Ja, dat wilde ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dat is wel grappig dan, pakte hij je ook echt aan?
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
Die TT. Ik besef me dat het wel iets is wat bij een relatie hoort. Iets wat ik niet heb.
Maar ik vind het niet eens heel erg.
Je weet toch dat ik pas een paar weken met mijn ex uit elkaar ben?quote:
Ja, ik doelde op kaneel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik pas een paar weken met mijn ex uit elkaar ben?
Even voor alle duidelijkheid, ik heb geen relatie met Kaneel.quote:
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
Die TT. Ik besef me dat het wel iets is wat bij een relatie hoort. Iets wat ik niet heb.
Maar ik vind het niet eens heel erg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!
Je weet maar nooit wanneer het over is..
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid, ik heb geen relatie met Kaneel.
Knuffelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!
Je weet maar nooit wanneer het over is..
Try it!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
[..]
Knuffelen![]()
![]()
![]()
Dat laatste helemaal, ik krijg het er alleen niet uitgeperst bij mijn zusje waar ik heel veel om geef. Zo raar eigenlijk
Je knuffelt je zusje nooit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
[..]
Knuffelen![]()
![]()
![]()
Dat laatste helemaal, ik krijg het er alleen niet uitgeperst bij mijn zusje waar ik heel veel om geef. Zo raar eigenlijk
Gewoon doen, vindt ze vast niet erg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelden... toen ze vertelde dat ze zwanger was wel
Weltrusten! Succes morgen.quote:
Hmz een paar maanden geleden had mijn zusje de doorbraak.. en kreeg ik ineens knuffels en zoentjes van dr.. ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan word ik emotioneel.
Laat ik het zo zeggen, we zijn zo niet opgegroeit zeg maar
Geloof me, fysieke aanrakingen is een rariteit tussen ons. Met mijn oudste zus knuffel ik wel meer maar haar zie ik ook een stuk minder. Met mijn andere zussen knuffel ik helemaal niet en mijn broer, tjah...quote:
Precies ja, als je ineens omslaat is het zo raar. Terwijl ik wel een knuffelaar benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz een paar maanden geleden had mijn zusje de doorbraak.. en kreeg ik ineens knuffels en zoentjes van dr.. ..
Komt wel in time.. wil niet zeggen dat het makkelijk is![]()
Ben ook niet zo opgevoed.. maar knuffel eigenlijk al mn vrienden altijd
dankje!!quote:
dankjewel, en jij heel veel sterkte he!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Fijn weekend en succes morgen met de hondjes
Hmmm, ik ben 't juist heel erg gewend om drie zoenen te geven in de familie. Maar ik knuffel liever, ik vind die drie zoenen ergens zo afstandelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof me, fysieke aanrakingen is een rariteit tussen ons. Met mijn oudste zus knuffel ik wel meer maar haar zie ik ook een stuk minder. Met mijn andere zussen knuffel ik helemaal niet en mijn broer, tjah...
Dat verschilt per zus en per dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben 't juist heel erg gewend om drie zoenen te geven in de familie. Maar ik knuffel liever, ik vind die drie zoenen ergens zo afstandelijk.
Haha, oké.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat verschilt per zus en per dag. Bij verjaardagen bv wel, bij spontane borreltjes niet altijd.
Ow bij meets ook, ik weet niet wat het isquote:
Ik begin sowieso met een hand. Knuffel meestal bij afscheid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bij meets ook, ik weet niet wat het is. Bij de eerste meet heb ik iedereen een hand gegeven
quote:
Ja dat alhoewel ik er wel opener voor word. Alleen bij mensen die ik al ken verander ik het niet want dan word het zo raarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin sowieso met een hand. Knuffel meestal bij afscheid.
Als je iedereen al kent is dat wel genoeg idd. Om nu ergens binnen te lopen en 15 man te moeten knuffelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
Soms schreeuw ik alleen even hoi op meets.
Dan kan je je niet tegen hun borsten aanduwen.. FAXquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
Ach zoenen, knuffelen, hand geven. Vind het allemaal wel best eigenlijk![]()
Dames geef ik liefst toch wel 3 zoentjes hoor
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan je je niet tegen hun borsten aanduwen.. FAXof stiekem in de kont knijpen..
Je moet gewoon de En en doen!
Volgende keer komt ze in haar pantser aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?
Even onthouden voor volgende keer dan maar
Nee dat doet ze nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer komt ze in haar pantser aan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?
Even onthouden voor volgende keer dan maar
Met mn taserquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer komt ze in haar pantser aan
Volgende keer word ze door 20 man gezoendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet
Volgende keer komt ze me heel lief begroeten enzo
Whahahaha wie durft wie durft?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer word ze door 20 man gezoend
Daarom ook zorgen dat je vooraan staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rijen
Veelste ongeduldig voor
Ik kom uit Den Bosch kerel, ellebogenwerkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat je vooraan staat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rijen
Veelste ongeduldig voor
Als 2 honden vechten om een beenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat je vooraan staat
Nouja bijna, je moet wel achter mij aansluiten natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer dan genoeg Evie voor iedereen toch?1 Been kan de hongerproblemen in Afrika oplossen
In zekere mate herkenbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moh ik ben moe maar te lui om te slapen
Gefeliciteeeeeerd!!!quote:
Gefeliciteerd!quote:
En een plaatje ter ondersteuning.quote:
Godver, m'n koffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Goeiemorgen!quote:
Jij ook natuurlijkquote:
De koffie en kleffe cake is al besteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Chick ook hier gefeliciteerd
Vanaf gaan we lossssssss
Ook geschikt voor verjaardagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
De koffie en kleffe cake is al besteld
Ghehequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Nah dan heb je borrelnootjes en drank!
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proevenquote:
Zelf niet op je verjaardag? Wat flauw!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proeven
Ja schandalig hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf niet op je verjaardag? Wat flauw!
Ja?quote:
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lang niet gezien vrouw!
Staat in m'n agendaquote:
Tijdje weggeweest?quote:
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!kenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat in m'n agenda
[..]
Tijdje weggeweest?
uhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!ken
Gelukkig komen hij en zn chick hier nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uh
Gewoon vluchten naar een andere SC![]()
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proeven
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?![]()
Wait, what?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig komen hij en zn chick hier niet![]()
Maar ik vertrouw die chick gewoon niet, leest alles na van hem en zou me niks verbazen als ze dat ook bij mij doet
Wie weet is het wel één van zijn lang-gekoesterde-maar-tot-op-heden-verzwegen fantasietjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!ken
Stalkersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig komen hij en zn chick hier niet![]()
Maar ik vertrouw die chick gewoon niet, leest alles na van hem en zou me niks verbazen als ze dat ook bij mij doet
JAWELquote:
C_A en ik hebben het even nagevraagd bij hem van de week.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is het wel één van zijn lang-gekoesterde-maar-tot-op-heden-verzwegen fantasietjes.
Ik ga een paar tequila achterover slaan en verder gewoon bier!!quote:
Je moet ook weten hoe je dat moet drinken!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tequila, is hier nog nooit goed gekomen
zout, drink, citroentje toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ook weten hoe je dat moet drinken!!
Nou meer dat je niet tig shots achter elkaar moet doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zout, drink, citroentje toch?
En dan kotsen
116.666 actieve leden, yeah right!quote:Afgelopen maand trok FOK! 3,5 miljoen unieke bezoekers. Ter vergelijking: in oktober 2007 kreeg het forum 1,2 miljoen unieke bezoekers over de vloer. Die stijgende lijn valt op in een periode waarin Twitter en Facebook uitgroeiden tot populaire online dorpspompen. Fok! heeft ongeveer 350 duizend geregistreerde leden, waarvan ongeveer eenderde actief leest, meedoet en reacties plaatst.
Tequila laat me afgaan als een kernbom, linke shit is het als ik de verhalen moet gelovenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ook weten hoe je dat moet drinken!!
Ik ga er ook maar een stuk of 4 maximaal nemenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila laat me afgaan als een kernbom, linke shit is het als ik de verhalen moet geloven![]()
[ afbeelding ]
achter elkaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar een stuk of 4 maximaal nemen
Nopequote:
Liefde!!!!quote:
Nee, zo doe je dat:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zout, drink, citroentje toch?
En dan kotsen
Bellyshotquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo doe je dat:
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
Wat is dat slangetje daar? En dat haar knoopjes openstaan bevalt me wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo doe je dat:
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huppelmuts is wel zoiemand die je in elkaar slaat als je iets fouts zegt
Oh, de dönertent is reeds geopendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef Watertornado het volgende:
Ow god, twee vrouwen hier, snel maar eens ontbijten.
Dat ik er een nam was zo ongeveer het laatste wat ik me kon herinneren, de laatste keer dat ik tequila dronkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bellyshot
Laat me denken aan joran v/d sloot
16-jarige C_A meegesleept van feestje en 3 maanden huisarrestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Tequila
Slechte herinneringen vakantie 1999
Ik hebt jou gedmt!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden, ik moet nog naar de winkels en dan om 14:00 uur aanwezig zijn op de voetbal
wat lief ben jij dat je mij zo jong schatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
16-jarige C_A meegesleept van feestje en 3 maanden huisarrest
Ben je al zo oudquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat lief ben jij dat je mij zo jong schat
Maar in 1999 was ik 20/21. Op vakantie in Blanes/Lloret, kroegentocht met alleen tequila, bij de vijfde tequila moest ik hard rennen naar de wc, om de boel uit te kotsen
Daarna voelde ik mij wel weer goed en ging ik aan de bier
oh. gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet helemaal naar de winkel en ik heb geen zin!!
En ik vind 8 uur veel te laat om aan de zuip te gaan op mn verjaardag!
Oh. Dank jequote:
What's keeping you?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet helemaal naar de winkel en ik heb geen zin!!
En ik vind 8 uur veel te laat om aan de zuip te gaan op mn verjaardag!
Ik moet met de auto naar Schiedam dus ik kan nu geen pilsje achterover slaanquote:
Tijdelijk harddrugs gebruiken dan, dan blaas je geen alcohol als je wel slingertquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet met de auto naar Schiedam dus ik kan nu geen pilsje achterover slaan
Laten we het niet doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tijdelijk harddrugs gebruiken dan, dan blaas je geen alcohol als je wel slingert
Nu even niet neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent ook niet oplossingsgericht hé!
Met jequote:
Ik mag datquote:
er is 1 jarig hoera hoer en dat kun je wel zien dat is OMAAAAAAquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
C_A heeft een button voor me waarop staat: I'm 28!!
Hoe bedoel je ontkenning
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
er is 1 jarig hoera hoer en dat kun je wel zien dat is OMAAAAAA
Zij leven lang hoera hoera, zij leven lang hoera hoera blabladieblaaablaaaaaaa
Thnx!!quote:
Vooruit, omdat je jarig bentquote:
Behalve één frame uiteraard, die had moeten vervangen worden doorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwensje usericon is ook het beste die er is trouwens
Tettersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
All credits go to Ezechielkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij wil tetten vervangen met dat lelijke ding?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behalve één frame uiteraard, die had moeten vervangen worden door
[ afbeelding ]
bende gai veur ajax onniedan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
All credits go to Ezechielk
[..]
Jij wil tetten vervangen met dat lelijke ding?
Van mij krijg je ook wel wat credits voor het ook daadwerkelijk gebruiken ervanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
All credits go to Ezechielk
[..]
Jij wil tetten vervangen met dat lelijke ding?
jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je al zo oud![]()
Nou dat viel toch best mee
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
C_A heeft een button voor me waarop staat: I'm 28!!
Hoe bedoel je ontkenning
te veel..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt lieverd
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
te veel..3 vrienden verloren deze week... moeders heeft denk ik niet al te lang meer..lag in het zh broertje gaat het kut mee.. moest verhuizen.. en is nogal autistisch en depressief.. dus naar naar naar
iemand heeft het nieuws gemist gelukkigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe verlies je in een week 3 vrienden dan
ik ben nooit up to datequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
iemand heeft het nieuws gemist gelukkig
uptodate.nlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben nooit up to date
Drievoudige zelfdoding Utrechtse studentenflatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben nooit up to date
Waren vriendenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drievoudige zelfdoding Utrechtse studentenflat
Zijn bekenden van Evie
Ik had dat stuk al gelezen ja, de broers hadden een spierziekte las ik, en bij de 3e is de reden van zelfdoding onbekend, gecondoleerd Eviequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drievoudige zelfdoding Utrechtse studentenflat
Zijn bekenden van Evie
Als je jaren lang alleen bent opgetrokken met je beste vriend en je vriend.. en die gaan.. dan snap ik dat ergens wel. Vrede mee hebben is een ander verhaal.. maar thnxquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had dat stuk al gelezen ja, de broers hadden een spierziekte las ik, en bij de 3e is de reden van zelfdoding onbekend, gecondoleerd Evie
Jazeker, ze komt zo schoonmakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Drom
Nog steeds met je vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jazeker, ze komt zo schoonmakenWaar ging het fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik niet anders..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze kunnen het best wel goed hoor
Kersensap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja godver, ik kon geen kersensap vinden en nu moeten we het samen doen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd wel
Koekjes kan ik meenemenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef Evie het volgende:
maar koffie ik lees dat we gedrieelijk koffie gaan doen![]()
Hoe laat en waar?(wel chocoladekoekjes toch? )
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koekjes kan ik meenemen
Ga je naar de meet de 19e? Al weet ik nog niet zeker of ik ga, de 26e had ik al wat geloof ik.
Hey hoe is het gegaan met je hondje??quote:
ja, klaar (voorlopig) met opleiding, en wat zakelijke veranderignen doorgevoerd in mn bedrijfje, dus ff wat meer tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarfje
Jij hebt ook steeds meer tijd om te fokken he?
M'n moeder had er geloof ik 1tje uit de kringloop. Dacht ik tenminstequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:17 schreef marbasnarf het volgende:
ben trouwens nu aan t zoeken op internet naar een statiefje, zodat ik mn eigen training (frisbee - prive) kan filmen, en terug kan zien. ben ik tenminste niet zo gebonden aan een vereniging met vaste trainingstijden
leuk jurkjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik aan zal trekken
hihi, ben helemaal fier op obi! Zoveel vorderingen gemaakt. Komende week maar ff een statief regelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n moeder had er geloof ik 1tje uit de kringloop. Dacht ik tenminste
1) das koud!quote:
Anders trek je een eskimopak aan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) das koud!
2) niet echt handig om aan te hebben tijdens een kroegentocht
3) das koud!!!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) das koud!
2) niet echt handig om aan te hebben tijdens een kroegentocht
3) das koud!!!!
Stiekem wil ik mn skinny aan met pumps eronder. Ik kijk wel even of dat ook echt de outfit wordt vanavond. Kan me altijd nog omkleden bij Dateding.quote:
Wat dacht je van een schoonmaakster voor het huishouden en een partner om te neuken?quote:
Serieus werkt dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
EVIEEEEEEEEEEE
IK heb HET middel tegen mn maagzuur gevonden!!!![]()
Zoethout(thee)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
De schoonmaakster mag heus wel meedoen dan hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van een schoonmaakster voor het huishouden en een partner om te neuken?
Is ook wel een goede.. neukenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van een schoonmaakster voor het huishouden en een partner om te neuken?
Neukenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Is ook wel een goede.. neukenoef... zoek een schipper
haha
Als mijn voormalig schoonmaakster net zo goed is in neuken als in schoonmaken, zou ik nog steeds mijn twijfels hebben. Qua uiterlijk en leeftijd viel ze niet echt in mijn doelgroep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
De schoonmaakster mag heus wel meedoen dan hoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus werkt dat?Ja dat werkt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn baas gaf me die tip, hij is kankerpatient en heeft het niet zo op medicatie dus is constant op zoek naar natuurlijke middelen om hem van de misselijkheid enz na chemo af te helpen.
Ik keek hem ook aan van uhm yeah right. Maar half kopje superranzige thee en ik voel het gewoon wegtrekken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarom schipperen als het ook anaal kan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef Evie het volgende:
Is ook wel een goede.. neukenoef... zoek een schipper
haha
Hahaha bij mij is het omgekeerd hoor. Als ik net zo goed neuk als dat ik slecht schoonmaak.. dan zit het wel goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mijn voormalig schoonmaakster net zo goed is in neuken als in schoonmaken, zou ik nog steeds mijn twijfels hebben. Qua uiterlijk en leeftijd viel ze niet echt in mijn doelgroep.
omdat ik ook behoefte heb aan vaginaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom schipperen als het ook anaal kan?
Moet je die zoethout thee dan gewoon in zakjes kopen of moet je echt zoethout stokjes in laten trekken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat werkt!!
Mn baas gaf me die tip, hij is kankerpatient en heeft het niet zo op medicatie dus is constant op zoek naar natuurlijke middelen om hem van de misselijkheid enz na chemo af te helpen.
Ik keek hem ook aan van uhm yeah right. Maar half kopje superranzige thee en ik voel het gewoon wegtrekken
Offe... Als het resultaat bij het neuken net zo is als bij het schoonmaken dan wordt het een ranzige boel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef Evie het volgende:
Hahaha bij mij is het omgekeerd hoor. Als ik net zo goed neuk als dat ik slecht schoonmaak.. dan zit het wel goed
Daar komen we wel uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
omdat ik ook behoefte heb aan vaginaalDaarom
"Wat een zachte plumeau heb je daar!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha bij mij is het omgekeerd hoor. Als ik net zo goed neuk als dat ik slecht schoonmaak.. dan zit het wel goed
Walgelijk inderdaad.quote:
quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Offe... Als het resultaat bij het neuken net zo is als bij het schoonmaken dan wordt het een ranzige boel.
Nou in eerste instantie gaf mn baas mij gewoon een stokje om op te knagen maar ik vind dat spul zo extreem ranzig hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je die zoethout thee dan gewoon in zakjes kopen of moet je echt zoethout stokjes in laten trekken?
Heb ergens nog wel zo'n pakje lolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Wat een zachte plumeau heb je daar!"
Hoe groot is die behoefte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik ook behoefte heb aan vaginaalDaarom
Zoals een lief druk meisje dat altijd zegt: Affreus!quote:
Ga ik ook even uittestenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou in eerste instantie gaf mn baas mij gewoon een stokje om op te knagen maar ik vind dat spul zo extreem ranzig he![]()
Dus heb gewoon kant en klare zoethoutthee gekocht en dat helpt
Of, in jouw geval, als ik je nou net zo kan laten genieten als ik je kan laten lachen....quote:
Vrouwen aan de pil en stopweek.. heb ik dat al eens verteld? En emotionele vrouwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe groot is die behoefte?
[..]
Zoals een lief druk meisje dat altijd zegt: Affreus!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of, in jouw geval, als ik je nou net zo kan laten genieten als ik je kan laten lachen....
Arme meid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen aan de pil en stopweek.. heb ik dat al eens verteld? En emotionele vrouwenEuhm..
Kan er maar beter niet op in gaan haha
Ik ben aan het fokken wat denk jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme meid.
En heb je mannen om je in deze behoeften te voorzien?
kamille thee werkt ook tegen maagkramp, en is een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou in eerste instantie gaf mn baas mij gewoon een stokje om op te knagen maar ik vind dat spul zo extreem ranzig he![]()
Dus heb gewoon kant en klare zoethoutthee gekocht en dat helpt
Op fok heeft ze genoegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme meid.
En heb je mannen om je in deze behoeften te voorzien?
Ik heb best vaak en dan ook best wel extreem last ervan en ik voel het na een kopje thee gewoon direct wegtrekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik ook even uittesten
Niet dat ik -veel- last heb van maagzuur, maar af en toe wel eens ja.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok heeft ze genoeg
De vraag is, zijn zij goed genoeg voor haar?
Uurtje of 12 bij jou thuis morgen? Dan hebben we nog de tijd voor ik doorreis naar Amsterdam.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok heeft ze genoeg
De vraag is, zijn zij goed genoeg voor haar?
Kennelijk wel dus.quote:
Maagkramp is geen maagzuur hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kamille thee werkt ook tegen maagkramp, en is een stuk lekkerder
Lieverd!!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk wel dus.
Ik denk dat ze je wil Koffie.
Ik heb het eigenlijk alleen als ik een paar dagen alkohol heb gedronken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb best vaak en dan ook best wel extreem last ervan en ik voel het na een kopje thee gewoon direct wegtrekken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uurtje of 12 bij jou thuis morgen? Dan hebben we nog de tijd voor ik doorreis naar Amsterdam.
nou ja, bij maagzuur werkt t ook... bij misselijkheid en kramp.. jeb t standaard in huis en tis goed te doenquote:
Ja hallo dat ben ik.quote:
Ik weet alleen niet of ik goed genoeg ben voor haarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wel dus.
Ik denk dat ze je wil Koffie.
Handwerken is ook leuk natuurlijk. Maar lang niet zo lekker.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handwerken is ook leuk natuurlijk. Maar lang niet zo lekker.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik goed genoeg ben voor haar
Al die eisenlijstjes elke keer weer
Als je door zulke zaken al twijfelt ben je niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet alleen niet of ik goed genoeg ben voor haar
Al die eisenlijstjes elke keer weer
Propere sex. Altijd goed.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je door zulke zaken al twijfelt ben je niet goed genoeg.
Sorrie, verkeerde pi. Dacht dat dat wel obvious wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zonder hartslag is dus ook goed? Waar je trek in hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ken het.
Ik heb maar 2 eisen.
Boven de 18 en van de middelbare school af zijn.
Tijdje niet gefoktquote:
sowieso, echte mannen gooien eisenlijstjes in het vuur, zodat het wat warmer wordt in de grot op het berenvel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bevestig het nog maar even. Los van welke pi dan ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorrie, verkeerde pi. Dacht dat dat wel obvious was
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso, echte mannen gooien eisenlijstjes in het vuur, zodat het wat warmer wordt in de grot op het berenvel.
Je kan er ook gewoon je reet mee afvegen. Als je dan toch een statement wil maken...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
sowieso, echte mannen gooien eisenlijstjes in het vuur, zodat het wat warmer wordt in de grot op het berenvel.
Nou, bedankt voor het mij laten weten van iets wat ik al wistquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bevestig het nog maar even. Los van welke pi dan ook.
I aim to please.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, bedankt voor het mij laten weten van iets wat ik al wist
Echte mannen hebben geen vuur nodig om te zorgen dat het warm wordt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoals jouw wijze vader al zei:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
Mensen met eisenlijstjes.
Ga toch breien.
"Even een stempel op zetten!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon je reet mee afvegen. Als je dan toch een statement wil maken...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon je reet mee afvegen. Als je dan toch een statement wil maken...
Laat je ons dan weten wat het resultaat was? Pics hoeven niet per sé.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]ga ik doen met mn komende beoordeling
alleen niet dan alsnog in het vuur gooienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet. Dan doen we morgen geen beoordeling achteraf. Hebben we toch weer tien minuten extra.quote:
moet je maar net op dat moment aan schijt zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon veel bananen kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je maar net op dat moment aan schijt zijn.
aan kopen heb je weinig, je moet ze ook og etenquote:
In het geval van Evie kun je 'm ook gebruiken als bescherming van het beddengoed omdat de rode vlag nu uithangt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
moet je maar net op dat moment aan schijt zijn.
Doe ik wel eens. Is leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
Mensen met eisenlijstjes.
Ga toch breien.
roll it up and put it in!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval van Evie kun je 'm ook gebruiken als bescherming van het beddengoed omdat de rode vlag nu uithangt.
Een hele tros van te voren wegwerken. Ik wens diegene veel succes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aan kopen heb je weinig, je moet ze ook og eten
Of ze op andere manieren utiliseren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aan kopen heb je weinig, je moet ze ook og eten
hahaha wat ben jij toch een gekkiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet. Dan doen we morgen geen beoordeling achteraf. Hebben we toch weer tien minuten extra.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval van Evie kun je 'm ook gebruiken als bescherming van het beddengoed omdat de rode vlag nu uithangt.
Ik bedoelde breienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijstjes zijn zo lekker. Kun je lekker gaan hokjesdenken enzulks
Joh, de softies haken door deze informatie al af. Zo blijven de echte, ervaren mannen over.quote:
Beetje FOK!moequote:
ik gooi het maar op m'n ziektequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde breien. Maar lijstjes zijn ook leuk.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, de softies haken door deze informatie al af. Zo blijven de echte, ervaren mannen over.
Fijn dat je dat inmiddels ook onderkent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
thnx.. the airwinfilter works every time
Jawel, alleen ik zit er aan te denken om het een weekje later te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, gaat dat uitgaan nog door
Nog steeds maar ik moet ff tijd dodenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals jouw wijze vader al zei:
Vrouwen, je kunt beter bier gaan brouwen.
Was toch iets met kippen?quote:
nou, steek jij je snikkel maar lekker in een gat omgeven door rode bonkjes en sliertjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, de softies haken door deze informatie al af. Zo blijven de echte, ervaren mannen over.
Zielug ergens welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Occupy Enschede. Vier ouwe gekken en een zwerver.
waarom ben je fokmoe dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds maar ik moet ff tijd doden![]()
Kan over 2 uur pas op pad om mn verjaardag te vieren.
Zij eerst ff goed naar het toilet. Flink neuken, samen douchen en het daar en na afloop nog es dunnetjes overdoen. Big deal!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
nou, steek jij je snikkel maar lekker in een gat omgeven door rode bonkjes en sliertjes.
23 is zequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom ben je fokmoe dan?
en feli.hoe oud?
jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij eerst ff goed naar het toilet. Flink neuken, samen douchen en het daar en na afloop nog es dunnetjes overdoen. Big deal!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij eerst ff goed naar het toilet. Flink neuken, samen douchen en het daar en na afloop nog es dunnetjes overdoen. Big deal!
Ja die is van Snuf.quote:
Bier brouwen, kippen houden of wiet verbouwenquote:
Ik heb geen trek meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, steek jij je snikkel maar lekker in een gat omgeven door rode bonkjes en sliertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |