak dus meer restanten..... Ik ben heel bang voor de uren verkoopklaar in de nieuwe begroting....
Ik ben er ook geen fan van. Ik vind het ook helemaal niet passen bij de Albert Heijn. Albert Heijn kenmerkt zich als één van de betere (soms duurdere, alhoewel ze van dat imago afwillen) supermarkten in Nederland. Dat betekent, dat ze in mijn mening, niet moeten gaan bezuinigen op de vakkenvullers.

Het is niet mooier, echt niet. Het wordt er juist minder op. Als een doos leeg is, wat dan? Er loopt echt niet om de 30 minuten een TL/vuller door een pad heen. En als een klant de lege doos wegpakt, waar moet die hem heengooien? Ja, de prullenbak of aan een vuller geven. Maar zoiets kun je niet van een klant verlangen. En de kans is zelfs groter dat de doos dan op de grond beland dan bij een vuller.

Als dit écht wordt doorgezet, dan gaat Albert Heijn er op achteruit. Heel simpel, het enige positive wat ik hier aan kan bedenken is dat het er geld wordt bespaard op vakkenvullers.

Zoals jij zei, er gaat ook minder in het vak. Want het systeem is nu zo ingesteld, dat er maar een bepaald aantal in het vak kan. Wanneer we met dozen gaan werken, betekent het dat er meer op restant gaat. En je kan mij niet wijsmaken, dat als er (bijvoorbeeld) 10 van de 20 producten in het vak kunnen dat dan niets wordt gevuld. En als nou wel maar 10 worden gevuld, waar moeten die restanten dan heen? In een CBL fust, zoals nu? Oke, maar dan zonder de doos dan. Zoals ik al eerder zij, als een doos leeg is dan wordt die hoogst waarschijnlijk weggegooid. En wat moet je dan met de 10 producten doen van de restanten? Dan zit je zonder doos, dus zonder juist dát wat Albert Heijn wilt.

Mochten ze dan komen met de oplossing "ja, er komt pas een doos binnen als de ene doos zo goed als leeg is". Dan zit je dus met minder/zo goed als lege dozen? Dat lijkt toch nergens naar? Albert Heijn was ook zo'n fan van volle vakken, dacht ik. Dat gaat zo natuurlijk in rook op, je kan niet én in dozen vullen én altijd (ogend) volle vakken hebben.

Hou me op de hoogte, als je wilt. Ben erg benieuwd, mocht je de vraag aan Cees gaan stellen, wat hij erop reageert. Ben redelijk tegen dit idee, zoals je ziet. ;)
pi_118299457
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen fan van. Ik vind het ook helemaal niet passen bij de Albert Heijn. Albert Heijn kenmerkt zich als één van de betere (soms duurdere, alhoewel ze van dat imago afwillen) supermarkten in Nederland. Dat betekent, dat ze in mijn mening, niet moeten gaan bezuinigen op de vakkenvullers.

Het is niet mooier, echt niet. Het wordt er juist minder op. Als een doos leeg is, wat dan? Er loopt echt niet om de 30 minuten een TL/vuller door een pad heen. En als een klant de lege doos wegpakt, waar moet die hem heengooien? Ja, de prullenbak of aan een vuller geven. Maar zoiets kun je niet van een klant verlangen. En de kans is zelfs groter dat de doos dan op de grond beland dan bij een vuller.

Als dit écht wordt doorgezet, dan gaat Albert Heijn er op achteruit. Heel simpel, het enige positive wat ik hier aan kan bedenken is dat het er geld wordt bespaard op vakkenvullers.

Zoals jij zei, er gaat ook minder in het vak. Want het systeem is nu zo ingesteld, dat er maar een bepaald aantal in het vak kan. Wanneer we met dozen gaan werken, betekent het dat er meer op restant gaat. En je kan mij niet wijsmaken, dat als er (bijvoorbeeld) 10 van de 20 producten in het vak kunnen dat dan niets wordt gevuld. En als nou wel maar 10 worden gevuld, waar moeten die restanten dan heen? In een CBL fust, zoals nu? Oke, maar dan zonder de doos dan. Zoals ik al eerder zij, als een doos leeg is dan wordt die hoogst waarschijnlijk weggegooid. En wat moet je dan met de 10 producten doen van de restanten? Dan zit je zonder doos, dus zonder juist dát wat Albert Heijn wilt.

Mochten ze dan komen met de oplossing "ja, er komt pas een doos binnen als de ene doos zo goed als leeg is". Dan zit je dus met minder/zo goed als lege dozen? Dat lijkt toch nergens naar? Albert Heijn was ook zo'n fan van volle vakken, dacht ik. Dat gaat zo natuurlijk in rook op, je kan niet én in dozen vullen én altijd (ogend) volle vakken hebben.

Hou me op de hoogte, als je wilt. Ben erg benieuwd, mocht je de vraag aan Cees gaan stellen, wat hij erop reageert. Ben redelijk tegen dit idee, zoals je ziet. ;)
Moet eens kijken waar ik hem in de sub-kopjes op de agenda dan zou kunnen stellen. Maar de problemen die jij schets die zie ik ook zeker zoals je al las.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:26:29 #145
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118301278
des te meer datbik denk dat dat hele nieuwsbericht een hoax is.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:39:24 #146
186611 Haags
pi_118321777
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:26 schreef monsterd. het volgende:
des te meer datbik denk dat dat hele nieuwsbericht een hoax is.
Is geen hoax!
Zonder wrijving geen glans
pi_118323124
Bij de XL's worden actiekoppen al een paar weken ingetekend op de worp met de presentatie van dozen... Zoals de Robijn van afgelopen week. Een laag dozen en daarboven op losse flessen wasmiddel.

Edit: hardlopers van wijnen worden al een tijdje in dozen gepresenteerd en zo verkocht.
pi_118324012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef laurena_b het volgende:
Bij de XL's worden actiekoppen al een paar weken ingetekend op de worp met de presentatie van dozen... Zoals de Robijn van afgelopen week. Een laag dozen en daarboven op losse flessen wasmiddel.

Edit: hardlopers van wijnen worden al een tijdje in dozen gepresenteerd en zo verkocht.
Actiekoppen is geen punt, bij ons ook. Wijnhardlopera dan weer niet.

Maar vakken moeten gewoon per product gevuld en getoond worden in mijn mening, niet in een doos.
pi_118324536
Hey jongens, nieuwe vulploegmedewerker koffie/koek meldt zich :D

Zit nog in proefperiode maar heb nog wel een beetje moeite om het tempo bij te houden, iemand nog tips? :)
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_118324930
Je mag alleen koffie en koek vullen? Schiet lekker op :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')