quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Die moeten ook gespeeld worden, ik vind alleen de schema's klote, gewoon 1e wedstrijd woensdag, 2e wedstrijd zaterdag dan zondag weer terug naar je club.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Mwa interland is wel leuk maar eredivisie blijft leuker..
Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Poh. Je zal je plaats aan Daryl Janmaat verliezen zeg...
Dat doen ze in Brazilië en ik dacht Argentinië wel maar lijkt me geen goed planquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Al denk ik dat het aantal kijkers dan alsnog zakt..
Zal bijvoorbeeld PSV leuk vinden die houden amper wat over danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Al denk ik dat het aantal kijkers dan alsnog zakt..
Het is een debiel ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Lijkt me dat ze nog wel wat jeugd hebben die ze in dat geval zouden kunnen laten spelen.
Het is een goed idee voor de jeugd maar of het er voor de kijker ook leuker is...
Denk het niet.
Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.
Het is een B opstelling.
Tegen zo'n tegenstander had hij beiden op kunnen stellen Huntelaar diep, Van Persie eromheen, als je er toch een soort oefenwedstrijd van maakt want inderdaad Schaken, wat moet je ermeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.
Huntelaar zie ik overigens liever dan van Persie in de spits. Kansen genoeg gehad.
Yup, begrijp ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
Stond die op doel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?
zat lekker stilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?
Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig isNet als dat van Persie en Huntelaar niet samen zouden kunnen spelen. Op van Marwijk na is volgens mij niemand het dat met hem eens.
Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.
Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bij
Ik had wel het idee dat Van Persie bij Van Basten beter in zijn vel zat dan de afgelopen 2 keer bij Van Marwijk. Over het komende WK hoeven we ons niet druk te maken, het zal wel gehaald worden maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |