Is goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We WA'en er wel even over, of DM/PM
Er is een reden dat je zijn naam niet noemt. Die reden is dat je niet wilt dat hij hierheen komt. Bang voor de confrontatie dusquote:
Het hoeft niet, maar negeren werkt het beste om iemand weg te krijgen als je er geen zin in hebt.. thats all i'm sayingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand moeten negeren alleen maar omdat ie niet aardig doet
Neger me niet zo.quote:
Nee, niet bang voor de confrontatie, die confrontaie heb ik genoeg met hem in het andere topic.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat je zijn naam niet noemt. Die reden is dat je niet wilt dat hij hierheen komt. Bang voor de confrontatie dus.
Gaat een beetje lastig als 5 anderen wel op hem blijven ingaan...dus doe ik maar weer een beetje mee. met wat kutopmerkingen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar negeren werkt het beste om iemand weg te krijgen als je er geen zin in hebt.. thats all i'm saying
Het is je vergeven.quote:
Vandaar de TTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als 5 anderen wel op hem blijven ingaan.
Je wil hem niet hier hebben. Dat lijkt mij aan te duiden dat je geen zin hebt om met hem te pratenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet bang voor de confrontatie, die confrontaie heb ik genoeg met hem in het andere topic.
Ik had gewoon geen zin dat ie hierheen kwam.
En nogmaals, waarom zou ik -volgens jou- dan bang zijn voor een confrontatie met iemand als benzin?
Jij rolt goed vandaag.quote:
Ik had geen zin om met hem --->> HIER <<--- te praten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wil hem niet hier hebben. Dat lijkt mij aan te duiden dat je geen zin hebt om met hem te praten. Dus ontwijk je de confrontatie met heb, he.
Het punt dat ik wil maken is, als je dan al over een ander praat, doe dat dan met naam en toenaam. Dan kan die persoon zich nog verdedigen mocht dat nodig zijn.
* Fera knuffelt Gitaarquote:
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Gitaar
Hoe lang duurt je herstel? Heeft de dokter er iets over gezegd?
Anders ga je WoW spelen, daar dood je jaren van je leven mee in no time!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.
Duurt me nu al te lang
* -_Guitarist_- knuffelt Feralicious terug
Kan je je er echt niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met hem --->> HIER <<--- te praten.
Ok, je punt is gemacht
Edit:Al blijf ik het raar vinden, maar goed, ik ben dan ook ehm..speciaal
Neu, geen zin inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je WoW spelen, daar dood je jaren van je leven mee in no time!
Damn, dat is kut.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekje of 4 tot 6 waarschijnlijk.
Duurt me nu al te lang
* -_Guitarist_- knuffelt Feralicious terug
Dat is wel lief van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, dat is kut.Als ik dichterbij had gewoond was ik vaker langs gekomen.
Laat ik het zo zeggen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je je er echt niks bij voorstellen?
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.quote:
Dan snap ik niet waarom je zijn naam niet gewoon noemtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand bang zou zijn voor een confrontatie met Benzin.
Ik had gewoon geen zin in reacties dat ik Benzin hierheen zou brengen omdat ik hem genoemd zou hebben.
Sowieso ben ik niet vies van confrontaties, dat zou jij nu onderhand toch wel moeten weten over mij
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.Lijkt me echt klote. De de hele dag FOK!ken is ook niet alles.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als mensen weinig kunnen ondernemen en thuis moeten zitten.Lijkt me echt klote. De de hele dag FOK!ken is ook niet alles.
Omdat ik niet wou dat hij hierheen komt. Volg maar eens een avondje met benzin (of lees de laatste 3 R&P topics maar even terug), dan wil je op een gegeven moment alleen maar dat het stopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zijn naam niet gewoon noemt.
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat klopt
Ik heb gelukkig een zorgzame moeder die vaak langskomt
Ik breng graag wat op gangquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gedoe he, en dat vanwege de oorspronkelijke vraag waarom het hier gisteravond dood was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |