Is goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We WA'en er wel even over, of DM/PM
Er is een reden dat je zijn naam niet noemt. Die reden is dat je niet wilt dat hij hierheen komt. Bang voor de confrontatie dusquote:
Het hoeft niet, maar negeren werkt het beste om iemand weg te krijgen als je er geen zin in hebt.. thats all i'm sayingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand moeten negeren alleen maar omdat ie niet aardig doet
Neger me niet zo.quote:
Nee, niet bang voor de confrontatie, die confrontaie heb ik genoeg met hem in het andere topic.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat je zijn naam niet noemt. Die reden is dat je niet wilt dat hij hierheen komt. Bang voor de confrontatie dus.
Gaat een beetje lastig als 5 anderen wel op hem blijven ingaan...dus doe ik maar weer een beetje mee. met wat kutopmerkingen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar negeren werkt het beste om iemand weg te krijgen als je er geen zin in hebt.. thats all i'm saying
Het is je vergeven.quote:
Vandaar de TTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als 5 anderen wel op hem blijven ingaan.
Je wil hem niet hier hebben. Dat lijkt mij aan te duiden dat je geen zin hebt om met hem te pratenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet bang voor de confrontatie, die confrontaie heb ik genoeg met hem in het andere topic.
Ik had gewoon geen zin dat ie hierheen kwam.
En nogmaals, waarom zou ik -volgens jou- dan bang zijn voor een confrontatie met iemand als benzin?
Jij rolt goed vandaag.quote:
Ik had geen zin om met hem --->> HIER <<--- te praten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wil hem niet hier hebben. Dat lijkt mij aan te duiden dat je geen zin hebt om met hem te praten. Dus ontwijk je de confrontatie met heb, he.
Het punt dat ik wil maken is, als je dan al over een ander praat, doe dat dan met naam en toenaam. Dan kan die persoon zich nog verdedigen mocht dat nodig zijn.
* Fera knuffelt Gitaarquote:
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Gitaar
Hoe lang duurt je herstel? Heeft de dokter er iets over gezegd?
Anders ga je WoW spelen, daar dood je jaren van je leven mee in no time!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.
Duurt me nu al te lang
* -_Guitarist_- knuffelt Feralicious terug
Kan je je er echt niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met hem --->> HIER <<--- te praten.
Ok, je punt is gemacht
Edit:Al blijf ik het raar vinden, maar goed, ik ben dan ook ehm..speciaal
Neu, geen zin inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je WoW spelen, daar dood je jaren van je leven mee in no time!
Damn, dat is kut.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.
Duurt me nu al te lang
* -_Guitarist_- knuffelt Feralicious terug
Dat is wel lief van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, dat is kut.Als ik dichterbij had gewoond was ik vaker langs gekomen.
Laat ik het zo zeggen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je je er echt niks bij voorstellen?
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.quote:
Dan snap ik niet waarom je zijn naam niet gewoon noemtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand bang zou zijn voor een confrontatie met Benzin.
Ik had gewoon geen zin in reacties dat ik Benzin hierheen zou brengen omdat ik hem genoemd zou hebben.
Sowieso ben ik niet vies van confrontaties, dat zou jij nu onderhand toch wel moeten weten over mij
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.Lijkt me echt klote. De de hele dag FOK!ken is ook niet alles.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.Lijkt me echt klote. De de hele dag FOK!ken is ook niet alles.
Omdat ik niet wou dat hij hierheen komt. Volg maar eens een avondje met benzin (of lees de laatste 3 R&P topics maar even terug), dan wil je op een gegeven moment alleen maar dat het stopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zijn naam niet gewoon noemt.
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat klopt
Ik heb gelukkig een zorgzame moeder die vaak langskomt
Ik breng graag wat op gangquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gedoe he, en dat vanwege de oorspronkelijke vraag waarom het hier gisteravond dood was
Hahaha, echt iedereen is fan van mijn Bliksempjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Maar ik kom sowieso wel een keer van de week, lijkt me leuk.
En ik kan je katje zien.
Blijf gewoon zitten joh, ik voel me ook niet 100% en blijf gewoon meedoenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga even in bed liggen, voel me nog niet helemaal 100%.
Toedels, schatjes.
Ik vind dat wel leuk hoor. Maar kerst is leuker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Meeeh, dat Sinterklaasgeneuzel begint ook weer. Krijg net een mailtje van een collega of ik mee doe/kan
Het is dan ook een toffe katquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, echt iedereen is fan van mijn Bliksempje
Maar hij is echt cuuuuute.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, echt iedereen is fan van mijn Bliksempje
Ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk hoor. Maar kerst is leuker.
Dus blijft mijn conclusie staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik niet wou dat hij hierheen komt. Volg maar eens een avondje met benzin (of lees de laatste 3 R&P topics maar even terug), dan wil je op een gegeven moment alleen maar dat het stopt.
Wat een gedoe he, en dat vanwege de oorspronkelijke vraag waarom het hier gisteravond dood was
Geen kids tijdens mijn kerst hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik nietIk ben altijd blij als ik weer naar huis mag
Krijsende kids
Het gaat toch nooit over mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus blijft mijn conclusie staan. Je hebt geen zin in een confrontatie
.
Nou ja, laten we er maar over ophouden. Noem het beestje voortaan gewoon bij de naam. Zou je denk ik ook waarderen wanneer het over jou gaat, toch?
Ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde nog op SinterklaasBij kerst gelukkig niet nee.
Heeft hier iemand ook zo'n zin in koffie uit de magnetron?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat toch nooit over mij![]()
Hypothetischquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat toch nooit over mij![]()
Jeej, iemand die Sinterklaas ook vreselijk vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, Sinterklaas komt er weer aan... Bleh. Wij gaan lootjes trekken, ik vraag wel verf of zo.
Wij slaan dat altijd over.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeej, iemand die Sinterklaas ook vreselijk vind
Zit ook nog op m'n werk, dus altijd even veel inmengen lukt nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon in mengen. Total chaos!
Ik heb meer met kerst dan met een Nationale Leugenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mezelf spytoolen is gewoon onmogelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft hier iemand ook zo'n zin in koffie uit de magnetron?
Ja, dat wil ik nog wel eens vergeten ;')quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit ook nog op m'n werk, dus altijd even veel inmengen lukt niet
De oude sint was tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totally agreequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer met kerst dan met een Nationale Leugen.
Jij doet liever aan internationale leugens?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb meer met kerst dan met een Nationale Leugen.
True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De oude sint was tofBram
![]()
Nu is er gene reet meer aan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De oude sint was tofBram
![]()
Nu is er gene reet meer aan
Ja, en eigenlijk gaat dat 1 ruk door helemaal t/m april/mei (paasgoed in de winkels)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef TheClown1 het volgende:
ik vind het belachelijk dat ze met die sinterklaas spul beginnen in sep. peppernote en zo en dat hele gedoe erom heen. belachelijk!!
Ja indd. Kerstmannen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij doet liever aan internationale leugens?
Want kerst en sinterklaas verschilt weinig.
Ik heb nooit geleerd dat de kerstman echt bestaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij doet liever aan internationale leugens?
Want kerst en sinterklaas verschilt weinig.
Was laatst op een saturday night fever feestje. Dacht ik dat drie luitjes een pietenpak aanhadden, maar het was meer de drie musketiersoutfitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zag van de week al ergens 2 pieten lopen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was laatst op een saturday night fever feestje. Dacht ik dat drie luitjes een pietenpak aanhadden, maar het was meer de drie musketiersoutfit
Dan is het gewoon de schuld van je oudersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit geleerd dat de kerstman echt bestaat.
belachelijk toch! nu al kerst spullen in de winkels en inderdaad vervolgens pasen en zo gaat het maar door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk gaat dat 1 ruk door helemaal t/m april/mei (paasgoed in de winkels)
Die hebben me maar half voorgelogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het gewoon de schuld van je ouders
Hatelijk jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso van die gemaakt gezellige familiedagen
Het is maar wat je ervan maaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
Ik vind kerst oprecht gezellig. Leugens of niet, ik heb het altijd naar me zin. Gewoon met mensen waarvan ik hou, lekker eten, eventueel wat cadeautjes (hoeft niet) en een leuke sfeer.
niks mis mee maar in dec. geen kerstspullen al in okt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
Ik vind kerst oprecht gezellig. Leugens of niet, ik heb het altijd naar me zin. Gewoon met mensen waarvan ik hou, lekker eten, eventueel wat cadeautjes (hoeft niet) en een leuke sfeer.
Exactly.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is maar wat je ervan maakt
Daar ben je toch echt zelf bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso van die gemaakt gezellige familiedagen
Ik werk liever met Kerst. Mooi extra verdienen en die eeuwige buffetdingen kan ik ook wel dromenquote:
Gewoon niet naar kijken. Het stoort me echt helemaal niet. Ik hoef het toch niet te kopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niks mis mee maar in dec. geen kerstspullen al in okt.
Mijn moeder probeerde er wel aktijd wat van te maken, maar we waren er niet het gezin voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is maar wat je ervan maakt
ik koop het ook niet en snap wel dat het te maken heeft met marketing maar blijf het niets vinden!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken. Het stoort me echt helemaal niet. Ik hoef het toch niet te kopen?
Eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet ook niet mokken op dat commerciele aspect van de feestdagen. Maakt er gewoon gebruik(misbruik?) van als het jou uitkomt.
Ik wopu nog meer tikken maar effe vergeten![]()
O god vreselijk. En natuurlijk al die sinterklaas/kerstliedjes in de supermarkt. En natuurlijk de top x000 op de radio/tvquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En die jankprogramma's op tv altijd rond kerst
Dat all you need is love gebeuren enzo
En die Sissy-films
Nee, het is niet mijn ding.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens.Gewoon invullen zoals je zelf wilt. Gelukkig had ik wel altijd een gezellige familie met kerst, nooit onenigheid ofzo. Voelde ook nooit als een plicht.
Niemand dwingt je de tv aan te zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En die Sissy-films
Ik heb wel een hekel aan telkens dezelfde kerstliedjes op de radio. Daar kan ik echt allergisch van worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En die Sissy-films
De Top2000 kan ik dan wel weer waarderen, daar zit vaak echt goede muziek bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god vreselijk. En natuurlijk al die sinterklaas/kerstliedjes in de supermarkt. En natuurlijk de top x000 op de radio/tv
En dan ook nog eens Serious Requestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god vreselijk. En natuurlijk al die sinterklaas/kerstliedjes in de supermarkt. En natuurlijk de top x000 op de radio/tv
same here. gelukkig geen avonddienst zoals eerder aangegeven maar gelukkig gewoon om 5 uur naar huis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef Cryothic het volgende:
zo, ik kom hier ook nog ff de week afsluiten hoor
ff uitzitten tot kwart voor 5 ofzo
Top 2000quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En die Sissy-films
Nee, maar bij ons in de familie hoort dat ofzo. Met z'n allen naar die kutprogramma's kijkenquote:
Dan ga je wat anders doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons in de familie hoort dat ofzo. Met z'n allen naar die kutprogramma's kijken
Dat is dan wel weer tof. Gewoon omdat er dan serieus vaak goede muziek aan wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook nog eens Serious Request.
Anders organiseer ik wel een kerstmeet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons in de familie hoort dat ofzo. Met z'n allen naar die kutprogramma's kijken
Ach, je hebt maar 1 familie. Als je andere familie wilt, moet je daar zelf aan werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, ik ga dan vaak ook met m'n neefje ouwehoerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen. Doe ik ook als pa of ma All you need is Love wil kijken
.
Jaaaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders organiseer ik wel een kerstmeet.
Niemand zegt dat je er naar hoeft te luisteren of heen moet gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook nog eens Serious Request.
Lijkt me echt tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaaa100x gezelliger dan mijn familie, dat weet ik bij voorbaat al
Ik heb er helemaal niks mee. Maar ik heb dan ook een hekel aan het Rode Kruis en de meeste grote goede doelen, de dierenbescherming incluisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. Gewoon omdat er dan serieus vaak goede muziek aan wordt gevraagd.
Lekker, fijne meevaller zo voor t weekend dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
same here. gelukkig geen avonddienst zoals eerder aangegeven maar gelukkig gewoon om 5 uur naar huis.
Ah tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen. Doe ik ook als pa of ma All you need is Love wil kijken
.
Maar eigenlijk staat bij ons de TV nooit aan als de familie er is, wij gaan ouderwets bordspelletjes spelen.
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je er naar hoeft te luisteren of heen moet gaan
Kerst bij m'n ex was wel echt tof. 's Avonds wat uitgebreider eten, wat meer drank en 's avonds films van de videotheek kijken. Dát vind ik dan wel weer tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je hebt maar 1 familie. Als je andere familie wilt, moet je daar zelf aan werken
Wij doen 30 seconds, of Risk of Levensweg of of ofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah tof!
Alleen mijn moeder wil alleen maar scrabble doen
Dat gaat na een paar jaartjes toch wel vervelen
Bij de familie van m'n ex was het vaak ook wel gezellig, maar vind het niet erg dat dat alweer tig jaar terug is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kerst bij m'n ex was wel echt tof. 's Avonds wat uitgebreider eten, wat meer drank en 's avonds films van de videotheek kijken. Dát vind ik dan wel weer tof.
Gewoon niet naar je fam gaan danquote:Niet dat hele gezeur met de hele familie. Bah.
Meestal wordt zoiets verplichtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij de familie van m'n ex was het vaak ook wel gezellig, maar vind het niet erg dat dat alweer tig jaar terug is.
[..]
Gewoon niet naar je fam gaan dan
Ik doe eigenlijk nooit bordspellen, maar ik heb dan ook niemand om ze mee te spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen 30 seconds, of Risk of Levensweg of of of.
Maar dat is alleen leuk met kerst, verder hoeft dat van mij nooit zo.
Bij mijn ex vond ik het gourmetten enz wel gezellig, maar daarna ging iedereen altijd z'n eigen ding doen. Zat pa achter de pc, moeder achter de DS, zus achter de iPad. Zaten ex en ik echt zo te kijken van: "Euh ... ".quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerst bij m'n ex was wel echt tof. 's Avonds wat uitgebreider eten, wat meer drank en 's avonds films van de videotheek kijken. Dát vind ik dan wel weer tof.
Niet dat hele gezeur met de hele familie. Bah.
Bij m'n pa is het helemaal verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij de familie van m'n ex was het vaak ook wel gezellig, maar vind het niet erg dat dat alweer tig jaar terug is.
[..]
Gewoon niet naar je fam gaan dan
heb levensweg op de wii. is op zich niet slecht haha...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen 30 seconds, of Risk of Levensweg of of of.
Maar dat is alleen leuk met kerst, verder hoeft dat van mij nooit zo.
Levensweg...dat heb ik echt in geen jaaaren meer gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb levensweg op de wii. is op zich niet slecht haha...
Vond het bordspel weinig aan. Doe ik veel liever monopoly.. of risk natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb levensweg op de wii. is op zich niet slecht haha...
Geen idee, traditie ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Why?
Mijn moeder wil graag dat ik kom maar vorig jaar ook neit gedaan, had er geen zin in
Het nadeel van risk vind ik dan weer dat als er 1tje uitgeroeid wordt, die uit z'n neus kan gaan zitten vreten tot de rest klaar isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond het bordspel weinig aan. Doe ik veel liever monopoly.. of risk natuurlijk
Ga ergens anders heenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Geen idee, traditie ofzo.
Voor mij is het een beetje moeilijk te ontwijken, ik woon nog thuis
Toen ik met 2 vrienden woonde heb ik aangegeven dat ik persé wilde werken met kerstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, traditie ofzo.
Voor mij is het een beetje moeilijk te ontwijken, ik woon nog thuis
Ik moet maar eens gaan verzinnen wat ik dit jaar ga doen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen![]()
Sluit je op op je kamer![]()
Genoeg te verzinnen
Hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen ik met 2 vrienden woonde heb ik aangegeven dat ik persé wilde werken met kerst
Was m;n eerste keer zonder die eeuwige buffetdingen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik koos er in m'n studententijd wel eens voor om gewoon als enige in het studentenhuis te blijven, gewoon voor de buis, bak ijs erbij .. en uiteindelijk flink in de kou want de verwarming was kapot gegaan
Oei, dat is nasty ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik koos er in m'n studententijd wel eens voor om gewoon als enige in het studentenhuis te blijven, gewoon voor de buis, bak ijs erbij .. en uiteindelijk flink in de kou want de verwarming was kapot gegaan
dohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
ijs kan altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
Goeie combinatie ook, kapotte verwarming en ijsEn zeker ook een fleecedekentje?
I knowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ijs kan altijd![]()
Volgens mij gewoon m'n dekbed naar boven gesleept
Waarom dat ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling aangezien ik de verwarming zelden aanzet
Je bent gewoon een icequeenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling aangezien ik de verwarming zelden aanzet
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een icequeen
Icequeen onder een warm deken, rightquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een icequeen
Daar zat ik al aan te denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zonde van t geld om hem voor 2/3 uurtjes te laten stoken?
Niemandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wie pikt hier mijn reputatie in?!
[ afbeelding ]
Welke reputatie heb je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt verveeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er over aan t nadenken, kom hier nog op terugquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben er over aan t nadenken, kom hier nog op terug
Ja, NOU?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze is lief en Satan tegelijk
Is goed Rokjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben er over aan t nadenken, kom hier nog op terug
Goedzoquote:
Dat zijn mijn karaktereigenschappen, jaquote:
Mooizoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nahhhhh het gaat wel goed met me hoor.. Jaweeeeeeeeeeeeellll :$
the countdown has begun!!quote:
ik dacht dat ik erg was. precies net zo hier!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik erg was. precies net zo hier!
Hey Roy.quote:
Ik heb geen geluid hier, sorryquote:
Wij zitten dan momenteel ook niet super ver van elkaar vandaan volgens mij. Ik zit nu in Heteren.quote:
Ik zal 'm straks luisterenquote:
Dat is hemelsbreed gezien niet zo ver nee, denk een km of 8quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij zitten dan momenteel ook niet super ver van elkaar vandaan volgens mij. Ik zit nu in Heteren.
[..]
Ik zal 'm straks luisteren
Wutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is hemelsbreed gezien niet zo ver nee, denk een km of 8
Tot straks Vin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het wel best. Ich gehe zu hause![]()
Tot later schattekes![]()
Oh dat is niet zo ver nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ligt alleen de waal eigenlijk maar tussen
Ha Gier.quote:
Feraquote:
quote:
sniper elitequote:
Bazenspel inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
sniper elite
zeer tof spel om te doen vooral de kills zijn zeer strak uitgewerkt
en je moet echt taktiek bepalen anders red je het niet
echt wel vooral die slow motion shots vind ik zeer gaaf gedaanquote:
O, dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
sniper elite
zeer tof spel om te doen vooral de kills zijn zeer strak uitgewerkt
en je moet echt taktiek bepalen anders red je het niet
Ja, klopt jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel vooral die slow motion shots vind ik zeer gaaf gedaan
COD is wel tof maar online echt wel moeilijk inddquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is niks voor mij.Ik vond COD al moeilijk.
oow ik had em gezien bij een vriend van me en toen moest ik em hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, klopt ja
Heb helaas alleen de demo maar, want ik vind het toch wat te duur
Xbox360quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik had em gezien bij een vriend van me en toen moest ik em hebben
welke console speel jij dan?
net zoals bijna iedereen dusquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
net zoals bijna iedereen dus
ik niet ik speel ps3
jij ook ps3?quote:
Ken verder bijna niemand met een Xbox360 hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
net zoals bijna iedereen dus
ik niet ik speel ps3
Broertje en ex hadden er één. Ik game zelf niet.quote:
ik wel zon beetje al mijn vrienden spelen xboxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken verder bijna niemand met een Xbox360 hoor
Hehehe oké.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel zon beetje al mijn vrienden spelen xbox
aaah okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Broertje en ex hadden er één. Ik game zelf niet.Alleen op de DS.
mja klopt maar goed ik haal ook games waarvan ik weet dat ik ze wel vaker speelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe oké.
Jammer dat dat spel 51 euro kost
Ik speel eigenlijk alleen Pokémon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah oke
DS wil ik maybe ooit nog een keer halen alleen al vanwege zelda
whehehehe ik heb dat ooit wel eens gedaan maar vind het niet zo heel erg bijzonderquote:
Enige spel wat ik goed kan en ook goed verslaafd aan kan raken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe ik heb dat ooit wel eens gedaan maar vind het niet zo heel erg bijzonder
dat kan ik dan wel weer snappen dat heb ik met andere spellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Enige spel wat ik goed kan en ook goed verslaafd aan kan raken.
jaaa die lijkt me ook ziekelijk vetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit te wachten op de nieuwe Hitman
En zo'n ontzettend open wereldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan ik dan wel weer snappen dat heb ik met andere spellen
[..]
jaaa die lijkt me ook ziekelijk vet
Fijn weekend Mur. Have fun.quote:
dat maakt het wel intressant in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En zo'n ontzettend open wereld
Las ergens dat je elke missie op 30 manieren uit kunt spelen ofzo
Dank je. Komt wel goed.quote:
EN je bent het dan niet zat na één keer spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat maakt het wel intressant in ieder geval
oow ik ben jaloers ik wil ook een badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
Brrrr koud. Straks lekker in bad, denk ik
.
Ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik ben jaloers ik wil ook een bad
uhuh nou ja een vriend van me haalt em direct zodra die uitkomt en dan ga ik bij hem meekijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EN je bent het dan niet zat na één keer spelen
Ik ook. Met lekker veel schuim.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik heb een badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom der aanquote:
Lang geleden dat ik met iemand in bad ben geweest, überhaupt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil in bad met een mooie vrouw
Het was geen uitnodigingquote:
ik deed met ex altijd in bad asbakje erbij wijntje erbij muziekje erbij en dan lekker soaken in badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand in bad ben geweest, überhaupt.Alleen is ook wel fijn af en toe. Helemaal nergens aan denken.
Helemaal nergens aan denken is echt onmogelijk. Het is me echt nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand in bad ben geweest, überhaupt.Alleen is ook wel fijn af en toe. Helemaal nergens aan denken.
pas ik er niet bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was geen uitnodiging. Ik lig altijd alleen in bad
.
Gewoon nergens aan kunnen denken lijkt me raarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal nergens aan denken is echt onmogelijk. Het is me echt nog nooit gelukt.
Mij ook niet, maar wel aanzienlijk minder gedachten dan normaal ... Normaal gesproken is het chaos, maar in bad word ik wel wat rustiger. Gewoon voelen, niet denken. Je gedachten gaan dan mee met je gevoel, dat is echt heel fijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal nergens aan denken is echt onmogelijk. Het is me echt nog nooit gelukt.
dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar wel aanzienlijk minder gedachten dan normaal ... Normaal gesproken is het chaos, maar in bad word ik wel wat rustiger. Gewoon voelen, niet denken. Je gedachten gaan dan mee met je gevoel, dat is echt heel fijn.
Ook niet herkenbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar wel aanzienlijk minder gedachten dan normaal ... Normaal gesproken is het chaos, maar in bad word ik wel wat rustiger. Gewoon voelen, niet denken. Je gedachten gaan dan mee met je gevoel, dat is echt heel fijn.
Dat kun je leren.quote:
Leer mij het, alsjeblieftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kun je leren.Al snap ik dat het met ADD wel een stuk moeilijker is.
Jawel. Maar ik wil alleen in bad liggenquote:
Ik weet niet of ik dat kan, maar ik kan je wel wat tips geven.quote:
Dinsdag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan, maar ik kan je wel wat tips geven.Het kan ook zonder bad.
Sure.quote:
En het duurt al lang voor ie volgelopen is ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
In bad liggen ben ik na 5 minuten al zat. Ik vind het zo doelloos.
Dit, tenzij met mooie vrouwquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
In bad liggen ben ik na 5 minuten al zat. Ik vind het zo doelloos.
Tot later Feraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Maar nu moet ik toch echt even naar de supermarkt en daarna koken.
Tot vanavond schatten.
Hahaquote:
Nee, daar ben ik ook erg slecht inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamaar gewoon stil in bad liggen dat kan ik niet.
Nou, met muziek erbij en iemand om mee te praten, kan ik het wel een hele tijd volhoudenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamaar gewoon stil in bad liggen dat kan ik niet.
Guitarist, wil jij wel wat aan jouw ADD klachten doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook erg slecht in
Ik weet dat er medicatie is. Maar die zooi ben ik helemaal zat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Guitarist, wil jij wel wat aan jouw ADD klachten doen?
Er is ook medicatie voor, werkt bij mij prima
Dan zou het wel gaan, maar alleen liggen nee dat kan ik niet. Ik snap ook dus niets van mensen die uren kunnen zonnen bvquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, met muziek erbij en iemand om mee te praten, kan ik het wel een hele tijd volhouden
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet dat er medicatie is. Maar die zooi ben ik helemaal zat.
Ben in overleg met een psych gestopt met het slikken daarvan.
Ik red me wel, heb soms alleen wat meer (of juist veel minder) tijd nodig om dingen te begrijpen en toe te passen
Nee, uren lang bakken is toch saai?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou het wel gaan, maar alleen liggen nee dat kan ik niet. Ik snap ook dus niets van mensen die uren kunnen zonnen bv
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo
Gebruik het in je voordeel
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, uren lang bakken is toch saai?
Boekje erbij, laptop, e-reader. Leuk toch, lekker ontspannenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, uren lang bakken is toch saai?
Ok, maar dan lig ik toch nog liever in badquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boekje erbij, laptop, e-reader. Leuk toch, lekker ontspannen.
Das meer wat een randdebiel doet als ie uren naar een muur staartquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan wel uren in een hyperfocus naar een dobbertje staren.
Heel apart.
Ik ook. Naakt zonnen is in een woonwijk niet ideaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar dan lig ik toch nog liever in bad
Nee, lijkt me ook niet nee. Of je moet jezelf zo kunnen inbouwen zodat je toch nog wat privacy hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Naakt zonnen is in een woonwijk niet ideaal.
Nee, vissen is een hobby, daar kan ik echt uren en uren instoppen zonder dat ik mezelf er schuldig om voelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das meer wat een randdebiel doet als ie uren naar een muur staart
ga jij de 26ste naar de willemeen?quote:
Ik ben ook geen fan van in de zon liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook niet nee. Of je moet jezelf zo kunnen inbouwen zodat je toch nog wat privacy hebt
Maar goed, ik houd niet van zonnen (en de zon ook niet van mij) dus heb me daar nooit zo mee bezig gehouden
Ach op die manier!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, vissen is een hobby, daar kan ik echt uren en uren instoppen zonder dat ik mezelf er schuldig om voel
Daar was toch blackmetal? Nee al andere plannenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga jij de 26ste naar de willemeen?
ja kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was toch blackmetal? Nee al andere plannen
Hmm, kan jij een hyperfocus opwekken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach op die manier!
Ik snapte er al niets van. Ik merk hyperfocus nog het meest als ik zit te gamen, en dan alleen maar soms.
Maar eigenlijk niet meer zo sinds ik die pillen slik. Maf wel, maar goed, tis een ruil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |