Zoals elk weekend tegenwoordig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
Man pick their battles wiselyquote:
De halve nacht jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Euhm, halve land.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Vind je het leuk om te doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, als ik het niet meer leuk zou vinden, zou ik er al lang en breed mee gestopt zijn.
Heb je zelf je rijbewijs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..
Ook niet als ik het lief vraag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorry
Niet op deze manierquote:
Nee, dan nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan word je nog wagenziek, ook als je zelf rijd?
Wat is er dan nodig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet op deze manierOm een man te laten praten is er meer nodig
Veel alcohol. En in het geval van KG: onwaarschijnlijk veel alcoholquote:
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou je toch prima taxi kunnen rijden.
dit lezende concludeer ik dat je al dik aan de drank zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens koken dan? Als ik zelf niks de gebeurt er ook maar weinig hier![]()
Hmm, dan is dat niet zo slim nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |