ik had het best als extra willen krijgen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet ik daarom vechten ?
nah
zullen we het dan maar gewoon houden zoals het nu is![]()
wij geen ruzie, dolfie tevreden![]()
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vrienden nuquote:
hier past maar 1 dingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Inlognaam het volgende:
heeeeeeeeeeeel lang betoog van Inlognaam
yupsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ik had het best als extra willen krijgen hoor
Lekker ding ben jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vriendennu.
Echt wel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
Idd Inlognaam, mooi betoog.
Nobody fucks with belle1608!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
liefde in de chatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vriendennu.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Echt wel!jup, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Echt wel!zo ouderwets, echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n pc is stuk, gaat allemaal zo snel niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
Ik vind het wel een beetje een late reactie hoor, Inlognaam
Jij moet je mond houden, tokkie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
Ik vind het wel een beetje een late reactie hoor, Inlognaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ik ben niet thuis nu, maar zit bij hotel Paps, Mams en hondenzusjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Z'n pc is stuk, gaat allemaal zo snel niet meer.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, tokkie!Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Hé Pulver!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu, maar zit bij hotel Paps, Mams en hondenzusje
Mn windows pc is wel kapotNa 7 jaar ofzo, dus het kwam best goed uit dat een van de door Belles van de schroothoop geredde pc's nu bij jouw op mij staat te wachten
om nog een paar jaar dienst te doen.
top dat je er eentje kon krijgen van Belle en dat jij er weer een aantal jaren van gebruik kan makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
En nu ga ik even teruglezen wat Lobelletje nog meer te zeggen heeft later in het toic. Daar ben ik niet aan toegekomen
hahahha zie je wel dat jullie op elkaar lijken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hé Pulver!
We hebben er weer 1 die ons door elkaar haalt.![]()
Had idd gelezen dat je pc stuk is en ben blij te lezen dat het dankzij belle weer in orde komt.
Het is gewoon eng!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha zie je wel dat jullie op elkaar lijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |