Ik kon het wel, als ik zat te gamen voornamelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, kan jij een hyperfocus opwekken?
Ja, das net alsof je hersenen in de fik staan en alles gewoon perfect gaat of zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
Wat is hyperfocus? Dat je extreem geconcentreerd bent?
Oh dat heb ik weleensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das net alsof je hersenen in de fik staan en alles gewoon perfect gaat of zo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuisHuis alleen
Chill muziekje op
Pizza erbij
Zo drank scoren
Ja, dit wordt een leuk weekend
Goedenavond Aldoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
met niets toch iets lekkers te eten maken: Check
goedenavond allemaal
[..]
hier in huis was alleen nog: kipfilet, en italiaanse groenten, en droge rijstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenavond Aldo![]()
Hoe kan jij met niks iets lekkers maken?
ik zag het al op facebook voorbij komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, de eerste Breast Cancer awareness actie is gespot; oct 13th, no bra day.
Hmm, moet lukken inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in huis was alleen nog: kipfilet, en italiaanse groenten, en droge rijst
Nou daar heb ik met wat kruiden toch nog een aardige dish uit weten te maken
bij kanker hoor je toch zo'n geel bandje van die epoverslaafde te dragen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, de eerste Breast Cancer awareness actie is gespot; oct 13th, no bra day.
zit het nu te eten, en het smaakt best primaquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zag het al op facebook voorbij komen
ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
[ afbeelding ]
Alsof mannen en vrouwen bij bh-loze tieten meteen aan borstkanker denken.
Ik ook niet. Ik doe er dus ook niet aan mee.quote:
Heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zit het nu te eten, en het smaakt best primaleve de sambal
Niet echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
[ afbeelding ]
Alsof mannen en vrouwen bij bh-loze tieten meteen aan borstkanker denken.
Dat lijkt me vrij irritant jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik doe er dus ook niet aan mee.
Niks irritanter dan paardrijden zonder bh.
Lijkt me niet heel chill nee...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey ktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel chill nee...
Of heel strak shirt aandoen
Hello KTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ok maar ik kwam zomaar binnenvallen
Even voor de netheid:
Hallo daar lieve schatjes!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles goed lief schatje van me?
Hier prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TuurlijkZie hier een paar posts boven je
Met jou?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Downloaden met 330kbs
Voor het internet alhier is dat geniaal.
Mooiquote:
quote:
Zo, dat is 10 keer langzamer dan hier gemiddeld isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Downloaden met 330kbs
Voor het internet alhier is dat geniaal.
Hier 4x ongeveer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo, dat is 10 keer langzamer dan hier gemiddeld is
Of je daar nou blij van wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, ik kan toch zien wat jullie typen of nie dan!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van wordt
1.nogwat hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik haal met 3.nogwat MB/s dingen binnen normaal gesproken
Nee, ik heb een hekel aan wielrenners. Zowel op de weg als de sport.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Volgen jullie trouwens wielrennen een beetje?
haha heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan wielrenners. Zowel op de weg als de sport.
Mountainbiken is een bazensportKen iemand die knalt zo een stel wielrenners voorbij op z'n mountainbike
Nee dat is geen sport meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Volgen jullie trouwens wielrennen een beetje?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is geen sport meer.
De gene met de meeste drugs wint
dat was inderdaad altijd zo jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is geen sport meer.
De gene met de meeste drugs wint
klasgenootje van mij op zijn gewone 3 versnellingen fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mountainbiken is een bazensportKen iemand die knalt zo een stel wielrenners voorbij op z'n mountainbike
Heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
klasgenootje van mij op zijn gewone 3 versnellingen fiets
hij is toen ook een keer geflitst
Het is nog steeds een knappe prestatie, maar maakt het niet leuk meer om naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs de valsspeler leverd een prestatie die de meeste sporters niet kunnen halen.
Mountainbikers zijn in het bos anders net zo arrogant als wielrenners op de weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.quote:
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mountainbikers zijn in het bos anders net zo arrogant als wielrenners op de weg.
vanuit jou oogpunt kan ik dat wel snappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.
Hmm, ja daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een bh aan tijdens de seks dan geen bh tijdens het paardrijden.
Kvind het wel wat hebben allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanuit jou oogpunt kan ik dat wel snappen
Hier niet. Dus hier crossen ze gewoon door de bossen. Niks mis mee, maar houd wel rekening met voetgangers, fietsers en mensen te paard. Maar dat is kennelijk lastig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.
quote:
waar dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je een gebied waar je kunt mtb'en en waar geen voetgangers mogen komen.
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet. Dus hier crossen ze gewoon door de bossen. Niks mis mee, maar houd wel rekening met voetgangers, fietsers en mensen te paard. Maar dat is kennelijk lastig.
Net als dat het voor wielrenners lastig is de weg te delen.
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja
Als er paarden lopen langs de weg doe ik altijd mijn motor uit, want die maakt best wel herrie. Lief hé
Weet ik dat voor de volgende keer. Al doe ik hem waarschijnlijk toch wel uit, uit automatismequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Al hoeft dat niet perse, hoor. Gewoon heel rustig langsrijden en pas optrekken als het paard een eind weg is is ook al super.
dat doe ik dus wel heel rustig er langsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Al hoeft dat niet perse, hoor. Gewoon heel rustig langsrijden en pas optrekken als het paard een eind weg is is ook al super.
Is ook fijn, hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik dat voor de volgende keer. Al doe ik hem waarschijnlijk toch wel uit, uit automatisme
Dat schiet niet echt op neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook fijn, hoor.
De meeste motorrijders gaan langzaam als ze naderen en als ik ter hoogte van ze ben, dan trekken ze het gas open.
De intentie is goed, de uitvoering veel minder.
Ik heb ook wel eens flink gevloekt omdat paardenbeest er hard van schrok. Maar goed, ik denk dan altijd bij mezelf, ze proberen het wel. Ook genoeg mensen die totaal geen rekening houden met dieren en gewoon doorknallen.quote:
Precies, ze proberen het tenminstequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens flink gevloekt omdat paardenbeest er hard van schrok. Maar goed, ik denk dan altijd bij mezelf, ze proberen het wel. Ook genoeg mensen die totaal geen rekening houden met dieren en gewoon doorknallen.
Klopt. Ik vloek dan ook vooral in mezelf... Is een reflex.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, ze proberen het tenminsteDat is beter dan die mensen die er geen rekening mee houden
Ik kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik vloek dan ook vooral in mezelf... Is een reflex.
Gelukkig houden ze hier in de buurt redelijk tot goed rekening met paarden en is Rio niet zo'n poeperd. Dat scheelt ook enorm.
Jij ook al een bad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik m'n badje vol laten lopen. Tot zo
.
Sniper Elite hé, ook tijdje gespeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
en ik ga weer verder met duitsers afknallen
Zo lang je die gasten van Long Distance calling maar in leven laatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Giertje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzo
Waarom dan niet gelijk België erbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we dan Duitsland bij NL aantrekken? Meteen genoeg werkgelegenheid enzo
Lekker met et sop klieren, tot je opeens 2 bobbels zagg blabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Dat liedje zing ik altijd in badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker met et sop klieren, tot je opeens 2 bobbels zagg blabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja ik ben verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |