Hoe kom je erbij dat kersensap goed zou zijn om te slapen?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand waar je Jerry-thee kan halen jerry(kersen)
Kersensap zou heel goed zijn om te slapen (wss ook thee denk ik
http://zeroahero.wordpress.com/2012/07/29/kersensap/quote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat kersensap goed zou zijn om te slapen?
Jazeker wel, ik ben nu zo ongeveer wel door mijn thee heen dus moet eerdaags weer langs de theeshop.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand drinkt nog thee?
Jawel hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand drinkt nog thee?
Idd! En het is nu ook nog echt de tijd voor thee met dit vieze weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
Deze heeft lang niet meer boven aan gestaan!![]()
Ik ben de laatste tijd into de verse munt thee, heerlijk.
En ik geloof ook niet dat die voor gele aanslag zorgt, om maar gelijk de vraag van Strawberry te beantwoorden.
Ja, dat hoortquote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef Luxuria het volgende:
Ik had een tijd geleden losse Pu Erh thee gekocht, maar vind hem niet zo lekker.
En hij heeft een rare kleur, een beetje gek bruin troebelachtig.
Herkenbaar?
Haha ja idd en ik heb niet het idee dat wat doet met lichaam zeg maar.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat hoort![]()
Gerijpte (shu) Pu-erh smaakt een beetje raar als je er niet aan gewend bent. Waarschijnlijk smaakt het een beetje aarde/compost achtig voor je gevoel.
Gelukkig niet maar bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef essnhills het volgende:
Iemand die toevallig dit heeft gekocht?
http://jacob-hooy.nl/nieu(...)dswaarschuwing-.html
Dan lust je straks ook geen koffie meer met suiker.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben nu in het stadium gekomen dat ik thee met suiker niet eens meer lekker vind. Ik drink het namelijk al weken zonder suiker, met name om af te vallen.
Gedroogde muntblaadjes kopen en daar thee van trekken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ik heb laatst munt/mint thee van lipton gekocht
[ afbeelding ]
Is deze goed voor je tanden? Er zit namelijk 0,1 gram suiker per 100ml. Ik hoop dat dat verwaarloosbaar is.
Die heb ik ook nog staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik drink nu wel eens de spijsverteringthee van Pickwick. Ik vind hem best lekker en heb zelfs het idee dat ik er ook echt meer van naar de wc moet.
Dat is echt verwaarloosbaar, als je een biscuitje eet krijg je meer binnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ik heb laatst munt/mint thee van lipton gekocht
[ afbeelding ]
Is deze goed voor je tanden? Er zit namelijk 0,1 gram suiker per 100ml. Ik hoop dat dat verwaarloosbaar is.
Daarvan moet je een andere boodschap doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan.Ik moet zo al genoeg plassen van thee.
Ik zie niets wat dat kan veroorzaken, sennablad zou een goede zijn maar dat zit er niet in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daarvan moet je een andere boodschap doen
En, vond je het lekker?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vanavond ga ik eens voor het eerst in m'n leven witte thee proberen...
Inderdaad, bah.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind thee van Lipton vaak nogal tegenvallen. Het is het 'net niet' in mijn ogen. Thee van Princess daarentegen!Maar volgens mij is dat gehalte suiker niet alarmerend hoor Martin-Ssempa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoloswagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:48 schreef SeLang het volgende:
Zit nu Darjeeling thee te drinken die ik uit India heb meegenomen. Niet geweldige kwaliteit, maar het is het spul dat ze daar drinken. Net zoals daar doe ik er ook melk bij. Vanmiddag ga ik het proberen met toegevoegde masala kruiden.
Absoluut! Wel een aparte smaak. Vanavond ga ik eens zwarte thee zetten, ook nog nooit als losse thee gedronken!quote:
Ik houd eigenlijk niet zo van groene thee in theezakjes maar voor het gemak pak ik die toch soms wel. De groene thee van de Aldi vind ik minder lekker, en die van AH die jij bedoelt vind ik ook niet lekker. Maar die zonder citroen vind ik best te doen. Hee, dat rijmt!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:14 schreef Froob het volgende:
Ik drink nu groene thee met citroen van AH huismerk. Ik denk dat deze smaak dicht in de buurt komt van afwasmiddel. Citroen overkill.
Simon Lévelt is een joods merk. Joden hebben vaak kwaliteitsproducten, dat geldt ook voor hun koffie van dat merk vind ik!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink de laatste weken alleen nog deze.
http://www.simonlevelt.nl(...)ne-thee/japan/sencha
Ik ben fan van de papieren theezakjes. Gaan niet stuk en na afloop gooi je ze zo weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef GotC het volgende:
Hm, iemand nog tips voor een echt goed thee ei? Ik heb er altijd problemen mee: Sluiten niet goed af, gaan snel stuk..
ik gebruik ook zakjes, en vooral groene thee van kaldi, zit hier nml dichtbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vind je dan niet dat ze een matig, niet vol smaakje hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |