Lol!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef purplenarcis het volgende:
Haha dat van die ketchup doet me denken aan vorige week..
We hadden een bakje met met minitomaatjes op het aanrecht staan. Blijkbaar kunnen ze ineens op het aanrecht (normaal kunnen ze dat niet)
Hebben ze de hele dag lopen kegelen met die tomaatjes de kamer door..
Op een gegeven moment kwam mevrouw met een rood gezichtje aanzetten.. Had ze dus op eentje lopen kauwen, en die is in haar gezicht uit elkaar gespat.. En het is een witte kat..![]()
Wij dus poetsen, maar ze heeft nog een paar dagen met een roze snoet rondgelopen..
Als die van mij een stuk plastic zien, maakt niet uit wat worden ze dol, zo ook tomaatjes die nog in hun verpakking zittenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef purplenarcis het volgende:
Haha dat van die ketchup doet me denken aan vorige week..
We hadden een bakje met met minitomaatjes op het aanrecht staan. Blijkbaar kunnen ze ineens op het aanrecht (normaal kunnen ze dat niet)
Hebben ze de hele dag lopen kegelen met die tomaatjes de kamer door..
Op een gegeven moment kwam mevrouw met een rood gezichtje aanzetten.. Had ze dus op eentje lopen kauwen, en die is in haar gezicht uit elkaar gespat.. En het is een witte kat..![]()
Wij dus poetsen, maar ze heeft nog een paar dagen met een roze snoet rondgelopen..
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ach, ik ben echt gesmolten van het verhaal en de foto's van Liloe ! Die is toch maar mooi terechtgekomen.
Ik begrijp het ook heus wel dat een boer geen 3-potige kater wil, precies om dezelfde reden die jij ook geeft. But it just doesn't make sense. Hij is met zijn 3 poten net zo snel als Sterre met haar 4 poten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Hmm, verlaten katten worden volgens mij allemaal knuffelberen! Die van ons was als 8 maanden oud kitten op straat geknikkerd, heeft daar een maand of 4 geleefd tot hij bij ons kwam. Heeft twee jaar geduurd maar nu is dat ook zo'n knuffelbeer (alleen mauwen doet hij niet veel, behalve vorige week toen hij luidkeels verkondigde dat hij het bij ons leuker vond dan bij de dierenarts...)
En hoe hard het ook klinkt, maar ik kan wel begrijpen dat die boer geen 3-potige kat wil, hij heeft die katten waarschijnlijk alleen om de muizen populatie in bedwang te houden. Maar ik zou zelf zo een 3-potige kater in huis nemen hoor. Ik snap niet dat mensen daarom een huisdier afwijzen...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef LieLie het volgende:
Hier lag er net eentje op schoot met me te kletsendan miauwt ze een keer en als ik dan terugpraat blijft ze steeds miauwen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:13 schreef Goudvis87 het volgende:
Leuk topicik herken me erg in Yashaaaaa
Mijn vriend en ik hebben eind september 2 kittens opgehaald in het asiel. Ook mijn eerste huisdieren en had nooit verwacht dat ik zo snel zoooooooooo gehecht aan die beestjes zou zijn. Ik zei half uur voordat we ze ophaalden nog dat als het teveel geld zou kosten bij dierenarts dat we ze altijd nog konden laten inslapen (shame on me), maar na 1,5 seconde met ze te zijn ik "al m'n geld gaat er naartoe! We verkopen alles i don't care" duidelijk nog nooit een beestje gehad.. Zijn echt m'n schatjes.
Pjotr (oudste) was 12 weken toen we m ophaalde en Igor 9 weken. Het zijn dus geen echte broers maar we noemen ze wel zo. En ze zijn gek op elkaar. Liggen altijd bij elkaar en ze roepen elkaar als de 1 de ander kwijt is (lees: achter het gordijn zit).
Pjotr had niet een beste start, woog 500 gram toen we m mee naar huis namen en weigerde te eten. Na veel bezoekers aan de dierenarts, veel telefoon gesprekken met asiel (waren heel goed in hun zorgen btw) en veel ritjes tussen hen op en neer, kwamen we erachter dat Pjotr een wormenkuur had gemist.. Ja, beestje zat dus helemaal onder de wormen, vind je het gek dat hij niets wilde eten. Bijna 2 weken echt met spuit eten moeten geven en nu gaat het super goed (ik word aangevallen terwijl ik dit typ, iPad is MEGA interessant).
Igor is een enorme knuffel maar dan wel op zij manier, niet aaien maar hij jou knuffelen. Lief beest! Die doet het trouwens heel goed. Van begin af aan al lekker veel eten.
Ze mogen nog niet naar buiten, begin feb worden ze gecastreerd en daarna wel naar buiten. Vind het nu al spannend.
Ze eten nu nog Royal canin 36 (omdat pjotr zo'n slechte start had) maar ik wil over op wat beter betaalbaar voer.
[ afbeelding ]
Foto's staan hier. Ze zijn van april 2011, dus iets ouder dan anderhalf jaar. Beide katers komen bij dezelfde fokker vandaan, maar niet uit hetzelfde nest.quote:Op zondag 9 december 2012 10:29 schreef Goudvis87 het volgende:
@Yashaaaaa als ze niet gewend is om naar buiten te gaan en binnen heb je genoeg ruimte voor haar dan zal dat vast goed gaan. Sommige katten willen echt naar buiten met bundels energie maar daar kom je vanzelf achter. Je hebt iig een mooi grote klimpaal voor haar
Hahahahaha ja dat van doodgaan door ouderdom heb ik ook hoorheerlijk naïef maar je moet wat toch.
@sylvesterrr wat tof dat je je eerste eigen katten hebt!! Mijn ouders waren ook geen grote voorstanders van dieren, dus ik ben ook helemaal in de wolken met onze boefjes. Hoe oud zijn ze? Zijn het broertje en zusje? Foto's willen we!!!!
Heel erg bekendquote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
niets leuker vindt dan dingen op de grond gooien (en kijken hoe het valt...)
Nee, gelukkig blijven die van ons van de boom af, zolang we maar beginnen met ballen boven de staart hoogte.quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Sorella het volgende:
De halve boom is gesloopt vannacht, lampjes hingen ondersteboven, slingers hingen niet meer waar ze behoorde te hangen en waren kapot en diverse takken lagen op de grond (zijn van die takken die je in de stam moet haken) ik ben al blij dat we er nog geen ballen in hadden gedaan
Dit is de dader:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al 25 jaar katten en dit is de eerste keer dat er een boom gesloopt wordt,maar toch is hij lief![]()
Tja, die doos staat de rest van het jaar op zolder.... Toen we hem vorig jaar naar beneden haalden, was hij al aangevreten... (en die kat van ons heeft maar 5 seconden nodig om te slopen!)quote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef Sorella het volgende:
De inhoud was interessanter als de doos zelf op dat moment, voordat hij aan het slopen kon beginnen was de doos al weer boven.
Aah das balen! :-oquote:Op maandag 10 december 2012 20:40 schreef Sorella het volgende:
De boom is weg. Meneer vond het leuk om vanaf de eettafel in de boom te springen, later via de tafel waar de boom opstaat de boom in te klimmen en vanaf een (d8 banjer dus) veilige hoogte onze andere kat die heerlijk onder de boom lag te slapen te terroriseren, resultaat 1 omgevallen boom en een hok vol herrie, banjer kreeg behoorlijk op zijn sodemieter.
Tijdens het opruimen kwamen we een paar takken tegen die er nog wel inzaten maar op magische wijze ergens anders lagen.
Wat ben ik blij dat we de ballen er nog niet in hadden gedaan.
Nee, nee, nee! Chocola is een van de meest giftige dingen die je een kat kunt voeren!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwen hem teveel.
Op de foto is ie gelukkig wel al afgevallen.
Hij houd van chocola bij zijn brokjes
Het was maar een grapje gelukkig.quote:Op donderdag 13 december 2012 04:11 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Chocola is een van de meest giftige dingen die je een kat kunt voeren!
De gemiddelde kat/ poes kan dit lichamelijk niet aan, ze kunnen chocola niet verteren.
Doe dat dus ajb niet niet langer... nog beter laat je jouw kat jouw bord leeg eten met groente en aardappelen of rijst met saus... maar gewoon geen chocola/
Prima als je de kat een paar spaarzame restjes laat opeten uit de verpakking, maar wel zo weinig als mogelijk.
Nee raar he. Maar gisteravond deed ie t ook naar mij omdat ie lekker lag en ik m optilde dus zal wel iets nieuws zijn. Even in de gaten houden..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef Sorella het volgende:
Als jij er bij bent doet je draak het niet ? ook niet leuk voor je vriend.
Ik heb al lopen denken om de katten de vrijdag voor kerst naar een pension te brengen en de vrijdag na kerst weer op te halen kan ik toch de kerstboom neerzetten, even met manlief over hebben.
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef Sorella het volgende:
Ik heb al lopen denken om de katten de vrijdag voor kerst naar een pension te brengen en de vrijdag na kerst weer op te halen kan ik toch de kerstboom neerzetten, even met manlief over hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Dat zou ik echt nooit doen, heb liever m'n pluizebollen in de buurt dan een mooie kerstboom.
Eten katten Kerstbomen? Dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef Speedfight het volgende:
Vanochtend betrapte ik mn draak trouwens op de kerstboom opeten:
[ afbeelding ]
Je vriend heeft mazzel, ik moest dit jaar nog een paar honderd aftikken voor een nieuwe, mevrouw sprong erop, ding gaat wiebelen, hup eraf en boom GRMBL @#$*^*quote:Op donderdag 13 december 2012 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dusMoet ons miniboompje sowieso nog opzetten, maar die komt toch op een voor haar niet bereikbare plek te staan.
Sophie heeft vanochtend een van de de zelfgebouwde dure speakers van mijn vriend omgegooidWas al een paar keer dat onder de dopjes niet meer helemaal goed eronder zaten, en gisteravond weer. Wss wil ze die er dan onderuit krijgen om mee te spelen. Vanochtend ineens een knal, lag dat ding op de grond. Gelukkig heeft alleen de vloer wat schade en de speakers zelf werken nog. Anders had ik gevreesd voor Sophie. (Naja ook weer overdreven maar hij was wel goed kwaad, daarom heb ik Sophie ook maar gestraft meteen nadat het gebeurt was).
Madam heeft echt energie teveel de laatste paar weken. Dacht dat katten rustiger werden na een sterilisatie maar ze is echt hartstikke drukZo meteen maar uitgebreid laten rennen op de gang en laten klauteren in de krabpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |