Gaat het leven ooit over iets anders dan bier en joints?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gaan jouw topics ooit over iets anders dan bier en joints?
Vorige keer heb jij ook assie staan draaien in roffa hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
Eigen schuld met je hasj, volgens mij heb ik je daar al eens voor gewaarschuwd.
Wel als ik ze doorverkoop, maar als ik zelf smoke haal ik er 7/8 uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef OPM_ het volgende:
"een dikke"zei jij niet laatst in een topic dat je uit 20 euro wiet 10 joints draait ofzo?
Buiten je joint draaien, wat voor een pauper ben je danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef haan33 het volgende:
Net in tussenuur even een dikke gaan draaien, ik vul mijn joint met lekkere wiet en assie.
Dus ik crunch die djonko en leg hem op de vloei.
Komt er een windvlaag en alle mijn wierie en assie flikkert op de grond
Klacht: joint verneukt door wind
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wel als ik ze doorverkoop, maar als ik zelf smoke haal ik er 7/8 uit
Ja toen heb ik je er volgens mij ook voor gewaarschuwd. Kan dat ik me vergis, dan bij deze: Je moet geen hasj halen als je buiten gaat staan draaien. In Nederland heb je namelijk erg veel last van wind en met hasj is dat nogal een gedoe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer heb jij ook assie staan draaien in roffa hoor
Dan weet ik niet hoeveel jij krijgt voor 20 euro?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef OPM_ het volgende:
[..]
uit 20 euro kan ik net 4 joints draaien als ik bietje chill gekregen heb
Wiet ook, moet je al die takjes eruit halen en zaadjes..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja toen heb ik je er volgens mij ook voor gewaarschuwd. Kan dat ik me vergis, dan bij deze: Je moet geen hasj halen als je buiten gaat staan draaien. In Nederland heb je namelijk erg veel last van wind en met hasj is dat nogal een gedoe.
uhh 7 euro de gram reken maar uit want dat kan ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoeveel jij krijgt voor 20 euro?
Hier krijg je 2 zakken vol man
7?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef OPM_ het volgende:
[..]
uhh 7 euro de gram reken maar uit want dat kan ik niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef OPM_ het volgende:
[..]
uit 20 euro kan ik net 4 joints draaien als ik bietje chill gekregen heb
wat een troep rook jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
7?
Mijn shop levert voor 3.50 een gram, dat is gewoon afgaanse
nee gwoon kk dikke zuen draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef pokerstars het volgende:
[..], dan word je keihard opgelicht.
Nee, jouw shop heeft gewoon woekerprijzenquote:
ja dat is ook wel zo inderdaad en het wordt iedere week duurder lijkt welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, jouw shop heeft gewoon woekerprijzen
Jij koopt voor 20 euro wiet, en je draait er 7/8 'dikkies' uit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
7?
kom keertje gouda,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef OPM_ het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo inderdaad en het wordt iedere week duurder lijkt wel
Zaadjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wiet ook, moet je al die takjes eruit halen en zaadjes..
Van bijna een gram per joint , flikker toch op manquote:
Ik doe er ook assie in he slimmerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij koopt voor 20 euro wiet, en je draait er 7/8 'dikkies' uit?
Of je word genaait, of je naait jezelf. Ben er nog niet uit.
watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
kom keertje gouda,
heb laatst voor 10 euro 3 gram gekregen
Ja een maat van me heeft eigen oogst.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zaadjes?
Maar het gaat ook niet om het verkruimelen, daarbij moet je gewoon je hand niet te ver open houden. Het gaat om het punt dat je het in die joint gooit. Bij wiet maak je een handmixje en gooi je het er in 1 keer in. Bij hasj moet je de stukjes verspreiden over het laagje tabak. Hierdoor is een hasjjoint veel vatbaarder voor een windvlaag dan een wietjoint.
Nee maar dan doe ik ook minder wierie erin dus kan ik meer draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
'Assie' verkruimeld word je joint geen haar dikker van, dus nog steeds:
Waarom haalt hij de mannetjes er niet tussenuit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja een maat van me heeft eigen oogst.
Die verkoopt voor goede prijzen, je wordt alleen minder snel stoned
Doet hij wel, maar heeft hij heeft gewoon minder THC in z'n wieriequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom haalt hij de mannetjes er niet tussenuit?
Altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Capslockie het volgende:
Deze zemmel kan niet draaien. P.s. ik hoop wel dat je met assie binnenste buiten draait.
Als er zaadjes in zitten doet hij dat niet en dat gaat dus inderdaad ten koste van het thc-percentage.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doet hij wel, maar heeft hij heeft gewoon minder THC in z'n wierie
ja dat jij dat nou niet kan hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Van bijna een gram per joint , flikker toch op man
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Als er zaadjes in zitten doet hij dat niet.
Dan is hij zowat puur man.quote:
nee gewoon ook genoeg tabak erbij doen anders hijst hij niet fatsoenlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga hem hoeken maandag
[..]
Dan is hij zowat puur man.
Afgaan is zo ongeveer de slechtste hasj die je kunt krijgen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
7?
afghaanse wiet bedoel ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef db1390 het volgende:
[..]
Afgaan is zo ongeveer de slechtste hasj die je kunt krijgen..
ik vind dunne jointjes smerigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Redbullkid het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat je er superveel in moet doen om stoned te kunnen worden? Het is geen drank ofzo..
Ik ben liever stoned met zo weinig mogelijk wiet/hash erin, kost minder en je houd al het heft in eigen handen. Anders moet je steeds meer erin gooien om het gewenste effect te gebruiken.
Mensen die in een joint voor 1 man een halve gram gebruiken, paupers
THC heeft een "threshold".quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Redbullkid het volgende:
Anders moet je steeds meer erin gooien om het gewenste effect te gebruiken.
Ga toch fietsen man, is een niet te betalen. En twee brand de wiet zo slecht dat je met de helft net zo stoned kan worden. Stumperquote:
quote:
gewoon wat meer tabak erbij doen, brandt primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man, is een niet te betalen. En twee brand de wiet zo slecht dat je met de helft net zo stoned kan worden. Stumper
Nou ja zo min mogelijk hoeft voor mij ook weer niet, maar het is wel zonde vind ik. Als je voor een halve gram in je joint gooit is de piek ook al weer voorbij na een minuutje of 15/20. Daarna zit je op hetzelfde niveau als dat je er de helft in zou hebben gegooid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Redbullkid het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat je er superveel in moet doen om stoned te kunnen worden? Het is geen drank ofzo..
Ik ben liever stoned met zo weinig mogelijk wiet/hash erin, kost minder en je houd al het heft in eigen handen. Anders moet je steeds meer erin gooien om het gewenste effect te gebruiken.
Ja, althans als je meer dan 5 gram besteld, anders is het 5 euro ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:58 schreef OPM_ het volgende:
[..]
dat verkopen ze bij jou voor 3,50 de gram?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef haan33 het volgende:
Ik zat trouwens wel kkstoned bij nederlands gek
meer dan 5 gram mag heul nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, althans als je meer dan 5 gram besteld, anders is het 5 euro ofzo
Jij gebruikt zogenaamd .75 gram per joint. Samen met voldoende tabak, mag je wel een l draaien van brede longvloei wil je dat passend krijgenquote:
Jaja inmiddels weegt die joint van jouw al 3 gram ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:58 schreef OPM_ het volgende:
[..]
gewoon wat meer tabak erbij doen, brandt prima
"echte blowers"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Jij gebruikt zogenaamd .75 gram per joint. Samen met voldoende tabak, mag je wel een l draaien van brede longvloei wil je dat passend krijgen. Sowieso ben jij een blaaskaak, want echte blowers weten dat de verbranding het belangrijkste is. Als je ze echt zo dik draait, gooi je gewoon de helft van je wiet standaard weg
.
Wiet weggooien, niet optimaal stoned kunnen worden..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Jij gebruikt zogenaamd .75 gram per joint. Samen met voldoende tabak, mag je wel een l draaien van brede longvloei wil je dat passend krijgen. Sowieso ben jij een blaaskaak, want echte blowers weten dat de verbranding het belangrijkste is. Als je ze echt zo dik draait, gooi je gewoon de helft van je wiet standaard weg
.
Ik ben 17 en krijg het al een jaar mee, er mag zoveel niet..quote:
Ik geloof er ook echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef pokerstars het volgende:
[..]
.
En dan anderen paupers noemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Redbullkid het volgende:
wat een onzin ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof er ook echt helemaal niks van.Ik ken wel mensen die een halve gram en een hele sigaret gebruiken, maar dan heb je echt wel zo'n beetje de maximale capaciteit van zo'n vloeitje benut.
Niet mee eens. Kan je zelfs nog inside-outje mee draaien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof er ook echt helemaal niks van.Ik ken wel mensen die een halve gram en een hele sigaret gebruiken, maar dan heb je echt wel zo'n beetje de maximale capaciteit van zo'n vloeitje benut.
Wat boeit dat nou weer man?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef OPM_ het volgende:
jullie snuiven zeker ook van die kleine karige lijnskens pep
Geef gewoon toe dat je overdrijftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef OPM_ het volgende:
[..]
"echte blowers"gewoon blauwe vloei, past makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |