Ja, dat wilde ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dat is wel grappig dan, pakte hij je ook echt aan?
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
Die TT. Ik besef me dat het wel iets is wat bij een relatie hoort. Iets wat ik niet heb.
Maar ik vind het niet eens heel erg.
Je weet toch dat ik pas een paar weken met mijn ex uit elkaar ben?quote:
Ja, ik doelde op kaneel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik pas een paar weken met mijn ex uit elkaar ben?
Even voor alle duidelijkheid, ik heb geen relatie met Kaneel.quote:
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
Die TT. Ik besef me dat het wel iets is wat bij een relatie hoort. Iets wat ik niet heb.
Maar ik vind het niet eens heel erg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!
Je weet maar nooit wanneer het over is..
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid, ik heb geen relatie met Kaneel.
Knuffelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben van knuffelen zoenen en laten zien dat je om mensen geeft de afgelopen week.. als een malle!
Je weet maar nooit wanneer het over is..
Try it!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
[..]
Knuffelen![]()
![]()
![]()
Dat laatste helemaal, ik krijg het er alleen niet uitgeperst bij mijn zusje waar ik heel veel om geef. Zo raar eigenlijk
Je knuffelt je zusje nooit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
[..]
Knuffelen![]()
![]()
![]()
Dat laatste helemaal, ik krijg het er alleen niet uitgeperst bij mijn zusje waar ik heel veel om geef. Zo raar eigenlijk
Gewoon doen, vindt ze vast niet erg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelden... toen ze vertelde dat ze zwanger was wel
Weltrusten! Succes morgen.quote:
Hmz een paar maanden geleden had mijn zusje de doorbraak.. en kreeg ik ineens knuffels en zoentjes van dr.. ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan word ik emotioneel.
Laat ik het zo zeggen, we zijn zo niet opgegroeit zeg maar
Geloof me, fysieke aanrakingen is een rariteit tussen ons. Met mijn oudste zus knuffel ik wel meer maar haar zie ik ook een stuk minder. Met mijn andere zussen knuffel ik helemaal niet en mijn broer, tjah...quote:
Precies ja, als je ineens omslaat is het zo raar. Terwijl ik wel een knuffelaar benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz een paar maanden geleden had mijn zusje de doorbraak.. en kreeg ik ineens knuffels en zoentjes van dr.. ..
Komt wel in time.. wil niet zeggen dat het makkelijk is![]()
Ben ook niet zo opgevoed.. maar knuffel eigenlijk al mn vrienden altijd
dankje!!quote:
dankjewel, en jij heel veel sterkte he!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Fijn weekend en succes morgen met de hondjes
Hmmm, ik ben 't juist heel erg gewend om drie zoenen te geven in de familie. Maar ik knuffel liever, ik vind die drie zoenen ergens zo afstandelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof me, fysieke aanrakingen is een rariteit tussen ons. Met mijn oudste zus knuffel ik wel meer maar haar zie ik ook een stuk minder. Met mijn andere zussen knuffel ik helemaal niet en mijn broer, tjah...
Dat verschilt per zus en per dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben 't juist heel erg gewend om drie zoenen te geven in de familie. Maar ik knuffel liever, ik vind die drie zoenen ergens zo afstandelijk.
Haha, oké.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat verschilt per zus en per dag. Bij verjaardagen bv wel, bij spontane borreltjes niet altijd.
Ow bij meets ook, ik weet niet wat het isquote:
Ik begin sowieso met een hand. Knuffel meestal bij afscheid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bij meets ook, ik weet niet wat het is. Bij de eerste meet heb ik iedereen een hand gegeven
quote:
Ja dat alhoewel ik er wel opener voor word. Alleen bij mensen die ik al ken verander ik het niet want dan word het zo raarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin sowieso met een hand. Knuffel meestal bij afscheid.
Als je iedereen al kent is dat wel genoeg idd. Om nu ergens binnen te lopen en 15 man te moeten knuffelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
Soms schreeuw ik alleen even hoi op meets.
Dan kan je je niet tegen hun borsten aanduwen.. FAXquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
Ach zoenen, knuffelen, hand geven. Vind het allemaal wel best eigenlijk![]()
Dames geef ik liefst toch wel 3 zoentjes hoor
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan je je niet tegen hun borsten aanduwen.. FAXof stiekem in de kont knijpen..
Je moet gewoon de En en doen!
Volgende keer komt ze in haar pantser aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?
Even onthouden voor volgende keer dan maar
Nee dat doet ze nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer komt ze in haar pantser aan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik daar bij jou mee weg was gekomen?
Even onthouden voor volgende keer dan maar
Met mn taserquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer komt ze in haar pantser aan
Volgende keer word ze door 20 man gezoendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet
Volgende keer komt ze me heel lief begroeten enzo
Whahahaha wie durft wie durft?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer word ze door 20 man gezoend
Daarom ook zorgen dat je vooraan staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rijen
Veelste ongeduldig voor
Ik kom uit Den Bosch kerel, ellebogenwerkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat je vooraan staat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rijen
Veelste ongeduldig voor
Als 2 honden vechten om een beenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat je vooraan staat
Nouja bijna, je moet wel achter mij aansluiten natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer dan genoeg Evie voor iedereen toch?1 Been kan de hongerproblemen in Afrika oplossen
In zekere mate herkenbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moh ik ben moe maar te lui om te slapen
Gefeliciteeeeeerd!!!quote:
Gefeliciteerd!quote:
En een plaatje ter ondersteuning.quote:
Godver, m'n koffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Goeiemorgen!quote:
Jij ook natuurlijkquote:
De koffie en kleffe cake is al besteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Chick ook hier gefeliciteerd
Vanaf gaan we lossssssss
Ook geschikt voor verjaardagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
De koffie en kleffe cake is al besteld
Ghehequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Nah dan heb je borrelnootjes en drank!
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proevenquote:
Zelf niet op je verjaardag? Wat flauw!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proeven
Ja schandalig hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf niet op je verjaardag? Wat flauw!
Ja?quote:
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lang niet gezien vrouw!
Staat in m'n agendaquote:
Tijdje weggeweest?quote:
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!kenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat in m'n agenda
[..]
Tijdje weggeweest?
uhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!ken
Gelukkig komen hij en zn chick hier nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uh
Gewoon vluchten naar een andere SC![]()
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dateding het op prijs stelt als ik vannacht zn bed onderkots omdat ik zo nodig alle cocktails moest proeven
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?![]()
Wait, what?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig komen hij en zn chick hier niet![]()
Maar ik vertrouw die chick gewoon niet, leest alles na van hem en zou me niks verbazen als ze dat ook bij mij doet
Wie weet is het wel één van zijn lang-gekoesterde-maar-tot-op-heden-verzwegen fantasietjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat nou, je hoort toch te trakteren op je verjaardag?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, jaloerse vriendinnetjes die van alles verpesten waardoor ik niet eens meer wil FOK!ken
Stalkersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig komen hij en zn chick hier niet![]()
Maar ik vertrouw die chick gewoon niet, leest alles na van hem en zou me niks verbazen als ze dat ook bij mij doet
JAWELquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |