SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag OP gifjes tijdens het schijten
Kreeg boner tijdens schijten
Vervolgens afgetrokken terwijl de schijtklonten nog aan mn bil hingen
Moest dus zowel voor als achter vegenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik zou haar tanden ook wel blekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou haar kroon wel vullen.
Ofzo.Jawel, je keek.![]()
Cool story bro.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Zag OP gifjes tijdens het schijten
Kreeg boner tijdens schijten
Vervolgens afgetrokken terwijl de schijtklonten nog aan mn bil hingen
Moest dus zowel voor als achter vegen![]()
![]()
Wat ben ik toch een gulle jongenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zou d'r borenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r gaatjes controleren.Jawel, je keek.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lesbisch gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch een gulle jongen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs_schreeuwwijf.html
"YOU GOIN' DOWN NOW"! Al die ghetto ass hoodrats zouden zo'n falcon punch moeten ontvangen voor dat geblèr
. Shut up ho
.
"That's a girl!" - "I don't care. She wanna be a man, I'mma treat you like a man"![]()
.
En dan op het eind janken van "You're going to jail!"![]()
![]()
"YOU GOIN' DOWN NOW"![]()
![]()
"YOU GOIN' DOWN NOW"![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Jammer dat ie die snol niet bewusteloos heeft geslagen. Valt me nog mee dat ze opstond na die super uppercutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Al die ghetto ass hoodrats zouden zo'n falcon punch moeten ontvangen voor dat geblèr
. Shut up ho
.
"That's a girl!" - "I don't care. She wanna be a man, I'mma treat you like a man"![]()
.
En dan op het eind janken van "You're going to jail!"![]()
![]()
![]()
Recordvangst 8 ton cocaïne
Vette pech voor alle hyperactieve beursmannetjes op de Zuid-As, randstedelijke feestbeesten en verveelde miljonairshuisvrouwtjes in Vinex-wijken. Vandaag is een bananenboot uit Ecuador in de haven van Antwerpen onderschept met aan boord 8000 kilo Zuid-Amerikaans marcheerpoeder. 8000 kilo! Dat zijn 8 miljoen grammetjes! Volgens het OM de op een na grootste partij cocaïne die ooit in Europa is onderschept. Totale waarde: 280 miljoen euro maar dat kun je rustig verdubbelen wanneer je in straatprijzen denkt. Pix hier. Niet zeuren dus over sterk fluctuerende prijzen. U weet nu hoe het komt.
SNUIF: lading coke is meer waard dan de totale rijksbegroting van Suriname.
SNIF: Lucky Bokito: Bananen gaan naar Diergaarde Blijdorp.![]()
KANKER, ik ga morgen elke supermarkt langs, er komt elke week wel een recordvangst met kk veel coke in bananen in het nieuws![]()
Doe mij zo'n doosje bananen. Net zoals die doos met bananen waarvan ze pas in de supermarkt ontdekten dat er kilo's coke in zaten. Nu snap ik waarom dwc altijd de vrachtwagens gaat uitladen bij de AHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette pech voor alle hyperactieve beursmannetjes op de Zuid-As, randstedelijke feestbeesten en verveelde miljonairshuisvrouwtjes in Vinex-wijken. Vandaag is een bananenboot uit Ecuador in de haven van Antwerpen onderschept met aan boord 8000 kilo Zuid-Amerikaans marcheerpoeder. 8000 kilo! Dat zijn 8 miljoen grammetjes! Volgens het OM de op een na grootste partij cocaïne die ooit in Europa is onderschept. Totale waarde: 280 miljoen euro maar dat kun je rustig verdubbelen wanneer je in straatprijzen denkt. Pix hier. Niet zeuren dus over sterk fluctuerende prijzen. U weet nu hoe het komt.
SNIF: Lucky Bokito: Bananen gaan naar Diergaarde Blijdorp.
Jawel, je keek.![]()
Las ooit ergens dat ze soms wel zo'n lading expres laten vangen, zodat via andere routes veel grotere ladingen getransporteerd kunnen worden omdat de douaniers e.d. dan een beetje zijn afgeleid/eventjes blij zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef RickoKun het volgende:
KANKER, ik ga morgen elke supermarkt langs, er komt elke week wel een recordvangst met kk veel coke in bananen in het nieuws.
Denken dat ik achterlijk ben om voor ¤11 p/u netto dat werk te doen. Er zit veel meer achterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Doe mij zo'n doosje bananen. Net zoals die doos met bananen waarvan ze pas in de supermarkt ontdekten dat er kilo's coke in zaten. Nu snap ik waarom dwc altijd de vrachtwagens gaat uitladen bij de AH.
![]()
http://www.break.com/index/the-cashew-cootie-caper-2376835
Dit is precies wat ik ook zou doen bij iemand die insecten haatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Ishimaru het volgende:
http://www.break.com/index/the-cashew-cootie-caper-2376835
Dit is precies wat ik ook zou doen bij iemand die insecten haatLol Break, bestaat dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die vrouw handelt het wel beter dan ik, ik zou nog erger flippen en na afloop diegene wat aandoen.
Lekkere chick ook, trouwens.
![]()
Ja het bestaat nog steedsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol Break, bestaat dat nog.
Die vrouw handelt het wel beter dan ik, ik zou nog erger flippen en na afloop diegene wat aandoen[ afbeelding ].
Lekkere chick ook, trouwens.
Ze is idd best rustig na afloop.![]()
Hoppa, eerste project afgesloten met een dikke G. Nog eentje en een V en dan mag ik versnellen.
Fijne herfstvakantie allen!Bay of Plenty![]()
Congratz & hetzelfdequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef oLexie het volgende:
Hoppa, eerste project afgesloten met een dikke G. Nog eentje en een V en dan mag ik versnellen.
Fijne herfstvakantie allen!.
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef oLexie het volgende:
Fijne herfstvakantie allen!![]()
Herfstvakantieconjo's
![]()
Straks kom je nog met een slipper/pollepel/riem achter me aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:14 schreef JackieBrown het volgende:
Hey dwc wat is dit trouwens met #teamJackie hm.. maak geen vijand van me hoor.
The fuck met die games trouwens, nu ook een mail binnen gekregen over Forza Horizon (5), 26 oktober al.
Even op 720p HD zetten en KIJK DIE LANDSCHAPPEN!
![]()
Heb nog nooit klachten gehad als ik m'n riem tevoorschijn haalde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks kom je nog met een slipper/pollepel/riem achter me aan.
![]()
Chicks met saggy pants is ook geen gezicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb nog nooit klachten gehad als ik m'n riem tevoorschijn haalde.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks met saggy pants is ook geen gezicht.![]()
![]()
Doet me trouwens denken aan een donkere periode in m'n pubertijd waarin ik baggy pants rockte.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks met saggy pants is ook geen gezicht.![]()
![]()
Haha watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een donkere periode in m'n pubertijd waarin ik baggy pants rockte.Zoals dit?
Aaliyah swag.
Zelfs Destiny's Child rockte die toentertijd.
![]()
![]()
Die zijn wel heel groot, maar het was zo'n beetje met die clip van Lose my Breath van DC.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha watZoals dit?
[ afbeelding ]
Aaliyah swag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs Destiny's Child rockte die toentertijd.
[ afbeelding ]
Ik dacht, als Beyoncé het kan, kan ik het ook.
Kan even geen plaatje vinden maar die #swag van haar in die cliptimberlands eronder alles.
Edit:
Godverdomme wat lelijk![]()
![]()
Draag ik nog steeds afentoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een donkere periode in m'n pubertijd waarin ik baggy pants rockte..
![]()
Jaa maar die van nu zijn andersquote:. Ik had echt zo'n broek van
Evisu
.
Dwc heeft sowieso ook een Evisubroek gehad ooit.![]()
Neeuhh, deze bedoel ik:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaa maar die van nu zijn anders. Ik had echt zo'n broek van
Evisu
.
![]()
Echt haha te nicequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neeuhh, deze bedoel ik:
[ afbeelding ]. Ik dacht dat je die soort van skinnyjeans/harembroek dingen bedoeld. Met van die smalle pijpjes maar bovenin zo'n wijd gedeelte
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die zijn wel heel groot, maar het was zo'n beetje met die clip van Lose my Breath van DC.
Ik dacht, als Beyoncé het kan, kan ik het ook.
Kan even geen plaatje vinden maar die #swag van haar in die cliptimberlands eronder alles.
Edit:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat lelijk![]()
Rockt ze nou een Evisu-broek met Timba's? 2004 alweer. Van die tijd herinner ik me alleen Prada schoenen
.
![]()
![]()
Hahaha, ja Evisu dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Evisu
.
Dwc heeft sowieso ook een Evisubroek gehad ooit.. Ik niet, wel 1x een saggy Sean John broek
. Dat liep niet lekker jongen
. En dan had ik er ook nog zo'n oversized G-Unit shirt bij, en ging ik naar een Puerto Rican Reggeaton Party in de PowerZone, om het feest (en stereotype) compleet te maken
. Was ik 16 ofzo?
![]()
![]()
Die heb ik ook maar die zijn voor in de zomerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt haha te nice. Ik dacht dat je die soort van skinnyjeans/harembroek dingen bedoeld. Met van die smalle pijpjes maar bovenin zo'n wijd gedeelte
Lekker luchtjes idgaf om al die opmerkingen van heb je een drol in je broek etc
![]()
![]()
De tering he, heb je daar geen foto's van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ja Evisu dus. Ik niet, wel 1x een saggy Sean John broek
. En dan had ik er ook nog zo'n oversized G-Unit shirt bij, en ging ik naar een Puerto Rican Reggeaton Party in de PowerZone, om het feest (en stereotype) compleet te maken
. Was ik 16 ofzo?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ja Evisu dus. Ik niet, wel 1x een saggy Sean John broek
. Was ik 16 ofzo?
Zo slecht.
Ik woonde in een dorp dus wij moesten het alleen van huisfeestjes hebben met reggaeton en zoveel wiggersO god de wiggers
Compleet met
bandana
om
hun
hoofd
Haha ik droeg wel strakke topjes erboven voor die hips weetjewel![]()
![]()
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De tering he, heb je daar geen foto's van?.
Zag er ongeveer uit als deze:
Met aan de rechterkant een foto die Sinji ooit postte hier. Deze is ook wel grappig:
![]()
![]()
Ik kan zulke broeken echt niet dragen, kaololelijk bij mijn figuurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar die zijn voor in de zomerLekker luchtjes idgaf om al die opmerkingen van heb je een drol in je broek etc
![]()
Dat losse 'harem' gedeelte zit dan gewoon normaal/strak door dikke ass![]()
![]()
Beter. Chicks met harembroeken dienen gefalconpunched te wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan zulke broeken echt niet dragen, kaololelijk bij mijn figuur![]()
Dat losse 'harem' gedeelte zit dan gewoon normaal/strak door dikke ass. Weg swag, weg vrouwelijkheid.
Ik ging inderdaad ook met o.a. 2 van dat soort wiggers erheen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Zo slecht.
Ik woonde in een dorp dus wij moesten het alleen van huisfeestjes hebben met reggaeton en zoveel wiggersO god de wiggers
Compleet met
bandana
om
hun
hoofd
Haha ik droeg wel strakke topjes erboven voor die hips weetjewel! Goede gasten, maar sjezus
.
Ook echt allemaal Eminem aanbidden en zichzelf de straattaal van toen aanmeten enzo.
![]()
Bij mij ook hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan zulke broeken echt niet dragen, kaololelijk bij mijn figuur![]()
Dat losse 'harem' gedeelte zit dan gewoon normaal/strak door dikke assGewoon maatje groter nemen dan normaal. Ik rock ze ook echt alleen als ik echt he-le-maal nergens zin in heb of naar het strand.
![]()
Powerzone was wel echt episch Mike1x daar geweest en word om de halve meter aangesproken door een neger met z'n tong uit z'n mond van het kwijlen.
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter. Chicks met harembroeken dienen gefalconpunched te worden. Weg swag, weg vrouwelijkheid.
[..]
Ik ging inderdaad ook met o.a. 2 van dat soort wiggers erheen ja! Goede gasten, maar sjezus
.
Ook echt allemaal Eminem aanbidden en zichzelf de straattaal van toen aanmeten enzo.
Dat vond ik zo geniaal aan ze, ze wilden wel gangster zijn maar ze waren eigenlijk gewoon te lief
![]()
En inderdaad Eminem aanbidden. Ik was toen helemaal into dr. Dre, luisterde zoveel naar die cd's dat ik ze mee kon rappen. Vond ik net wat meer gangster dan Eminem.![]()
![]()
Ja ze lijken me wel echt chill zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij ook hoorGewoon maatje groter nemen dan normaal. Ik rock ze ook echt alleen als ik echt he-le-maal nergens zin in heb of naar het strand.
. Maar die spijkervariant is zo lelijk serieus.
Kijk danM'n moeder ging vroeger nog wel eens naar van die 30+ feesten in de Powerzone geloof ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Powerzone was wel echt episch Mike1x daar geweest en word om de halve meter aangesproken door een neger met z'n tong uit z'n mond van het kwijlen.
![]()
![]()
Tering jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ze lijken me wel echt chill zitten. Maar die spijkervariant is zo lelijk serieus.
Kijk dan
[ afbeelding ]Die moet je ook niet willen dragen
![]()
![]()
Was ook zo'n bootyshake contestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
. Wel chille muziek verder, gewoon dancehall/reggaeton/iets van DMX enzo
!
EN CHICKS, MI GADO MI JEZUS, alle spange latina's en halfbloedjes van A'dam waren aanwezig![]()
.
Heb nog wel een klassefoto van 5 Havo trouwens, sta ik met m'n goonface () naast die wigger in kwestie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel een beer van een vent, dus ik kon lekker veilig achter 'm staan omdat ik geen zin had in die foto.
[ Bericht 2% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 12-10-2012 18:03:32 ]![]()
herkenbaar, wiggers die eminem aanbidden
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ook zo'n bootyshake contest. Wel chille muziek verder, gewoon dancehall/reggaeton/iets van DMX enzo
!
EN CHICKS, MI GADO MI JEZUS, alle spange latina's en halfbloedjes van A'dam waren aanwezig![]()
.
Heb nog wel een klassefoto van 5 Havo trouwens, sta ik met m'n goonface () naast die wigger in kwestie.
Was wel een beer van een vent, dus ik kon lekker veilig achter 'm staan omdat ik geen zin had in die foto.
![]()
Was jij er één?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef ThaTim het volgende:
herkenbaar, wiggers die eminem aanbidden![]()
![]()
vond z'n albums wel vet, maar was verre van een wiggerquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wel vetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vond z'n albums wel vet, maar was verre van een wigger. Tegen genialiteit aan man. 'De oude' Eminem
!
![]()
z'n eerste 2 albums zijn ook gewoon geniaalI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die nummers heb ik nog met Napster en Kazaa gedownloadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef ThaTim het volgende:
z'n eerste 2 albums zijn ook gewoon geniaal.
![]()
ik ben meer van de limewire generatieI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haha de vader van m'n beste vriendin had Napster toen, ik was zo jaloers op d'r.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die nummers heb ik nog met Napster en Kazaa gedownload.
Toen hadden we nog een inbelverbinding.
En mp3 spelers van 258 Mb![]()
Napsterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die nummers heb ik nog met Napster en Kazaa gedownload.
wat een uitvinding
Ik weet zelfs nog het eerste nummer wat ik had gedownloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Napsterwat een uitvinding
Ik weet zelfs nog het eerste nummer wat ik had gedownloader is godverdomme niks mis met dat nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 havo foto gemistMoest huilen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
M'n geheugen faalt. Wikipedia zegt dat freestyler pas in 2000 was en Napster was al in 98 of 99.
Jawel, je keek.![]()
[..]
Ik weet zelfs nog het eerste nummer wat ik had gedownloadDat nummer blijft tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
5 havo foto gemistMoest huilen.
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ook zo'n bootyshake contest. Wel chille muziek verder, gewoon dancehall/reggaeton/iets van DMX enzo
!
.
Ey, DM me die shit of stuur het op WhatsappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel een beer van een vent, dus ik kon lekker veilig achter 'm staan omdat ik geen zin had in die foto.
En die bootyshakecontest ja jezus, won EEN DIKKE NEGERIN![]()
![]()
![]()
Only in Africa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef jna het volgende:
Only in Africa
Domme Afrikanen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan niet vaak genoeg zeggen dat m'n 1e hossel liedjes downloaden + branden was, in '00 alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha de vader van m'n beste vriendin had Napster toen, ik was zo jaloers op d'r.
Toen hadden we nog een inbelverbinding.
En mp3 spelers van 258 Mb. IK WAS 11!
Ik heb gewoon al 13 jaar Internet ofzo, wauw. Alleen al op FOK! ben ik al 9 jaar lid
.
[..]
Ik weet zelfs nog het eerste nummer wat ik had gedownloadBazennummer + clip was dat toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mijn eerste was DMX - Party Up (Released June 6, 2000), via Napster
. Legitimeert m'n username
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef jna het volgende:
Only in Africa
odi menmeli.... mamedi memedi pacho *slpash on head*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan soms intens stukgaan om Youtube-comments.
![]()
Je hebt toch DM, of wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon mij negeren he, neger alsjeblieft![]()
Internet in voormalig Yoegoslaviëquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Baas, klaar, afgemaakt.
"She wanna be a man, imma threat you like a man".. Kijk eens op de vorige pagina.
![]()
Oh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Internet in voormalig Yoegoslavië. Kijk eens op de vorige pagina.
If not now, then when.![]()
Wauw, 560 miljoen, een half miljard.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SNIF: Lucky Bokito: Bananen gaan naar Diergaarde Blijdorp.Die BO$$ zou wel wat mensjes hebben omgelegd voor deze faal.
Evisuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Evisu
.
#guilty as fuck, Timba's include. Jammer dat ik geen pics meer heb, ik voelde me zoooo SWAG toen.![]()
![]()
Wat is dat trouwens voor skere kippenbil dWc.![]()
Fucking klein.Bay of Plenty![]()
Is het trouwens raar om als tattoo beloving, zegmaar, be loving maar dan aan elkaar geschreven in simpel aan elkaar geschreven letters? (Basisschool stijl)
Ik heb een tijdje terug gedroomd dat ik een briefje vond met beloving erop en dat wil ik als tattoo.Bay of Plenty![]()
Is tenminste niet zo'n walgelijke fatty negro ass met putten erinquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef oLexie het volgende:
Fucking klein.![]()
Klopt, maar tussen deze twee in isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is tenminste niet zo'n walgelijke fatty negro ass met putten erin.
Bay of Plenty![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef oLexie het volgende:
Is het trouwens raar om als tattoo beloving, zegmaar, be loving maar dan aan elkaar geschreven in simpel aan elkaar geschreven letters? (Basisschool stijl)
Ik heb een tijdje terug gedroomd dat ik een briefje vond met beloving erop en dat wil ik als tattoo.da fuq
![]()
Regel een van tattoo's zetten: Niemand om een mening vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
YOLO? Ofzo.
Ik vind het wel tof, beter dan vogeltjes of een roosje ofzo.
Doen wat JIJ wilt![]()
Dolfijn op de voorkant van je schouder.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Naquisha en twee panterpootjes op mijn boobies.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Dolfijn op de voorkant van je schouder.Bay of Plenty![]()
"YOLO" op de binnenkant van m'n negerlipquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Naquisha en twee panterpootjes op mijn boobies.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Andressa Soaresquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Sinji het volgende:
Mi gado, Miss Bumbum 2012. Tears in my eyes![]()
Some kinda fluke o' nature
Inb4: "CB diggt dit"The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Swagg op voorhoofd alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"YOLO" op de binnenkant van m'n negerlip
Neh, mijn wees liefdevol volstaat wel.Bay of Plenty![]()
Mindfucker, ik dacht even dat ik een foto van m'n eigen ass had gepostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef oLexie het volgende:
Fucking klein..
Ther'ygo![]()
![]()
Waarom post je een foto van mijn bil?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mindfucker, ik dacht even dat ik een foto van m'n eigen ass had gepost.
Ther'ygo
[ afbeelding ]![]()
![]()
1:25:40 lang ook gewoon. Mi mang, ik hou van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Sinji het volgende:
Mi gado, Miss Bumbum 2012. Tears in my eyes![]()
.
inb4 Yuri-burn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van mijn bil?![]()
Yuri weet niks met zijn strakke bosniërlichaampjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1:25:40 lang ook gewoon. Mi mang, ik hou van je.
[..]
inb4 Yuri-burn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een rode handafdruk zou die bil goed staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mindfucker, ik dacht even dat ik een foto van m'n eigen ass had gepost.
Ther'ygo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wauw, over 2000 jaar vindt men gewoon dit op die plekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Andressa Soares
[ afbeelding ]
Some kinda fluke o' nature
Inb4: "CB diggt dit".
![]()
![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, over 2000 jaar vindt men gewoon dit op die plek.
[ afbeelding ]![]()
Die laatste 2 minutenquote:, als je geen tent pitched ben je geen hetero
![]()
Die postte ik eergister domme teringkut.quote:![]()
Je denkt ik care daarom?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die postte ik eergister domme teringkut.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een tijdje terug gedroomd dat ik een briefje vond met beloving erop en dat wil ik als tattoo.
Deathlift or Die.![]()
vas hoe kan ik nou niet weten van jou asspics? :SSss:S:S:S:ssquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van mijn bil?Deathlift or Die.![]()
Omdat beta's gonna betaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vas hoe kan ik nou niet weten van jou asspics? :SSss:S:S:S:ss![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)ra/nederland-andorra
In de rust is/was de camera nog draaiende op de stream, Jan-Joost tegen Ruud Gullit die de hele tijd met z'n telefoon zit te kloten en af en toe een fototje laat schieten: "Hey ouwe player, laat die chick even met rust"![]()
![]()
Ik ga niet eens vragen hoe je me beta durft te noemen, maar hoe KAN je me mogelijk beta noemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beta's krijgen die exclusieve pics niet, alleen A'tjes
Deathlift or Die.![]()
Wel beta plus hoor don't worryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga niet eens vragen hoe je me beta durft te noemen, maar hoe KAN je me mogelijk beta noemen.
![]()
Die chick van hem is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)ra/nederland-andorra
In de rust is/was de camera nog draaiende op de stream, Jan-Joost tegen Ruud Gullit die de hele tijd met z'n telefoon zit te kloten en af en toe een fototje laat schieten: "Hey ouwe player, laat die chick even met rust"
[ afbeelding ]![]()
Ruud Gullit is per definitie een cultheld.
Deathlift or Die.![]()
Baas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1:25:40 lang ook gewoon. Mi mang, ik hou van je.
[..]
inb4 Yuri-burn.If not now, then when.![]()
Awyeahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:38 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen!
Go Etha, its ya birthday.![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
ethaaaaaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
weet ik niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is er met die Gotclaws gebeurt dan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die n0rah ook niet meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze is niet meer actief, geen fobo meer, niks. Zeker ook een faker..
![]()
Die was real toch?quote:
Misschien worden ze te enthousiast en gaan ze met hun kop en facebook op een forum waardoor ze uiteindelijk gek worden, want ze weten niet hoe internet rolt.If not now, then when.![]()
Ik weet niet hoor had toch m'n twijfels over haarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die was real toch?
Misschien worden ze te enthousiast en gaan ze met hun kop en facebook op een forum waardoor ze uiteindelijk gek worden, want ze weten niet hoe internet rolt.Je bent wel heel dom als je op de Erasmus Universiteit zit en niet kan bedenken dat je facebookgegevens enshit geven dom is, tja. Misschien had dat mens van die facebook wel toevallig die foto's met briefjes op d'r fb kan toch
Makkelijk te bewerken in photoshop
Ze zei ook tegen me van voeg me toe op fb dan accepteer ik je, nou nooit geaccepteerd heur.
![]()
Ja leuk dat je dat zegt, maar ik heb van jou en van iedereen uit de KLB SC de facebook gezien, dus jij bent ook niet slim.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor had toch m'n twijfels over haarJe bent wel heel dom als je op de Erasmus Universiteit zit en niet kan bedenken dat je facebookgegevens enshit geven dom is, tja. Misschien had dat mens van die facebook wel toevallig die foto's met briefjes op d'r fb kan toch
Makkelijk te bewerken in photoshop
Ze zei ook tegen me van voeg me toe op fb dan accepteer ik je, nou nooit geaccepteerd heur.
Maar oké, dit is anders.
Snap die mensen als Gotclaws en n0rah sowieso niet.
Heb ik toch niet open en bloot in US gepost of wel soms?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja leuk dat je dat zegt, maar ik heb van jou en van iedereen uit de KLB SC de facebook gezien, dus jij bent ook niet slim.Maar oké, dit is anders.
Snap die mensen als Gotclaws en n0rah sowieso niet.Als je mijn naam intypt vind je me ook niet, ja kan er niks aan doen dat je me via via toch kan vinden
![]()
![]()
MIJN OOK?!?!!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja leuk dat je dat zegt, maar ik heb van jou en van iedereen uit de KLB SC de facebook gezien, dus jij bent ook niet slim.Maar oké, dit is anders.
Snap die mensen als Gotclaws en n0rah sowieso niet.![]()
Ik heb via jou iedereen gezien, ik weet ook niet hoe ik aan die van jou kwam. Maar care, ik doe verder niks met die shit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niet open en bloot in US gepost of wel soms?Als je mijn naam intypt vind je me ook niet, ja kan er niks aan doen dat je me via via toch kan vinden
Kan niet man mijn fb staat helemaal privequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb via jou iedereen gezien, ik weet ook niet hoe ik aan die van jou kwam. Maar care, ik doe verder niks met die shit..
![]()
Toen niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet man mijn fb staat helemaal prive.
Dan geloof je het toch niet jong eigenwijsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhStaat al een halfjaar op prive volgensmij maar oke.
![]()
Oh ja?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet man mijn fb staat helemaal prive.
http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373![]()
Alsof ik daar in trapquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ja?
http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373![]()
![]()
Het is dan ook een lange tijd terug.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhStaat al een halfjaar op prive volgensmij maar oke.
The fuck man, ik schrok.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ja?
http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Fotoboek van Stileta
Yuri is dit niet wat voor jou?
Kaolo ma pimaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Fotoboek van Stileta
Yuri is dit niet wat voor jou?.
'grats Etha![]()
Gevaarlijk dichtbij strieaequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze wil ik wel beaten hoowr
[ afbeelding ]![]()
Zeur niet gast, alle vrouwen hebben zowat striae. Als je daar niet tegen kan mag je naar het homohokjequote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Coming out day was eergister mi mang
Kijk uit mii mang laat me niet loco worden![]()
Is die dikke pangpang asso van jou ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeur niet gast, alle vrouwen hebben zowat striae. Als je daar niet tegen kan mag je naar het homohokje![]()
Is me tweelingzus mi mangquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is die dikke pangpang asso van jou ofzo![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeur niet gast, alle vrouwen hebben zowat striae. Als je daar niet tegen kan mag je naar het homohokjeIf not now, then when.![]()
Tuurlijk wel, Kim Kardassian toch ookquote:. als je ook maar een beetje rondingen hebt dan zeker wel.
![]()
Nooit geneukt deze manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ? het is niet per se zichtbaar..
![]()
Dat is valsspelen, het gaat hier om zulke hoeveelheden dat het zichtbaar is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ? het is niet per se zichtbaar.
Ik weet uit ervaring dat het niet altijd zichtbaar is. Al zal dat bij den donkere mensch natuurlijk sneller zichtbaar zijn.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ? het is niet per se zichtbaar.Ik bedoelde dus echt zichtbare striae zoals Ricko het al zegt. Iets wat onzichtbaar is, zie je niet.
Maar je reageerde op Vas, niet op Ricko.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik bedoelde dus echt zichtbare striae zoals Ricko het al zegt. Iets wat onzichtbaar is, zie je niet.
![]()
Ja en als ze zichtbare striae heeft wat dan, dan knap je af?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik bedoelde dus echt zichtbare striae zoals Ricko het al zegt. Iets wat onzichtbaar is, zie je niet.
![]()
![]()
hahahaha deze manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Omg rol het terug naar zee.
![]()
Dan mag ze gaan squatten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en als ze zichtbare striae heeft wat dan, dan knap je af?
dWc, vandaag alles for free.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Omg rol het terug naar zee.
http://www.playboy.nl/the-girls/zimra-7.htmlIf not now, then when.![]()
Dan is er geen hoop meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als haar striae is ontstaan door het squattenIf not now, then when.![]()
1 dikke bil voor je bdayquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ennnn ik meng als het over billen gaat awyeahhhh![]()
Oh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds in de illusie dat je een ass hebt.![]()
![]()
Mooien vis hooorrr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tagged picture plz
Anyway, vandaag een vasje visje gekocht
[ afbeelding ]![]()
Bij eckte crisis doe ik, ain't no thangquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, jij kan er ook wat van.
Ik zeg filodeeg, wrappen die bitch en in de frituur ermee.
![]()
Ik zag vanmiddag een stel, die konden elkaar fisten door die tunnelsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ooit eens doen wel.
Deathlift or Die.![]()
Beiden locken met 1 slotquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een stel, die konden elkaar fisten door die tunnels![]()
Je blijft van mn oren af ja, ik zweer je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
kuthipster, vnv cker weer naar AIR?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je blijft van mn oren af ja, ik zweer je.Deathlift or Die.![]()
jaman haha jij ook? Of ga je naar Jantjes?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kuthipster, vnv cker weer naar AIR?![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jaman haha jij ook? Of ga je naar Jantjes?
Deathlift or Die.![]()
Op die vakanties waar ik naar oude kerken werd gesleept en ze zonodig wijwater op mn voorhoofd wilden smeren deed ik ook altijd zoquote:![]()
![]()
LSD in het wijwater doen dan heeft de hele kerk opeens visioenenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op die vakanties waar ik naar oude kerken werd gesleept en ze zonodig wijwater op mn voorhoofd wilden smeren deed ik ook altijd zo![]()
![]()
slimme manquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg me wanneer en ik kom het filmenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Ga slapenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
moest lachenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die mixtape van Top Notch met alle oude hits van Doe Maar geremixt door Top Notch artiesten!
Tracklist:
Gers Pardoel & Doe Maar Liever dan lief
The Opposites Belle Hélène
Fresku & Doe Maar Pa
Sef, Spinvis & Doe Maar Doris Day
Kraantje Pappie, Postmen & Doe Maar Alles gaat voorbij
Winne, Sticks, Rico, Kubus & Doe Maar Doe maar net alsof
Kempi & Doe Maar Nederwiet
Extince Doe maar mee (Alles gaat voorbij)
Postmen m.m.v. Def Rhymz De bom
"De Bom" was natuurlijk allang gemaakt.
Zo goed, Vas?![]()
![]()
Hola!
Doet me een beetje denken aan vroeger op vakantie met ouders: "oh ga even daar staan, maken we een mooie foto" (om de 50 meter ja). En dan echt met zo'n puberface op de foto gaan![]()
![]()
Ik had klamme handjes toen ie die capsule uitgingquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moment dat ie zich voorover liet vallen, kreeg kippenvel
Jawel, je keek.![]()
Dacht wel dat ie de sjaak was toen ie keihard begon te draaien tijdens die vrije valJawel, je keek.![]()
Die man zei al dat dat vrijwel zeker ging gebeuren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef jna het volgende:
Dacht wel dat ie de sjaak was toen ie keihard begon te draaien tijdens die vrije valDeathlift or Die.![]()
Oh, ik keek op de bbc. Daar zeiden ze toen een paar seconde later ook wel dat als ie daar niet meer uit zou komen of als het te erg werd, dat dan een automatische parachute open gingquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die man zei al dat dat vrijwel zeker ging gebeuren.Jawel, je keek.![]()
Ik zeg geen yolo, je verwart me met je zusje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
En nog een voor Vas om het af te leren.
[ afbeelding ]![]()
Ik word oud. Zo'n 24 uur geleden begonnen met zuipen en ik voel me nogsteeds een beetje belabberd
.
![]()
mensen voor 1990quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word oud. Zo'n 24 uur geleden begonnen met zuipen en ik voel me nogsteeds een beetje belabberd
.
Deathlift or Die.![]()
Ik deed er pas 1 met Moisander. Het was een poging op doel maar hij ging over de zijlijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ron Vlaar die een omhaal maakt. Alleen in FUT.
Jawel, je keek.![]()
Nice. Ik speel geen fut, maar ga wel lekker met Ajax in seizoenen met de Baabquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nu:
Elia, Babel, Lens
Ibi, Fer, VDV,
Urby, Douglas, Vlaar, Greg
Steel
Jawel, je keek.![]()
Breaking Bad wordt steeds beter en beter
Jammer genoeg nog een hele poos wachten tot de volgende helft van het seizoen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Breaking Bad wordt steeds beter en beterIf not now, then when.![]()
ik ben bij s04e10 nu, zo vetquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Breaking Bad wordt steeds beter en beterI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
http://caraibischelettere(...)e-slavernij.html?m=0
Ik ben ook beschadigd en heb er nog dagelijks last van. Geef me geld
Jawel, je keek.![]()
Jaaaaaaajoh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:04 schreef jna het volgende:
Ik ben ook beschadigd en heb er nog dagelijks last van. Geef me geldIs net zoiets als zeggen dat je er niks aan kan doen dat je in Nederland geboren bent dus geef me geld dan kan ik naar een ander land
.
![]()
Seems legit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:04 schreef jna het volgende:
Ik ben ook beschadigd en heb er nog dagelijks last van. Geef me geldDeathlift or Die.![]()
Deze post heeft me overgehaald S1 t/m 4 te downloaden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Breaking Bad wordt steeds beter en beter
19gb mi gadoDeathlift or Die.![]()
s4 is al 12gb bij mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze post heeft me overgehaald S1 t/m 4 te downloaden.
19gb mi gado
hd allesI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
That's what she saidquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op 13 inch heb je geen HD nodig.![]()
eindelijk eigen kamertjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
jeweetquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb gastenlijst voor fucking Awakenings donderdag maar mag niemand meenemen op de gastenlijst en toevallig heeft niemand van m'n vrienden al een kaartje en het is uitverkocht, kankergay, in m'n eentje gaan is ook geen optiequote:. En zaterdag naar 24 uur van Henk op 't NDSM
![]()
Hoe dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gastenlijst voor fucking Awakenings donderdag maar mag niemand meenemen op de gastenlijst en toevallig heeft niemand van m'n vrienden al een kaartje en het is uitverkocht, kankergay, in m'n eentje gaan is ook geen optie. En zaterdag naar 24 uur van Henk op 't NDSM
ik ga zaterdag avond naar Undercurrent en verder nog geen plannen. Klasgenoot vroeg me mee naar Sander van Doorn in de Escape maar Escape
en heb nog geen kaartjes.
Deathlift or Die.![]()
Ja flyeren voor de melkwegquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe dan?ik ga zaterdag avond naar Undercurrent en verder nog geen plannen. Klasgenoot vroeg me mee naar Sander van Doorn in de Escape maar Escape
Maar wtf heb ik er nou aan als ik niemand mag meenemen, echt bullshit dat.
![]()
Godver dat is idd klotequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja flyeren voor de melkwegMaar wtf heb ik er nou aan als ik niemand mag meenemen, echt bullshit dat.
Deathlift or Die.![]()
Idd, dus dilemmaquote:Alleen gaan en vast een hoop bekenden tegenkomen of zeggen fuck it en thuisblijven
Moet natuurlijk dan ook tot het eind blijven, 8 uur
.
![]()
Die eerste ken ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg me dat je deze nog kent? Ging ik keigoed op op m'n 8e.
Zij is ook van deze.
.
Die tweede welen Hit 'em up style
vreemd uitziende vrouw eigenlijk die Blu Cantrell.
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Sinji het volgende:
Harde pokoe's mang, terug in tijd gewoon![]()
quote:vond ik vroeger al 'n zeurnummer
Her father was of Narragansett and Cape Verdean ancestry, and played in the National Basketball Association. Susi Franco, her mother, was a former Miss Rhode Island, actress, and jazz vocalist. She also has Italian and German ancestry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
vreemd uitziende vrouw eigenlijk die Blu Cantrell.
Zou het daardoor komen?Ben je mal man gek, bazennummerquote:. En ik was vlieft op die chick vroegâh
.
![]()
![]()
Ik kijk nu 5 minuten de modepolitie (no hommo), wat is dat een idioot programma zeggadverdamme
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kijk nu 5 minuten de modepolitie (no hommo), wat is dat een idioot programma zeggadverdamme
Ik ging net naar de darkroom en heb daar 3 mannen klaargepijpt door een gloryhole (no homo).
![]()
Waar was mijn uitnodiging?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik ging net naar de darkroom en heb daar 3 mannen klaargepijpt door een gloryhole (no homo).
Deathlift or Die.![]()
Je hebt je hookers.nl DM uitgeschakeld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar was mijn uitnodiging?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb mij net in mijn rode skinny jeans gehesen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik ging net naar de darkroom en heb daar 3 mannen klaargepijpt door een gloryhole (no homo).
Escape is wel zo'n ballententquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe dan?ik ga zaterdag avond naar Undercurrent en verder nog geen plannen. Klasgenoot vroeg me mee naar Sander van Doorn in de Escape maar Escape
Allemaal beetje zien en gezien worden maar geen inhoud![]()
WHEHEHEHEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)baumgartnerjump.html![]()
Jawel, je keek.![]()
![]()
Is dis heavun?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
It is bat-licious.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dis heavun?![]()
Awesome.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dis heavun?Deathlift or Die.![]()
Ik ga overigens nooit meet online kleding kopen.
Ik kom uberhaupt niet eens in een 34/34 broek met mijn T-rex benenen een sweater maat M leek ongeveer XXL bij me
Nooit meer online.
Deathlift or Die.![]()
Jij was toch best wel kortquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kom uberhaupt niet eens in een 34/34 broek met mijn T-rex benenen een sweater maat M leek ongeveer XXL bij me
Nooit meer online.
hoe de fuck kan jij een 34 broekspijp rocken?
180 manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij was toch best wel korthoe de fuck kan jij een 34 broekspijp rocken?
Deathlift or Die.![]()
Hoe kan ik dan ook 34 dragen met mijn 1.92/93quote:Been buyin' short shorts all this time.
ach, het gaat in mijn tori ook niet om te lengte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ook 34 dragen met mijn 1.92/93Been buyin' short shorts all this time.
Deathlift or Die.![]()
Broeken zijn sowieso een ramp. Per broek/merk verschilt het soms 3 matenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
Nooit meer online.
Jawel, je keek.![]()
Hoogwater styloquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ook 34 dragen met mijn 1.92/93Been buyin' short shorts all this time.
![]()
![]()
Ik wist het wel, niks Etha is brede boy. Etha is een typische FOK!erquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Werken van 9:00 tot 20:00, cashing in.
Die lach van die chick op 1:10quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)baumgartnerjump.html![]()
. Chicks met een knor-lach
.
![]()
Ze had het volgens mij over jou, vriendje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wist het wel, niks Etha is brede boy. Etha is een typische FOK!erDeathlift or Die.![]()
Ik draag mijn broeken net boven mijn knieschijf, onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze had het volgens mij over jou, vriendje.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
34 is soms nog langquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hoe kan ik nou hoog water hebben met 34? Onmogelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik draag mijn broeken net boven mijn knieschijf, onmogelijk.Deathlift or Die.![]()
Je trekt je broek omhoog omdat ie anders over de grond sleept.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou hoog water hebben met 34? Onmogelijk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je trekt je broek omhoog omdat ie anders over de grond sleept.Deathlift or Die.![]()
picsquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stop mirrin okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal wel iets te maken hebben met die huge ass van Etha.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: