Dat zou natuurlijk best kunnen ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
Je bent schijnzwangerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je bent schijnzwangerGaatie weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Je bent schijnzwangerHet niveau is weer hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
[..]
Je bent schijnzwangerDamn, damn, damn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn, damn, damn you!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Parkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
En dat ga je de hele avond kijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Allemaal oude eps...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Werkwerkwekr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
En dat ga je de hele avond kijken?
Ja dat was te verwachtenquote:
En dat laat jij zomaar gebeuren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks pas hoor, om een uur of zeven de deur uit.
Ik ben heel meegaandquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |