SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag OP gifjes tijdens het schijten
Kreeg boner tijdens schijten
Vervolgens afgetrokken terwijl de schijtklonten nog aan mn bil hingen
Moest dus zowel voor als achter vegenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik zou haar tanden ook wel blekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou haar kroon wel vullen.
Ofzo.Jawel, je keek.![]()
Cool story bro.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Zag OP gifjes tijdens het schijten
Kreeg boner tijdens schijten
Vervolgens afgetrokken terwijl de schijtklonten nog aan mn bil hingen
Moest dus zowel voor als achter vegen![]()
![]()
Wat ben ik toch een gulle jongenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zou d'r borenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r gaatjes controleren.Jawel, je keek.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lesbisch gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch een gulle jongen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs_schreeuwwijf.html
"YOU GOIN' DOWN NOW"! Al die ghetto ass hoodrats zouden zo'n falcon punch moeten ontvangen voor dat geblèr
. Shut up ho
.
"That's a girl!" - "I don't care. She wanna be a man, I'mma treat you like a man"![]()
.
En dan op het eind janken van "You're going to jail!"![]()
![]()
"YOU GOIN' DOWN NOW"![]()
![]()
"YOU GOIN' DOWN NOW"![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Jammer dat ie die snol niet bewusteloos heeft geslagen. Valt me nog mee dat ze opstond na die super uppercutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Al die ghetto ass hoodrats zouden zo'n falcon punch moeten ontvangen voor dat geblèr
. Shut up ho
.
"That's a girl!" - "I don't care. She wanna be a man, I'mma treat you like a man"![]()
.
En dan op het eind janken van "You're going to jail!"![]()
![]()
![]()
Recordvangst 8 ton cocaïne
Vette pech voor alle hyperactieve beursmannetjes op de Zuid-As, randstedelijke feestbeesten en verveelde miljonairshuisvrouwtjes in Vinex-wijken. Vandaag is een bananenboot uit Ecuador in de haven van Antwerpen onderschept met aan boord 8000 kilo Zuid-Amerikaans marcheerpoeder. 8000 kilo! Dat zijn 8 miljoen grammetjes! Volgens het OM de op een na grootste partij cocaïne die ooit in Europa is onderschept. Totale waarde: 280 miljoen euro maar dat kun je rustig verdubbelen wanneer je in straatprijzen denkt. Pix hier. Niet zeuren dus over sterk fluctuerende prijzen. U weet nu hoe het komt.
SNUIF: lading coke is meer waard dan de totale rijksbegroting van Suriname.
SNIF: Lucky Bokito: Bananen gaan naar Diergaarde Blijdorp.![]()
KANKER, ik ga morgen elke supermarkt langs, er komt elke week wel een recordvangst met kk veel coke in bananen in het nieuws![]()
Doe mij zo'n doosje bananen. Net zoals die doos met bananen waarvan ze pas in de supermarkt ontdekten dat er kilo's coke in zaten. Nu snap ik waarom dwc altijd de vrachtwagens gaat uitladen bij de AHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Recordvangst 8 ton cocaïne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette pech voor alle hyperactieve beursmannetjes op de Zuid-As, randstedelijke feestbeesten en verveelde miljonairshuisvrouwtjes in Vinex-wijken. Vandaag is een bananenboot uit Ecuador in de haven van Antwerpen onderschept met aan boord 8000 kilo Zuid-Amerikaans marcheerpoeder. 8000 kilo! Dat zijn 8 miljoen grammetjes! Volgens het OM de op een na grootste partij cocaïne die ooit in Europa is onderschept. Totale waarde: 280 miljoen euro maar dat kun je rustig verdubbelen wanneer je in straatprijzen denkt. Pix hier. Niet zeuren dus over sterk fluctuerende prijzen. U weet nu hoe het komt.
SNUIF: lading coke is meer waard dan de totale rijksbegroting van Suriname.
SNIF: Lucky Bokito: Bananen gaan naar Diergaarde Blijdorp.
Jawel, je keek.![]()
Las ooit ergens dat ze soms wel zo'n lading expres laten vangen, zodat via andere routes veel grotere ladingen getransporteerd kunnen worden omdat de douaniers e.d. dan een beetje zijn afgeleid/eventjes blij zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef RickoKun het volgende:
KANKER, ik ga morgen elke supermarkt langs, er komt elke week wel een recordvangst met kk veel coke in bananen in het nieuws.
Denken dat ik achterlijk ben om voor ¤11 p/u netto dat werk te doen. Er zit veel meer achterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Doe mij zo'n doosje bananen. Net zoals die doos met bananen waarvan ze pas in de supermarkt ontdekten dat er kilo's coke in zaten. Nu snap ik waarom dwc altijd de vrachtwagens gaat uitladen bij de AH.
![]()
http://www.break.com/index/the-cashew-cootie-caper-2376835
Dit is precies wat ik ook zou doen bij iemand die insecten haatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Ishimaru het volgende:
http://www.break.com/index/the-cashew-cootie-caper-2376835
Dit is precies wat ik ook zou doen bij iemand die insecten haatLol Break, bestaat dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die vrouw handelt het wel beter dan ik, ik zou nog erger flippen en na afloop diegene wat aandoen.
Lekkere chick ook, trouwens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: