Kun je nog mooi acht uren duimendraaienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit krijg je als je een ritje van Veenendaal Centrum naar Duisburg plant met vertrek om 12:18![]()
[ afbeelding ]
zeker. Trein stopt. Deuren open. Conducteur fluit. Deuren dicht. Deuren weer open en iedereen stapt uit.quote:
Ik ben de komende twee weekenden ook al vrij druk, anders had ik er wel zin in gehad.. Wil even een weekend thuis zittenquote:
Dat kan ook idd...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef dennistd het volgende:
En jij gelooft dat? Sorry hoor, maar het is volgens mij niks anders dan een manier om mensen te ontmoedigen om erheen te gaan.. Ik zou haast erom gaan wedden, maar daar heb ik dan ook weer een hekel aan.
Bron?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef greavy het volgende:
Ja, er zijn weer mensen geweest die alles voor hun eigen straatje houden...
Nou, een line-up organiseren en die besloten houden zegt genoeg. Dat de ritten van de overbengingen uitgelekt zijn via Op de Rails is een ander verhaalquote:
Een line-up is toch om te tonen wat je hebt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef greavy het volgende:
Ongelofelijk trieste teringbende. Omdat nu uitgekomen is dat die line-up plaats vind, gaan ze schuttreintjes plaatsen.
Waarom zou dat niet mogen? Als het publiek is, komen er zoveel mensen op af dat het niet beheersbaar meer is. Wie heeft het georganiseerd dan? NVBS? Dat is een ledenclub, alle recht om dingen besloten te houden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Nou, een line-up organiseren en die besloten houden zegt genoeg. Dat de ritten van de overbengingen uitgelekt zijn via Op de Rails is een ander verhaal
Niet door de NVBS georganiseerd. Door wie wel verschillen de meningen over. De één zegt hobbyisten met goede connecties, de ander Uquilair die een 1600'den boek wil introduceren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Als het publiek is, komen er zoveel mensen op af dat het niet beheersbaar meer is. Wie heeft het georganiseerd dan? NVBS? Dat is een ledenclub, alle recht om dingen besloten te houden.
Oh, wat zegt het dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Nou, een line-up organiseren en die besloten houden zegt genoeg.
Hm. Nu is het wel bekend hoe&wat. Zie post erboven. Dan snap ik de beslissing "besloten" wel meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |