+ er geel voor krijgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe smokkel je eigenlijk bij een vrije trap?Je ziet ze weleens naar voren schuifelen.
Kent heeft wel een mooie 4-3-2-1 met Lukaku. Heb zelf 4,5 silverteams, onderstaande team is mijn favo. Doar zit'n alleen wel von dien viezen Bruggenoaren 'nquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
Ik ken dus niks van silvers. Welke zijn heel goed (ik dacht aan Lukaku) en zouden de mensen met silvers eens een team kunnen posten?
Lukaku, Benteke, Mlapaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
Ik ken dus niks van silvers. Welke zijn heel goed (ik dacht aan Lukaku) en zouden de mensen met silvers eens een team kunnen posten?
Er zou ook al interesse zijn vanuit Rusland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:26 schreef laucas het volgende:
50 miljoen euro voor Eriksen, trolololol. Madrid
Ja ik dacht ook aan Kent zn team. heeft niemand daar een puush van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent heeft wel een mooie 4-3-2-1 met Lukaku. Heb zelf 4,5 silverteams, onderstaande team is mijn favo. Doar zit'n alleen wel von dien viezen Bruggenoaren 'n
[ afbeelding ]
RB/R1, moet je wel doen als de scheids niet kijkt of net voordat de vrije trap genomen wordt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe smokkel je eigenlijk bij een vrije trap?Je ziet ze weleens naar voren schuifelen.
4.5? Ik dacht dat je er 4 had?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent heeft wel een mooie 4-3-2-1 met Lukaku. Heb zelf 4,5 silverteams, onderstaande team is mijn favo. Doar zit'n alleen wel von dien viezen Bruggenoaren 'n
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef zerokil het volgende:
Wie weet nog een leuk second team voor 30k ?
Neig naar Liga BBVA
KENT!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4.5? Ik dacht dat je er 4 had?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan Kent zn team. heeft niemand daar een puush van?
Met Iturbe is dat zeker? die ken ik wel al
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Esswein ipv Reus en Felipe Melo ipv Ramires. There ya go.
Zijn er nog goede RW's? Zou graag Kouyate en Almeback hebben ook dus dat pas ik wat aan met Safari en vadis op LCMquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faurlin 7 chem
3-5-2..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Esswein ipv Reus en Felipe Melo ipv Ramires. There ya go.
Haha, zit je mooi in de penariequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ben een speler aan het pricefixen en ik zie gelijk dat andere deze speler er net onder mijn prijs gaan opgooien.
Nee hoor deze spelers zijn ook voor mij en dan gooi ik die voor nog iets hoger erop dan denken ze dat die andere van mij vet goedkoop zijn..quote:
hard voor je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ben een speler aan het pricefixen en ik zie gelijk dat andere deze speler er net onder mijn prijs gaan opgooien.
Het is dé opstelling voor debielen, ik gebruik 'm zelf ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
3-5-2..
Ik weet niet of ik daar iets mee kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |