Wat was je aan het doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry schatjes, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry schatjes, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen
Goeden vraag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan kijken?
Voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mij?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
+ bier want weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zal mijn avond er ook wel uit zien ja
Iedereen kijkt wat hij/zij leuk vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Joh niet zo lelijk tegen mij doen!
Ik ga zo koffie zetten, en dan nog even een spelletje spelen met mijn lief
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Joh niet zo lelijk tegen mij doen!
Ik ga zo koffie zetten, en dan nog even een spelletje spelen met mijn lief
Ik ga zo de tvgids.nl er eens bij halen, anders zappen en NatGeo kijken ofzo..quote:
Dr. Pepper en n zak chips. Of wat wijn.quote:
Jij hebt het heul niet slecht. Maandag nog n leuke dag gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey nu. Morgen komt Fera en zondag motorritjes. Goed weekend sinds tijden![]()
een online spelletje, ik heb het lang tegen gehouden, maar nu vind ik het stiekem best leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen kijkt wat hij/zij leuk vindt
Tof, spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Jij hosselaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey nu. Morgen komt Fera en zondag motorritjes. Goed weekend sinds tijden![]()
Niks hosselen. Niemand hosselt mij.quote:
Helemaal waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt het heul niet slecht. Maandag nog n leuke dag gehad.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
een online spelletje, ik heb het lang tegen gehouden, maar nu vind ik het stiekem best leukHmm, ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hossel Fera niet, dat doet Kaneel alquote:![]()
AKiraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik ga een film over pinguins kijken denk ik. Of akira. Het leven is vol moeilijke keuzes.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
een online spelletje, ik heb het lang tegen gehouden, maar nu vind ik het stiekem best leukOeh, nerdspelletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs Kaneel niet. Ik heb hem gehosselt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal waarMaar officieel is dat geen weekend hé
[..]
Hmm, ken ik niet.
[..]
Ik hossel Fera niet, dat doet Kaneel al
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Kaneel niet. Ik heb hem gehosselt.
Neuh hoor. Ik hossel zelf.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoorde allemaal bij het hosselplan van Kaneelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenminste, het is toch wel dezelfde Akira waar we over praten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke je hebt me overtuigd
Ik bewaar de pinguins voor later.
Kaneel heeft geen plan nodig. Kaneel wilt of kaneel wilt niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoorde allemaal bij het hosselplan van Kaneel
Tsss.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoorde allemaal bij het hosselplan van Kaneel
Over welke heb jij het dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tenminste, het is toch wel dezelfde Akira waar we over praten?
Denken dat ik niet kan hosselen.quote:
Werken waarschijnlijk.quote:
*vol verwacht klopt mijn hart*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*vol verwacht klopt mijn hart*Ik wil jou niet hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat zegt niks man.quote:
Anime, ontzettend geile rooie motor, veul bloed en actiequote:
Dan gaat het over dezelfde jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anime, ontzettend geile rooie motor, veul bloed en actie
Dat zeg ik ook altijd. Maar mensen geloven me niet en denken dat niemand me wilt enzo.quote:
Motor, wait wut waar ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anime, ontzettend geile rooie motor, veul bloed en actie
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. Maar mensen geloven me niet en denken dat niemand me wilt enzo.
Nu heb je geen geluid ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
Damn it, als ik m'n boxen had meegenomen had ik nu Death Note kunnen kijken.
quote:
Nee, DVD boxen.quote:
Death Notequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
Damn it, als ik m'n boxen had meegenomen had ik nu Death Note kunnen kijken.
Aandachtsgeil?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maarja moet de drama wel een beetje op pijl houden...
Zombieland vond ik een beetje saai eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Strak plan wel.. Heb 'm in de kast staanOf Zombieland kijken, is nu op RTL5
Ik ook.quote:
Maar jij bent vrijgezel?quote:
Omg, ja ...quote:
Pics?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het meisje uit death note. Ik vind haar wel geil
Oh, maar ik bedoelde niet dat ik mezelf geil vind, maar geil benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het meisje uit death note. Ik vind haar wel geil
Ja. Het komt steeds terug.quote:
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde niet dat ik mezelf geil vind, maar geil ben
Niks hoor, niet zo aangevallen doen.quote:
We zijn aan het daten. Maar officieel ben ik nog vrijgezelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks hoor, niet zo aangevallen doen.Ik dacht dat jij iemand had, geen idee waarom ik dat dacht.
Zijn sexy exclusive uitstraling natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks hoor, niet zo aangevallen doen.Ik dacht dat jij iemand had, geen idee waarom ik dat dacht.
Je ondertekent een contract?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn aan het daten. Maar officieel ben ik nog vrijgezel
Ik wilde precies hetzelfde plaatje posten.quote:
Vervelend is dat jaquote:
Oké. Same here.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn aan het daten. Maar officieel ben ik nog vrijgezel
Nee, maar we hebben nog niet echt een relatie zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je ondertekent een contract?
''officieel''
6quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Same here.Hoeveel dates intussen?
Tof.quote:
Als je op haar lijkt ben ik wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde plaatje posten.
Hoeveel ''dates'' vergt dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben nog niet echt een relatie zeg maar.
Nou ja, eigenlijk ook wel een beetje
Zij is leuker, ik ben geen perfect anime meisje ofcourse. En ik ben helaas niet zo mooi slank. Maar ik had lichtblond haar, heb bruine ogen en droeg ook gothic kleertjes vroeger. Ik had m'n haar ooit met die staartjes gedaan, ex werd helemaal gek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je op haar lijkt ben ik wel een beetje jaloers
Niceeequote:
Inb4 "dat voel je vanzelf aan"quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Inb4 "dat voel je vanzelf aan"
Of iets van gelijke strekking.
Zo is het wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Kut te laat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is geen vast aantal dates voor.
Dat weet je wel als het zo ver is
Loef weet alles van relatiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom voelde ik hem ook aankomen.quote:
Nee joh. Relaties bah.quote:
Ja, mijn beste vriendin is single. Ze ziet er nu heeeel leuk uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
Fera? Heb jij leuke vrijgezelle vriendinnen?
Stuur eens een foto naar Heloefquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, mijn beste vriendin is single. Ze ziet er nu heeeel leuk uit.
Ik heb dibs op haar beste vriendin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
Fera? Heb jij leuke vrijgezelle vriendinnen?
Ik vraag het toch ook voor jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dibs op haar beste vriendin.
True, jullie zijn collega's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dibs op haar beste vriendin.
Jij hoort bij team heloef.quote:
Ik zit mobiel ik zag het te laat.quote:
Spring er op afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
Ze heeft n feestje met gypsy thema, maar ze heeft n vlecht opzij met bloemetjes in d'r haar gedaan. Echt superlief. Ik ben jaloers op haar nu, wat een lekker wijf.
Ik raak haar niet aan, we zijn zusters.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Relaties
De onze is net een jaar oud deze week
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raak haar niet aan, we zijn zusters.
You worry too much.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb serieuze vermoedens dat ik wel eens bindingsangst zou kunnen hebben.
Klinkt dit raar uit mijn toetsenbord ja enorm.
Dat klinkt vrij logisch, je postgeschiedenis kennendequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
I like what i'm reading.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
Ze heeft n feestje met gypsy thema, maar ze heeft n vlecht opzij met bloemetjes in d'r haar gedaan. Echt superlief. Ik ben jaloers op haar nu, wat een lekker wijf.
Ach welnee joh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zou haar doen, als we geen zusters waren.quote:
Openbaar feestje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, als we geen zusters waren.
Ik ga niet mee.quote:
Oh ja.. Altijd fijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga niet mee.Het is van de voetbalclub. Bijdrage is 25 euro.
Wel hele avond gratis zuipen, maar ik zuip nooit 25 euro weg.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel hele avond gratis zuipen, maar ik zuip nooit 25 euro weg.
Ligt eraan wat je drinktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel hele avond gratis zuipen, maar ik zuip nooit 25 euro weg.
Nee. Ik drink gewoon niet veel. Ik kan het best hebben, maar geen behoefte aan.quote:
Kan zijn inderdaad. Dat doe ik wel vaker.quote:
Ik ber er zo lang geobsedeerd door geweest dat ik nooit heb stil gestaan bij het feit of ik er eigenlijk wel een wil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij logisch, je postgeschiedenis kennende
Nogal ja.quote:
Het is geen kroeg he ... Ze kunnen 't veel goedkoper inkopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is 12,5 biertje
Dat is wel te doen hoor
Dat kan ik niet opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is 12,5 biertje
Dat is wel te doen hoor
Verstandige bra is verstandig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik drink gewoon niet veel. Ik kan het best hebben, maar geen behoefte aan.
Maar ze willen er wel op verdienen natuurlijk hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geen kroeg he ... Ze kunnen 't veel goedkoper inkopen.
Ik kan me gewoon prima vermaken zonder (al te veel) alcohol. Als ik een rijbewijs had, zou ik altijd de Bob kunnen zijn. Geen probleem.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon prima vermaken zonder (al te veel) alcohol. Als ik een rijbewijs had, zou ik altijd de Bob kunnen zijn. Geen probleem.
Beetje aso eigenlijk, je betaalt toch al voor je lidmaatschap? En gewoon beetje bijleggen om de kosten te dekken, oké, maar om meteen 25 euro extra neer te tellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ze willen er wel op verdienen natuurlijk he
Vind dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje aso eigenlijk, je betaalt toch al voor je lidmaatschap? En gewoon beetje bijleggen om de kosten te dekken, oké, maar om meteen 25 euro extra neer te tellen.
Meh ik vind het wel logisch. Meestal betaal je contributie voor het lid zijn/onderhoud enz. Die drank wat ze inkopen moeten ze toch ergens vandaan halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje aso eigenlijk, je betaalt toch al voor je lidmaatschap? En gewoon beetje bijleggen om de kosten te dekken, oké, maar om meteen 25 euro extra neer te tellen.
Ik vind het duur, maar oké, wie weet hebben ze 't wel nodig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen.
Zo rijk zijn de meeste clubs niet dus moeten ze het inderdaad van dit soort dingen hebben
Lees mijn post eens goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh ik vind het wel logisch. Meestal betaal je contributie voor het lid zijn/onderhoud enz. Die drank wat ze inkopen moeten ze toch ergens vandaan halen
Nou nou, wat erg hoor dat de club wat centen bij wilt verdienen aan een feestje..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je een idee hoeveel mensen er komen ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het duur, maar oké, wie weet hebben ze 't wel nodig.
Dat deed ikquote:
Kom eens bij t Sybrook kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen.
Zo rijk zijn de meeste clubs niet dus moeten ze het inderdaad van dit soort dingen hebben
Ik vind 25 euro gewoon veel geld. Een tientje of zo zou nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou nou, wat erg hoor dat de club wat centen bij wilt verdienen aan een feestje..
Ik stem ook voor 5 eu entree en betalen voor bier verder, maar zoveel zou het niet schelen denk ik.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een idee hoeveel mensen er komen ?
[..]
Dat deed ik
Ok.quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind 25 euro gewoon veel geld. Een tientje of zo zou nog wel kunnen.
Als ze het flessenbier in de aanbieding bij de supermarkt kopen halen ze dat er ruim uit ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind 25 euro gewoon veel geld. Een tientje of zo zou nog wel kunnen.
Een golfclub is toch ff wat anders dan een voetbalvereniging.quote:
Niet meegekregen om welke club het gaat. Ik dacht dat jij het over sportverenigingen in het algemeen had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar een golfclub is niet te vergelijken met de meeste amateur voetbal verenigingen
Feestje op voetbalclub van vriendin.quote:
Staat Marco Borsato er te zingen of zo?quote:
Dan was ik wel gegaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat Marco Borsato er te zingen of zo?
En dat is inclusief de hele avond eten en drinken wat je wilt?quote:
Alleen drinken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is inclusief de hele avond eten en drinken wat je wilt?
Hoi.quote:
Achterlijk. Kan je beter bij een Chinese toko gaan zitten.quote:
KT, KT!quote:
Fera ole ole ole ole ole olequote:
Dead.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
You cannot kill something that is already death
You sure can revive some1 firstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
You cannot kill something that is already dead
Ja of het je vereniging gewoon gunnen dat ze iets verdienenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achterlijk. Kan je beter bij een Chinese toko gaan zitten.
Iets verdienen? Dat lukt ook wel met een tientje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of het je vereniging gewoon gunnen dat ze iets verdienen
Dit idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets verdienen? Dat lukt ook wel met een tientje.
Geef je ze een tientje en kom je nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als het een mooie dame isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
You sure can revive some1 first
Het is een voetbalvereniging, geen disco.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet hoor.
Niet als ze gewoon tapbier hebben.
En ze bijvoorbeeld een discotheek of iets hebben zitten
Dat was n serieus domme fout.quote:
Het is je vergevenquote:
Whut ... Niet mijn fout.quote:
Ik bedoel als ze muziek hebben zitten ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een voetbalvereniging, geen disco.
Dan nog, entree vragen. Vraag gewoon geld voor ieder drankje dat geschonken wordt.
Oeh, man naar mijn hartquote:
Ik hoop dat dit niet serieus is ...quote:
Jaquote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, man naar mijn hart
O wacht ik ben hetero en man...
Naja, als ik vrouw zou zijn zou ik je doen dan.
Jup. Daar kiezen ze voor. De mensen die nooit geen 25 euro opzuipen zitten er maar mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze muziek hebben zitten ofzo.
Dat kost al snel tussen de 2 en 400 euro.
En ja, per consumptie vragen kan, alleen zij kiezen er voor om het zo te doen.
Zouden ze het per consumptie doen zijn de meeste waarschijnlijk meer geld kwijt als die 25 euro
Baby dont worry....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
haha meisje don't worrie..komt wel goed!
WTF.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
haha meisje don't worrie..komt wel goed!
waar????quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
wel veel domme teefjes die kutvragen stellen trouwens
Waarom vergeef je Fera? Jij maakt de domme fout.quote:
Dan gaan ze niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Daar kiezen ze voor. De mensen die nooit geen 25 euro opzuipen zitten er maar mee.
Ik vind 25 euro te veel. Maar goed, just my two cents.
Does lief.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vergeef je Fera? Jij maakt de domme fout.
Dit is een complot, ik zweer het.quote:
Dat kan, dan moet je niet gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Daar kiezen ze voor. De mensen die nooit geen 25 euro opzuipen zitten er maar mee.
Ik vind 25 euro te veel. Maar goed, just my two cents.
ik kan er ook niets van volgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Vreemde gesprekken hier, is het echt niet te volgen of is er iets mis met mij?
Beide misschien? Maar alles zou maar aan je kloppen zeg!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Vreemde gesprekken hier, is het echt niet te volgen of is er iets mis met mij?
Ligt aan mij... dat ik het woord lees en denk ja.. dood ja..quote:
Frans natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Tijn maakte hier toch de taalfout of moet ik heel snel Engels gaan bijspijkeren?
Oh reallyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Tijn maakte hier toch de taalfout of moet ik heel snel Engels gaan bijspijkeren?
Idd, ik word helemaal gek. Mijn Engels, wat doen jullie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Dat zou wel prettig zijn toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beide misschien? Maar alles zou maar aan je kloppen zeg!
jij gaat vanavond naar sombrero toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
Ik ben het eens met Samzz en daarom ga ik niet.Vriendin vind het ook duur, maar ze heeft gewoon veel vriendinnen op de club. Dus dat is haar het geld wel waard.
Ik maakte geen spelfout!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt aan mij... dat ik het woord lees en denk ja.. dood ja..
Heeft meer met mijn interpretatie te maken dan jouw spelfout
Slechte humor, maar overal om kunnen lachen is best iets goeds...
Ze gaat toch ook niet?quote:
Misschien voor kortquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]en denk je dat het werkt als je het tegen een vrouw zegt?
guilty aan het zelfde gedrag
Dat kan, maar ik denk dat het merendeel van de leden, en dan vooral de mannelijke het geweldig goedkoop vinden. Die zijn normaal op een avondje stappen veel meer kwijtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
Ik ben het eens met Samzz en daarom ga ik niet.Vriendin vind het ook duur, maar ze heeft gewoon veel vriendinnen op de club. Dus dat is haar het geld wel waard.
Nooit gehad.quote:
Ze verbeterde een fout van Tijnbrein...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt aan mij... dat ik het woord lees en denk ja.. dood ja..
Heeft meer met mijn interpretatie te maken dan jouw spelfout
Slechte humor, maar overal om kunnen lachen is best iets goeds...
Veel mannen komen er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk dat het merendeel van de leden, en dan vooral de mannelijke het geweldig goedkoop vinden. Die zijn normaal op een avondje stappen veel meer kwijt
Holleeder kwam, alleen mensen uit het publiek mogen dan ook vragen stellen enzo, maar die stelden allemaal domme onduidelijke vragenquote:
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ben niet op mn best vanavond... vergeef je me?
Natuurlijk. Maar ik was helemaal confused.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ben niet op mn best vanavond... vergeef je me?
Logisch stel je een verkeerde vraag dan heb je morgen een loodvergiftigingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holleeder kwam, alleen mensen uit het publiek mogen dan ook vragen stellen enzo, maar die stelden allemaal domme onduidelijke vragen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch stel je een verkeerde vraag dan heb je morgen een loodvergiftiging
Nee. Ik heb al besloten dat ik niet ga.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij gaat vanavond naar sombrero toch?
STFU.quote:
Ik wil niks weten ik moest weg toen het begon dus ik heb het opgenomen. Ik zit om half 2 aan mijn buis gekluisterd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holleeder kwam, alleen mensen uit het publiek mogen dan ook vragen stellen enzo, maar die stelden allemaal domme onduidelijke vragen
NEE.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al besloten dat ik niet ga.
waarom nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag?
Hoe oud wil je dat ik ben?
Ik ben alleen in dit huis nu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar dan kan ik jou zien
[..]
waarom nietik gok zo rond de 20
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik was helemaal confused.
hij schiet die twan doodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niks weten ik moest weg toen het begon dus ik heb het opgenomen. Ik zit om half 2 aan mijn buis gekluisterd.
Maar jouw reactie confusede mij weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]gelukkig lieve dames die me vergeven maken de avond weer een beetje goed
(geloof dat ik confused was)
Heul nietquote:
Dank jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar dan kan ik jou zien
[..]
waarom nietik gok zo rond de 20
Zal ik even buurten dan?quote:
Haha aanstekelijk is hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jouw reactie confusede mij weer.
LEUGENS HIJ ZAT NOG BIJ MATTHIJS NET!quote:
gvd gemist mijn tv had kurenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel, helemaal op het laatst. Is kei spannond
Kun je daar met de bus komen? Ik heb geen fiets namelijk.quote:
Zeg jij levenloos lief aardig ding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik blijf altijd thuis
Want ik ben een saaie levenloze bankhanger met blaasontsteking
Dwdd was eerder opgenomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
LEUGENS HIJ ZAT NOG BIJ MATTHIJS NET!
Twi heeft ze al lang gezien hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg jij levenloos lief aardig ding.
Kom jij eens naar een meet toe?
Kan je ome twi int echt zien en andere fokkers enzo
Nee kan nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet of die nog rijden, maar je komt wel op zo'n 200 meter afstand jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je daar met de bus komen? Ik heb geen fiets namelijk.
Bij een chick.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van wie niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee kan niet
Ik mag dat niet enzo
Hmm ... Maar ik moet dan nog wel douchen en omkleden enz. Zie er nu echt pauper uit. Ik voel me wel een beetje lui.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet niet of die nog rijden, maar je komt wel op zo'n 200 meter afstand ja
Doe maar een dikke trui aan want het is hier koudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm ... Maar ik moet dan nog wel douchen en omkleden enz. Zie er nu echt pauper uit. Ik voel me wel een beetje lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |