SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef minkuukel het volgende:
Ze is 9
Alsof dit echt is joh, een 11jarige die beter kan schrijven dan menig FOK!ker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof dit echt is joh, een 11jarige die beter kan schrijven dan menig FOK!ker?
Een 11jarige die de woorden enigzins en onopgemerkt gebruikt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je een serieus antwoord wilt moet je kappen met dat buitenspelen. Het enige licht wat je hoort te zien is je monitor.
Overigens, wat stel jij voor bij een verkering.
En @vaseline, het niveau ligt hier niet zo hoog, dus het kan wel
Speel nou ff mee, maken we er een mooi troll topic vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Xdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef trovey het volgende:
Jullie zeggen nu wel dat TS een goede spelling en zinsopbouw heeft maar alinea's ho maar.Ik begin er niet aan.
Lui wief zeg, amaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef trovey het volgende:
Jullie zeggen nu wel dat TS een goede spelling en zinsopbouw heeft maar alinea's ho maar.Ik begin er niet aan.
Tuurlijk heb ik wel school, en het belabberd een beetje mijn privé-levenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
En TS, heb jij geen school?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel school, en het belabberd een beetje mijn privé-leven
Het boeit me helemaal niks wat jullie zeggen over leeftijden, mijn pa werd ook verliefd op mijn ma op zijn 12e, en zijn inmiddels al 18 jaar getrouwd.quote:
Ik denk dat we allemaal wel weten wat verkering betekent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je een serieus antwoord wilt moet je kappen met dat buitenspelen. Het enige licht wat je hoort te zien is je monitor.
Overigens, wat stel jij voor bij een verkering.
En @vaseline, het niveau ligt hier niet zo hoog, dus het kan wel
Ja, handjes vasthouden als niemand het ziet en verder niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wat verkering betekent.
Het feit van school, of het verhaal?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]![]()
Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Allebei samen, gezien je 11 bent?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Het feit van school, of het verhaal?
Nee, als we verkering hebben, boeit het me allemaal niks meer, en wil ik prima handenhouden als mensen ons zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, handjes vasthouden als niemand het ziet en verder niks.
Jonge liefde zit een beetje in de familie...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Allebei samen, gezien je 11 bent?
Ja meer mag je ook niet, dat zou raar zijn met een 9jarigequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Nee, als we verkering hebben, boeit het me allemaal niks meer, en wil ik prima handenhouden als mensen ons zien.
Oud wijfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja meer mag je ook niet, dat zou raar zijn met een 9jarige
Tja.. had even 10 minuten pauze en dus niet veel tijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef trovey het volgende:
Ja, vanachter misschien.quote:
Hou gewoon je bek als je niks nuttigs weet te zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja meer mag je ook niet, dat zou raar zijn met een 9jarige
Oh lawd, een 11jarige zegt mij dat ik m'n bek moet houden. Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je niks nuttigs weet te zeggen.
Ga gewoon weg uit dit topic als je niks nuttigs weet te zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lawd, een 11jarige zegt mij dat ik m'n bek moet houden. Moet niet gekker worden.
Vroeg in de pubertijd TS?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je niks nuttigs weet te zeggen.
Heb je d'r ouders al ontmoet young padawan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Het boeit me niks wat je zegt als je niks nuttigs weet te zeggen.
Wat heb ik niet met anale seks?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met anale seks?
...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Speel nou ff mee, maken we er een mooi troll topic van
3x hetzelfde zeggen, knap van jou hoor,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Ga gewoon weg uit dit topic als je niks nuttigs weet te zeggen.
Trek je conclusies jongeeee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lawd, een 11jarige zegt mij dat ik m'n bek moet houden. Moet niet gekker worden.
HAHA lolquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat heb ik niet met anale seks?
Zie je, een 11jarige kan niet weten wat een troll is. Dus nouja gr gr. Ik trek mij terug om te soppen op dit mooie verhaaltje.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef minkuukel het volgende:
Ze is 9
Houd gewoon je bek, en ga weg uit dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niet verlieft typenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een 11jarige die de woorden enigzins en onopgemerkt gebruikt?
Nahhh, don't think so.
Ik heb elke taaltoets een 10.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah sabhi hjbquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek, en ga weg uit dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |