quote:
Dat is een ramp jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin in mijn afstuderen. Baan zoeken in deze tijd.
quote:
Volgens mij zitten hier veel studenten die herfstvakantie hebben?quote:
Niet eens naar gekeken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Je hebt je filmpje erin gehouden. Thanks vin:D
Ik 2 weken naar chinaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan ga ik wel een maand naar India
20 per jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is opzich nog best prima toch?
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schooljaar is net begonnenNu al vakantie?
ow ja jij was leraarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.
Wacht maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.
ik ga wel met backpackquote:
Dat snap ik wel ja, wel vet hoor! gedurft en word waarschijnlijk een van de vetste ervaringen van je leven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel met backpackZwaar nice, alleen ik vind het stiekum best eng om in mijn eentje te gaan doen
Toetsen moeten maken, nakijken, plannen, organiseren.quote:
Toetsen heb ik al eens gemaakt, nagekeken ook. Plannen doe ik ook al.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toetsen moeten maken, nakijken, plannen, organiseren.
Het leven van een leraar gaat niet over rozen. Ik zou het niet aandurven. True story.
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, wel vet hoor! gedurft en word waarschijnlijk een van de vetste ervaringen van je leven.
What he saidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kun je geen fan van het weekend zijn?
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezonde kriebelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ookmaarja, 1e keer alleen backpacken .... Als ik erover nadenk heb ik er vet veel zin in, maar wel spannend ook
achja, ik zie het daar allemaal wel
Ooja, daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.
Niet van dit weekend..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, daar zit wel wat in.
Sorry dan
Ging het over dezelfde mensen als waarover gister een stukje in de krant stond?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging het over dezelfde mensen als waarover gister een stukje in de krant stond?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel fucking vet, backpacken in een land als India
quote:
Denk het... Er stond wel meer in meerdere kranten. Maar haat het een beetje als bladen zelf maar dingen interpreteren of incorrect vermelden om maar de aandacht te krijgen. Dus heb niet heel veel meer gelezen.. weiger een beetje iedere krant te lezen nu..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging het over dezelfde mensen als waarover gister een stukje in de krant stond?
natuurlijk, ik heb er zelfs een nieuwe camera voor aangeschaftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel massa's en massa's foto's maken he
Staat er iets in de krant waar jij informatie over hebt gegeven en zij het verdraait hebben ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef Evie het volgende:
[..]thnx
[..]
Denk het... Er stond wel meer in meerdere kranten. Maar haat het een beetje als bladen zelf maar dingen interpreteren of incorrect vermelden om maar de aandacht te krijgen. Dus heb niet heel veel meer gelezen.. weiger een beetje iedere krant te lezen nu..
Ooh kijk eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
natuurlijk, ik heb er zelfs een nieuwe camera voor aangeschaft
Samsung NX11
Nope.. gelukkig niet zeg..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat er iets in de krant waar jij informatie over hebt gegeven en zij het verdraait hebben ofzo?
Jup, voor mijn reis naar Vietnam had ik niet zo'n goede camera en dan blijft dat toch een beetje een gemisquote:
Wait wut, ik ben nu wel ernstig nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. gelukkig niet zeg..Ik denk dat de ik iedere krant die van mij informatie wil krijgen thuis uitnodig om ze in het gezicht te slaan.. dat zeg ik daarover
Begrijp het. Maar het kwam overeen met wat jij vertelde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef Evie het volgende:
[..]thnx
[..]
Denk het... Er stond wel meer in meerdere kranten. Maar haat het een beetje als bladen zelf maar dingen interpreteren of incorrect vermelden om maar de aandacht te krijgen. Dus heb niet heel veel meer gelezen.. weiger een beetje iedere krant te lezen nu..
Oh oke, het is al iets duidelijkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. gelukkig niet zeg..Ik denk dat de ik iedere krant die van mij informatie wil krijgen thuis uitnodig om ze in het gezicht te slaan.. dat zeg ik daarover
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wait wut, ik ben nu wel ernstig nieuwsgierig
Gewoon een goede reisverzekering afsluitenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, voor mijn reis naar Vietnam had ik niet zo'n goede camera en dan blijft dat toch een beetje een gemis![]()
Nu ben ik waarschijnlijk wel steeds bang dat ie wordt gejat![]()
![]()
Gaat ook om hetzelfde... thnxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijp het. Maar het kwam overeen met wat jij vertelde.
Sterkte iig.
Herkenbaar. Ze maken er altijd een eigen verhaal van, zelden met veel onderzoek. Altijd met eigen toevoegingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef Evie het volgende:
Ja dat is opzich wel een goedequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon een goede reisverzekering afsluitenGoed controleren dat cameramateriaal ook gedekt is. En wat een kennis van mij deed; voor elke dag een aparte geheugenkaart
Mocht het dan gestolen worden, dan heb je de foto's van de dagen ervoor nog
Ja, dat is ook al zo watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is opzich wel een goedeVolgens mij ben ik wel verzekerd, maar de foto's zijn inderdaad het belangrijkst
Ik neem ook 2 kaarten mee, maar om nou 31 geheugenkaarten mee te nemen
Hmm ik heb geen laptop, maar wel een google cloud, dus dat is wel een goede optiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al zo wat
Heb er zelf standaard 3 bij me op vakantie enzo. 's Avonds pleur ik dan alle foto's op m'n laptop
Kijk, perfect opgelostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen laptop, maar wel een google cloud, dus dat is wel een goede optieom de paar dagen even een internetcafe opzoeken en daar de foto's op dumpen
net zo crimineel als ZO-Azië, niet dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk, perfect opgelostDan weet je zeker dat je ze altijd terug kunt vinden
Heb ook geen idee hoe crimineel India is verder
Hmm, hoop het voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
net zo crimineel als ZO-Azië, niet dus
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wut? Ik kom er zojuist achter dat RHCP 2 nummers heeft waarvan de titel op elkaar lijkt
Californication en Dani California ofzo
is ook nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wut? Ik kom er zojuist achter dat RHCP 2 nummers heeft waarvan de titel op elkaar lijkt
Californication en Dani California ofzo
ik hoop tquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, hoop het voor je
Ach, je gaat in ieder geval een beleving meemaken die je nooit meer vergeet
Kernafval aan het dumpen in een sloot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Meh, stomme baas.
Vet illegaal bezig hier, maar ik moet het toch doen
zie je dat nu pas??quote:
Nee. Iets van een leverancier natekenen om vervolgens door te sturen naar een klant, zodat ze het zelf kunnen maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kernafval aan het dumpen in een sloot?
Ja, dat is niet heel netjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Iets van een leverancier natekenen om vervolgens door te sturen naar een klant, zodat ze het zelf kunnen maken.
Bek houden en op de knietjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus dat ik daar eigenlijk niet aan mee wil werken. Maar het moet
graag maar helaas..weet ook niet wat ik ga eten vanavond.quote:
Ik pizzaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
graag maar helaas..weet ook niet wat ik ga eten vanavond.
Faal energiegevalding danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lag er weer uit ja.
Pas sinds een half uurtje heb ik weer stroom.
Ik had de kamersleutel voor vriendin achter moeten laten, maar ik had m toch mee genomen.quote:
Oh noesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had de kamersleutel voor vriendin achter moeten laten, maar ik had m toch mee genomen.nu moet ik weer terug.
Gelukkig niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesEn je zit in Utrecht toch ?
Beter 1 sleutel te veel dan 1 sleutel te weinig op zakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had de kamersleutel voor vriendin achter moeten laten, maar ik had m toch mee genomen.nu moet ik weer terug.
Niet dus, er is maar 1 sleutel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter 1 sleutel te veel dan 1 sleutel te weinig op zak![]()
Ja idd, ik hoop dat ik nog op tijd ben.quote:
Wie is cupcake?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, dacht even dat Cupcake doodging. Maar hij doet 't weer, gelukkig
.
Anders had je hem in de oven kunnen doen en opetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, dacht even dat Cupcake doodging. Maar hij doet 't weer, gelukkig
.
Heeft zij zo'n haast dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd, ik hoop dat ik nog op tijd ben.
Mijn kogelvis.quote:
Nee, niet echt. Kogelvissen zijn giftig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders had je hem in de oven kunnen doen en opeten
Oh wacht, niet grappig
Ze moet trainen.quote:
Dat wist ik niet, maar ik doelde op:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn kogelvis.
[..]
Nee, niet echt. Kogelvissen zijn giftig.
altijd en nog meer als je met z'n tweeen bentquote:
Ik zit al in de bus!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeSchnelllllllllll naar huis dan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
altijd en nog meer als je met z'n tweeen bent
Haha ja bij jou is dat wat meer dan bij mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan zo fijn zijn.
Iemand die mijn lokken wast.
iemand die je rugt doet. heerlijk gevoel als het warme water je lichaam....ach net een watervalquote:
Ja... Dat leeft ook echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar ik doelde op:
[ afbeelding ]
Hij is maar een kleintje, hoorquote:
Zo blijft je haar droogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag laatst een neger, die had dreadlocks ofzo en z'n haar had hij in z'n shirt gedaan, en het kwam er aan de onderzijde weer uit
Nee bah. Ongemakkelijk, koud en niet leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als de douche een beetje van formaat is, kan het echt heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Dat leeft ook echt.
[..]
Hij is maar een kleintje, hoor.
[quote]Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee bah. Ongemakkelijk, koud en niet leuk.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
iemand die je rugt doet. heerlijk gevoel als het warme water je lichaam....ach net een waterval
liefffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind er niks aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als de douche een beetje van formaat is, kan het echt heerlijk zijn.
[ afbeelding ]
aww fishy fishy fishy fishy....
Das wel een heel klein visje. Gaat ie nog veel groeien? Of is dat 'm zo'n beetje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Cupcake is een dwergkogelvisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel een heel klein visje. Gaat ie nog veel groeien? Of is dat 'm zo'n beetje?
Lief hequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupcake is een dwergkogelvis. Hij zal zo'n 2,5 cm worden.
[..]
Lief he.
Later als ik groot ben (hehe), als in, een eigen huis met een betonnen vloer, dan wil ik een Mbu.
Ik weet het anders ook niet. Toen ik nog heel lang haar had, droeg ik het ook nooit zoquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word ik net gebeld door het UWV:
'Ja, hoe gaat het nu en wat heeft de dokter gezegd?'
'Gaat niet zo best en heb de meniscus ingescheurd'
'Op welke termijn denkt u weer aan het werk te kunnen?'
'Geen idee, het voelt nog exact zo pijnlijk als vorige week'
'Dan bel ik u volgende week wel weer terug'
'Lijkt me goed, tot dan'
prachtig maar ondertussen zijn er genoeg mensen die een uitkering ontvangen maar niet aan het werk willen maar die bellen ze niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Lijkt me goed, tot dan'
Klopt, maar daar doen ze het om volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het anders ook niet. Toen ik nog heel lang haar had, droeg ik het ook nooit zo
Maar ik vind dat veel negers (van die gansta gasten) zich sowieso niet kunnen kleden
Leuk volk bij het UWVquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Lijkt me goed, tot dan'
Awww Gitaartje, moet ik n keer op ziekenbezoek komen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Lijkt me goed, tot dan'
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Lijkt me goed, tot dan'
Ik wil dolgraag weer aan het werk, maar ik weet gewoon dat het niet kan. Het kost me werkelijk moeite me daarbij neer te leggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
prachtig maar ondertussen zijn er genoeg mensen die een uitkering ontvangen maar niet aan het werk willen maar die bellen ze niet.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww Gitaartje, moet ik n keer op ziekenbezoek komen?
De grootste zoetwaterkogelvis die er isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef TheClown1 het volgende:
wat is een mbu?
deze kogelvis is echt lief. ik vind em mooi.
Die jaquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grootste zoetwaterkogelvis die er is. En ontzettend gaaf.
[..]
Die ja. Tof beest he
.
[ afbeelding ]
In Beverwijk zijn ze mensen die sollicitaties saboteren aan het beboeten, net zo mooiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
prachtig maar ondertussen zijn er genoeg mensen die een uitkering ontvangen maar niet aan het werk willen maar die bellen ze niet.
Is goed. Ik heb toch vakantie, maar wel gratis ov. Is je huis goed te bereiken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag weer aan het werk, maar ik weet gewoon dat het niet kan. Het kost me werkelijk moeite me daarbij neer te leggen
[..]Mag wel, kunnen we koffie drinken
Toen ik nog in de bijstand zat, werd ik ook altijd beboet omdat ik altijd dat papiertje te laat inleverdequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Beverwijk zijn ze mensen die sollicitaties saboteren aan het beboeten, net zo mooi.
Mwoah, vrij lastig met OVquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb toch vakantie, maar wel gratis ov. Is je huis goed te bereiken?
En volkomen terecht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Beverwijk zijn ze mensen die sollicitaties saboteren aan het beboeten, net zo mooi.
terecht. ze moeten daar strenger optreden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel strenger zelfs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
terecht. ze moeten daar strenger optreden.
Terechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik nog in de bijstand zat, werd ik ook altijd beboet omdat ik altijd dat papiertje te laat inleverde![]()
Nee, maar ik zou het niet erg vinden als 'ie zo nu en dan eens langskwam. Als je echt wat hebt, ben je toch wel thuis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt graag elke dag een keuringsarts voor je deur?
En ik vind kleding kopen al zo'n ramp. Straks krijg ik nog een boete omdat ik me tijdens een sollicitatiegesprek te autistisch gedraagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Zoveel heb je niet te doen als je werkloos bent, lijkt me.
En als je bewust bijvoorbeeld niet gedoucht en onverzorgd op een sollicitatie komt, dan verdien je ook gewoon een boete.
Als ze thee zetten het huishouden doen en me een beetje verzorgen welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt graag elke dag een keuringsarts voor je deur?
Hahahahaha, dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze thee zetten het huishouden doen en me een beetje verzorgen wel
allereerst gadver. heb nooit gesnapt waarom mensen niet willen werken. toen het bedrijf failliet ging waar mij vader werkte solliceerde hij echt enorm veel. hij moest en zal een baan vinden. die vent van uwv zei tegen hem, je hoeft maar 1 keer per week te solliciteren hoor! die werkten hem zelfs tegen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Zoveel heb je niet te doen als je werkloos bent, lijkt me.
En als je bewust bijvoorbeeld niet gedoucht en onverzorgd op een sollicitatie komt, dan verdien je ook gewoon een boete.
Dus je hebt liever dat er 1x in de week een keuringsarts langkomt ipv 1x in de week een telefoontje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het niet erg vinden als 'ie zo nu en dan eens langskwam. Als je echt wat hebt, ben je toch wel thuis.
Oké, je zult een keer naar de winkel of dokter moeten, maar dat begrijpen zij ook wel.
ik ben best bereid om die baan op mij te nemen. betaling in natura is mogelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Sja, sorry hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik vind kleding kopen al zo'n ramp. Straks krijg ik nog een boete omdat ik me tijdens een sollicitatiegesprek te autistisch gedraag
Hij zegt 'zo nu en dan', daar versta ik niet 1 keer in de week onderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat er 1x in de week een keuringsarts langkomt ipv 1x in de week een telefoontje?
Afgezien dat dat gewoon meer geld kost, is het in jouw geval ook nog eens nutteloos.
Is een telefoongesprek in jouw geval niet al voldoende?
Jawel, dat is zeker voldoende. Maar een telefoontje is makkelijk te manipuleren. Als je er gewoon eens onverwacht aan de deur staat en die persoon rent bij wijze van spreken rondjes door z'n huis of staat op een ladder z'n dakgoot leeg te scheppen, dan kun je toch vraagtekens gaan zetten bij zijn verhaal over z'n knie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat er 1x in de week een keuringsarts langkomt ipv 1x in de week een telefoontje?
Afgezien dat dat gewoon meer geld kost, is het in jouw geval ook nog eens nutteloos.
Is een telefoongesprek in jouw geval niet al voldoende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Voor mij was het lastig genoeg, maar dat kwam vooral doordat ik in die tijd psychische problemen had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, sorry hoor. Maar hoe moeilijk is het om op tijd je papierwerk in te leveren? Kan niet moeilijk zijn, lijkt me
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, dat is zeker voldoende. Maar een telefoontje is makkelijk te manipuleren. Als je er gewoon eens onverwacht aan de deur staat en die persoon rent bij wijze van spreken rondjes door z'n huis of staat op een ladder z'n dakgoot leeg te scheppen, dan kun je toch vraagtekens gaan zetten bij zijn verhaal over z'n knie.Goeie, maar zou dit met een doktersverklaring oid niet ook afdoende zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, dat is zeker voldoende. Maar een telefoontje is makkelijk te manipuleren. Als je er gewoon eens onverwacht aan de deur staat en die persoon rent bij wijze van spreken rondjes door z'n huis of staat op een ladder z'n dakgoot leeg te scheppen, dan kun je toch vraagtekens gaan zetten bij zijn verhaal over z'n knie.is moeilijk. er zijn regels in nederland. privacy en zo. ze kunnen dat niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als deurwaarder kun je een persoon niet vragen om id en die kan een stuk van jouw weigeren. hij mag wel jouw id vragen. hoe krom is dat.
je komt dhr jansen dagvaarden en dhr jansen doet op en naambordje op het huis zegt ook jansen maar hij zegt dat hij dhr van wijk is, mag je het stuk niet achterlaten."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
Jawel, maar moeten we nog meer bureaucratie willen? Een dokter geeft een indicatie over een termijn. Als zo'n gozer belt en jij vindt zo'n "vakantie" nog wel even lekker terwijl je eigenlijk al lang weer kunt werken, dan is een onaangekondigde controle een heel adequaat middelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie, maar zou dit met een doktersverklaring oid niet ook afdoende zijn?
Er zullen vast uitzonderingen zijn. Maar voor een gemiddeld persoon moet het echt niet moeilijk zijn om te voldoen aan een paar eisen gesteld door het UWV.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij was het lastig genoeg, maar dat kwam vooral doordat ik in die tijd psychische problemen had.
Vaag...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
is moeilijk. er zijn regels in nederland. privacy en zo. ze kunnen dat niet doen.
als deurwaarder kun je een persoon niet vragen om id en die kan een stuk van jouw weigeren. hij mag wel jouw id vragen. hoe krom is dat.
je komt dhr jansen dagvaarden en dhr jansen doet op en naambordje op het huis zegt ook jansen maar hij zegt dat hij dhr van wijk is, mag je het stuk niet achterlaten.
Sterkte Eefquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
op naar het afscheid..
![]()
![]()
Fijne dag lieve mensen
Succes schat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
op naar het afscheid..
![]()
![]()
Fijne dag lieve mensen
Volgens mij ligt dat voor de inspectie wel even wat andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
is moeilijk. er zijn regels in nederland. privacy en zo. ze kunnen dat niet doen.
je komt dhr jansen dagvaarden en dhr jansen doet op en naambordje op het huis zegt ook jansen maar hij zegt dat hij dhr van wijk is, mag je het stuk niet achterlaten.
Sterktequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
op naar het afscheid..
![]()
![]()
Fijne dag lieve mensen
Dat is wel te hopen ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat voor de inspectie wel even wat anders.
Die eisen werden indertijd gesteld door de gemeente. Moest het papiertje dan ook bij de gemeente inleveren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zullen vast uitzonderingen zijn. Maar voor een gemiddeld persoon moet het echt niet moeilijk zijn om te voldoen aan een paar eisen gesteld door het UWV.
Doei Eviequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
op naar het afscheid..
![]()
![]()
Fijne dag lieve mensen
Toentertijd zal dat voor de gemiddelde persoon ook niet zo lastig zijn geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die eisen werden indertijd gesteld door de gemeente. Moest het papiertje dan ook bij de gemeente inleveren.
ze mogen weigeren tenzij inspectie dwangbevel heeft. onaangekondigd is a NO GO in nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat voor de inspectie wel even wat anders.
Idd, uitslapen lijkt heerlijk als je vroeg op moet voor werk, maar thuis parasiteren is zo schadelijk voor mijn brein. Ik kan dat gewoon niet, ik stond echt op de rand van een depressie toen ik werk zocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef TheClown1 het volgende:
heb nooit gesnapt waarom mensen niet willen werken. toen het bedrijf failliet ging waar mij vader werkte solliceerde hij echt enorm veel. hij moest en zal een baan vinden. die vent van uwv zei tegen hem, je hoeft maar 1 keer per week te solliciteren hoor! die werkten hem zelfs tegen...
Dat is een herkenbaar gevoel voor mij, toen ik eruit moest bij mijn vorige werkgever.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, uitslapen lijkt heerlijk als je vroeg op moet voor werk, maar thuis parasiteren is zo schadelijk voor mijn brein. Ik kan dat gewoon niet, ik stond echt op de rand van een depressie toen ik werk zocht.
Dat zijn dan wel de uitzonderingsgevallen, dat schiet gewoon niet zo op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar moeten we nog meer bureaucratie willen? Een dokter geeft een indicatie over een termijn. Als zo'n gozer belt en jij vindt zo'n "vakantie" nog wel even lekker terwijl je eigenlijk al lang weer kunt werken, dan is een onaangekondigde controle een heel adequaat middel
De politie mag dat toch weer wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze mogen weigeren tenzij inspectie dwangbevel heeft. onaangekondigd is a NO GO in nl
Dan is het tijd dat de wet wordt veranderdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze mogen weigeren tenzij inspectie dwangbevel heeft. onaangekondigd is a NO GO in nl
Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik ziek thuis ben weer naar buiten geweest. Blij johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, uitslapen lijkt heerlijk als je vroeg op moet voor werk, maar thuis parasiteren is zo schadelijk voor mijn brein. Ik kan dat gewoon niet, ik stond echt op de rand van een depressie toen ik werk zocht.
Nope. Alleen met een huiszoekingsbevel of wanneer er op heterdaad betrapt is, dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De politie mag dat toch weer wel?
Nee, voor de gemiddelde persoon is dat prima te doen. Alleen voor mij dan weer nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toentertijd zal dat voor de gemiddelde persoon ook niet zo lastig zijn geweest. Je snapt wel wat ik wil zeggen toch?
Nou, ik ben bang dat er heel veel van dat soort uitzonderingsgevallen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel de uitzonderingsgevallen, dat schiet gewoon niet zo op.
Mede omdat je met dit uitstelgedrag gewoon niet zo ver kunt komen.
Politie mag niet zomaar jouw woning betreden. Tenzij het een noodgeval betreft of zij een bevel hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De politie mag dat toch weer wel?
En dan heb je nog van die lui, die zien jou lopen, die denken dat jij niet ziek bent, die bellen het UWV en het UWV neemt weer contact op met jou waarom jij niet gewoon werktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het tijd dat de wet wordt veranderd.
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik ziek thuis ben weer naar buiten geweest. Blij joh.
Vier dagen op bed, niks voor mij en m'n ritme is ook naar de tering.
Of wanneer er een noodgeval isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Alleen met een huiszoekingsbevel of wanneer er op heterdaad betrapt is, dacht ik.
Ze mogen het dus welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Alleen met een huiszoekingsbevel of wanneer er op heterdaad betrapt is, dacht ik.
precies er is veel bescherming in nederland. soms terecht maar soms gaat het te verquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ze de toegang weigeren als zij geen bevel hebben of er geen noodgeval isquote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of wanneer er een noodgeval isHuis staat in brand, een kerncentrale bij jou om de hoek lekt, dat soort dingen
Jij bent dan ook speciaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, voor de gemiddelde persoon is dat prima te doen. Alleen voor mij dan weer niet![]()
Bij uitzondering, ja. Maar in principe mag het dus niet.quote:
Klopt. Een vrachtwagenchauffeur mag bijvoorbeeld ook de politie weigeren in zijn cabinequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij uitzondering, ja. Maar in principe mag het dus niet.
Ik denk dat we dan een misverstand hebben of zo. Ik had de indruk dat jij het had over mensen die iets mankeert, waarvan ze genezen en na hun genezing onterecht aangeven nog steeds ziek te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat er heel veel van dat soort uitzonderingsgevallen zijn.
Wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Een vrachtwagenchauffeur mag bijvoorbeeld ook de politie weigeren in zijn cabine
Slaat helemaal nergens meer op soms.
Ja, daar had ik het ook over. Daar zijn er ongetwijfeld te veel van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een misverstand hebben of zo. Ik had de indruk dat jij het had over mensen die iets mankeert, waarvan ze genezen en na hun genezing onterecht aangeven nog steeds ziek te zijn.
Maar er zal ongetwijfelt wel het 1 en ander loos zijn met die uitkeringsmensen.
Ik hoop alleen niet dat ik daarvan de dupe ga worden.
Maar die mensen kunnen toch gewoon opnieuw gekeurd worden???quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het ook over. Daar zijn er ongetwijfeld te veel van.
En daar zijn wij met ons allen de dupe van, want iedereen betaalt belasting om onder meer die uitkeringen te kunnen betalen.
Ja, die mensen moeten ook opnieuw gekeurd worden, maar het gaat allemaal telefonisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen toch gewoon opnieuw gekeurd worden???
Ik snap het probleem hiervan niet om eerlijk te zijn.
Het is nu nog verdomd rustig andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is meer leven dan in menig ander topic (die ik volg dan tenminste)
Ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nu nog verdomd rustig anders
Lijkt me dus simpel om te verhelpen, ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo. Gewoon ter plaatste een arts heensturen of oproepen naar het UWV zelf te komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die mensen moeten ook opnieuw gekeurd worden, maar het gaat allemaal telefonisch.
En ik kan aan de telefoon een heel zielig verhaaltje ophangen terwijl ik een uur later met een groep vrienden sta te voetballen op het veldje om de hoek
Uhu, maar dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me dus simpel om te verhelpen, ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo. Gewoon ter plaatste een arts heensturen of oproepen naar het UWV zelf te komen
Bezuinigingen enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me vervolgens af "waarom niet?"
Nou heb ik niet zo'n zin om hier een politieke discussie van te maken, maar dit lijkt dus een economische kwestie te zijn.quote:
De echte die-hards?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen hier posten? Stuk of 20?
Lijkt me juist niet. Aanpakken = vaker uitkering stopzetten = minder geld uitgeven. Máár, dat aanpakken kost manuren en dat kost weer geld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou heb ik niet zo'n zin om hier een politieke discussie van te maken, maar dit lijkt dus een economische kwestie te zijn.
Ze harder aanpakken betekent dat het de belastingbetaler dus meer geld kost, als ik je goed heb begrepen?
Dat zijn er 13.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De echte die-hards?
Zijn er niet zo heel veel denk ik:
-Tamashii
-Rokje
-Jij
-Fera
-Samzz
-MK
-Knetter
-JJH
-Busmeneer
-Clown
-Murdera
-Fax
-Giertje
-Ik en nog een paar
en nog wel
Gister was het dacht ik ook wel aardig rustig hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mensen en op bepaalde tijdstippen is het echt vol of niet. mooi toch
MK post hier niet meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De echte die-hards?
Zijn er niet zo heel veel denk ik:
-Tamashii
-Rokje
-Jij
-Fera
-Samzz
-MK
-Knetter
-JJH
-Busmeneer
-Clown
-Murdera
-Fax
-Giertje
-Ik en nog een paar
en nog wel
Mja, JJH staat er wel bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn er 13.
Lola, Cry, JJh mis ik nog, dat zijn er 16Kan wel eens goed gegokt zijn
Mistress_X, gewoonmezelf87
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, JJH staat er wel bij
M_X is er lang niet altijd, LoLa ook niet (meer) en GM87 volgens mij ook niet
Jep, maar ik doelde inderdaad op magnetronkoffiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zat Moeraskat hier?
Dat was een schatje.
Jup en ze is weg, en ik weet waaromquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zat Moeraskat hier?
Dat was een schatje.
Mja, +1.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup en ze is weg, en ik weet waarom
op korte termijn zou het geld kunnen kosten maar op lange termijn levert het juist op als het goed is. als die mensen ook hun baan behouden die ze aangeboden gekregen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet. Aanpakken = vaker uitkering stopzetten = minder geld uitgeven. Máár, dat aanpakken kost manuren en dat kost weer geld.
Inderdaad erg jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, +1.
Wel jammer, leuke dame is dat
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nu nog verdomd rustig anders
Dat lijkt mij dus ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
op korte termijn zou het geld kunnen kosten maar op lange termijn levert het juist op als het goed is. als die mensen ook hun baan behouden die ze aangeboden gekregen hebben
Ik was aan het lezenquote:
Als je dan toch wilt refereren naar een gebeurtenis, doe dat dan ook met namen en niet zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kwam door die discussie met die ene bepaalde persoon weer
U - HU!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, met de ene user heb je meer dan met de ander toch?
KT?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kwam door die discussie met die ene bepaalde persoon weer
Lezen is wel tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was aan het lezen. Tot half twee 's nachts
.
Stoer doen dat je weet waarom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup en ze is weg, en ik weet waaromEn nee dat ga ik niet zeggen.
Oh, zo bedoel ik dat niet. Maar het is nogal zinloos hier aan te geven dat je iemand mist, je kan diegene dan beter een PM sturen of zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, met de ene user heb je meer dan met de ander toch?
Eh, nee. Ik zeg het niet want spytoolquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoer doen dat je weet waarom.
Wat kansloos.
Dude, houd dan je mondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup en ze is weg, en ik weet waaromEn nee dat ga ik niet zeggen.
ze is weg ja. EN IK WEET WAAROMquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik zeg het niet want spytool
Nee, die persoon die vind dat het leven oneerlijk is en alle meisjes op hem moeten vallen omdat hij zo lief isquote:
Dat zijn de echtequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die persoon die vind dat het leven oneerlijk is en alle meisjes op hem moeten vallen omdat hij zo lief is![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die persoon die vind dat het leven oneerlijk is en alle meisjes op hem moeten vallen omdat hij zo lief is![]()
Daar gaat het niet om. Als je het punt niet snapt dan ben je dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij bepaald wat ik wel of niet zeg
Ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je het punt niet snapt dan ben je dommer dan ik dacht.
Dude. Noem gewoon namen of houd je mond. Dit is best wel laagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan.quote:
Dat is typisch KT's gedrag anders, dus volgens mij is het hem wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Noem gewoon namen of houd je mond. Dit is best wel laag.
[..]
Nou dan.
Laag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Noem gewoon namen of houd je mond. Dit is best wel laag.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is typisch KT's gedrag anders, dus volgens mij is het hem wel.
Jep, ze is nog gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feraaaaaa![]()
Alles nog goed gekomen?
Wat is er met Spytool?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laag.
Murdera wist het ook al
En ja, spytool
No problem.quote:
Kijk, mij maakt het niet veel uit, maar ik bleef dit keer liever voorzichtig omdat ik nog niet de meningen van de meesten hier ken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen ineens bang voor spytool, terwijl er nog geen reet was gezegd
Huhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is typisch KT's gedrag anders, dus volgens mij is het hem wel.
Bang dat ze gesnapt worden door degene waar ze het over hebben. en er dus niets lelijks over durven te zeggenquote:
De meeste hier hebben dat ook meegekregen hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, mij maakt het niet veel uit, maar ik bleef dit keer liever voorzichtig omdat ik nog niet de meningen van de meesten hier ken.
Maar als dat jullie toch niks kan schelen kan ik net zo goed zeggen dat het Benzin was. En echt lastig te raden was het ook niet
En daarom dus gewoon je bakkes houden als je niet dapper genoeg bent voor een confrontatiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bang dat ze gesnapt worden door degene waar ze het over hebben. en er dus niets lelijks over durven te zeggen
Ik ken benzin niet (echt), dus tja voor mij niet te raden. Verder boeit het me niet, maar vaagheid is gewoon jammer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, mij maakt het niet veel uit, maar ik bleef dit keer liever voorzichtig omdat ik nog niet de meningen van de meesten hier ken.
Maar als dat jullie toch niks kan schelen kan ik net zo goed zeggen dat het Benzin was. En echt lastig te raden was het ook niet
Nee, dat was het niet. Tis meer dat Benzin anders ook hierheen komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bang dat ze gesnapt worden door degene waar ze het over hebben. en er dus niets lelijks over durven te zeggen
er was vast een reden waarom ie wegging, dus dat lukt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, dat was het niet. Tis meer dat Benzin anders ook hierheen komt
Bang zijn voor een confrontatie met Benzinquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom dus gewoon je bakkes houden als je niet dapper genoeg bent voor een confrontatie.
Was hij al hier? Wist ik niet eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er was vast een reden waarom ie wegging, dus dat lukt vast nog wel een keer
Hij heeft hier nooit gepost, enkel in R&P dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er was vast een reden waarom ie wegging, dus dat lukt vast nog wel een keer
Jammer. Hoe moet ik er dan komen?quote:
Waarom noem je dan niet gewoon zijn naamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bang zijn voor een confrontatie met Benzin
Weet ik veel, ken dat joch niet .. enkel een keer de naam voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was hij al hier? Wist ik niet eens
Exact wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom noem je dan niet gewoon zijn naam? Exact.
Totdat hij weer begint te klagenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft hier nooit gepost, enkel in R&P dacht ik.
Ik vind het wel een aardige knul. Wereldvreemd, maar wel aardig.
ik las "ich bin wie du"quote:
Dan negeer je hem lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Totdat hij weer begint te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |