abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117890624
Ik ben 11 jaar oud, en ik ben echt heel erg verliefd op een meisje (ik ben een jongen). Ongeveer een maand geleden, Was er een meisje (ook nog een andere, maar die speelt niet echt een grote rol) die de hele tijd doorzeurde over op wie ik verliefd was. Ik had het nooit verteld, tot een paar dagen geleden. Het meisje op wie ik verliefd was had een hartaandoening, en daarom mocht ze altijd in de lift op school, en iemand meenemen. Ik ging toen binnenblijven, en mochten de 2 meisjes die ik eerder noemde mee. Toen vertelden ze dat ik op haar verliefd was (ik was eerst redelijk boos). En toen vroeg het 1 van de 2 meisjes aan haar of 1 van hun verkering zou vragen voor haar. Dat wou ze liever niet, ze wou het zelf vragen. Toen ze boven waren, vertelden de 2 meisjes mij dat ze mij verkering wou vragen. Ik ging naar het aparte kamertje in de gang, waar in de pauze toch niemand was. Daar stond een verlegen, glunderend meisje. Ik zei een beetje schor en klein (wat redelijk vervelend was) met een extreem hard kloppend hart, dat ik verliefd op d'r was. Toen zag ze er heel blij uit. Toen vroeg ik of ze ook verliefd was op mij. Toen kreeg ik als antwoord ''weet ik niet''. De rest van de dag was het heel ongemakkelijk om elkaar te zien. De volgende dag, mocht er een jongen uit mijn klas mee in de lift met dat meisje (grr... Het was een aardige jongen, maar toch in deze situatie...). Toen had ze blijkbaar het hele verhaal aan hem verteld. Dat snap ik ook wel, want ze moest natuurlijk even haar verhaal kwijt. Toen we weer terug gingen van buitenspelen, gingen die jongen en ik allebei met de trap naar boven. En hij vroeg van ben je echt op haar verliefd?. En ik had geen zin om de dag nog vervelender te maken door weer te moeten liegen, dus zei ik gewoon ja. De b*tch van de klas (serieus, niemand mag haar) Pikte enigzins iets van het verhaal op, maar niet genoeg. Toen ging ze een beetje verder luisteren. Dat deed ze net toen ik zei tegen die jongen van ''Hey please niet aan iemand anders vertellen''. En voor de lol, zei hij even een paar dingen die voor die tr*t net genoeg was om te ontcijferen. Ze riep het lekker door de hele klas (net wat ik niet wou) en daardoor wist (bijna) iedereen het. Ik maakte nogal een heisa er over. Ik heb (enigzins) gevochten, en daardoor wisten nog meer mensen het. Ik vind haar natuurlijk nog steeds erg leuk, maar ik heb gewoon geen zin meer in het hele gedoe. Daarom heb ik gewoon gezegd dat ik niet meer verliefd ben. (Nu hoop ik maar dat het niet bij haar uitkomt) Weet iemand wat ik moet doen? Want ik ben echt radeloos, en het word steeds ongemakkelijker tussen ons. Ik krijg de hele tijd niet de kans om met haar te praten of mee te gaan in de lift, dus kan ik ook al niet vragen hoe het precies zit. Ik ben nog steeds smoorverliefd (dat klinkt denk ik meisjesachtig), en ik wil toch echt verkering met haar. Wat zou ik kunnen doen om onopgemerkt vragen hoe het zit, en eventueel verkering te vragen. Iedereen zegt ook dat ze veel te jong voor mij is (op een paar weken na 2 jaar jonger dan ik), maar ik vind van niet. Alsjeblieft help me!
pi_117890652
Klinkt geloofwaardig.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:54:00 #3
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_117890716
Ze is 9 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_117890719
Nemen wat je toebehoort.
pi_117890747
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef minkuukel het volgende:
Ze is 9 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof dit echt is joh, een 11jarige die beter kan schrijven dan menig FOK!ker? :')
pi_117890753
Driemaal drie is negen, ieder zingt z'n eigen lied. Dit is jouw lied. Gewoon doen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_117890784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Alsof dit echt is joh, een 11jarige die beter kan schrijven dan menig FOK!ker? :')
Idd :') :P

En TS :) , heb jij geen school?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:58:07 #8
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_117890842
11?

Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_117890892
Als je een serieus antwoord wilt moet je kappen met dat buitenspelen. Het enige licht wat je hoort te zien is je monitor.

Overigens, wat stel jij voor bij een verkering.

En @vaseline, het niveau ligt hier niet zo hoog, dus het kan wel :P
pi_117890941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je een serieus antwoord wilt moet je kappen met dat buitenspelen. Het enige licht wat je hoort te zien is je monitor.

Een 11jarige die de woorden enigzins en onopgemerkt gebruikt?

Nahhh, don't think so.
pi_117891115
Iemand van 20 dus die goedkeuring wil voor het daten van iemand van 11 of 9.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:13:52 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_117891359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Speel nou ff mee, maken we er een mooi troll topic van w/
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_117891839
Hier een smilllie voor jouwn topik :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:37:01 #14
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_117892228
pi_117892753
Jullie zeggen nu wel dat TS een goede spelling en zinsopbouw heeft maar alinea's ho maar. }:| Ik begin er niet aan. :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117892827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef trovey het volgende:
Jullie zeggen nu wel dat TS een goede spelling en zinsopbouw heeft maar alinea's ho maar. }:| Ik begin er niet aan. :{w
Xd
pi_117895052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef trovey het volgende:
Lui wief zeg, amai
pi_117896054
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Idd :') :P

En TS :) , heb jij geen school?
Tuurlijk heb ik wel school, en het belabberd een beetje mijn privé-leven
pi_117896074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Mendeltje het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik wel school, en het belabberd een beetje mijn privé-leven
:') :')

Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
pi_117896118
quote:
Het boeit me helemaal niks wat jullie zeggen over leeftijden, mijn pa werd ook verliefd op mijn ma op zijn 12e, en zijn inmiddels al 18 jaar getrouwd.
pi_117896139
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Don_Vanelli het volgende:

Ik denk dat we allemaal wel weten wat verkering betekent.
pi_117896150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Mendeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel weten wat verkering betekent.
Ja, handjes vasthouden als niemand het ziet en verder niks.
pi_117896156
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

:') :')

Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Het feit van school, of het verhaal?
pi_117896189
Heb je al anaal geprobeerd?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117896196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Mendeltje het volgende:

[..]

Het feit van school, of het verhaal?
Allebei samen, gezien je 11 bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')