quote:
Dat is een ramp jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin in mijn afstuderen. Baan zoeken in deze tijd.
quote:
Volgens mij zitten hier veel studenten die herfstvakantie hebben?quote:
Niet eens naar gekeken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Je hebt je filmpje erin gehouden. Thanks vin:D
Ik 2 weken naar chinaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan ga ik wel een maand naar India
20 per jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is opzich nog best prima toch?
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schooljaar is net begonnenNu al vakantie?
ow ja jij was leraarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.
Wacht maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn klassen hebben vanaf straks toetsweek en dan vakantie. Dus ik heb 2 weken weinig te doen.
ik ga wel met backpackquote:
Dat snap ik wel ja, wel vet hoor! gedurft en word waarschijnlijk een van de vetste ervaringen van je leven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel met backpackZwaar nice, alleen ik vind het stiekum best eng om in mijn eentje te gaan doen
Toetsen moeten maken, nakijken, plannen, organiseren.quote:
Toetsen heb ik al eens gemaakt, nagekeken ook. Plannen doe ik ook al.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toetsen moeten maken, nakijken, plannen, organiseren.
Het leven van een leraar gaat niet over rozen. Ik zou het niet aandurven. True story.
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, wel vet hoor! gedurft en word waarschijnlijk een van de vetste ervaringen van je leven.
What he saidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kun je geen fan van het weekend zijn?
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezonde kriebelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ookmaarja, 1e keer alleen backpacken .... Als ik erover nadenk heb ik er vet veel zin in, maar wel spannend ook
achja, ik zie het daar allemaal wel
Ooja, daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.
Niet van dit weekend..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie heeft niet zo'n leuke week achter de rug. Ik denk dat ze daar op doelt.
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, daar zit wel wat in.
Sorry dan
Ging het over dezelfde mensen als waarover gister een stukje in de krant stond?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging het over dezelfde mensen als waarover gister een stukje in de krant stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |