Ik gok op roken, drinken en meezingen met MSI.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
Hoe ben jij je stem kwijt geraakt lief Rokje?
Nou, verkouden.. En vannacht issie weggeslopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
Hoe ben jij je stem kwijt geraakt lief Rokje?
Ok en dat ook wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gok op roken, drinken en meezingen met MSI.
Aww, vervelend.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, verkouden.. En vannacht issie weggeslopen![]()
!!!
Waarde nog wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je wel, oh waarde Fera![]()
Is dat muziek?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence
Jaaaaaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Één cavia voor je topic.
[ afbeelding ]
Ja.. Of nou ja, herriequote:
je moet je deur ook op slot doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, verkouden.. En vannacht issie weggeslopen![]()
!!!
Ik zie hem echt zeggen: Bitch, I'm fabulous.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Ja.. Of nou ja, herrie![]()
Ja, leuke muziekjes.quote:
Wat voor herrie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Ja.. Of nou ja, herrie![]()
Daar moet ik nog achter komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie hem echt zeggen: Bitch, I'm fabulous.
[..]
Ja, leuke muziekjes.
Mijn slaapkamerdeur kan niet op slotquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet je deur ook op slot doen
Dat doen caffia's idd.. Kapsones hebben zequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie hem echt zeggen: Bitch, I'm fabulous.
[..]
Ja, leuke muziekjes.
Ik zit mobiel nu, maar ik zal t onthouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bitches know me cuz they know that i can fuck lalalalalala
Ik lachte zo hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bitches know me cuz they know that i can fuck lalalalalala
Da's je geraden jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit mobiel nu, maar ik zal t onthouden.
Voor jou altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's je geraden jaPotverdomme zeg
Ja. Maar ook om Avenging Spider-Man 12. Zulks een bazencomicquote:
Schattig.quote:
Doe s even heel gauw normaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar ook om Avenging Spider-Man 12. Zulks een bazencomic
Een van de leukste die ik de laatste maanden heb gelezen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe s even heel gauw normaal
Nee grapje, Chewbacca zit in m'n keel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sla er opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Deze trein staat langer stil dan dat 'ie rijdt. Tering zeg.
Haiquote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Don't forget, don't forget I'm the shit lalala
Je hebt wat teweeggebracht kaneel
waar ben je naar onderweg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Deze trein staat langer stil dan dat 'ie rijdt. Tering zeg.
Het werkte zowaar.quote:
taxiquote:
Naar Vin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ben je naar onderweg?
Tuurlijk, ik spreek uit ervaringquote:
Succes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik ga even lekker aan mijn huiswerk zitten.
Fijne dag en beterschap allemaal
Haha, dat is lastig zonder stem jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hai
ThnxIk hoop dat ik zo nog naar de winkel durf
Hahaha LOLquote:
Meets FTW.quote:
Kaboutertjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
WTF
Onze tuintafel en stoelen zijn verplaatst
Ja ik denk hetquote:
Wat heb je gister gedaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik denk het
M'n ouders maar even gesmst of zij het niet toevallig gedaan hebben
En de voorraadkast ruikt naar whiskey
quote:
gisteren toch iets teveel gedronkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik denk het
M'n ouders maar even gesmst of zij het niet toevallig gedaan hebben
En de voorraadkast ruikt naar whiskey
Neuh valt best mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren toch iets teveel gedronken![]()
je weet anders niet meer dat je de tafels en stoelen hebt verplaatstquote:
Ik moet iets doen met mn vakantie.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet anders niet meer dat je de tafels en stoelen hebt verplaatst
Meet the Fok!kers, got to meet them allquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meet the Fok!kers, got to meet them all
[..]
[..]
gaan wij dan ook meetenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
Ik haalde de overstap net. Ik had 1 minuut.
gitaarquote:
Yes, nog steeds. Al lijkt het nu wel wat minder "piekend" qua pijn. Het wordt wat constanter, minder uitschieters.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaartje
Is je knie nog steeds zo pijnlijk?
[..]
Overstap gehaald?
Wie weet.quote:
Hmm, dat klinkt als vooruitgang, als ik dat zo mag noemen. Misschien komt het door onbewuste bewegingen en worden die (on)bewust minder?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, nog steeds. Al lijkt het nu wel wat minder "piekend" qua pijn. Het wordt wat constanter, minder uitschieters.
Hey Gitaarquote:
Mwoah, geen idee eigenlijk. Het is nog steeds geen pretje enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als vooruitgang, als ik dat zo mag noemen. Misschien komt het door onbewuste bewegingen en worden die (on)bewust minder?
Nee dat snap ik. Zo lang je pijn hebt is het nooit fijn, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, geen idee eigenlijk. Het is nog steeds geen pretje enzo
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie weet.Maar ik spreek je niet zo heel vaak. Kun je de 26e niet op de SEX SC meet?
Je hebt 13 min.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens langzaamaan naar het station fietsen.
waarom langzaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens langzaamaan naar het station fietsen.
Jammer. Misschien n ander keertje dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is de zaak hier verhuurd![]()
en dat is KATJING
Is awkward hoor, als je met een rood hoofd en bloeddoorlopen ogen aan komt kakken.. Gewoon rustig aan, easy does it :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom langzaam![]()
is je fiets kapot ofzo
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
hallo
even pauze van het studeren
I know. Ik kom er nu aanquote:
Nu maar iets snellerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom langzaam![]()
is je fiets kapot ofzo
Neuh. Ik heb Vin al n keer gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn de ontmoeters al zenuwachtig?
owquote:
logischquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ritje naar amsterdam met 65 pers. Meteen 20 euro fooizulke klanten heb ik graag
Ik heb eerst alles bij elkaar gezocht voor een vak, en nu lerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow![]()
ik heb vandaag al iets van 2 uur geleerd ofzo dus ik ben best tevredenMaar ikmag vanmiddag ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |