PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
PS3 hè.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju...FUT blijft maar vastlopen op m'n console vandaag
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Heeft toch geen zin meer zonder single wedstrijden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn die low rated spelers al wat duurder? Ik had die 40 rated CDM gisteren wel voor 950 verkocht maar misschien worden die met ratings tussen de 41 en 44 ook wel duurder.
xbox ?quote:
Zou graag meedoen, maar 50k is zowat de helft van mijn vermogen...dat kan ik op dit moment niet missenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard en wat wel, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Jammerquote:
Maar nu komt dat 2,5* toernooi eraan en mensen kunnen dus hun rating weer omlaag halen door die lage bronzes op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin meer zonder single wedstrijden?
Waarom kies je er niet voor om iedereen zijn eigen inleg te bepalen voor minimaal 1x 7,5k na taxes tot .... zoveel keer 7,5k na taxes. Dan kan je het later gewoon delen door het aantal packs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Briljant idee!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Gewoon bepalen voor hoeveel je packs open wilt maken.. En dan delen door 100% en gewoon in procenten gaan werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom kies je er niet voor om iedereen zijn eigen inleg te bepalen voor minimaal 1x 7,5k na taxes tot .... zoveel keer 7,5k na taxes. Dan kan je het later gewoon delen door het aantal packs.
Ik wil wel meedoen, maar niet voor 50k. 25k oid mitsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
je kunt het volgens mij wel beter doen in een andere week met veel dure IF's (zoals vorige week).
dat kan ook achteraf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gewoon bepalen voor hoeveel je packs open wilt maken.. En dan delen door 100% en gewoon in procenten gaan werken
stuk of 60quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:06 schreef bombmannl het volgende:
Hoeveel gold 7,5k packs kan je kopen van 20¤ psncard?
14, als je 2x 1050 fifa points koopt. 7,5k pakje kost 150 fifa pointsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:06 schreef bombmannl het volgende:
Hoeveel gold 7,5k packs kan je kopen van 20¤ psncard?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou graag meedoen, maar 50k is zowat de helft van mijn vermogen...dat kan ik op dit moment niet missen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom kies je er niet voor om iedereen zijn eigen inleg te bepalen voor minimaal 1x 7,5k na taxes tot .... zoveel keer 7,5k na taxes. Dan kan je het later gewoon delen door het aantal packs.
Best oplossing is dan wat meerdere zeggen is dat iedereen inlevert wat hij kan missen met tax en dan neem dat bedrag in percentage van het geheelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, maar niet voor 50k. 25k oid mits
[..]
Ok! Bedankt, ga dat denk maar een keer doen. En dan streamenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
14, als je 2x 1050 fifa points koopt.
Achteraf gezien is toch kut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan ook achteraf.
iedereen geld sturen> daarna kijken hoeveel packs geopend kunnen worden> de % uitrekenen die mensen hebben aan de hand van hun gestuurde bedrag tegenover het totaal.
Beste is vooraf betalen , berkening maken, publiceren op het forum hoeveel wie krijgt en dan packs openenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan ook achteraf.
iedereen geld sturen> daarna kijken hoeveel packs geopend kunnen worden> de % uitrekenen die mensen hebben aan de hand van hun gestuurde bedrag tegenover het totaal.
Ik wil wel meedoenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
82quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef MisterWTF het volgende:
Wanneer krijg je een 5 sterren beoordeling? Ik zit nu al een eeuwigheid vast op 4,5 en m'n waarde is 80, is er een vast puntenaantal wat je bank + veld bij elkaar moet zijn?
Leuk idee man. Alleen zou het leuke zijn om het te doen met de FOK die hards die er elke dag dag ipv vliegers die af en toe komen kijken en weg gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef BDIL het volgende:
Als iedereen mij een DM stuurt dat hij meedoet, foknaam en het bedrag inclusief tax ( dus 10k is 10,5k sturen) dan maak ik een lijst en laat ik mensen betalen
Xbox 360
Misschien dat je door dit soort dingen nieuwe die-hards kunt creeerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Leuk idee man. Alleen zou het leuke zijn om het te doen met de FOK die hards die er elke dag dag ipv vliegers die af en toe komen kijken en weg gaan.
Achja zo uitlsluiten is niet leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Leuk idee man. Alleen zou het leuke zijn om het te doen met de FOK die hards die er elke dag dag ipv vliegers die af en toe komen kijken en weg gaan.
Van mij mag je inzetten hoeveel je wiltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef MartijnTor het volgende:
Als het mag doe ik misschien wel mee, 180k inzet?
Kwestie van een account van een betrouwbaar iemand gebruiken waar je het mee doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja zo uitlsluiten is niet leukBovendien meer geld in de pot en zolang iedereen zich aan afspraken houdt komt het goed
Sno opkopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Confetti het volgende:
Vergeet niet dat als een speler een hartaanval krijgt op het veld zijn kaarten op FUT snel op te kopen.
Vorig jaar was dat een goudmijn.
Haha, ik vind coins sprokkelen heel leuk, maar ik ga niet over lijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Confetti het volgende:
Vergeet niet dat als een speler een hartaanval krijgt op het veld zijn kaarten op FUT snel op te kopen.
Als bronze kon hij ook al goed koppenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
Ik wist niet dat Gardner zo goed kon koppen. 188 en 74 headingDacht dat het zo'n speler als Wilshire was.
Meedoen met pack opening ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef psychedelicate het volgende:
325k en geen idee wat ik ermee moet doen, ik verveel me nu al met FUT. Vorig jaar heb ik enorm veel plezier gehad met Wales en Honduras, maar Honduras is nu al niets meer aan omdat de halfgod David fucking Suazo uit het spel is gehaald.
Als ze niet doodgaan, hoef je niet over lijken te gaan hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vind coins sprokkelen heel leuk, maar ik ga niet over lijken
Xbox 360quote:
Bij mij gaan ze nu allemaal voor 300c, weliswaar op de Xbox, maar toch...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dafuq, bij mij verkopen ze al weken niet voor 200 bin.
Toen Muamba ineens 50k kostte kon ik er 1 voor 5k kopen maar dat heb ik niet gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Confetti het volgende:
Ja, maar als ze er snel weer bovenop komen dan herstelt de waarde zich. Mensen die die kaarten kopen hopen dus eigenlijk op heel veel schade voor de speler. Dat vind ik een paar stappen te ver gaan persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ze niet doodgaan, hoef je niet over lijken te gaan hoor.
Nah, heb echt nooit geluk met packs, 't zou echt een waste van mijn coins zijn.quote:
Klopt. Muamba was vorig jaar echt 50k waard op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er snel weer bovenop komen dan herstelt de waarde zich. Mensen die die kaarten kopen hopen dus eigenlijk op heel veel schade voor de speler. Dat vind ik een paar stappen te ver gaan persoonlijk.
Als we het ook internationaal verspreiden wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef Confetti het volgende:
Dus als we een goed georganiseerd gerucht op gang kunnen brengen over een speler kunnen we allemaal rijk worden?
Lachen. ALlemaal Toivonen kopen en dan zeggen dat hij kanker heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef Confetti het volgende:
Dus als we een goed georganiseerd gerucht op gang kunnen brengen over een speler kunnen we allemaal rijk worden?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Dan zou Toivonen constant duur moeten zijn, die is immers altijd slecht in het nieuws.
Maar dat is anders want het is niet zo dat hij bijna dood gaat ofzo. Hij ligt er nu dan wel 6 maanden uit maar dat vind ik nog geen reden om te juichen. Zo irritant is hij nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Dan zou Toivonen constant duur moeten zijn, die is immers altijd slecht in het nieuws.
Ik zit op PS3 maar ik weet niet hoe ik dat moet doenquote:
Komt ook gewoon door de eredivisie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat is anders want het is niet zo dat hij bijna dood gaat ofzo. Hij ligt er nu dan wel 6 maanden uit maar dat vind ik nog geen reden om te juichen. Zo irritant is hij nu ook weer niet.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138771052quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef DannyDeko het volgende:
2 keer achter elkaar 7-0-0 in divisie 1, en daarna kansloos degraderenDit spel is zo gigantisch random.. maar vooral bizar slecht.
Ff filmpje uploaden
http://www.ea.com/soccer/myprofilequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:38 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe krijg ik de link naar mn geuploade filpmje?
6 maanden outquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Die Vukcevic van Hoffenheim is toch ook niet echt duur geworden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt ook gewoon door de eredivisie.
Als die Muamba in Portugal had gespeeld was hij ook niet plots 50k geworden.
Toen die net kwam hoopte ik dat die het goed ging doen, maar die dingen die die steeds doet vind ik minder. En als je er op let word het steeds erger en heb je sneeuw bal effect eigenlijk. Maar dit seizoen heb ik niet echt een rede voor een haat tegen hem, ben RKCer dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat is anders want het is niet zo dat hij bijna dood gaat ofzo. Hij ligt er nu dan wel 6 maanden uit maar dat vind ik nog geen reden om te juichen. Zo irritant is hij nu ook weer niet.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef MartijnTor het volgende:
Contractspeler Vitesse slaat met auto over de kop en ontsnapt aan de dood
Vrijdag, 12 oktober 2012 om 12:20
Voetbalminnend Duitsland leeft mee met Hoffenheim-middenvelder Boris Vukcevic, die bij een ernstig auto-ongeluk in coma is geraakt en vecht voor zijn leven. Een contractspeler van Vitesse is ontsnapt aan datzelfde, of mogelijk zelfs een nog erger, scenario. Na de vriendschappelijke wedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn raakte de onbekende speler betrokken bij een behoorlijk ongeluk.
Vitesse speelde woensdag vriendschappelijk tegen AGOVV en na dit duel tikte een speler van de Arnhemmers bij een inhaalmanoeuvre een andere auto aan, waarna beide auto's over de kop sloegen en van de weg raakten. Dat meldt de Gelderlander, dat er (nog) niet achter is gekomen over welke speler het gaat. Vitesse wil geen naam prijsgeven.
De contractspeler kon zelfstandig uit zijn wrak kruipen en is direct naar de auto van de andere bestuurder, een vrouw van 43 uit Vaassen, gelopen. Ter plekke is hij in deze auto gekropen om bij de vrouw te komen. De speler van Vitesse was niet onder invloed van alcohol of drugs, zo benadrukt een woordvoerder van Vitesse.
"Op het moment dat de speler de vrouw te hulp schoot, arriveerden de hulpdiensten bij de plaats van het ongeval", zegt de woordvoerder. "Zij hebben zich ontfermd over zowel de speler als de vrouw en beiden afgevoerd naar het ziekenhuis. De speler is een nacht ter observatie gebleven. Hij is donderdagochtend ontslagen uit het ziekenhuis. De speler betreurt dat het ongeluk heeft plaatsgevonden."
Hoe krijg je het voor elkaar om tijdens het inhalen een andere auto aan te tikken? Vooral ook kut voor die andere niksvermoedende chauffeurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef MartijnTor het volgende:
Contractspeler Vitesse slaat met auto over de kop en ontsnapt aan de dood
Vrijdag, 12 oktober 2012 om 12:20
Voetbalminnend Duitsland leeft mee met Hoffenheim-middenvelder Boris Vukcevic, die bij een ernstig auto-ongeluk in coma is geraakt en vecht voor zijn leven. Een contractspeler van Vitesse is ontsnapt aan datzelfde, of mogelijk zelfs een nog erger, scenario. Na de vriendschappelijke wedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn raakte de onbekende speler betrokken bij een behoorlijk ongeluk.
Vitesse speelde woensdag vriendschappelijk tegen AGOVV en na dit duel tikte een speler van de Arnhemmers bij een inhaalmanoeuvre een andere auto aan, waarna beide auto's over de kop sloegen en van de weg raakten. Dat meldt de Gelderlander, dat er (nog) niet achter is gekomen over welke speler het gaat. Vitesse wil geen naam prijsgeven.
De contractspeler kon zelfstandig uit zijn wrak kruipen en is direct naar de auto van de andere bestuurder, een vrouw van 43 uit Vaassen, gelopen. Ter plekke is hij in deze auto gekropen om bij de vrouw te komen. De speler van Vitesse was niet onder invloed van alcohol of drugs, zo benadrukt een woordvoerder van Vitesse.
"Op het moment dat de speler de vrouw te hulp schoot, arriveerden de hulpdiensten bij de plaats van het ongeval", zegt de woordvoerder. "Zij hebben zich ontfermd over zowel de speler als de vrouw en beiden afgevoerd naar het ziekenhuis. De speler is een nacht ter observatie gebleven. Hij is donderdagochtend ontslagen uit het ziekenhuis. De speler betreurt dat het ongeluk heeft plaatsgevonden."
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef Baje het volgende:
Een van mijn spelers is geblesseerd! dus het is schijnbaar verholpen, maar ik denk dat jullie dat al wisten?
Wat is hier de bedoeling van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
Kom op mensen reacties via DM's
Moet je je kaartjes kwijt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef Baje het volgende:
Een van mijn spelers is geblesseerd! dus het is schijnbaar verholpen, maar ik denk dat jullie dat al wisten?
Ik dacht dat t voor ps3 was helaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
Pack opening via livestreamquote:
Nieuw PS3 account maken. Ander emailadres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zit op PS3 maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
Ja in percentages van het bedrag dat wordt gegeven door een gebruikerquote:
Lang leve Fifa13quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die wedstrijden dat ik constant aan het aanvallen ben en de keeper van de tegenstander alles stopt. En dan geeft de tegenstander 1x een diepe steekbal en dan is mijn hele verdediging weg en verlies ik met 0-1
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lachen. ALlemaal Toivonen kopen en dan zeggen dat hij kanker heeft.
Kun je niet beter met je codes friemelen?
Er zijn genoeg van dat soort kleine landjes te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef psychedelicate het volgende:
325k en geen idee wat ik ermee moet doen, ik verveel me nu al met FUT. Vorig jaar heb ik enorm veel plezier gehad met Wales en Honduras, maar Honduras is nu al niets meer aan omdat de halfgod David fucking Suazo uit het spel is gehaald.
Doe je nog steeds de Lindgren.-tactiek? Gewoon je hele first squad 's nachts voor absurde prijzen aanbieden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
28 IF's op de TP voor hopeful prices, hopen dat er over 12 uur wat verkocht is(Dan ben ik klaar met werken)
Als ik nog coins had, had ik mee gedaan, maar ik heb nu nog maar 15k waarvan ik Boateng nog moet kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
KOM OP MENSEN DONEREN VOOR DE MEGA PACK OPENING
Ik niet. Want ik slaap nooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe je nog steeds de Lindgren.-tactiek? Gewoon je hele first squad 's nachts voor absurde prijzen aanbieden.
Wanneer is dit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
Vanavond na voetbal waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat niet want ik heb alleen silversteams en ik vind het leuk om de topscorers te checken. Ik doe het wel met IF's die ik heb ingeslagen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe je nog steeds de Lindgren.-tactiek? Gewoon je hele first squad 's nachts voor absurde prijzen aanbieden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:53 schreef Anonymous61 het volgende:
Is roseler zo duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik had hem in 4-1-2-1-2 uit een pack. Dacht dat hij niks waard was
Feyenoord Rotterdam
Je 100 euro PSN kaart al gehaald ?quote:
Ben bezig met iemand te pricefixen dus kan zelf elke cent gebruikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
Jamaica heeft nu 2 goede CBs en een LB (maar die zijn wel bronze en silver) en snelle aanvallers (hoe kan het ook anders)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er zijn genoeg van dat soort kleine landjes te maken.Bijvoorbeeld zweden of een Afrikaans land?
Neuh, die IF's speel ik niet mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/players/10509/#.UHgGEVHF1doquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jamaica heeft nu 2 goede CBs en een LB (maar die zijn wel bronze en silver) en snelle aanvallers (hoe kan het ook anders)
Nou ja, je first squad niet dan. Maar sowieso de prijzen gewoon 's nachts 125% doen.quote:
Denk ivm dat toernooi. Best veel bronzes verkopen nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef DutchSL het volgende:
Iemand heeft mijn bronzen Fransen LB met 58 pace die ik in mijn starterspack had nu eindelijk gekocht voor 150.
Nooit discarden.![]()
Heb ik niet van jou maar van Japes. Alleen werkt het in Amerika wss beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, je first squad niet dan. Maar sowieso de prijzen gewoon 's nachts 125% doen.
Denk dat dat niet door het toernooi is... Mensen gaan niet 30K (ik noem maar een bedrag) meer betalen om 1500 coins en een silverpack te winnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef MartijnTor het volgende:
Shitttt, door dat bronze toernooi stijgt waarde Sinclair IF, nog te vroeg verkocht
Ik maak meer winst met bronze spelers dan goude en zilverenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is roseler zo duur. Ik had hem in 4-1-2-1-2 uit een pack. Dacht dat hij niks waard was
Stijgt ook gewoon omdat hij nu uit de packs is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef MartijnTor het volgende:
Shitttt, door dat bronze toernooi stijgt waarde Sinclair IF, nog te vroeg verkocht
Phillips-Mattocks-Richards, dikke pace voorin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/players/10509/#.UHgGEVHF1do
Irritantste speler waar ik tegen heb gespeeld bij silvers.
Die gast had dus die voorhoede volgens mij, iig Philips en Mattocks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Phillips-Mattocks-Richards, dikke pace voorin.
Welk brons toernooi ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef MartijnTor het volgende:
PRICEFIXENquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef MartijnTor het volgende:
wat is btw de effectiefste manier van handelen? in dure spelers of op veel goedkope
3-5-2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk team voor ongeveer 50k?Mag vanalles zijn, bronze, silver, gold..
Gooi eens wat in de groep. Formatie maakt me ook niets uit.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, ik ben jarig! Straks naar huis
en dan eindelijk Fifa 13
gefeliciteerd met je 12de verjaardag!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
en dan eindelijk Fifa 13
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef Baje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 12de verjaardag!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
en dan eindelijk Fifa 13
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
en dan eindelijk Fifa 13
Nog een jaartje en je mag met je zuurverdiende geld van fifa coins naar de hoertjesquote:
Hahahaha, dat heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een jaartje en je mag met je zuurverdiende geld van fifa coins naar de hoertjes
Tip: geen Ljajic, Peluso, Pazienza, Willians, Astori, Cassani kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik wil low rated golds. Met Lamela.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tip: geen Ljajic, Peluso, Pazienza, Willians, Astori, Cassani kopen.
Mijn 1e team was low rated Serie A golds. Het was een ramp.
Naar DSL luisterenquote:
ik deed dat al op mijn zestiende :$quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu mag je eindelijk een BH dragen.
Wat heb ik jou aangedaan dat jij mij de afgelopen dagen structureel uit de tent zit te lokken (bij deze gelukt).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Naar DSL luisterenWat voor de een zuigt is voor de ander geweldig. En dan nog verschil in formaties.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat heb ik jou aangedaan dat jij mij de afgelopen dagen structureel uit de tent zit te lokken (bij deze gelukt).
Like I said: Wat voor de een zuigt is voor de ander geweldig. En dan nog verschil in formaties.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat heb ik jou aangedaan dat jij mij de afgelopen dagen structureel uit de tent zit te lokken (bij deze gelukt).
Ik verveel mequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
KOM OP MENSEN DONEREN VOOR DE MEGA PACK OPENING!
Boateng is beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef leoon. het volgende:
IF Hamsik 3-5-2 opgepikt voor 49.500. Zal ik hem houden en ipv Boateng mee gaan spelen. Of zal hij niet meer waard worden en alleen maar gaan dalen?
Ik moet wachten en Mathijs wou ook nog voor 50k meedoen dus dat zie ik ook nog tegemoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verveel meBeter ga je nu packs openen
IEDEREEN OPROTTEN, DEZE IS VOOR MIJquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt me een 4222 team voor om en nabij de 80k? Kusje als beloning!
Dat zou ik wel willen doen als ik kon streamen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
Je kunt ook een mega bronze 400 packs opening houden, nog langer plezier
Ik zie alleen gras..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen als ik kon streamen.
[ afbeelding ] Haal ik hiermee 2.5*?
Mijn puush doet het niet maar ik kan wel een puush maken. Ik weet dus niet wat ik net heb gepuushedquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe Toefjes dealt met newbies.
[ afbeelding ]
Captain obvious...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Like I said: Wat voor de een zuigt is voor de ander geweldig. En dan nog verschil in formaties.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen als ik kon streamen.
[ afbeelding ] Haal ik hiermee 2.5*?
[ afbeelding ]
Ik kan nu geen pic maken, maar dit is het team:quote:
Niemand? extra nat indien geprefereerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Inleg:
BDIL - 50k
Johnbon- 50k
KOM OP MENSEN DONEREN VOOR DE MEGA PACK OPENING!!
[ afbeelding ]
?quote:
Heb je bepaalde eisen/voorkeuren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niemand? extra nat indien geprefereerd.
``quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
-quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niemand? extra nat indien geprefereerd.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben al op de IRC en in clubs hoor.
Niet echt. Al vind ik Maximiliano Moralez een echte superbaas.quote:
Soms verkopen ze voor geen meter en soms als warme broodjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die non shiney bronze contracten verkopen niet voor 150 bin
Ben er vandaag pas mee begonnen kijken of ik er een beetje winst mee kan harkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms verkopen ze voor geen meter en soms als warme broodjesGewoon op de TP blijven zetten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben er vandaag pas mee begonnen kijken of ik er een beetje winst mee kan harken
Rekenen? Wat doe jij basisschool of ... ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoppa, 8 voor rekenen en bijna FIFA 13. Kan niet mooier.
MBO ICT.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rekenen? Wat doe jij basisschool of ... ?
Ja, precies. Zo denk ik er ook over maar ja, als ik zeg dat het niet nodig is lacht mijn mentor me uit.quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/231979/#.UHgXL1HF1G0quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet echt. Al vind ik Maximiliano Moralez een echte superbaas.
Of nouja: beide cams 85+ pace, en minimaal 1 van de ST's ook 85+ pace ()
Ronaldoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is real toch een geweldig team deze fifa.
Ach ja, wel goed dat je dan een 8 haalt. Laat maar zien dat je het makkelijk kan hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo denk ik er ook over maar ja, als ik zeg dat het niet nodig is lacht mijn mentor me uit.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Alovenac het volgende:
Bdil, je moet nog steeds je Playlist ff delen.
Ligt eraan. Vind je het vervelend om gepijpt te worden door een 15 jarige?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik hierop ingaan of? Weet niet echt wat ik hiervan moet denken
Ligt eraan. Of het een jongen of meisje is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vind je het vervelend om gepijpt te worden door een 15 jarige?
Alsof je het verschil merkt tussen het pijpen van een 15 jarige met ervaring en 38quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vind je het vervelend om gepijpt te worden door een 15 jarige?
Jij hebt ervaring met beiden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof je het verschil merkt tussen het pijpen van een 15 jarige met ervaring en 38hahahahahahah
quote:
Die met een hele lage rating wel denk ik. Die 40 rated CDM verkocht ik al voor 950c en ik had hem voor 150.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Dat nieuwe toernooi, zou ik daarvoor al mijn low rated bronzes goed kunnen verkopen?
Wat is zakelijk trainen nou weer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
Even zakelijk aan het trainen geweest met enkele homebois.
Nee, dan neem ik mijn werk mee naar het pompen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is zakelijk trainen nou weer?
Ga je dan in pak of?
Frituur marathon in pak natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is zakelijk trainen nou weer?
Ga je dan in pak of?
Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frituur marathon in pak natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Zondag lekker voor 8 dagen naar Kaapverdische Eilanden
nice, veel plezier!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yups...paar weekjes verlaat, maar toch
Slecht van je dat je dan niet wint.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Ik kon gisteren kampioen in divisie 1 worden. 3 punten in twee wedstrijden nodig.
Eerste potje lucky 2-2
Toen het laatste potje tegen een braziliaans team met alle kanonnen zoals Alves, Silva, Hulk, Pato, Neymar.
Gaat die homo achterin rondspelen
Hij bakte er geen fluit van, 68 om 32% balbezit voor hem 21 om 4 schoten in mijn voordeel.
0-0 einduitslag
Ik zou voor Nasri gaan. Maar ik vind linksbenige spelers sowieso vervelend, zeker op die positiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Nasri of Silva op 10 in een 4-1-2-1-2?
Ligt aan je budget. Als je veel hebt kan je hem het best een paar maanden bewaren, zit je krapper kan je hem beter nu verkopen want hij daalt nu per dag.quote:
Zon belachelijk scenario heb ik ook ee n keer gehad, moest nog 3 punten, had ik 3 wedstrijden voor. Uiteindelijk 1 punt te kort door de meest bizarre capriolenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Ik kon gisteren kampioen in divisie 1 worden. 3 punten in twee wedstrijden nodig.
Eerste potje lucky 2-2
Toen het laatste potje tegen een braziliaans team met alle kanonnen zoals Alves, Silva, Hulk, Pato, Neymar.
Gaat die homo achterin rondspelen
Hij bakte er geen fluit van, 68 om 32% balbezit voor hem 21 om 4 schoten in mijn voordeel.
0-0 einduitslag
Veel plezier daaro, maar dat zal wel lukken denk ik zo hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yups...paar weekjes verlaat, maar toch
Ja weet ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Slecht van je dat je dan niet wint.
Jaaaa echt chillquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Lekker pakjeIF, redelijke spits en coins
Ik had niet verwacht dat je met iemand zou spelen die Jewsbury heet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja weet ik
BTW, bronze
Lumu, Benson en Ayoubwat een bazige spelers! Met het team van McSheffrey die overigens
is gaat het kutter.
Wel een heerlijke goal met Jewsbury gemaakt.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138711464
Jewsbury, de nieuwe Zusi
Hmm. Ik ga er misschien een team omheen bouwen. 'T lijkt me echt zon sterke negerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt aan je budget. Als je veel hebt kan je hem het best een paar maanden bewaren, zit je krapper kan je hem beter nu verkopen want hij daalt nu per dag.
Heet hij soms Suarez? Jewsbury is fucking goed manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je met iemand zou spelen die Jewsbury heet.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je met iemand zou spelen die Jewsbury heet.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
is dat nou serieus windows media player?
Wie is die Ayoub eigenlijk, hij speelt toch nooit in het echt? En McSheffrey is qua stats de nieuwe Zusi maar Jewsbury is dat waarschijnlijk omdat hij ook in de MLS speelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja weet ik
BTW, bronze
Lumu, Benson en Ayoubwat een bazige spelers! Met het team van McSheffrey die overigens
is gaat het kutter.
Wel een heerlijke goal met Jewsbury gemaakt.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138711464
Jewsbury, de nieuwe Zusi
je gebruikt itunes zeker ?quote:
McSheffrey heeft echt een bizar schot, gisteren 3x meee gescoord, 3x van 25 meter of er net iets voor. Dembele en Durak IF vind ik maar kut, die twee kunnen nietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is die Ayoub eigenlijk, hij speelt toch nooit in het echt? En McSheffrey is qua stats de nieuwe Zusi maar Jewsbury is dat waarschijnlijk omdat hij ook in de MLS speelt.
Ik kreeg 250 coinsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik durf ze niet open te maken, want er zit toch niks boeiends in. Ben bang voor de teleurstelling
kinderachtigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik durf ze niet open te maken, want er zit toch niks boeiends in. Ben bang voor de teleurstelling
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kinderachtig
Rooney uit een pack hebben gekregen en nog dit soort shit posten
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Daarom juist ook. Heb daarna teveel packs geopend en er zat elke keer niks in. Dus nu zal er ook wel niks in zitten
Als je ze niet opent heb je helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Daarom juist ook. Heb daarna teveel packs geopend en er zat elke keer niks in. Dus nu zal er ook wel niks in zitten
Logisch toch. Je kan geen Rooney uit elk pack halen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Lines is ook goed met 80 FK accuracyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
McSheffrey heeft echt een bizar schot, gisteren 3x meee gescoord, 3x van 25 meter of er net iets voor. Dembele en Durak IF vind ik maar kut, die twee kunnen niets
Ik heb hem ook nog in mijn club maar ik ga hem denk ik niet gebruiken, ik heb Weston en Johnson al (Johnson laat ik ook wel eens als RM invallen)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kreeg 250 coins
Wel IF Bowditch verkocht voor 29K gekocht voor 18. Die is ook maar kut trouwens
Ik heb een paar potjes met IF Bowditch gespeeld maar hij voegt werkelijk niets toe. Geen idee wie ik er dan voor moet neerzetten. Maar ik verkoop ze toch zodra ik de cup gewonnen heb. Gisteren de finale verloren, beetje pech gehad. Nu zit ik weer in de finale.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lines is ook goed met 80 FK accuracy
[..]
Ik heb hem ook nog in mijn club maar ik ga hem denk ik niet gebruiken, ik heb Weston en Johnson al (Johnson laat ik ook wel eens als RM invallen)
Wat dacht je van ¤7,5 per 100k?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die 100k coins wil kopen? ( xbox )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |