Zelfde fabriek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bavaria sixpackje, ¤3,23. Alles wat een man nodig heeft.
edit: Wauw, precies even duur als je AH sixpack dus.
AH-pils is lekker hoor. Maar nu het duur is geworden, is de lol eraf...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef DuTank het volgende:
Wie drinkt dat dan ook? En ook nog uit blik
inderdaad, wat moet je nou weer met een sixpack bier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Splutje het volgende:
Wie koopt er nou sixpacksKratten of treetjes halve liters
Omdat ik er 50000 sixpavks bamn heb gekochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef Geelman het volgende:
WAT?! Waarom is dit bier zo duur geworden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Jep.quote:
Schultenbrau! Dat is goed bier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Schulti's klappen tot het bittere eind.
gewon voor de aldi daarna inbreken en meer jatten dan de hele boel slopen hahahahaahh westsidequote:
Eey Mo, ben jij dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
gewon voor de aldi daarna inbreken en meer jatten dan de hele boel slopen hahahahaahh westside
WAT?!quote:
Bier moet je echt leren zuipen denk ik, als je bier voor het eerst proeft is het eerste nipje al aftasten.quote:
De bierverkoopcijfers wereldwijd bewijzen je ongelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bier moet je echt leren zuipen denk ik, als je bier voor het eerst proeft is het eerste nipje al aftasten.
This gewoon niet lekker.
leren drinken dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bier moet je echt leren zuipen denk ik, als je bier voor het eerst proeft is het eerste nipje al aftasten.
This gewoon niet lekker.
Omdat mensen graag onder invloed zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De bierverkoopcijfers wereldwijd bewijzen je ongelijk.
Op basis van welk onderzoek trek jij deze conclusie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat mensen graag onder invloed zijn.
Meeste mensen drinken bier ook gewoon omdat sneller zat worden en goedkoper is dan andere dure mixdrankjes.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef Inverted_World het volgende:
Voor dat geld kun je godverdomme gaan comazuipen bij de Plus.
Mannelijke baasheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Op basis van welk onderzoek trek jij deze conclusie?
Het is wennen aan de smaak omdat je van kinds af aan alleen zoet lekker vindt, de rest moet je ontwikkelen. Dat bier dus niet lekker is is gewoon onjuist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat mensen graag onder invloed zijn.
Meeste mensen drinken bier ook gewoon omdat sneller zat worden en goedkoper is dan andere dure mixdrankjes.
Dit dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bij haar doe-het-zelf-borstkanker-onderzoek denk ik. Geloof dat ze daar sowieso veel inspiratie vandaan haalt. Ik wel in ieder geval. 's Avonds in bed. Helemaal alleen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Op basis van omgeving.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
dat is inderdaad zo met het bocht dat hier geprezen wordtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Op basis van omgeving.
Bier is nou niet is waarvan je een slok drinkt en gelijk in love bent, is het zelfde met roken.. dat is ook de eerste keren erg vies.
Je hebt nog nooit geroot man, Pamper. En van bier word je juist niet snel dronkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Op basis van omgeving.
Bier is nou niet is waarvan je een slok drinkt en gelijk in love bent, is het zelfde met roken.. dat is ook de eerste keren erg vies.
Je maakt snel Kwantitatief van Kwalitatief (wat er eerst stond)... Maar ksnap er nog steeds geen reet van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geroot man, Pamper. En van bier wordt je juist niet snel dronken. Dan kun je beter een fles whiskey drinken. Kwantitatief gezien heeft dat een meerwaarde aan de gemoedstoestand
Roken is gewoon vies. Maar ik heb er ook nooit een gewenning van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geroot man, Pamper. En van bier wordt je juist niet snel dronken. Dan kun je beter een fles whiskey drinken. Kwantitatief gezien heeft dat een meerwaarde aan de gemoedstoestand
Niet. ik had kwantitatief verkeerd getypt, dat was het. Leer lezen jij vieze oelewapperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je maakt snel Kwantitatief van Kwalitatief (wat er eerst stond)... Maar ksnap er nog steeds geen reet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |