Ik sowieso niet.. en anders tellen ze mn uren niet goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef Nafi het volgende:
Serieus? Hebben we geen MVP gehad? Ik neem aan van wel hoor, ik heb iets van 25 euro meer gekregen dan het aantal uurtjes dat ik berekend had, moet wel van MVP zijn.
ik heb de helft gehad van wat ik zou krijgen mét MvP. Een op de FB pagina van mijn appie filiaal hadden we het er ook over en daar vertelde de personeelsvereniging dat het pas 12 Nov komt....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef Nafi het volgende:
Serieus? Hebben we geen MVP gehad? Ik neem aan van wel hoor, ik heb iets van 25 euro meer gekregen dan het aantal uurtjes dat ik berekend had, moet wel van MVP zijn.
hm, naja ik weet niet wat je allemaal moet kunnen doen; wat de belangrijkste dingen zijn. ik weet wel hoe ik:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef Alopex het volgende:
Wat weet je niet precies? Want om zo van alles het hoe en wat neer te zetten is ook niet handig.
TOP! heel erg bedankt, hier schiet ik een hoop mee op! ik weet niet of we aan post NL doen, maar dan laat ik dat desnoods wel door een collega oplossen, we staan tot slot met 2 achter de balie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef GioStyle het volgende:
Vergoeden: vergoedenknop - product scannen - product (mits niet meer verkoopbaar) in de prullenbak mikken.
Reclamecheque uitschrijven is vrij eenvoudig: je vult gewoon de gegevens op het formuliertje in zoals productnaam, normale prijs, datum, einddatum, aantallen; kortingsbedrag, totale kortingsbedrag. etc etc.. Dan geef je het ene formuliertje mee aan de klant en de andere laat je zitten. Pak voor jezelf alvast een bonusboekje, want de meeste aanbiedingen staan daarin en dat scheelt je een hoop gezoek -> tijdswinst.
Staatsloterij: meestal komt de klant met een oud lot aanzetten. Volgens mij heb je op het scherm ergens een knop 'uitbetalen' staan, vervolgens moet je het staatslot laten scannen en dan zie je vanzelf of er een prijs op gevallen is of niet. Vraag daarna of de klant een nieuwe wil. Vraag expliciet of de klant 1/5e of een heel lot wil met misschien een voorkeur voor een eindcijfer. Dat is een kwestie van aanklikken en uitdraaien. Vervolgens met een speciale streepjescode het lot scannen; als er een prijs op het oude lot is gevallen: bedrag intoetsen,dubbele prijs, 70 plu en afrekenen. Het oude lot moet je voorzien van een filiaalstempel, datum, paragraaf van jezelf en in je afroommapje stoppen.
Doen jullie verder aan PostNL? Want dat valt niet zo 1, 2, 3 uit te leggen.
Neem bovenstaande met een korrel zout want het is voor mij alweer een dik 1 a 1,5 jaar geleden dat ik uberhaupt achter een counterbalie heb gestaan.
De Servex-AH-to go's (NS-stations) betalen een week later dan AH zelf; dus de derde week van de periode (over de voorafgaande periode). Dus in week 43 (volgende week, dinsdag) krijg je betaald over wk 37 t/m 40.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Aprodithe het volgende:
Ik werk sinds kort (2 weken) bij een AH to go, wanneer zou ik uitbetaalt moeten krijgen? Deze maand al of volgende maand?
Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
TOP! heel erg bedankt, hier schiet ik een hoop mee op! ik weet niet of we aan post NL doen, maar dan laat ik dat desnoods wel door een collega oplossen, we staan tot slot met 2 achter de balie!
Thanks a lot!
10% geldt niet bij bonus aanbiedingen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef laurena_b het volgende:
[..]
Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.
Voor reclamecheques: let wel op als iemand een cheque wil voor 6 flessen wijn! Dan zit je met de 10% wijnkorting...
Bloemen nog steeds 2e gratis? Inmiddels is het volgens mij weer terug naar 35% korting?
Als je met een collega staat moet het makkelijk te doen zijn!
Alles werkt behalve dat. Typisch AH ook stelletje faalers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef LDS het volgende:
17 - 10 - 2012 10:15 Storing loonstrokenapplicatie
Op dit moment is er een storing in de loonstrokenapplicatie, je kunt je loonstroken niet bekijken.
Verrassend!
Afspraak binnen Albert Heijn is dat we 35% korting weer gingen doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef SausDip het volgende:
Klopt. Zou anders wel heel goedkoop worden in sommige gevallen.
En dat onderste, over het afprijzen van bloemen, is filiaal afhankelijk. In mijn filiaal is het nog gebruikelijk om voor 2e gratis te gaan, maar ken ook winkels die inderdaad 35% korting gebruiken.
Bijpinnen doen jullie dat nog dan? Want dat is gestopt met de pinautomaten in de winkels. Of zijn jullie Fransishe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
hm, naja ik weet niet wat je allemaal moet kunnen doen; wat de belangrijkste dingen zijn. ik weet wel hoe ik:
- bonuskaart kan koppelen: BONUS+AIRMILES scannen en dan koppelenknop
- bijpinnen: subtotaal - herstel - bedrag invoeren - pinknop
- ruilen/terugbrengen: ruilknop - oud product scannen - (nieuw product scannen)
- 2e gratis met bloemen bv. door 0,00 dubbele prijs scannen
verbeter me als dit niet klopt overigens
verder weet ik niet echt wat ik nogmeer kan verwachten, maar het lijkt me niet zo moeilijk, als ik eenmaal weet wat er gevraagd kan worden.
staatsloterij en zo een cheque uitschrijven als actieproducten op zijn weet ik niet, maar weet niet of dat zo makkelijk uit te leggen valt.
thanks voor je reactie iig
Thanks! Weet je misschien ook wat je evt. kunt doen als de bonus er niet af is gegaan terwijl erwel een bonuskaart is gescand? Want op de computer iets doen zoals gebruikelijk wordt hier te moeilijk om uit te leggen. Mag je zoiets ook nog met rest aanslaan? En Als de klant vergeten is de bonuskaart te geven kun je neem ik aan ook de desbetreffende producten ruilen en opnieuw met bonusnummer aanslaan, als het er niet teveel zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef laurena_b het volgende:
[..]
Artikel scant andere prijs dan in winkel? Artikel op ruilen aanslaan, dan artikel opnieuw aanslaan met behulp van dubbele prijs toets. Verschil teruggeven.
Voor reclamecheques: let wel op als iemand een cheque wil voor 6 flessen wijn! Dan zit je met de 10% wijnkorting...
Bloemen nog steeds 2e gratis? Inmiddels is het volgens mij weer terug naar 35% korting?
Als je met een collega staat moet het makkelijk te doen zijn!
Nee, officieel niet, maar we hebben wel eens meegemaakt dat de ING geldautomaat leeg/buiten gebruik was die in de winkel staat. Dan wordt dat nog wel eens als service aangeboden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bijpinnen doen jullie dat nog dan? Want dat is gestopt met de pinautomaten in de winkels. Of zijn jullie Fransishe?
Je mag NIETS op rest aanslaan tenzij een reclamecheque of de telegraafkrantenbon. Anders krijg je een kassaverschil op de rest toets en dat wil je niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
Thanks! Weet je misschien ook wat je evt. kunt doen als de bonus er niet af is gegaan terwijl erwel een bonuskaart is gescand? Want op de computer iets doen zoals gebruikelijk wordt hier te moeilijk om uit te leggen. Mag je zoiets ook nog met rest aanslaan? En Als de klant vergeten is de bonuskaart te geven kun je neem ik aan ook de desbetreffende producten ruilen en opnieuw met bonusnummer aanslaan, als het er niet teveel zijn?
10% wijnkorting geldt idd niet met bonusaanbiedingen. Staat ook op de bonusschapkaartjes....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
10% geldt niet bij bonus aanbiedingen?
Bulkkorting. Hoe meer je verkoopt, hoe meer je korting kan geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Nafi het volgende:
Waar komt die 10% wijnkorting vandaan? Kunnen ze toch beter gelijk de prijzen verlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |