abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118389524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind halfitalianen en zeker halfspaansen toch echt vaak halfbloedjes, je ziet het er duidelijk aan af. Vrijwel standaard bruin haar, olijfkleurige huid en bruine ogen. Je weet dus gelijk wat je krijgt aangezien donker overheersend is.
Waarschijnlijk zou je je eens meer kunnen verdiepen in volkeren en rassen. Spanjaarden en Italianen behoren ook tot het Kaukasische ras ofwel het blanke ras.
Het type blanke waar ze dan weer toebehoren is mediterraans/romaans, veelal donkere ogen en haren, olijfkleurig tot blanke huid, kleinere bouw dan Nordische volken als Nederlanders, duitsers Scandinaven etc.

Een kind binnen hetzelfde ras krijgen ook al is het van een ander type en volk is GEEN halfbloed.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:21:17 #177
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118390034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Toxinus het volgende:

[..]

Italianen en Spanjaarden zijn GEENHispanics. Hispanics worden de nazaten van de Mestiezen uit Mexico en Zuid-Amerika genoemd.(mestiezen=Blank+indianen)
Overigens hebben veel Spanjaarden en Italianen (met name in het noorden) helemaal geen tint.
Hispanic (Spanish: hispano, hispánico; Portuguese: hispânico, hispano, Catalan: hispā, hispānic)[1][2] is an ethnonym that denotes a relationship to Spain or, in some definitions, to ancient Hispania, which comprised the Iberian Peninsula including the modern states of Andorra, Portugal, and Spain and the territory of Gibraltar. Today, organizations in the United States use the term to refer to persons with a historical and cultural relationship either with Spain and Portugal or with only Spain.[3][4] Some organizations intend to encapsulate only the Spanish-speaking populations in the term Hispanic, limiting the definition to that subset, while others encapsulate Spain and Portugal in the term "Hispanic."

The term is more broadly used to refer to the culture, peoples, or nations with a historical link to Spain, especially those countries which were once colonized by Spain, particularly the countries of Latin America which were colonized by Spain. The Hispanic culture is a set of customs, traditions, beliefs and art forms (music, literature, dress, architecture, cuisine or others) which are generally shared by peoples in Hispanic regions, but which can vary considerably from one country or territory to another. The Spanish language is the main cultural element shared by Hispanic peoples.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Hispanic
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:22:32 #178
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118390106
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Toxinus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zou je je eens meer kunnen verdiepen in volkeren en rassen. Spanjaarden en Italianen behoren ook tot het Kaukasische ras ofwel het blanke ras.
Het type blanke waar ze dan weer toebehoren is mediterraans/romaans, veelal donkere ogen en haren, olijfkleurig tot blanke huid, kleinere bouw dan Nordische volken als Nederlanders, duitsers Scandinaven etc.

Een kind binnen hetzelfde ras krijgen ook al is het van een ander type en volk is GEEN halfbloed.
Net alsof het erg is om een halfbloedje te zijn. Ik zeg gewoon dat ik het persoonlijk zie als een Nederlander een kind krijgt met een Spaanse of Italiaanse, zeker aangezien ik zulke vrienden heb met gemengde ouders. Je ziet en merkt het echt wel.
pi_118390130
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef douweegberts het volgende:
Zelf met Nederlandse vrouwen geweest, maar ook met buitenlandse vrouwen en momenteel een Aziaat.
Ik kan me prima voorstellen dat buitenlandse vrouwen in trek zijn bij Nederlandse mannen: als ik een aantal Nederlandse vrouwen om me heen zie, dan worden ze dik en vadsig na hun dertigste, heb het idee dat ze gewoon geen moeite meer doen. Sommigen zijn lomp en bekrompen... maar je hebt natuurlijk ook buitenlandse vrouwen die daar 'last' van hebben. En ik ken ook wel prachtige, intelligente, sexy Nederlandse vrouwen netzoals ik buitenlandse vrouwen ken.

Kortom: het is maar net wie je tegen het lijf loopt :) - alhoewel ik wel 't idee heb dat het percentage lomp en vadsig onder de Nederlandse vrouwen relatief hoog is.
Dat is het altijd, hoewel ik zelf de indruk heb gekregen dat het in Nederland met meerdere factoren uit het verleden heeft te maken en dus ook enerzijds cultureel bepaald is.

We hebben nergens ter wereld zo'n sterke emancipatiegolf gehad als in Nederland, waardoor de feminisering in zo'n maatschappij tot de dag van vandaag ook een grote invloed heeft in het doen en laten tussen beide seksen.
Dat gezegd geeft al snel een bepaalde soort houding en mentaliteit in een samenleving wat vaak als negatief wordt ervaren(en naar eigen zeggen vaak ook zo is).

Daarnaast is er dan ook nog een overschot aan mannen van jonge en wat oudere/middelbare leeftijd waardoor er een behoorlijke scheefgroei ontstaan is.

Dat gepaard gaande met bovengenoemde mentaliteit, houding en genoeg aanbod van mannen is het inderdaad voor velen afzien of elders een kijk nemen.
pi_118390326
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Net alsof het erg is om een halfbloedje te zijn.
Nee dat maak je er zelf van, je moet me geen woorden in de mond leggen.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:53:25 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118400205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja ik kijk er ook graag naar, maar of ik er per se kinderen van wil...

Zou wel een kindje willen hebben net zoals ik: blond enzo. Een echt Hollands kind.
Ik twijfel of je aan het trollen bent of niet. Dit slaat werkelijk alles.

Stel dat je een blond kindje met Downsyndroom of een hazenlip krijgt, zou je je daar ook niet mee kunnen identificeren zeker?
Resistance is futile.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:58:32 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118400446
Toxinus, hoe verklaar je dan de verschillen tussen NL en scandinavische vrouwen? Daar zijn ze veel verder met emancipatie en feminisering.

Toch worden de Zweedse dames niet lelijk, dik en lomp genoemd?

Mijn theorie hierover is de typisch Nederlandse zeikcultuur. Nederlanders van alle geslachten nemen zichzelf veel te serieus, hebben overal een mening over die dan geuit moet worden en we hechten ook heel veel belang aan onze eigen mening etc. Dat vind je in Scandinavie volgens mij minder sterk terug.
Resistance is futile.
pi_118400584
Hoe zit het eigenlijk bij Nederlandse vrouwen die een buitenlandse man naar Nederland 'halen'? Zijn dat dezelfde beweegredenen?
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:04:38 #184
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118400701
Goh ik vind nederlandse mannen juist het leukste :9
Had geen idee dat sommigen het zo zwaar hebben..
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:05:28 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118400744
Ik woon samen met een hele leuke Engelsman in Engeland. Hij is overigens geen stereotype Brit (veel zuipen, voetbal). Domweg zo gelopen, nooit speciaal op zoek geweest naar een Engelsman. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit echt warmgelopen ben voor een Nederlander.
Resistance is futile.
pi_118400855
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef Seven. het volgende:
Ik woon samen met een hele leuke Engelsman in Engeland. Hij is overigens geen stereotype Brit (veel zuipen, voetbal). Domweg zo gelopen, nooit speciaal op zoek geweest naar een Engelsman. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit echt warmgelopen ben voor een Nederlander.
Britten zijn chill O+
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:09:01 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118400895
Agreed.
Resistance is futile.
pi_118400961
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer? Ik heb een hoop gemist zo te lezen. En nou ja, dank je. -O-
pi_118400991
Maar als je verder naar programma's als Grenzeloos Verliefd e.d. kijkt -zijn het vaak meisjes die verliefd worden op een jongen - krijg ik altijd het gevoel dat het niet 'echte' liefde is. Kan ook gewoon door de insteek van het programma zijn; of de aanmeldingen. :') Andersom is het vaak echter, dus man NL's, vrouw buitenlands.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:11:34 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118401007
:*

Sinds begin dit jaar.
Resistance is futile.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:13:30 #191
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118401073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef Vesperfly het volgende:
Maar als je verder naar programma's als Grenzeloos Verliefd e.d. kijkt -zijn het vaak meisjes die verliefd worden op een jongen - krijg ik altijd het gevoel dat het niet 'echte' liefde is. Kan ook gewoon door de insteek van het programma zijn; of de aanmeldingen. :') Andersom is het vaak echter, dus man NL's, vrouw buitenlands.
Is echte liefde wel voor een camera te vangen? Ik denk dat je per definitie nooit 100% jezelf bent voor de camera. En ja, Net5 legt ook niet bepaald de nadruk op het mooie romantische aspect.
Resistance is futile.
pi_118401126
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is echte liefde wel voor een camera te vangen? Ik denk dat je per definitie nooit 100% jezelf bent voor de camera. En ja, Net5 legt ook niet bepaald de nadruk op het mooie romantische aspect.
Jammer. Maar ja, struggles leveren natuurlijk meer kijkcijfers op.
pi_118403843
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Seven. het volgende:
Toxinus, hoe verklaar je dan de verschillen tussen NL en scandinavische vrouwen? Daar zijn ze veel verder met emancipatie en feminisering.

Toch worden de Zweedse dames niet lelijk, dik en lomp genoemd?

Mijn theorie hierover is de typisch Nederlandse zeikcultuur. Nederlanders van alle geslachten nemen zichzelf veel te serieus, hebben overal een mening over die dan geuit moet worden en we hechten ook heel veel belang aan onze eigen mening etc. Dat vind je in Scandinavie volgens mij minder sterk terug.
Ook dat heeft veel te maken met het feit dat het Calvinisme nog steeds helaas diepgeworteld zit in de Nederlandse cultuur.
Je mag jezelf niet buiten de box plaatsen op wat voor manier dan ook, want dan wordt je gestraft, raar gevonden en afgezeken alsof er iets mis met je is omdat je de meerderheid niet volgt.

Daardoor denk ik dat veel vrouwen, die overigens vaak nog wel potentie hebben om er knap uit te kunnen zien mochten ze het haar wat langer laten staan, en het lichaam daarmee bijhouden in de trend van de leeftijd.
Maar het raar wordt gevonden als ze nog hun vrouwelijke kanten willen benadrukken door langer haar bepaalde make up etc. de vrouw laat haar oren dus hangen naar dat beeld en gaat zich wellicht ouder voelen dan ze werkelijk is, wordt nonchalant en zoekt voor praktische oplossingen.
Veel mannen zien dat met lede ogen aan en laten zichzelf ook verslonzen op middelbare leeftijd.

Een bepaalde beweging of het nu religie of iets anders is( in dit geval emancipatie) verloopt in elk land weer anders, kwa opvattingen, cultuur en de huidige gang van zaken.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 03:22:06 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118404475
Dus eigenlijk stel je dat de NL man verslonst in navolging van de vrouw?
Resistance is futile.
pi_118406474
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 03:22 schreef Seven. het volgende:
Dus eigenlijk stel je dat de NL man verslonst in navolging van de vrouw?
Kan me wel voorstellen, de man ziet hoe zijn voormalige popje veranderd in een joggingbroek vrouw met kort haar en crocks...die denkt ook 'what the hell, waarom zou ik nog wat aan mijn uiterlijk doen'.
pi_118406592
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef Chahna het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen, de man ziet hoe zijn voormalige popje veranderd in een joggingbroek vrouw met kort haar en crocks...die denkt ook 'what the hell, waarom zou ik nog wat aan mijn uiterlijk doen'.
het is allemaal de schuld van de vrouw
compact en kleverig.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:13:56 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118407625
was het niet gewoon dat de nederlandse man relatief veel reist en dus vaker in contact komt met niet-nederlandse vrouwen. al die meuk over lompheid of onafhankelijkheid etc is veel te generiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118407871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Vesperfly het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij Nederlandse vrouwen die een buitenlandse man naar Nederland 'halen'? Zijn dat dezelfde beweegredenen?
Ik ben naar mijn Franse vriend verhuisd, maar de beweegredenen waren dat we bijna dezelfde hobbies hebben, van dezelfde humor houden, dat onze toekomstdromen overeen komen en dat we elkaar altijd wel wat leuks te vertellen hebben. Naast dat het gewoon een lekker ding is. Ben niet specifiek buiten Nederland gaan kijken, was gewoon toeval.
pi_118408232
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef Chahna het volgende:

[..]

Dit is volgens mij zulke dikke onzin. Ik zie in mijn omgeving eigenlijk altijd wel vrouwen die zichzelf goed verzorgen en er goed gekleed bij lopen. Niet dat ik het altijd mooi vind omdat het mijn smaak niet is of dat de vrouw dan per definitie mooi is, maar verslonst? Nee. Op fok heeft iedereen verslonsde oude vrouwen in zijn/haar omgeving, lijkt het. Ben ik nou echt de uitzondering dat er bij mij juist vrouwen zijn die er simpelweg goed bijlopen? En beter een kort pittig kapsel op 40/50-jarige leeftijd dan lang haar, ziet er vaak niet uit. :')
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:34:49 #200
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118410260
Nederlandse vrouwen:

Nederlandse mannen:

Ik verwacht eigenlijk niet dat dit veel anders is bij vrouwen-uit-het-buitenland.
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')