en die heb ik net nog geluisterdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben misschien te laat geboren,
of in een land met ander licht.
Ik voel me altijd wat verloren,
al toont de spiegel mijn gezicht.
Ik ken de kroegen, kathedralen,
van Amsterdam tot aan Maastricht.
Toch zal ik elke dag verdwalen,
dat houd de zaak in evenwicht.
gewoon een keer luisteren als ik draaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar radio49
Maaaaaar we gaan een lipdub maken op het werk, en hier heb ik op gestemd
Laaaaat mequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben misschien te laat geboren,
of in een land met ander licht.
Ik voel me altijd wat verloren,
al toont de spiegel mijn gezicht.
Ik ken de kroegen, kathedralen,
van Amsterdam tot aan Maastricht.
Toch zal ik elke dag verdwalen,
dat houd de zaak in evenwicht.
Nopequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een keer luisteren als ik draai
Zillertal toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze jongens komen uit Mayrhofen, echt lekker rauw zonder franje
quote:
Autch... een generaliserende opmerking...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel
ik ben een vrouw, zo doen wij dat
Hier nog maar een half uurtjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan
Weekend!!!
Dat is langquote:
Wat is wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is lang
Edit: En wat is dit?
Ik ben twaalf en wat is ditquote:
Zucht...KGquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben twaalf en wat is dit
Sorryquote:
Maar waarom ga je die heel veel dingen niet doen dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben vervelend, ik zit al uren niets te doen en moet eigenlijk heel veel doenSlechte dag.
Ehm jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, post gezien? Als je een keer op eigen houtje gaat kan ik wel aan de slag met meer zodat je wat leuke dingen kan bekijken. Er is nog best wat te vinden op loopafstand.
Omdat ik geen zin hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar waarom ga je die heel veel dingen niet doen dan?
Ik ook niet fyiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm jazo sportief ben ik allemaal niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |