abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119956946
^*&^(*&#$@#$

Mijn lieve doch stomme katten hebben net een fles ketchup (gelukkig geen glazen fles) op de grond gegooid. Mijn fout, ik had de fles niet op het aanrecht moeten laten staan. }:|

Dat is op zich niet zo erg, maar zij gingen met elkaar spelen.. in de keuken! Dat was dus een rood feest: keukenvloer en katten met een rood sausje. :{

Ik heb de twee katten maar gewassen. Voor het eerst, ik heb hen pas anderhalve week. Wat kunnen ze janken zeg... De liefste poezen (Ragdolls) werden opeens agressief. :o

Ik was zó druk bezig met het beperken van de schade dat ik niet aan foto's heb gedacht. Sorry. :(
pi_119984952
Haha achteraf is het wel grappig lijkt me :D

Sophie gaat zo naar de dierenarts voor sterilisatie, ik vind het best spannend :{
Maar het is zo'n routine klus voor die dierenartsen dat het welmgoed moet komen :)
pi_119985613
Ik kan er nog niet om lachen... :')

Succes bij de DA!
pi_119986249
Haha dat van die ketchup doet me denken aan vorige week..
We hadden een bakje met met minitomaatjes op het aanrecht staan. Blijkbaar kunnen ze ineens op het aanrecht (normaal kunnen ze dat niet)
Hebben ze de hele dag lopen kegelen met die tomaatjes de kamer door..
Op een gegeven moment kwam mevrouw met een rood gezichtje aanzetten.. Had ze dus op eentje lopen kauwen, en die is in haar gezicht uit elkaar gespat.. En het is een witte kat.. _O-
Wij dus poetsen, maar ze heeft nog een paar dagen met een roze snoet rondgelopen.. :P
pi_119986388
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef purplenarcis het volgende:
We hadden een bakje met met minitomaatjes op het aanrecht staan. Blijkbaar kunnen ze ineens op het aanrecht (normaal kunnen ze dat niet)
Op een gegeven moment kwam mevrouw met een rood gezichtje aanzetten.. Had ze dus op eentje lopen kauwen, en die is in haar gezicht uit elkaar gespat.. En het is een witte kat.. _O-
Wij dus poetsen, maar ze heeft nog een paar dagen met een roze snoet rondgelopen.. :P
Lol!

Die van mij komen gelukkig niet op het aanrecht, maar ik heb wel twee mandarijnen op m'n bureau liggen. Zijn wat uitgedroogd dus ik had ze uit m'n tas gehaald om weg te gooien, maar even op m'n bureau gelegd... Die liggen nu dus regelmatig op de grond, aangezien die Kleine niets leuker vindt dan dingen op de grond gooien (en kijken hoe het valt...)
  donderdag 6 december 2012 @ 18:51:50 #256
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_120005733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef purplenarcis het volgende:
Als die van mij een stuk plastic zien, maakt niet uit wat worden ze dol, zo ook tomaatjes die nog in hun verpakking zitten :')

Gevolg: tomaatjes met allemaal puntjes erin van de nageltjes en tandjes _O-
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_120038316
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ach, ik ben echt gesmolten van het verhaal en de foto's van Liloe ! Die is toch maar mooi terechtgekomen.
:Y Hij volgt me echt overal nu, net een schaduw met een rood shawltje om :') Als ie even geen aandacht krijgt gaat ie zowat op mijn voeten zitten, omhoog kijken en blijft ie de hele tijd miauwen :X Laatst beet ie zelfs in mijn been :o

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Hmm, verlaten katten worden volgens mij allemaal knuffelberen! Die van ons was als 8 maanden oud kitten op straat geknikkerd, heeft daar een maand of 4 geleefd tot hij bij ons kwam. Heeft twee jaar geduurd maar nu is dat ook zo'n knuffelbeer (alleen mauwen doet hij niet veel, behalve vorige week toen hij luidkeels verkondigde dat hij het bij ons leuker vond dan bij de dierenarts...)

En hoe hard het ook klinkt, maar ik kan wel begrijpen dat die boer geen 3-potige kat wil, hij heeft die katten waarschijnlijk alleen om de muizen populatie in bedwang te houden. Maar ik zou zelf zo een 3-potige kater in huis nemen hoor. Ik snap niet dat mensen daarom een huisdier afwijzen...
Ik begrijp het ook heus wel dat een boer geen 3-potige kater wil, precies om dezelfde reden die jij ook geeft. But it just doesn't make sense. Hij is met zijn 3 poten net zo snel als Sterre met haar 4 poten.
Ik begrijp ook niet dat andere mensen hem ook afgewezen hebben..het idee dat Liloe voordat hij bij ons kwam wonen nooit een echte kans heeft gekregen, geeft me echt nog steeds een enorm naar gevoel :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_120051077
Hier lag er net eentje op schoot met me te kletsen :D dan miauwt ze een keer en als ik dan terugpraat blijft ze steeds miauwen O+
pi_120051124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef LieLie het volgende:
Hier lag er net eentje op schoot met me te kletsen :D dan miauwt ze een keer en als ik dan terugpraat blijft ze steeds miauwen O+
O+ O+

Poes hier kan ook aardig "mekkeren".
pi_120067506
Leuk topic :) ik herken me erg in Yashaaaaa :D Mijn vriend en ik hebben eind september 2 kittens opgehaald in het asiel. Ook mijn eerste huisdieren en had nooit verwacht dat ik zo snel zoooooooooo gehecht aan die beestjes zou zijn. Ik zei half uur voordat we ze ophaalden nog dat als het teveel geld zou kosten bij dierenarts dat we ze altijd nog konden laten inslapen (shame on me), maar na 1,5 seconde met ze te zijn ik "al m'n geld gaat er naartoe! We verkopen alles i don't care" duidelijk nog nooit een beestje gehad.. Zijn echt m'n schatjes.
Pjotr (oudste) was 12 weken toen we m ophaalde en Igor 9 weken. Het zijn dus geen echte broers maar we noemen ze wel zo. En ze zijn gek op elkaar. Liggen altijd bij elkaar en ze roepen elkaar als de 1 de ander kwijt is (lees: achter het gordijn zit).
Pjotr had niet een beste start, woog 500 gram toen we m mee naar huis namen en weigerde te eten. Na veel bezoekers aan de dierenarts, veel telefoon gesprekken met asiel (waren heel goed in hun zorgen btw) en veel ritjes tussen hen op en neer, kwamen we erachter dat Pjotr een wormenkuur had gemist.. Ja, beestje zat dus helemaal onder de wormen, vind je het gek dat hij niets wilde eten. Bijna 2 weken echt met spuit eten moeten geven en nu gaat het super goed (ik word aangevallen terwijl ik dit typ, iPad is MEGA interessant).
Igor is een enorme knuffel maar dan wel op zij manier, niet aaien maar hij jou knuffelen. Lief beest! Die doet het trouwens heel goed. Van begin af aan al lekker veel eten.
Ze mogen nog niet naar buiten, begin feb worden ze gecastreerd en daarna wel naar buiten. Vind het nu al spannend.
Ze eten nu nog Royal canin 36 (omdat pjotr zo'n slechte start had) maar ik wil over op wat beter betaalbaar voer.

[img][IMG]http://i1356.photobucket.com/albums/q728/Eveline87-66/BA56A5B0-8F28-4D8F-920B-B7E4BE967052-6976-00000AA947A46802.jpg[/IMG][/img]
pi_120067512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:13 schreef Goudvis87 het volgende:
Leuk topic :) ik herken me erg in Yashaaaaa :D Mijn vriend en ik hebben eind september 2 kittens opgehaald in het asiel. Ook mijn eerste huisdieren en had nooit verwacht dat ik zo snel zoooooooooo gehecht aan die beestjes zou zijn. Ik zei half uur voordat we ze ophaalden nog dat als het teveel geld zou kosten bij dierenarts dat we ze altijd nog konden laten inslapen (shame on me), maar na 1,5 seconde met ze te zijn ik "al m'n geld gaat er naartoe! We verkopen alles i don't care" duidelijk nog nooit een beestje gehad.. Zijn echt m'n schatjes.
Pjotr (oudste) was 12 weken toen we m ophaalde en Igor 9 weken. Het zijn dus geen echte broers maar we noemen ze wel zo. En ze zijn gek op elkaar. Liggen altijd bij elkaar en ze roepen elkaar als de 1 de ander kwijt is (lees: achter het gordijn zit).
Pjotr had niet een beste start, woog 500 gram toen we m mee naar huis namen en weigerde te eten. Na veel bezoekers aan de dierenarts, veel telefoon gesprekken met asiel (waren heel goed in hun zorgen btw) en veel ritjes tussen hen op en neer, kwamen we erachter dat Pjotr een wormenkuur had gemist.. Ja, beestje zat dus helemaal onder de wormen, vind je het gek dat hij niets wilde eten. Bijna 2 weken echt met spuit eten moeten geven en nu gaat het super goed (ik word aangevallen terwijl ik dit typ, iPad is MEGA interessant).
Igor is een enorme knuffel maar dan wel op zij manier, niet aaien maar hij jou knuffelen. Lief beest! Die doet het trouwens heel goed. Van begin af aan al lekker veel eten.
Ze mogen nog niet naar buiten, begin feb worden ze gecastreerd en daarna wel naar buiten. Vind het nu al spannend.
Ze eten nu nog Royal canin 36 (omdat pjotr zo'n slechte start had) maar ik wil over op wat beter betaalbaar voer.

[ afbeelding ]
pi_120067523
Oeps, probeerde aan te passen maar nu gequoot.. Nou ja, bij 2de post is afbeelding te zien ;)
pi_120072129
Wat een mooierds O+ Meer foto's!

En grappig dat je je zo in mij herkent :) Ik merk wel dat ik gelukkig steeds minder bezorgt ga worden. Maar wat je zegt, ik ben in zo'n korte tijd zo aan haar gehecht geraakt. Toen ze donderdag naar de dierenarts was voor een paar uur kon ik ook maar niet wennen dat we geen kat in huis hadden :P
Gelukkig was ze donderdagavond al bijna de oude O+ En nu helemaal, op dr geschoren buikje na :)
pi_120075920
Kijk uit waarom je vraagt: fotobom!
Met wit neusje is Igor, Pjotr heeft 1 wit en 1 zwarte wenkbrauw

:D ja ik ben verslaafd *bloos*

Ze herstellen zo snel, maar ik kan mezelf zo lekker gek maken. Met 1 naar dierenarts omdat tie niet at, kom je thuis en dan loopt de ander goed mank (waarschijnlijk ergens vanaf gedonderd) maar dan denk ik gelijk dat het NOOIT meer goed komt en hij misvormd groeit etc. Er moest en zou een foto gemaakt worden (in t weekend uiteraard) 2 dagen later niets meer aan de hand..
Ach, leer ik van :P gaat nu idd al stuk beter. Maar kan al wel zenuwachtig worden (ok, overdreven, kriebels in buik meer) dat ze binnenkort naar buiten gaan. We wonen vrij rustig, met tuin, maar er is wel een drukke weg in de buurt.
Je merkt echt dat het huis steeds bekender voor ze wordt, dus ik wil ze echt wel een buiten gunnen. Mijn vriend is met een kat opgegroeid, als de kat niet naar buiten kon, dan geen kat.
pi_120077894
Wat een scheetjes hierboven O+

En die ketchup/tomaat verhalen _O-
pi_120080198
Pff, ik weet ff niet zo goed waar ik het kwijt moet want in het topic van de persoon zelf gaat wss ook niet echt helpen dus dan maar hier. Ik kan er zo slecht tegen als mensen dieren in huis nemen en dan meteen als het niet helemaal gaat zoals ze verwachten "ten einde raad zijn" en verder ook niet echt iets doen met de tips die mensen dan hier geven.

Oké dat wij een kat zouden nemen hebben we ook in een weekend besloten. We hadden er wel eens vaker over gehad maar dat was meer voor de gein. De doorslag gaf nu dat er een katje was aan komen lopen bij mijn schoonouders, die is uiteindelijk meegegaan met mijn zwager en schoonzus omdat wij toen allerlei redenen konden bedenken om géén kat te nemen, maar het bleef kriebelen en toen heb ik mij de hele zondag in zitten lezen en dingen toch goed overwogen. Ook dat ze hopelijk heel oud gaat worden en hoe we het met vakanties e.d. moeten doen. En of we er wel genoeg geld voor hebben etc. Uiteindelijk dus positief besloten. Maar er wel goed over nagedacht. En ook over de nadelen.

En nu hebben we wel ontzettend veel geluk omdat Sophie zo ontzettend makkelijk is. We hebben dr in de woonkamer neergezet en ze sprong zo uit dr reisdoos en ging alles verkennen. Ging meteen op de bak en onze meubels laat ze voor het grootste deel ook met rust. Maar als dat niet zo zou zijn geweest snap ik wel dat dat vervelend is, maar om meteen radeloos te worden, dat zou ik na een maand of weet ik veel wat krijgen, maar na 2 dagen al.... Weet je dan wel waar je aan begonnen bent....En ik ben ook nog maar een beginneling en niet de alwetende kattenbezitter maar een beetje commen sense is teveel gevraagd blijkbaar.

Ik was eerder verbaast dat Sophie niet zo bang was, had me voorbereid op een wenperiode e.d. en dat was dus gewoon totaal niet nodig. Dus wederom ik heb misschien makkelijk oordelen. Maar ik erger me er wel kapot aan :X

/klaag

Sorry, moest het ff kwijt
pi_120080718
:) snap ik hoor. Wij hebben idd ook goed de voors en tegens afgewogen. Als ze de bank/plant gaan slopen etc, kan je moeilijk boos op ze worden en afleren kan wel maar geen garantie dat dat lukt. Daar moet je idd wel over nadenken of je daar mee om kan gaan. Na 2 dagen radeloos te zijn is wel wat vlot.
Vooral met een kitten is het een wereld van verschil wat 1 of 2 weken kunnen doen. Dat heb ik wel geleerd met Pjotr :)
Achja, als er iets lichamelijks niet goed zit en vooral als ik niet precies weet hoe of wat, met ze dan kan ik me best zorgen maken, maar de plant aanvallen (wat ze erg interessant vinden) kan ik wel hebben.
pi_120081008
Zo denk ik er precies over! Ik kan ook wel radeloos zijn, maar dan meer radeloos met zorgen om de kat haha!

Maar zoals ik zeg wij hebben dan ook een voorbeeldige kat, die zo af en toe dr irritante stoute momentjes heeft. Merk ook dat nu we die mega krabpaal voor dr hebben dat ook al veel minder is. Maar dat is ook een beetje tegelijk met de operatie gekomen dus kan ik niet 100% zeker zeggen natuurlijk :P
pi_120081293
Wij hebben ook erg mazzel met de Rusjes, idd ook echt onmiddellijk op onderzoek uit na aankomst in huis, super zindelijk en heel erg knuffelig en niet bang voor anderen. Alleen bang voor de stofzuiger haha.
Wel in t begin een spannende start met Pjotr omdat hij dus niet at, toen echt wel zorgen gemaakt. Schade tot nu toe is de digitale tv ontvanger, 3 planten en 2 plantenpotten :) valt best mee :P
Ik zag je foto ja van je krabpaal, wel een tof ding! (Ik vind ze alleen altijd zo lelijk) wij hebben een krabplank tegen de muur, krabben ze best aan. Bij jullie misschien wat meer nodig omdat Sophie niet naar buiten gaat (of is dat wel de bedoeling)?
Hier kunnen ze de trap op en af rennen en binnenkort naar buiten.
pi_120081556
Ze kan hier niet naar buiten, we wonen op 4 hoog in een appartementencomplex. Haar "buiten" is de gallerij en daar mag ze iedere dag wel ff rondrennen e.d.

Omdat we hier nog wel een poosje zitten (studentenwoningen en vriend studeert nog) zal ze voorlopig nog een binnenkat blijven. Dan is ze dus ook niks anders gewend. Ik wil haar dan dus ook het liefste binnenhouden of hoogstens in de tuin. Moeten we even kijken hoe we dat ooit gaan aanpakken. Ik mag van vriendlief geen tuigje voor haar kopen want dat vind hij belachelijk, ook als ze dan in bomen willen klimmen en vast komen te zitten bijv.

Verder is vriendlief het ook nog niet helemaal eens over binnen of buitenkat straks. Hij heeft van huis uit altijd juist buitenkatten gehad. Daar mochten ze juist niet binnen maar alleen in de schuur e.d. Die hebben dus wel wat katten versleten omdat ze aangereden werden of wegliepen. Hij gaat daar dus wat rationeler mee om, omdat ie niet anders gewend is :P Maar ik heb echt zoiets van de enige reden waaraan Sophie dood mag gaan is ouderdom hoor :o (lekker naief ik weet het maar goed ;) )

Kortom, we moeten het dan ooit gaan bekijken. Ligt ook helemaal aan in wat voor een soort wijk we gaan wonen. Maar ik voel meer voor binnenkat en dat ze dan in de tuin mag als wij er ook zijn bijv.
pi_120090986
Vroeger, toen ik nog een jaartje of 7 was (1993) kregen wij een poes. Zij was meer buiten dan binnen, de hele straat was haar territorium. :+ Ze kreeg later 3 kittens waarvan we er twee hebben weggedaan. De moederpoes moest van m'n ouders ook weg waarna ik een kitten overhield. Hij moest op een gegeven moment ook weg ivm allergie van m'n moeder.

Maar goed... Mijn ouders komen allebei uit Turkije (gastarbeiders). Vaccinatie? Nooit van gehoord. Ontwormen? Nooit van gehoord. Ontvlooien? Nooit van gehoord. Dierenarts? Voor een huisdier ga je toch niet naar de dierenarts? :')

Ruim 15 jaar later heb ik eindelijk twee katten in huis. O+ Ik heb veel gelezen over kattengedrag e.d. Op een gegeven moment (twee weken terug) heb ik Muezza en Salem geadopteerd. Ik heb er best lang over kunnen nadenken (en ook daadwerkelijk nagedacht). ;)
pi_120100777
@Yashaaaaa als ze niet gewend is om naar buiten te gaan en binnen heb je genoeg ruimte voor haar dan zal dat vast goed gaan. Sommige katten willen echt naar buiten met bundels energie maar daar kom je vanzelf achter. Je hebt iig een mooi grote klimpaal voor haar :)
Hahahahaha ja dat van doodgaan door ouderdom heb ik ook hoor :P heerlijk naïef maar je moet wat toch.
@sylvesterrr wat tof dat je je eerste eigen katten hebt!! Mijn ouders waren ook geen grote voorstanders van dieren, dus ik ben ook helemaal in de wolken met onze boefjes. Hoe oud zijn ze? Zijn het broertje en zusje? Foto's willen we!!!!
pi_120101312
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:29 schreef Goudvis87 het volgende:
@Yashaaaaa als ze niet gewend is om naar buiten te gaan en binnen heb je genoeg ruimte voor haar dan zal dat vast goed gaan. Sommige katten willen echt naar buiten met bundels energie maar daar kom je vanzelf achter. Je hebt iig een mooi grote klimpaal voor haar :)
Hahahahaha ja dat van doodgaan door ouderdom heb ik ook hoor :P heerlijk naïef maar je moet wat toch.
@sylvesterrr wat tof dat je je eerste eigen katten hebt!! Mijn ouders waren ook geen grote voorstanders van dieren, dus ik ben ook helemaal in de wolken met onze boefjes. Hoe oud zijn ze? Zijn het broertje en zusje? Foto's willen we!!!!
Foto's staan hier. Ze zijn van april 2011, dus iets ouder dan anderhalf jaar. Beide katers komen bij dezelfde fokker vandaan, maar niet uit hetzelfde nest.

Ik werd door m'n moeder voor gek verklaard dat ik twee katten in huis heb gehaald. "Buitenkatten kunnen nog buiten poepen en plassen, maar die van jou kunnen dat niet! Je moet dagelijks hun zooi opruimen." :') Duidelijk geen dierenvriend. :{
pi_120113836
Wat een mooierts sylvesterrr!! Ach ja, ouders kunnen soms raar zijn ;) (lekker confronterend vind ik dat).

Wat voor voer geven jullie? Ik geef nu Royal canin kitten 36, maar wil over op sanabelle no grain vanwege de prijs van RC.
Elke dag 1 eetlepel natvoer op de brokjes. Nu nog van RC.
pi_120114534
De vorige eigenaar heeft hen Carokat 3mix gegeven. Ik ben nu langzaam aan het overstappen op Sanabelle no grain. Ze hebben nooit natvoer gehad, en dat krijgen ze (voorlopig) bij mij ook niet.

Ze hebben een mooi drinkfontein, ze drinken meer dan genoeg water. :)
pi_120126963
Waarom sanabelle no grain? Ben mezelf erg aan t inlezen, vandaar :)
Ja zo'n fontein is ook wel handig ja, wij hebben 2 verschillende bakjes met water staan en slurpen daar ook wel uit. Natvoer is meer omdat ik ze wil verwennen (ja i know).
pi_120127555
Graanvrij schijnt beter te zijn omdat granen zijn slecht verteerbaar voor katten of iets dergelijks. Graanvrije brokken van Sanabelle zijn het goedkoopst (heb ook Porta21 overwogen, maar zooplus verkoopt geen 10kg zakken meer) en men is er best positief over. :)

Natvoer vind ik stinken (zowel voor als na consumptie). Aangezien beide kattenbakken, drinkfontein en voerbakken in de woonkamer staan probeer ik de stankoverlast zoveel mogelijk te beperken. :+
pi_120129539
Hm is het erg dat een kat op onze kunstkerstboom kauwt ?
Vandaag neergezet met wat lampjes en slingers erin maar meneer klimt erin en kauwt op de takken en trekt de slingers uit elkaar met zijn tanden. Waterpistool helpt niet en wegjagen ook niet.
pi_120130538
Granen kan een kat niet verteren dus dat komt er gewoon weet uit met als gevolg meer en stinkende poep. Zeker als de kat er een beetje gevoelig voor is zoals bijvoorbeeld die van mij ;)

Knagen aan een kunst boom lijkt me geen groot probleem, tenzij hij alle kunstnaalden er ook af bijt. Hero heeft een keer ongemerkt een soort plakband opgegeten en dat kwam er gelukkig weer uit, maar wat als het er nou niet uit was gekomen?! :'( :'(
Aan de boom knaagt hij gelukkig niet en plastic eet hij verder ook niet op. Volgens mij is hij toen heel erg geschrokken omdat hij moest kotsen ;( hij raakte toen ook echt een beetje in paniek.
  zondag 9 december 2012 @ 22:54:15 #280
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120130976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

niets leuker vindt dan dingen op de grond gooien (en kijken hoe het valt...)
Heel erg bekend _O-

Alles wat ik (vooral op) tafel leg moet er vanaf gegooid worden, doe ik mijn lenzen in/uit, draai ik mij om voor de vloeistof te pakken, zit ze al met dr pootje tegen het bakje te duwen :')
pi_120141816
De halve boom is gesloopt vannacht, lampjes hingen ondersteboven, slingers hingen niet meer waar ze behoorde te hangen en waren kapot en diverse takken lagen op de grond (zijn van die takken die je in de stam moet haken) ik ben al blij dat we er nog geen ballen in hadden gedaan
Dit is de dader:

Ik heb al 25 jaar katten en dit is de eerste keer dat er een boom gesloopt wordt,maar toch is hij lief O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Sorella op 10-12-2012 12:03:06 ]
pi_120141846
Zwarte katten
pi_120145782
Tegenwoordig zit mevrouw in de wasbak verbaasd omhoog te kijken als ik me aan het opmaken ben.. O+
pi_120146696
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Sorella het volgende:
De halve boom is gesloopt vannacht, lampjes hingen ondersteboven, slingers hingen niet meer waar ze behoorde te hangen en waren kapot en diverse takken lagen op de grond (zijn van die takken die je in de stam moet haken) ik ben al blij dat we er nog geen ballen in hadden gedaan
Dit is de dader:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb al 25 jaar katten en dit is de eerste keer dat er een boom gesloopt wordt,maar toch is hij lief O+
Nee, gelukkig blijven die van ons van de boom af, zolang we maar beginnen met ballen boven de staart hoogte.

Maar jullie doos ziet er nog goed uit. Die van ons is ziet eruit alsof er muizen(jagers) in hebben gezeten.... Ik zal eens een foto maken zodra we hem weer van zolder halen... (had ik eigenlijk dit weekend willen doen...)
pi_120147378
De inhoud was interessanter als de doos zelf op dat moment, voordat hij aan het slopen kon beginnen was de doos al weer boven.
pi_120148339
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef Sorella het volgende:
De inhoud was interessanter als de doos zelf op dat moment, voordat hij aan het slopen kon beginnen was de doos al weer boven.
Tja, die doos staat de rest van het jaar op zolder.... Toen we hem vorig jaar naar beneden haalden, was hij al aangevreten... (en die kat van ons heeft maar 5 seconden nodig om te slopen!)
pi_120164960
De boom is weg. Meneer vond het leuk om vanaf de eettafel in de boom te springen, later via de tafel waar de boom opstaat de boom in te klimmen en vanaf een (d8 banjer dus) veilige hoogte onze andere kat die heerlijk onder de boom lag te slapen te terroriseren, resultaat 1 omgevallen boom en een hok vol herrie, banjer kreeg behoorlijk op zijn sodemieter.
Tijdens het opruimen kwamen we een paar takken tegen die er nog wel inzaten maar op magische wijze ergens anders lagen.
Wat ben ik blij dat we de ballen er nog niet in hadden gedaan.
pi_120224952
Mijn draak krabt mn vriend als ie m wil oppakken, maar alleen als ik er niet ben.. :(
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_120225067
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:40 schreef Sorella het volgende:

De boom is weg. Meneer vond het leuk om vanaf de eettafel in de boom te springen, later via de tafel waar de boom opstaat de boom in te klimmen en vanaf een (d8 banjer dus) veilige hoogte onze andere kat die heerlijk onder de boom lag te slapen te terroriseren, resultaat 1 omgevallen boom en een hok vol herrie, banjer kreeg behoorlijk op zijn sodemieter.
Tijdens het opruimen kwamen we een paar takken tegen die er nog wel inzaten maar op magische wijze ergens anders lagen.
Wat ben ik blij dat we de ballen er nog niet in hadden gedaan.
Aah das balen! :-o
  donderdag 13 december 2012 @ 04:11:04 #290
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_120256563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, maar ik verwen hem teveel.
Op de foto is ie gelukkig wel al afgevallen.

Hij houd van chocola bij zijn brokjes :')
Nee, nee, nee! Chocola is een van de meest giftige dingen die je een kat kunt voeren!
De gemiddelde kat/ poes kan dit lichamelijk niet aan, ze kunnen chocola niet verteren.
Doe dat dus ajb niet niet langer... nog beter laat je jouw kat jouw bord leeg eten met groente en aardappelen of rijst met saus... maar gewoon geen chocola/

Prima als je de kat een paar spaarzame restjes laat opeten uit de verpakking, maar wel zo weinig als mogelijk.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_120257039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 04:11 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nee, nee, nee! Chocola is een van de meest giftige dingen die je een kat kunt voeren!
De gemiddelde kat/ poes kan dit lichamelijk niet aan, ze kunnen chocola niet verteren.
Doe dat dus ajb niet niet langer... nog beter laat je jouw kat jouw bord leeg eten met groente en aardappelen of rijst met saus... maar gewoon geen chocola/

Prima als je de kat een paar spaarzame restjes laat opeten uit de verpakking, maar wel zo weinig als mogelijk.
Het was maar een grapje gelukkig.
Chocolade is slecht voor ze, als mijn kat zich roty voelt geef ik hem soms wel een aspirientje, vind hij fijn.

Hey ik ben Luka Rocco Magnotta niet :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 07:57:30 ]
pi_120259471
Als jij er bij bent doet je draak het niet ? ook niet leuk voor je vriend.

Ik heb al lopen denken om de katten de vrijdag voor kerst naar een pension te brengen en de vrijdag na kerst weer op te halen kan ik toch de kerstboom neerzetten, even met manlief over hebben.
pi_120260657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef Sorella het volgende:
Als jij er bij bent doet je draak het niet ? ook niet leuk voor je vriend.

Ik heb al lopen denken om de katten de vrijdag voor kerst naar een pension te brengen en de vrijdag na kerst weer op te halen kan ik toch de kerstboom neerzetten, even met manlief over hebben.
Nee raar he. Maar gisteravond deed ie t ook naar mij omdat ie lekker lag en ik m optilde dus zal wel iets nieuws zijn. Even in de gaten houden..

Is een kerstboom zo belangrijk voor jullie? Ik zou mn kat veel te erg missen :p
pi_120261150
Een kerstboom is niet zo belangrijk maar het is wel erg kaal in huis vergeleken met andere huizen in deze tijd van het jaar ;(
Een weekje in een pension is niet zo erg kan de kleine lekker ravotten maar ik bedenk me net dat de dikke niet ingeent is dit jaar dus die kan dan niet mee en als banjer dan weer terug komt herkennen ze elkaar misschien niet meer en dan wordt het hoogstwaarschijnlijkr vechten dus ik laat het maar zo ;)
  Manager PR/Moderator donderdag 13 december 2012 @ 20:10:02 #295
269689 crew  Viv
pi_120280244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef Sorella het volgende:
:o Dat zou ik echt nooit doen, heb liever m'n pluizebollen in de buurt dan een mooie kerstboom.
pi_120280363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:o Dat zou ik echt nooit doen, heb liever m'n pluizebollen in de buurt dan een mooie kerstboom.
Dat dus :o Moet ons miniboompje sowieso nog opzetten, maar die komt toch op een voor haar niet bereikbare plek te staan.

Sophie heeft vanochtend een van de de zelfgebouwde dure speakers van mijn vriend omgegooid :o Was al een paar keer dat onder de dopjes niet meer helemaal goed eronder zaten, en gisteravond weer. Wss wil ze die er dan onderuit krijgen om mee te spelen. Vanochtend ineens een knal, lag dat ding op de grond. Gelukkig heeft alleen de vloer wat schade en de speakers zelf werken nog. Anders had ik gevreesd voor Sophie. (Naja ook weer overdreven maar hij was wel goed kwaad, daarom heb ik Sophie ook maar gestraft meteen nadat het gebeurt was).

Madam heeft echt energie teveel de laatste paar weken. Dacht dat katten rustiger werden na een sterilisatie maar ze is echt hartstikke druk :P Zo meteen maar uitgebreid laten rennen op de gang en laten klauteren in de krabpaal :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Yashaaaaa op 13-12-2012 20:24:20 ]
pi_120284144
Vanochtend betrapte ik mn draak trouwens op de kerstboom opeten:

:P
pi_120284451
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef Speedfight het volgende:
Vanochtend betrapte ik mn draak trouwens op de kerstboom opeten:
[ afbeelding ]

:P
Eten katten Kerstbomen? Dat is nieuw voor mij _O-
pi_120288140
Hier ook geen kerstboom. :(

Vorig jaar woonde ik hier net, dus bezig met m'n eerste boom opzetten. Echt m'n best gedaan om de boom mooi op te tuigen. Kerstballen en lampjes uitgezocht etc.

Tijdens het opbouwen lag m'n kat Tommie lekker te relaxen en was totaal niet geinteresseerd. Totdat de boom opgetuigd was. Ik deed een paar stappen naar achteren, ging op de bank zitten om het resultaat te beoordelen, Tommie neemt een aanloop en springt vol in de kerstboom. :')

Gevolg, boom plat, alle kerstballen door de hele woonkamer (en in stukjes) en de lampjes stuk.

Dit jaar dus maar geen boom. Maar toch wel gezellig hoor, zo'n kat. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 13 december 2012 @ 23:42:35 #300
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120290017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus :o Moet ons miniboompje sowieso nog opzetten, maar die komt toch op een voor haar niet bereikbare plek te staan.

Sophie heeft vanochtend een van de de zelfgebouwde dure speakers van mijn vriend omgegooid :o Was al een paar keer dat onder de dopjes niet meer helemaal goed eronder zaten, en gisteravond weer. Wss wil ze die er dan onderuit krijgen om mee te spelen. Vanochtend ineens een knal, lag dat ding op de grond. Gelukkig heeft alleen de vloer wat schade en de speakers zelf werken nog. Anders had ik gevreesd voor Sophie. (Naja ook weer overdreven maar hij was wel goed kwaad, daarom heb ik Sophie ook maar gestraft meteen nadat het gebeurt was).

Madam heeft echt energie teveel de laatste paar weken. Dacht dat katten rustiger werden na een sterilisatie maar ze is echt hartstikke druk :P Zo meteen maar uitgebreid laten rennen op de gang en laten klauteren in de krabpaal :)
Je vriend heeft mazzel, ik moest dit jaar nog een paar honderd aftikken voor een nieuwe, mevrouw sprong erop, ding gaat wiebelen, hup eraf en boom GRMBL @#$*^*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')