Wat was je aan het doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry schatjes, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry schatjes, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen
Goeden vraag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan kijken?
Voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mij?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
+ bier want weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zal mijn avond er ook wel uit zien ja
Iedereen kijkt wat hij/zij leuk vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Joh niet zo lelijk tegen mij doen!
Ik ga zo koffie zetten, en dan nog even een spelletje spelen met mijn lief
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Joh niet zo lelijk tegen mij doen!
Ik ga zo koffie zetten, en dan nog even een spelletje spelen met mijn lief
Ik ga zo de tvgids.nl er eens bij halen, anders zappen en NatGeo kijken ofzo..quote:
Dr. Pepper en n zak chips. Of wat wijn.quote:
Jij hebt het heul niet slecht. Maandag nog n leuke dag gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey nu. Morgen komt Fera en zondag motorritjes. Goed weekend sinds tijden![]()
een online spelletje, ik heb het lang tegen gehouden, maar nu vind ik het stiekem best leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen kijkt wat hij/zij leuk vindt
Tof, spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Jij hosselaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey nu. Morgen komt Fera en zondag motorritjes. Goed weekend sinds tijden![]()
Niks hosselen. Niemand hosselt mij.quote:
Helemaal waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt het heul niet slecht. Maandag nog n leuke dag gehad.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
een online spelletje, ik heb het lang tegen gehouden, maar nu vind ik het stiekem best leukHmm, ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hossel Fera niet, dat doet Kaneel alquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |