PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef pascal08 het volgende:
Stoereboii, ik begin je steeds meer te waarderen. Nu nog mijn OP chick laten staan en je mag blijven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef pascal08 het volgende:
Stoereboii, ik begin je steeds meer te waarderen. Nu nog mijn OP chick laten staan en je mag blijven.
After Feyenoord Comes Ajax toch XDquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef pascal08 het volgende:
Nee!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
After Feyenoord Comes Ajax toch XD
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
After Feyenoord Comes Ajax toch XD
Even kijken wat ik kan doen voor je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
OP chick zou er beter uit zien met een cupmaatje kleiner imo![]()
/nohomo
Steefie is de advocaat en dus heeft ie gelijk!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
homo
Mag ik niet zeggen, Omertaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:24 schreef baasvandemaffia het volgende:
waarom werkt die cheat enige voor de 59th minuut niet bij mij?
quote:
Jij ragequit?quote:
Is toch mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:25 schreef Covati het volgende:
[..]
nee, mensen die ragequitten a;ls ik in de 25e minuut 3/4-0 voor sta
Dat is wel ruk inderdaad ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef Covati het volgende:
en dat ie nu maar niet aan geeft dat iemand m is gequit en dat ik half wazig een pop up zie maar niks kan aanklikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
/nohomo
Nee is eerste toch beterquote:
2e is zo raar smalquote:
Haar hoofd is dan te groot.quote:
Heb je al op start gedrukt? Ik kan soms ook helemaal niks en als ik op start druk doet het menu het plots weer..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef Covati het volgende:
kan helemaal niks: [url=dropbox link die niet werkt in img tags]https://www.dropbox.com/s/m33a9w0m5lg3uoh/Photo%2013-10-12%2000%2028%2024.jpg[/url]
Even een uurtje gespeeld. Spel is 3 keer vastgelopen in het menu en ik heb 1 pot gepakt in 3 potjes seasons terwijl ik iedere wedstrijd veel beter was. Ik ben weer klaar met dat pauper seasons..het klopt gewoon niet. Ik ga het vanaf nu niet eens meer proberen, die cups lijken een compleet andere engine te hebben, ook bij gold.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Traden via console gaat zoooo langzaam. Kost veel tijd om van de schermen te wisselen
LOl, ik was helemaal trots op je dat je "mijn" ipv "me" schreef, maar een paar regels lager was het alsnog raakquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:16 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mijn vermogen valt mee hoor, hahaha....
Zit op 1 mil als Van Persie verkocht is....
Met dan nog 3 Teams... Goud/Zilver/Brons.
En 2 spelers van aardige waarde in me tradepile
dit soort mensen hebben we hier nodig! werktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je al op start gedrukt? Ik kan soms ook helemaal niks en als ik op start druk doet het menu het plots weer..
Ik zie alleen maar haar teen, helpquote:
Die zwarte lijn rechtsonder leidt me af.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar haar teen, help
Iets te snel gepuusht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die zwarte lijn rechtsonder leidt me af.
Ik heb de hele tijd het gevoel of haar teen naar me kijktquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:44 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand waar ik een makkelijk overzicht kan vinden van alle TOTW tot nu toe?
Ook Altidorequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen maar weten welke IF's de Eredivisie nu heeft, enkel Mertens en Bony?
Ach je speelt al jaren cups. Wat is daar mis mee dan? Ik speel zelf ook geen seasons...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even een uurtje gespeeld. Spel is 3 keer vastgelopen in het menu en ik heb 1 pot gepakt in 3 potjes seasons terwijl ik iedere wedstrijd veel beter was. Ik ben weer klaar met dat pauper seasons..het klopt gewoon niet. Ik ga het vanaf nu niet eens meer proberen, die cups lijken een compleet andere engine te hebben, ook bij gold.
Af en toe ben ik nog zo eigenwijs om het toch te proberen, maar nu dus echt niet meer. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden met alleen die cups
[..]
LOl, ik was helemaal trots op je dat je "mijn" ipv "me" schreef, maar een paar regels lager was het alsnog raak
Ohja, tuurlijk.quote:
In cups kun je vaak geen tegenstanders vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ach je speelt al jaren cups. Wat is daar mis mee dan? Ik speel zelf ook geen seasons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |