Ik kon het wel, als ik zat te gamen voornamelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, kan jij een hyperfocus opwekken?
Ja, das net alsof je hersenen in de fik staan en alles gewoon perfect gaat of zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
Wat is hyperfocus? Dat je extreem geconcentreerd bent?
Oh dat heb ik weleensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das net alsof je hersenen in de fik staan en alles gewoon perfect gaat of zo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuisHuis alleen
Chill muziekje op
Pizza erbij
Zo drank scoren
Ja, dit wordt een leuk weekend
Goedenavond Aldoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
met niets toch iets lekkers te eten maken: Check
goedenavond allemaal
[..]
hier in huis was alleen nog: kipfilet, en italiaanse groenten, en droge rijstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenavond Aldo![]()
Hoe kan jij met niks iets lekkers maken?
ik zag het al op facebook voorbij komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, de eerste Breast Cancer awareness actie is gespot; oct 13th, no bra day.
Hmm, moet lukken inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in huis was alleen nog: kipfilet, en italiaanse groenten, en droge rijst
Nou daar heb ik met wat kruiden toch nog een aardige dish uit weten te maken
bij kanker hoor je toch zo'n geel bandje van die epoverslaafde te dragen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, de eerste Breast Cancer awareness actie is gespot; oct 13th, no bra day.
zit het nu te eten, en het smaakt best primaquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zag het al op facebook voorbij komen
ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
[ afbeelding ]
Alsof mannen en vrouwen bij bh-loze tieten meteen aan borstkanker denken.
Ik ook niet. Ik doe er dus ook niet aan mee.quote:
Heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zit het nu te eten, en het smaakt best primaleve de sambal
Niet echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
[ afbeelding ]
Alsof mannen en vrouwen bij bh-loze tieten meteen aan borstkanker denken.
Dat lijkt me vrij irritant jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik doe er dus ook niet aan mee.
Niks irritanter dan paardrijden zonder bh.
Lijkt me niet heel chill nee...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey ktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel chill nee...
Of heel strak shirt aandoen
Hello KTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ok maar ik kwam zomaar binnenvallen
Even voor de netheid:
Hallo daar lieve schatjes!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles goed lief schatje van me?
Hier prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TuurlijkZie hier een paar posts boven je
Met jou?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Downloaden met 330kbs
Voor het internet alhier is dat geniaal.
Mooiquote:
quote:
Zo, dat is 10 keer langzamer dan hier gemiddeld isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Downloaden met 330kbs
Voor het internet alhier is dat geniaal.
Hier 4x ongeveer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo, dat is 10 keer langzamer dan hier gemiddeld is
Of je daar nou blij van wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, ik kan toch zien wat jullie typen of nie dan!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van wordt
1.nogwat hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik haal met 3.nogwat MB/s dingen binnen normaal gesproken
Nee, ik heb een hekel aan wielrenners. Zowel op de weg als de sport.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Volgen jullie trouwens wielrennen een beetje?
haha heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan wielrenners. Zowel op de weg als de sport.
Mountainbiken is een bazensportKen iemand die knalt zo een stel wielrenners voorbij op z'n mountainbike
Nee dat is geen sport meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Volgen jullie trouwens wielrennen een beetje?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is geen sport meer.
De gene met de meeste drugs wint
dat was inderdaad altijd zo jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is geen sport meer.
De gene met de meeste drugs wint
klasgenootje van mij op zijn gewone 3 versnellingen fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mountainbiken is een bazensportKen iemand die knalt zo een stel wielrenners voorbij op z'n mountainbike
Heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
klasgenootje van mij op zijn gewone 3 versnellingen fiets
hij is toen ook een keer geflitst
Het is nog steeds een knappe prestatie, maar maakt het niet leuk meer om naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs de valsspeler leverd een prestatie die de meeste sporters niet kunnen halen.
Mountainbikers zijn in het bos anders net zo arrogant als wielrenners op de weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.quote:
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mountainbikers zijn in het bos anders net zo arrogant als wielrenners op de weg.
vanuit jou oogpunt kan ik dat wel snappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.
Hmm, ja daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.
Kvind het wel wat hebben allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanuit jou oogpunt kan ik dat wel snappen
Hier niet. Dus hier crossen ze gewoon door de bossen. Niks mis mee, maar houd wel rekening met voetgangers, fietsers en mensen te paard. Maar dat is kennelijk lastig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.
quote:
waar dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet. Dus hier crossen ze gewoon door de bossen. Niks mis mee, maar houd wel rekening met voetgangers, fietsers en mensen te paard. Maar dat is kennelijk lastig.
Net als dat het voor wielrenners lastig is de weg te delen.
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja
Als er paarden lopen langs de weg doe ik altijd mijn motor uit, want die maakt best wel herrie. Lief hé
Weet ik dat voor de volgende keer. Al doe ik hem waarschijnlijk toch wel uit, uit automatismequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Al hoeft dat niet perse, hoor. Gewoon heel rustig langsrijden en pas optrekken als het paard een eind weg is is ook al super.
dat doe ik dus wel heel rustig er langsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Al hoeft dat niet perse, hoor. Gewoon heel rustig langsrijden en pas optrekken als het paard een eind weg is is ook al super.
Is ook fijn, hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik dat voor de volgende keer. Al doe ik hem waarschijnlijk toch wel uit, uit automatisme
Dat schiet niet echt op neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook fijn, hoor.
De meeste motorrijders gaan langzaam als ze naderen en als ik ter hoogte van ze ben, dan trekken ze het gas open.
De intentie is goed, de uitvoering veel minder.
Ik heb ook wel eens flink gevloekt omdat paardenbeest er hard van schrok. Maar goed, ik denk dan altijd bij mezelf, ze proberen het wel. Ook genoeg mensen die totaal geen rekening houden met dieren en gewoon doorknallen.quote:
Precies, ze proberen het tenminstequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens flink gevloekt omdat paardenbeest er hard van schrok. Maar goed, ik denk dan altijd bij mezelf, ze proberen het wel. Ook genoeg mensen die totaal geen rekening houden met dieren en gewoon doorknallen.
Klopt. Ik vloek dan ook vooral in mezelf... Is een reflex.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, ze proberen het tenminsteDat is beter dan die mensen die er geen rekening mee houden
Ik kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik vloek dan ook vooral in mezelf... Is een reflex.
Gelukkig houden ze hier in de buurt redelijk tot goed rekening met paarden en is Rio niet zo'n poeperd. Dat scheelt ook enorm.
Jij ook al een bad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik m'n badje vol laten lopen. Tot zo
.
Sniper Elite hé, ook tijdje gespeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
en ik ga weer verder met duitsers afknallen
Zo lang je die gasten van Long Distance calling maar in leven laatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzo
Waarom dan niet gelijk België erbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzo
Lekker met et sop klieren, tot je opeens 2 bobbels zagg blabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Dat liedje zing ik altijd in badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker met et sop klieren, tot je opeens 2 bobbels zagg blabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja ik ben verneukt.
Succesquote:
Van dat een meisje? Kinderen voor kinderen stijl?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef JJH het volgende:
Op 3fm hadden ze het ook over t tietenlied.
Deze week is de nieuwe kvk uit, vandaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van dat een meisje? Kinderen voor kinderen stijl?
quote:
Ik hoorde er inderdaad iets over. Gaan ze wel een beetje met de tijd mee kvk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze week is de nieuwe kvk uit, vandaar.
Dat weet ik niet, het werd genoemd, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoorde er inderdaad iets over. Gaan ze wel een beetje met de tijd mee kvk?
Ik probeer te bedenken waar de liedjes over kunnen gaan tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het werd genoemd, niet meer dan dat.
Het tietenlied is cultquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zolang de chicks geen kinderen voor kinderen zingen.
Vengaboysquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Boom boom boom boom, i want you in my room.
Ik dacht eerst:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Deze:[ afbeelding ]
In
Deze:[ afbeelding ]
Past alleen moeilijk...
Weetje, je hoeft niet te lezen wat ik schrijf en je hoeft niet over me te zeuren. Een tijdje terug schreef je hier ook al zoiets en vandaag weer een hele discussie over mij hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik niet wou dat hij hierheen komt. Volg maar eens een avondje met benzin (of lees de laatste 3 R&P topics maar even terug), dan wil je op een gegeven moment alleen maar dat het stopt.
Edit:OF je wilt dat hij het ein-de-lijk snapt!
Wat een gedoe he, en dat vanwege de oorspronkelijke vraag waarom het hier gisteravond dood was
U en koffie hebben elkaar wel eens in het echt gezien? (was koffie er ook toen ik jou gemeet had?)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Weetje, je hoeft niet te lezen wat ik schrijf en je hoeft niet over me te zeuren. Een tijdje terug schreef je hier ook al zoiets en vandaag weer een hele discussie over mij hier.
Het voelt niet echt als een warm bad zo.
Je hoeft niet bang te zijn dat ik hier kom of blij, want ik heb hier niets te zoeken en over dit onderwerp geen verstand en ik voel me hier dus helemaal niet thuis. Maar je hoeft niet overal over me te zeuren; laatst heb ik dat door de vingers gezien, maar het is niet echt leuk voor me
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
Zooo, beetje whiskey. Gelijk lekker warm
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, zo bezoek en voetbal
Tot later
True that, maar naast dat ook enorm speciaal en lief en mooi enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel je je wel thuis in een slowchat over relaties? Meisjes zijn toch brr en eng enzo?
Makkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Oh god. Ik moet voor school 2 a4-tjes vol schrijven over mijn zelfbeeld. HELLUUUPP
Wat is dat nu weer voor belachelijke opdrachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Oh god. Ik moet voor school 2 a4-tjes vol schrijven over mijn zelfbeeld. HELLUUUPP
Ik kan weer een vrolijk gezicht trekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn definitie is van beetje
Nee, ze zijn gewoon intens gemeen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True that, maar naast dat ook enorm speciaal en lief en mooi enzo
Die keer dat ik op die meet was, was koffie er volgens mij niet bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U en koffie hebben elkaar wel eens in het echt gezien? (was koffie er ook toen ik jou gemeet had?)
Ik voelde me daar ooit wel thuis ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel je je wel thuis in een slowchat over relaties? Meisjes zijn toch brr en eng enzo?
Schrijven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schrijven?
Kan je niet gewoon 2 foto's maken?
Vond ik dus ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor belachelijke opdracht
Één van de voorkant en één van de achterkant?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schrijven?
En zeker dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor belachelijke opdracht
Nietus!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon intens gemeen!
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schrijven?
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één van de voorkant en één van de achterkant?
Ik zal jou eens discussiërenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
Kan de R&P discussie gewoon in R&P? Niet hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Schatje, je reageert wat extreem, tis niet dat het topic gekaapt wordt op een nare manier oid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
Kan de R&P discussie gewoon in R&P? Niet hier.
No shitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Oke
Ik ga pandapunten krijgen jongens.
No problemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Moet stiekem hardop lachen. Welldone
Groot schrijvenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Houd op. Echt. Ik wil hier geen R&P gezeik. En zeker niet om users waar dan ook weg te jagen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schatje, je reageert wat extreem, tis niet dat het topic gekaapt wordt op een nare manier oid.Het blijfteen slow-chat.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Oke
Ik ga pandapunten krijgen jongens.
Hij gaat op vakantiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Wat heb je met Newb gedaan dan?
Held.quote:
Gaan ze niet goedkeurenquote:
* kingtoppie houdt hand opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Houd op. Echt. Ik wil hier geen R&P gezeik. En zeker niet om users waar dan ook weg te jagen!
Guitarhero.quote:
De put in praten ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaan ze niet goedkeuren. Zit niks anders op dan heel veel over mezelf lullen.
Jezelf de hemel in prijzen is not done
Ik zal even m'n exacte tijden opzoeken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En 4 flessen Canei
Dat is primaZal op het station staan
Ik zou zo een opdracht niet serieus nemen en 2 kantjes volpraten waarom die opdracht nergens op slaat en waarom je het er niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaan ze niet goedkeuren. Zit niks anders op dan heel veel over mezelf lullen.
Jezelf de hemel in prijzen is not done
Nee, die heeft er ook 0. Samen weggegooidquote:
Ja ik werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nu ook nog hoor
En ik ben student, dat maakt de punten al minder gruwelijk.
Haaaaaiquote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even m'n exacte tijden opzoeken.
Hou op over die punten ik kan ze inmiddels al niet meer op 2 handen tellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nu ook nog hoor
En ik ben student, dat maakt de punten al minder gruwelijk.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die heeft er ook 0. Samen weggegooid
Hoeveel man heb je nodigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hou op over die punten ik kan ze inmiddels al niet meer op 2 handen tellen
11.53quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is goedIk verwacht: 11:52 oid
Ik denk er over na wat ik zou schrijven, mmmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha klopt. Er moet een evenwicht zijn
4 totaalquote:
Je begrijpt het punt geloof ik niet helemaal.quote:
1 punt per maand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit dat pandapuntengedoe bij iemand die geen student meer is?
Student = 1 per weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit dat pandapuntengedoe bij iemand die geen student meer is?
Goed idee. Maar geen idee of ik er het lef voor hebt het moet zo eruit zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou zo een opdracht niet serieus nemen en 2 kantjes volpraten waarom die opdracht nergens op slaat en waarom je het er niet mee eens bent.
Niet erg toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fock, bijna goedErnstig genoeg dat ik het weet
Oké, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Student = 1 per week
Niet-student = 1 per maand
U mag het mij uitleggen over DM, ik wil gewoon dat jij weet dat ik je niet aan het uitlokken ben oidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt geloof ik niet helemaal.
Begin er maar niet overquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ach yay, het is weer pandapuntentijd
Ja maar ik doe dat traject bijna nooitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet erg toch?Trajecten die ik vaak doe, weet ik ook.
Altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Rokjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij ging het er al overquote:
Tief op, geen behoefte aan en is prive.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Goed idee. Maar geen idee of ik er het lef voor hebt het moet zo eruit zien
Voorbeeld uit het les boek "meestal ben ik gesloten over mezelf : zeker als ik mensen niet goed ken. Ik vind het dan moeilijk om dingen over mezelf te vertellen. Niet dat ik bang ben dat er misbruik van me gemaakt word. Het is meer verlegenheid. Zelf zou ik graag wat minder verlegen zijn"
Er moeten dus voorbeelden bij, oorzaken moeten toegelicht zijn, verbanden moeten gelegd worden, en je mening over die eigenschap moet erbij
GRRMMLLR
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vader dacht dat je laptop schreef als lebtop
Oke, die opmerking kun je bij jou niet makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er al over
Maar goed, continue (met wat dan ook iedereen).. Ik stop mijn duim wel even in mijn mond
Het wordt een zware avond voor mij met veel chocolade en wijn. Vriend is weg. Alsin weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er al over
Maar goed, continue (met wat dan ook iedereen).. Ik stop mijn duim wel even in mijn mond
Ik ga numbatpunten sparen, doe je mee?quote:
Tis toch flapflop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vader dacht dat je laptop schreef als lebtop
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga numbatpunten sparen, doe je mee?
[ afbeelding ]
Kom eens hierheen danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het wordt een zware avond voor mij met veel chocolade en wijn. Vriend is weg. Alsin weg.![]()
Think about doing thatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tief op, geen behoefte aan en is prive.
Eigenlijk is dat al genoeg informatie, maar dat past niet op 2 a4'tjes... Tenzij heel groot lettertype.
Oiii ik ben ook home alonequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het wordt een zware avond voor mij met veel chocolade en wijn. Vriend is weg. Alsin weg.![]()
Als het dan ooit zou ophouden ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel boos weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oiii ik ben ook home alone
Oh ja en hoi allemaal ja.. Hoi.. Ja.. Hey hallo
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oiii ik ben ook home alone
Oh ja en hoi allemaal ja.. Hoi.. Ja.. Hey hallo
Echt no way dat ik zo'n opstel over mezelf aan een docent zou laten lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Goed idee. Maar geen idee of ik er het lef voor hebt het moet zo eruit zien
Voorbeeld uit het les boek "meestal ben ik gesloten over mezelf : zeker als ik mensen niet goed ken. Ik vind het dan moeilijk om dingen over mezelf te vertellen. Niet dat ik bang ben dat er misbruik van me gemaakt word. Het is meer verlegenheid. Zelf zou ik graag wat minder verlegen zijn"
Er moeten dus voorbeelden bij, oorzaken moeten toegelicht zijn, verbanden moeten gelegd worden, en je mening over die eigenschap moet erbij
GRRMMLLR
Wat een tongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou netjes blijven...quote:
Whutquote:
958348737363749854 numbatpunten voor jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als het dan ooit zou ophouden ja.
Koelkastleegplundertijdquote:
Fijne avond gitaartjequote:
Vast wel denk ik.. Maar ja, een miereneter is sowieso ook wel wat groterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een tongMaar is die van een miereneter niet langer?
Ik heb ijsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Koelkastleegplundertijd
[..]
Fijne avond gitaartje
Jij ook rockjonquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Koelkastleegplundertijd
[..]
Fijne avond gitaartje
Dus beter dan toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vast wel denk ik.. Maar ja, een miereneter is sowieso ook wel wat groter
Niks is beter dan een numbatquote:
En dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks is beter dan een numbat![]()
Ik wil er 100
Appelquote:
Ok eensquote:
Mijne ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn kat is soms ook net een stokstaartje, true story
De mijne ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn kat is soms ook net een stokstaartje, true story
Is het dan niet meer een wasbeer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne ookMaar wel eentje met een boevenmasker
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn kat werd vanmiddag nog een varken genoemd, beat that!
Oh nee wacht, ik liegquote:
Ik lijk op je kat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd net nog een varken genoemdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ok, jij wintquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werd voor debiel uitgemaakt vanmiddag
Wat deed je nou weer fout?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KUSJEEEquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Varkentjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef MissExpert het volgende:
Ik word altijd varken genoemd. Door een niet nader te noemen persoon
Door wie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag bij mijn voornaam genoemd.
Ik word zelden bij mijn voornaam genoemdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag bij mijn voornaam genoemd.
Ik stond schijnbaar in de weg met m'n bus en kon iemand net niet voor me langs invoegen..quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een makkelijk mooie voornaam
Die van KT en jou zijn ook geen rocket science hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een makkelijke mooie voornaam
Mijne is vet moeilijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van KT en jou zijn ook geen rocket science hoor.
Die van KT vind ik ook wel wat hebben jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nouja, formule = X - M. Met X als gebruikelijke voornaam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou 't op Vince, dat maakt het nog een beetje stoer, 1 stevige klank enzo..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van KT vind ik ook wel wat hebben ja
Maar die van mij![]()
![]()
Hoezo? Jij hebt echt n doodnormale naam hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van KT vind ik ook wel wat hebben ja
Maar die van mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ok. Ik keur het goed voor deze ene keer
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou 't op Vince, dat maakt het nog een beetje stoer, 1 stevige klank enzo..
Doodnormaal ja, dat is het probleem. Ik vind er niks leuks aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt echt n doodnormale naam hoor.
Je heet Vincent?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Doodnormaal ja, dat is het probleem. Ik vind er niks leuks aan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik je nu ook braden en opeten?![]()
Ach, ik heb ook 'n supernormale naam. Boeiend. Beter dan een naam die niemand uit kan spreken of schrijven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Doodnormaal ja, dat is het probleem. Ik vind er niks leuks aan
Jup. Dat valt toch wel te raden aan de hand van mijn username?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je heet Vincent?
Is toch niks mis mee?
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook 'n supernormale naam. Boeiend. Beter dan een naam die niemand uit kan spreken of schrijven.
Je mag ook gewoon zeggen dat je me wilt hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik je nu ook braden en opeten?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je me wilt hoor
Wil jij het dan ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je me wilt hoor
Krabben dan!!!quote:
Van Gogh style.quote:
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |