Prijs?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een goede tab aanschaffen, maar de (hardwarematige) goede tabs, komen meteen met pre-installed rot-meuk, en die wil ik er dan weer vanaf hebben
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet meer kunnen lopen?
Gewoon net zoals op je telefoon een custom rom erop zetten. Dan kun je al die rotzooi eraf gooien, en hebt ook nog eens een flinke verbetering qua prestaties.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een goede tab aanschaffen, maar de (hardwarematige) goede tabs, komen meteen met pre-installed rot-meuk, en die wil ik er dan weer vanaf hebben
Yep, ik weet, daarom zou ik sneller kiezen voor een samsung galaxy tab, dan voor een windows operated tabquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gewoon net zoals op je telefoon een custom rom erop zetten. Dan kun je al die rotzooi eraf gooien, en hebt ook nog eens een flinke verbetering qua prestaties.
Buiten dat er dan heel andere krachten op je lichaam in werken, ben je ook nog eens zelf schuld. Ga je vaak genoeg in een roller coaster stap je daarna zonder problemen op een evenwichtsbalk. Felixje heeft wel wat meer sprongetjes gemaakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als ik in een rollercoaster 1G gekregen heb, kom ik echt wel met knikkende knietjes naar buiten.
Ah zo bedoel jequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, ik weet, daarom zou ik sneller kiezen voor een samsung galaxy tab, dan voor een windows operated tab
Daar heb je wel weer gelijk inquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Buiten dat er dan heel andere krachten op je lichaam in werken, ben je ook nog eens zelf schuld. Ga je vaak genoeg in een roller coaster stap je daarna zonder problemen op een evenwichtsbalk. Felixje heeft wel wat meer sprongetjes gemaakt.
Daarom overweeg ik ook de Galaxy Tabquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Heb zelf de Galaxy Tab 10.1, en na er een custom rom op te hebben gezet kan ik er echt helemaal niks negatiefs over zeggen, werkt perfect.
Mogelijk bij de < 18 jarigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb net even op UTube gekeken
Allemachtig wat een fucking red bullshit theater zeg, als of ze een spaceshuttle aan het lanceren waren. Knappe kop die me uit kan leggen warom al die lui daar achter laptops zatten.
Denk dat ik het antwoord weet, zodat die troep nog beter verkocht word, omdat het nu een space character heeft.
Zo dom dat het weer leuk isquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Scarred for life.. scarred for life.
quote:
Ben je vrij ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboel, ouwe geitenbreier van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |