abonnement Unibet Coolblue
pi_118026173
12 November krijgen we pas weer MvP :'(
pi_118026270
12 november? Hoe kan dat?
De microfoon heeft gesproken.
pi_118026528
Serieus? Hebben we geen MVP gehad? Ik neem aan van wel hoor, ik heb iets van 25 euro meer gekregen dan het aantal uurtjes dat ik berekend had, moet wel van MVP zijn.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_118026712
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef Nafi het volgende:
Serieus? Hebben we geen MVP gehad? Ik neem aan van wel hoor, ik heb iets van 25 euro meer gekregen dan het aantal uurtjes dat ik berekend had, moet wel van MVP zijn.
Ik sowieso niet.. en anders tellen ze mn uren niet goed :')
pi_118033534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef Nafi het volgende:
Serieus? Hebben we geen MVP gehad? Ik neem aan van wel hoor, ik heb iets van 25 euro meer gekregen dan het aantal uurtjes dat ik berekend had, moet wel van MVP zijn.
ik heb de helft gehad van wat ik zou krijgen mét MvP. Een op de FB pagina van mijn appie filiaal hadden we het er ook over en daar vertelde de personeelsvereniging dat het pas 12 Nov komt....
pi_118053943
Hoi,

ik heb een vraagje aan de albertheijn werknemers op dit forum. ik werk namelijk zelf bij albertheijn en ben door een collega gevraagd om vrijdag a.s. voor haar in te vallen voor 5 uurtjes. ik ging akkoord want ik heb dringend geld nodig, dus wil zo veel mogelijk werken. nu heeft ze alleen niet erbij gezegd dat het counter-uren zijn, daar kwam ze pas later mee. nu heb ik daarop geantwoord dat dat geen probleem is, omdat ik wel weet hoe dat moet, terwijl ik dat eigenlijk niet allemaal weet. ik weet wel een aantal dingen, maar niet alles. dus als jullie me heel snel even willen bijspijkeren zou dat fantastisch zijn! ik wil graag die uren werken, want ik zit echt in geldnood. ik werk nu 1,5 jaar bij albertheijn dus ik denk dat ik er met jullie hulp wel uit moet komen!
pi_118054503
Wat weet je niet precies? Want om zo van alles het hoe en wat neer te zetten is ook niet handig.
pi_118055846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef Alopex het volgende:
Wat weet je niet precies? Want om zo van alles het hoe en wat neer te zetten is ook niet handig.
hm, naja ik weet niet wat je allemaal moet kunnen doen; wat de belangrijkste dingen zijn. ik weet wel hoe ik:

- bonuskaart kan koppelen: BONUS+AIRMILES scannen en dan koppelenknop
- bijpinnen: subtotaal - herstel - bedrag invoeren - pinknop
- ruilen/terugbrengen: ruilknop - oud product scannen - (nieuw product scannen)
- 2e gratis met bloemen bv. door 0,00 dubbele prijs scannen

verbeter me als dit niet klopt overigens

verder weet ik niet echt wat ik nogmeer kan verwachten, maar het lijkt me niet zo moeilijk, als ik eenmaal weet wat er gevraagd kan worden.

staatsloterij en zo een cheque uitschrijven als actieproducten op zijn weet ik niet, maar weet niet of dat zo makkelijk uit te leggen valt.

thanks voor je reactie iig
pi_118060743
Vergoeden: vergoedenknop - product scannen - product (mits niet meer verkoopbaar) in de prullenbak mikken. :+

Reclamecheque uitschrijven is vrij eenvoudig: je vult gewoon de gegevens op het formuliertje in zoals productnaam, normale prijs, datum, einddatum, aantallen; kortingsbedrag, totale kortingsbedrag. etc etc.. Dan geef je het ene formuliertje mee aan de klant en de andere laat je zitten. Pak voor jezelf alvast een bonusboekje, want de meeste aanbiedingen staan daarin en dat scheelt je een hoop gezoek -> tijdswinst.

Staatsloterij: meestal komt de klant met een oud lot aanzetten. Volgens mij heb je op het scherm ergens een knop 'uitbetalen' staan, vervolgens moet je het staatslot laten scannen en dan zie je vanzelf of er een prijs op gevallen is of niet. Vraag daarna of de klant een nieuwe wil. Vraag expliciet of de klant 1/5e of een heel lot wil met misschien een voorkeur voor een eindcijfer. Dat is een kwestie van aanklikken en uitdraaien. Vervolgens met een speciale streepjescode het lot scannen; als er een prijs op het oude lot is gevallen: bedrag intoetsen,dubbele prijs, 70 plu en afrekenen. Het oude lot moet je voorzien van een filiaalstempel, datum, paragraaf van jezelf en in je afroommapje stoppen.

Doen jullie verder aan PostNL? Want dat valt niet zo 1, 2, 3 uit te leggen.

Neem bovenstaande met een korrel zout want het is voor mij alweer een dik 1 a 1,5 jaar geleden dat ik uberhaupt achter een counterbalie heb gestaan.

[ Bericht 37% gewijzigd door GioStyle op 16-10-2012 22:49:22 ]
pi_118061696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef GioStyle het volgende:
Vergoeden: vergoedenknop - product scannen - product (mits niet meer verkoopbaar) in de prullenbak mikken. :+

Reclamecheque uitschrijven is vrij eenvoudig: je vult gewoon de gegevens op het formuliertje in zoals productnaam, normale prijs, datum, einddatum, aantallen; kortingsbedrag, totale kortingsbedrag. etc etc.. Dan geef je het ene formuliertje mee aan de klant en de andere laat je zitten. Pak voor jezelf alvast een bonusboekje, want de meeste aanbiedingen staan daarin en dat scheelt je een hoop gezoek -> tijdswinst.

Staatsloterij: meestal komt de klant met een oud lot aanzetten. Volgens mij heb je op het scherm ergens een knop 'uitbetalen' staan, vervolgens moet je het staatslot laten scannen en dan zie je vanzelf of er een prijs op gevallen is of niet. Vraag daarna of de klant een nieuwe wil. Vraag expliciet of de klant 1/5e of een heel lot wil met misschien een voorkeur voor een eindcijfer. Dat is een kwestie van aanklikken en uitdraaien. Vervolgens met een speciale streepjescode het lot scannen; als er een prijs op het oude lot is gevallen: bedrag intoetsen,dubbele prijs, 70 plu en afrekenen. Het oude lot moet je voorzien van een filiaalstempel, datum, paragraaf van jezelf en in je afroommapje stoppen.

Doen jullie verder aan PostNL? Want dat valt niet zo 1, 2, 3 uit te leggen.

Neem bovenstaande met een korrel zout want het is voor mij alweer een dik 1 a 1,5 jaar geleden dat ik uberhaupt achter een counterbalie heb gestaan.

TOP! heel erg bedankt, hier schiet ik een hoop mee op! ik weet niet of we aan post NL doen, maar dan laat ik dat desnoods wel door een collega oplossen, we staan tot slot met 2 achter de balie!

Thanks a lot!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:49:28 #86
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118067289
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Aprodithe het volgende:
Ik werk sinds kort (2 weken) bij een AH to go, wanneer zou ik uitbetaalt moeten krijgen? Deze maand al of volgende maand?
De Servex-AH-to go's (NS-stations) betalen een week later dan AH zelf; dus de derde week van de periode (over de voorafgaande periode). Dus in week 43 (volgende week, dinsdag) krijg je betaald over wk 37 t/m 40.
De City's krijgen voor zover ik weet gelijk met de rest betaald, dus in wk2 van de periode.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118093817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef tropicanabeach het volgende:

[..]

TOP! heel erg bedankt, hier schiet ik een hoop mee op! ik weet niet of we aan post NL doen, maar dan laat ik dat desnoods wel door een collega oplossen, we staan tot slot met 2 achter de balie!

Thanks a lot!
Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.

Voor reclamecheques: let wel op als iemand een cheque wil voor 6 flessen wijn! Dan zit je met de 10% wijnkorting...

Bloemen nog steeds 2e gratis? Inmiddels is het volgens mij weer terug naar 35% korting?
Als je met een collega staat moet het makkelijk te doen zijn!
pi_118095390
17 - 10 - 2012 10:15 Storing loonstrokenapplicatie
Op dit moment is er een storing in de loonstrokenapplicatie, je kunt je loonstroken niet bekijken.

Verrassend! ^O^
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  User die overal opduikt 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 20:31:01 #89
186611 Haags
pi_118096923
Wat grappig, tijdje uit het oog verloren dit topic. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_118098059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef laurena_b het volgende:

[..]

Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.

Voor reclamecheques: let wel op als iemand een cheque wil voor 6 flessen wijn! Dan zit je met de 10% wijnkorting...

Bloemen nog steeds 2e gratis? Inmiddels is het volgens mij weer terug naar 35% korting?
Als je met een collega staat moet het makkelijk te doen zijn!
10% geldt niet bij bonus aanbiedingen?
pi_118099008
Klopt. Zou anders wel heel goedkoop worden in sommige gevallen.
En dat onderste, over het afprijzen van bloemen, is filiaal afhankelijk. In mijn filiaal is het nog gebruikelijk om voor 2e gratis te gaan, maar ken ook winkels die inderdaad 35% korting gebruiken.
pi_118104970
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef LDS het volgende:
17 - 10 - 2012 10:15 Storing loonstrokenapplicatie
Op dit moment is er een storing in de loonstrokenapplicatie, je kunt je loonstroken niet bekijken.

Verrassend! ^O^
Alles werkt behalve dat. Typisch AH ook :') stelletje faalers.
pi_118109679
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef SausDip het volgende:
Klopt. Zou anders wel heel goedkoop worden in sommige gevallen.
En dat onderste, over het afprijzen van bloemen, is filiaal afhankelijk. In mijn filiaal is het nog gebruikelijk om voor 2e gratis te gaan, maar ken ook winkels die inderdaad 35% korting gebruiken.
Afspraak binnen Albert Heijn is dat we 35% korting weer gingen doen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118109737
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef tropicanabeach het volgende:

[..]

hm, naja ik weet niet wat je allemaal moet kunnen doen; wat de belangrijkste dingen zijn. ik weet wel hoe ik:

- bonuskaart kan koppelen: BONUS+AIRMILES scannen en dan koppelenknop
- bijpinnen: subtotaal - herstel - bedrag invoeren - pinknop
- ruilen/terugbrengen: ruilknop - oud product scannen - (nieuw product scannen)
- 2e gratis met bloemen bv. door 0,00 dubbele prijs scannen

verbeter me als dit niet klopt overigens

verder weet ik niet echt wat ik nogmeer kan verwachten, maar het lijkt me niet zo moeilijk, als ik eenmaal weet wat er gevraagd kan worden.

staatsloterij en zo een cheque uitschrijven als actieproducten op zijn weet ik niet, maar weet niet of dat zo makkelijk uit te leggen valt.

thanks voor je reactie iig
Bijpinnen doen jullie dat nog dan? Want dat is gestopt met de pinautomaten in de winkels. Of zijn jullie Fransishe?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_118111594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef laurena_b het volgende:

[..]

Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.

Voor reclamecheques: let wel op als iemand een cheque wil voor 6 flessen wijn! Dan zit je met de 10% wijnkorting...

Bloemen nog steeds 2e gratis? Inmiddels is het volgens mij weer terug naar 35% korting?
Als je met een collega staat moet het makkelijk te doen zijn!
Thanks! Weet je misschien ook wat je evt. kunt doen als de bonus er niet af is gegaan terwijl erwel een bonuskaart is gescand? Want op de computer iets doen zoals gebruikelijk wordt hier te moeilijk om uit te leggen. Mag je zoiets ook nog met rest aanslaan? En Als de klant vergeten is de bonuskaart te geven kun je neem ik aan ook de desbetreffende producten ruilen en opnieuw met bonusnummer aanslaan, als het er niet teveel zijn?
pi_118111635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Bijpinnen doen jullie dat nog dan? Want dat is gestopt met de pinautomaten in de winkels. Of zijn jullie Fransishe?
Nee, officieel niet, maar we hebben wel eens meegemaakt dat de ING geldautomaat leeg/buiten gebruik was die in de winkel staat. Dan wordt dat nog wel eens als service aangeboden.
pi_118121004
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef tropicanabeach het volgende:

[..]

Thanks! Weet je misschien ook wat je evt. kunt doen als de bonus er niet af is gegaan terwijl erwel een bonuskaart is gescand? Want op de computer iets doen zoals gebruikelijk wordt hier te moeilijk om uit te leggen. Mag je zoiets ook nog met rest aanslaan? En Als de klant vergeten is de bonuskaart te geven kun je neem ik aan ook de desbetreffende producten ruilen en opnieuw met bonusnummer aanslaan, als het er niet teveel zijn?
Je mag NIETS op rest aanslaan tenzij een reclamecheque of de telegraafkrantenbon. Anders krijg je een kassaverschil op de rest toets en dat wil je niet...

Bonus gaat er niet af? Even checken of het juiste product is. Is het bijv. verkeerd gevuld? Product ruilen en opnieuw aanslaan met de bonusprijs. Of het verschil met kassacorrectie teruggeven. Eerste optie geef ik zelf de voorkeur aan omdat het dan te achterhalen is wat je precies aan het doen bent, kassacorrectie niet...

Klant vergeten de bonuskaart te scannen? Je zoekt in SRVP bij Elektronisch Journaal de bon van de klant op. Dan tik je aan kassabon extra info. Je scrollt naar beneden en daar zie je Gemiste bonus voordeel. Dit bedrag sla je aan met behulp van de kassacorrectie. Gaat het om kleine boodschappen en is het 1 product? Dan kan je er ook voor kiezen om dat product op ruilen aan te slaan, product opnieuw scannen, bonuskaart scannnen en dan het verschil teruggeven...

Hopelijk is het beetje duidelijk... :)
pi_118121043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

10% geldt niet bij bonus aanbiedingen?
10% wijnkorting geldt idd niet met bonusaanbiedingen. Staat ook op de bonusschapkaartjes....
pi_118121085
Waar komt die 10% wijnkorting vandaan? Kunnen ze toch beter gelijk de prijzen verlagen :')
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_118121196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Nafi het volgende:
Waar komt die 10% wijnkorting vandaan? Kunnen ze toch beter gelijk de prijzen verlagen :')
Bulkkorting. Hoe meer je verkoopt, hoe meer je korting kan geven. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')