1 2 3 4 5 6 7 | Plaats Land Wedstrijden Winst Gelijkspel Verlies Punten Saldo 1 Roemenië 2 2 0 0 6 6-0 2 Nederland 2 2 0 0 6 6-1 3 Hongarije 2 1 0 1 3 6-4 4 Turkije 2 1 0 1 3 3-2 5 Estland 2 0 0 2 0 0-5 6 Andorra 2 0 0 2 0 0-9 |
Aanvang wedstrijdenquote:Selectie Nederland
Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City), Kenneth Vermeer (Ajax);
John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Ricardo van Rhijn (Ajax);
Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Ibrahim Afellay (Schalke 04);
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Dirk Kuijt (Fenerbahce) en Ruben Schaken (Feyenoord).
Als ik de ruststand bekijk: iedereenquote:
totoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Barbapapamama het volgende:
Zal ik nog ff roepen dat roemenie wint van turkije??
ken je ff fototje make ?/
de KFC Mooibooiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
Carnavalquote:
nee enkel op stream volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef tjoptjop het volgende:
lol @ stream, of is het ook op tv zo?
streamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waar horen mensen de regie?Ik hoor gewoon tv.
volgens mij hebben ze het niet doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
Is dit met opzet of is er niemand die door heeft dat dit live is.
http://www.sbs6.nl/progra(...)ra/nederland-andorraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
Waar horen mensen de regie?Ik hoor gewoon tv.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef alors het volgende:
'Hey ouwe player, laat die chick even met rust'
Nee, alleen stream. Geniaal iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef tjoptjop het volgende:
lol @ stream, of is het ook op tv zo?
was voor de wedstrijd ook alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Barbapapamama het volgende:
crap ze zijn erachter gekomen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Tito_Makani het volgende:
weten ze het wel eigelijk dat het gewoon online te zien is? Ruud vroeg voor de wedstrijd aan zo'n medewerker of het niet tijd is dat hij uit de kast komt en Jan Joost hield een preek over marrokanen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Mandéra het volgende:
Schandalig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldigquote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Loopt die stream bij jullie wel soepel?
Hij's nu helemaal dood.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Loopt die stream bij jullie wel soepel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |