gewoon een beetje BBQ en aan het water vind ik ook best hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin hebDan ga ik dingen uitstellen. En nog een keer uitstellen. Tot het bijna te laat is en dan moet ik me drie slagen in de rondte werken om nog op tijd iets af te hebben
[..]
Ik ook niet fyiIk heb het niet over hiken ofzo he, ik heb het over in plaats van naar de kroeg naar een andere plek
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin hebDan ga ik dingen uitstellen. En nog een keer uitstellen. Tot het bijna te laat is en dan moet ik me drie slagen in de rondte werken om nog op tijd iets af te hebben
Daar komt dat inderdaad op neerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon een beetje BBQ en aan het water vind ik ook best hoor
I knowquote:
Oh dat had ik altijd met tentamens. Dat stelde ik uit tot het punt "tsja nu hoeft het niet meer. Eens kijken of ik voogend jaar zin heb"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tsk tsk, en je hebt er nog niet van geleerd, hahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowVan de zomer heb ik een keer in drie weken in totaal een uur of 40 gewerkt. Dat komt dan extra hard terug in de weken daarna maar ja, het was lekker weer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik altijd met tentamens. Dat stelde ik uit tot het punt "tsja nu hoeft het niet meer. Eens kijken of ik voogend jaar zin heb"
Sommige zaken ga ik nooit lerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tsk tsk, en je hebt er nog niet van geleerd, hahaha
Ik heb een gigantische hekel aan vroeg opstaan! Maar ja, het moet soms gebeuren hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sommige zaken ga ik nooit lerenNet zoals vroeg opstaan, dat zit er bij mij gewoon niet in
De laatste tijd steeds vakerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een gigantische hekel aan vroeg opstaan! Maar ja, het moet soms gebeuren he
Ahehehe, ik begin maandag t/m vrijdag om 9 uurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De laatste tijd steeds vakerIk heb de afgelopen weken gewoon elke week wel twee dagen gehad dat ik om half tien al moest beginnen met werken
Dat zou voor mij echt geen optie zijn, dan moet ik weer op zoek naar ander werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ahehehe, ik begin maandag t/m vrijdag om 9 uur
Ik was vanochtend overdreven vrolijk eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt geen optie zijn, dan moet ik weer op zoek naar ander werkAnders zit ik tot een uur of twee een beetje suf voor me uit te staren voordat ik productief ga zijn. Hoewel vandaag niet echt beter gaat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze jongens komen uit Mayrhofen, echt lekker rauw zonder franje
Mwah ik ben niet naar in de omgang als het vroeg is maar je hoort me dan niet veel zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik was vanochtend overdreven vrolijk eigenlijk...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
"En in MAYRHOFEN kennen ze ons toch niet!" en we dansten nog een keer op de tafels terwijl we anton aus tirol meeblerden...
En de dag erna tijdens een bergwandeling: "Hé Anton! Alles goed?"
Ehe, ik ben ook niet naar maar mensen moeten niet teveel aan m'n kop zeurenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah ik ben niet naar in de omgang als het vroeg is maar je hoort me dan niet veel zeggen
Ja neukenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er is eigenlijk maar één activiteit die ook in de ochtend nog leuk is
Neuken, slapen en zuipen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er is eigenlijk maar één activiteit die ook in de ochtend nog leuk is
Zuipen heb ik echt niet altijd behoefte aan als ik net wakker ben en slapen is geen activiteitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuken, slapen en zuipen.
Dat zijn er 3.
Autootjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |