Daar is hij dan ook het beste van de wereld in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:47 schreef Norrage het volgende:
Die returns van Murray gaan wel aardig vandaag
Djokovic denk ik nog iets beter. Al is Murray vandaag wel heel goed aan het retourneren. Maar ik vind Djoko nog wat sterker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar is hij dan ook het beste van de wereld in.
Ik vind Djoko zijn return helemaal niet zo goed, wat mij betreft overrated....hij slaat in ieder geval niet zo makkelijk return winners...hij heeft wellicht wel meer returns terug dan Murray...Murray is aan de andere kant wel beter tegen service kanonnen, waar Djoko weer veel minder tegen kan. Djoko kan wel beter een slechte service aanpakken...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic denk ik nog iets beter. Al is Murray vandaag wel heel goed aan het retourneren. Maar ik vind Djoko nog wat sterker.
Niet zo goed en erg overrated, maar je vindt wel dat hij er meer terug krijgt dan Murray.. Beetje vreemd. Daarnaast heb ik liever een return waar ik vrijwel alles terug krijg dan dat ik af en toe wat meer direct winners vanuit de return sla..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Djoko zijn return helemaal niet zo goed, wat mij betreft overrated....hij slaat in ieder geval niet zo makkelijk return winners...hij heeft wellicht wel meer returns terug dan Murray...Murray is aan de andere kant wel beter tegen service kanonnen, waar Djoko weer veel minder tegen kan. Djoko kan wel beter een slechte service aanpakken...
Ach, ze hebben beide hun goede punten bij de return, en zijn beide goede retourneerders....maar ik vind Djoko zeker overrated...
Nou, men zegt altijd dat Djoko de beste return heeft van iedereen...wellicht allertijden. Dat vind ik dus overrated...En verder is het maar wat je een goede retourneerder vind. Murray retourneert veel indrukwekkender, veel meer winners, spectaculaire Agassi returns. Djoko daarentegne kan niks tegen de echte kanonnen en wordt vaak ernstig overpowered. Maar is wel weer iemand die weinig fouten maakt op de return en ook bij slechte spelers gewoon de rally vervolgens domineert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo goed en erg overrated, maar je vindt wel dat hij er meer terug krijgt dan Murray.. Beetje vreemd. Daarnaast heb ik liever een return waar ik vrijwel alles terug krijg dan dat ik af en toe wat meer direct winners vanuit de return sla..
Nou goed, dat vind ik dus niet. Ik vind Djoko zeer indrukwekkend retourneren en zie hem ook vaak direct het punt er mee winnen. Echt ballen waarvan ik me soms afvraag hoe hij in godsnaam die bal überhaupt terug kon krijgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, men zegt altijd dat Djoko de beste return heeft van iedereen...wellicht allertijden. Dat vind ik dus overrated...En verder is het maar wat je een goede retourneerder vind. Murray retourneert veel indrukwekkender, veel meer winners, spectaculaire Agassi returns. Djoko daarentegne kan niks tegen de echte kanonnen en wordt vaak ernstig overpowered. Maar is wel weer iemand die weinig fouten maakt op de return en ook bij slechte spelers gewoon de rally vervolgens domineert.
10.30.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
weet iemand hoe laat de finale begint (NL tijd)?
bedanktquote:
faalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Had dit nog niet eens gezien... Stepanek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |