Ze zijn mooiiiiiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:07 schreef mootie het volgende:
Niet sinds ik mijn telefoon in maart liet vallen.![]()
Wel 2 oude foto's die op deze bejaarde laptop rondzwerven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 boze foto's, terwijl meneertje echt nooit, maar dan ook nooit boos kijkt.
Ze blertquote:
Mamaaaaaaaaaaaaa, eteeeeeeeeeeeeen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze blert
Als ik de keuken in ga, gaat ze piepen, aan 1 stuk door, veelvraat
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Mamaaaaaaaaaaaaa, eteeeeeeeeeeeeen!
Zo doet Daan ook, staat de hele dag naast me te bleren. En ze kan voor geen meter aangeven wat ze wil.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:39 schreef Sorella het volgende:
Doeraq blert niet die gaat een half uur tot een uur voor het etenstijd is op de krabpaal zitten en kijkt je vervolgens net zolang aan tot je eten geeft wat dus lang kan duren (5 uur is 5 uur en geen half 5/ 4uur).
Banjer doet sinds kort met hem mee zodat er nu twee katten zijn die me aanstaren, gelukkig is banjer vlug afgeleid dus die doet tussendoor ook kattenkwaad uithalen maar komt ook weer regelmatig terug naar de paal
Ik wordt er een beetje kriebelig van als ik een half uur lang aangestaard word, je voelt ze gewoon kijkenquote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:51 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje kriebelig van als ik een half uur lang aangestaard word, je voelt ze gewoon kijken
Inderdaad. Soms ben ik tv aan het kijken en dan voel ik dat de kat me aanstaart. Kijk ik naar de kat, zit ze me boos aan te staren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:51 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje kriebelig van als ik een half uur lang aangestaard word, je voelt ze gewoon kijken
Op mijn nachtkastje moet ik geen glazen of bekers hebben. Niet omdat de kat eruit drinkt, maar omdat hij vindt dat die dingen op de grond horen te liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha briljant![]()
Ik zal als ik op bed water wil drinken voortaan met flesjes moeten werken ben ik bangzet ff een glas water op nachtkastje neer gaat mevrouw meteen lebberen als ik ff niet oplet. Heb haar maar d'r gang laten gaan omdat ik vind dat ze niet heel veel drinkt, maar volgende keer toch wat strenger zijn.
Geweldig is dat! Daar kan ik zo een half uur naar zitten kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:43 schreef LPFAN het volgende:
Zaterdagnacht: ik smolt helemaal toen ik het zag <3 sorry voor de kwaliteit van de foto ;p heb hem snel met mijn telefoon gemaakt voor ze het door hadden.
[ afbeelding ]
Ze lagen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen
Nee eigenlijk totaal niet, de eerst nacht dat ik harry had ging ie tegen mijn buik liggen en doet dat nog steeds, en Loes ligt al vanaf de eerste nacht hier tegen mijn borst. Soms liggen ze er samen, soms wisselen ze, vaak wordt er geworsteld maar de uitkomst blijft altijd hetzelfde eigenlijk; har buik, loes borstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
Veranderen jullie katten ook om de paar weken/maanden van lievelingsplekje?
De ene maand het poezenkussen, daarna de bank, even een weekje op de poef etc.
Wel van bank.... En ze liggen ook wel af en toe op de krabpalen, maar de banken rouleren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
Veranderen jullie katten ook om de paar weken/maanden van lievelingsplekje?
De ene maand het poezenkussen, daarna de bank, even een weekje op de poef etc.
's Nachts is het wel altijd bedtijd. Moby ligt altijd bij mijn vriend. Daan meestal tegen Moby aan. Maar overdag wisselen ze echt regelmatig van lievelingsplek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet, de eerst nacht dat ik harry had ging ie tegen mijn buik liggen en doet dat nog steeds, en Loes ligt al vanaf de eerste nacht hier tegen mijn borst. Soms liggen ze er samen, soms wisselen ze, vaak wordt er geworsteld maar de uitkomst blijft altijd hetzelfde eigenlijk; har buik, loes borst
Normaal is de bank alleen leuk als er iemand bij is. Chillen op de leuning.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel van bank.... En ze liggen ook wel af en toe op de krabpalen, maar de banken rouleren.
Over gesloten woonkamers... Onze woonkamer is gesloten als wij er niet zijn. Dus 's avonds alle katten eruit en deur dicht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook kwamen we laatst een keer thuis en zat ze in de gang en was de deur naar woonkamer dicht. Wss dichtgegaan toen wij de voordeur open deden. Nu hebben we dus een wigje liggen ter bescherming maar die gooit ze er nu de hele tijd tussen uit. Stomme kat dat t is![]()
Ik denk niet dat Pika straks denkt van: "oh nu ben ik te zwaar om daar te liggen."quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
Pika slaapt graag in mijn armen 's avonds maar dat komt omdat ze nog maar zo klein is denk ik, als die net zo zwaar wordt als de andere drie moet ik daar niet aan denken
Wees blij dat je het bij het uitlikken van een paar druppeltjes chocolademelk hebt gehouden... want chocolade is heel erg giftig voor een poes. Alsjeblieft geef jouw kat zelfs die kleine dosis niet langer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Op mijn nachtkastje moet ik geen glazen of bekers hebben. Niet omdat de kat eruit drinkt, maar omdat hij vindt dat die dingen op de grond horen te liggen.
Hij gaat op m'n nachtkastje zitten (niet alleen m'n nachtkastje, ook mijn bureau is een goed plekje). Kijkt naar dat glas/beker/fles/iets anders wat mooi op dat nachtkastje staat. En dat moet er dus af. En dan kijken hoe dat naar de grond valt. Op mijn bureau is het natuurlijk leuker, want dat is hoger en er ligt laminaat onder ipv vloerbedekking.
Wat ik absoluut helemaal nooit onbeheerd op m'n bureau moet zetten is een chocolade melk beker. (Een echte, die van de enige echte chocomelk). Hij ziet die beker (en weet niet eens of er wat in zit) en hij wordt gek... Je pakt die beker maar uit de kast en hij komt er al aan! Hij is helemaal gek van chocolade melk. (en natuurlijk krijgt hij altijd die laatste paar druppeltjes in die beker, het is zo leuk om die kat te zien terwijl hij z'n kop in dat gat probeert te douwen en als dat niet lukt, dan maar z'n pootje erin om die af te likken)
(en over lactose intolerant, hij drinkt toch wel melk, die haalt hij bij de overbuurman als die z'n koeien aan het melken is. Schijnen dan altijd een paar katten tevoorschijn te komen waaronder die van ons)
Eens.... totdat we een drinkfontein kochten. Voorheen dronken ze altijd buiten, nu is de fontein echt je van het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Tevens zag ik ergens hierboven een bericht dat katten zo weinig water drinken (niet perse van jou).
Ik zeg; ze drinken weinig kraanwater... (daar worden allerlei chemische stoffen aan toe gevoegd om het drinkbaar voor mensen te maken... niet per se voor katten)... katten likken liever regenwater op, al dan niet vermengd met rottende bladeren. Lekker puur natuur!
Het meeste vocht drinken ze gewoon buiten als wij er niet bij zijn. Niets lekkerder dan een regenplasje water op een plein of stoep. Niets lekkerder dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |