Over Moreau.quote:Cyclevaughters: hell, CA was ZERO
FDREU: you mean all the riders
Cyclevaughters: Credit Agricole
FDREU: it's crazy
Cyclevaughters: So, I realized lance was full of shit when he'd say everyone was
doing it
FDREU: You may read stuff that i say to radio or press, praising the Tour and lance
but it's just playing the game
Cyclevaughters: believe me, as carzy as it sounds - Moreau was on nothing. Hct of
39%
FDREU: when in 2000-2001
Cyclevaughters: so, that's when you start thinking... hell, kevin was telling me
that after 2000 Ullrich never raced over 42%--- yeah moreau in 2000-2001
jij bent echt gek, dit is dus de reden waarom sporters er altijd over liegen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:42 schreef Wombcat het volgende:
Dus hij gaat idd verder. Waar anderen 'gewone misdadigers' waren, was Armstrong de maffiabaas die alles regelde.
Dat zeg ik niet maar druk vanuit ploegleiders, collega's of waar dan ook vandaan zal er zeker ook geweest bij andere ploegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Armstrong die Leipheimers vrouw bedreigt als hij erachter komt dat Leipheimer tegen hem gaat getuigen. Armstrong die eigenhandig levens verwoest van de weinigen 'eerlijken' die er in de sport waren. http://www.cyclingnews.co(...)-past-still-haunt-me. Christophe Bassons. Dit zijn gewoon een paar voorbeelden, maar er zijn er tientallen te geven.
Tuurlijk, dat doen ze allemaal in het wielrennen.
Blijkbaar wel, maar niemand van die spijtoptanten heeft er enige moeite mee dat ze zich goed hebben verrijkt dankzij dat verrotte systeem en de opgelegde druk. Ze leven en leefden er goed van, spuit er in en gaan. Weer een auto, huis, vakantie bij elkaar verdiend. Landis dan niet maar dat is hem zelf ook aan te rekenen. Als hij gewoon het systeem was blijven volgen had hij nu allang weer bij Garmin of zo gereden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef matthijst het volgende:
Boe fucking hoe, al die jankerdjes.
Niemand dwong ze om doping te gebruiken.
nee, kan je wel terug naar de amateurs en weer bij de AH werken!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef matthijst het volgende:
Boe fucking hoe, al die jankerdjes.
Niemand dwong ze om doping te gebruiken.
Die heeft ooit op de NOS-site gestaan volgens mij. Kan op dit moment alleen dit vinden:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar die rit. De waalse pijl van gewiss. Iemand enig idee waar die te zien is. Dat was net voor de tijd dat ik wielrennen ging volgen.
Hij staat ook op cyclingtorrents, wat een heldenshit verderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft ooit op de NOS-site gestaan volgens mij. Kan op dit moment alleen dit vinden:
Daar kan ik hem niet op vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat ook op cyclingtorrents, wat een heldenshit verderlaatst nog een Gewiss shirt weten te bemachtigen
Hoezo ben ik gek? Omdat ik denk dat Armstrong van alles regelde? Heb je het rapport gelezen? Daar blijkt uit dat hij anderen intimideerde (o,a, Simeoni, de vrouw van Leipheimer, Andreu). Dat lijkt imo toch erg op een maffiabaas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent echt gek, dit is dus de reden waarom sporters er altijd over liegen!
ik denk zelfs dat Armstrong nog rijker is geworden door zijn stichting, 90% zogenaamde kosten en 10% voor het goede doel er waren nl al zoveel kankerstichtingen,maar hij moest weer zijn eigen stichting oprichten.
Sky rijd nu clean? omdat ze de voeding helemaal op orde hebben? no way, dat hebben ze al 30 jaar op orde, heel sky zit gewoon aan de beste doping!
Dat je sporters die doping gebruiken als criminelen ziet. dat is een typering die door de media contineu wordt misbruikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo ben ik gek? Omdat ik denk dat Armstrong van alles regelde? Heb je het rapport gelezen? Daar blijkt uit dat hij anderen intimideerde (o,a, Simeoni, de vrouw van Leipheimer, Andreu). Dat lijkt imo toch erg op een maffiabaas.
Mbt Sky geloof ik idd niet dat die clean rijden.
Joh, het is een vergelijking, neem het niet zo zwaar op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat je sporters die doping gebruiken als criminelen ziet. dat is een typering die door de media contineu wordt misbruikt.
dopingcontroles zijn er voor de gezondheid van de sporter, niet tegen het cheaten!
Armstrong heeft niet gewoon doping gebruikt maar mensen omgekocht, bedreigd en anderen verplicht ook te dopen, dat is toch wat anders dan alleen jezelf volspuiten? Armstrong is gewoon een zware crimineel en hij verdient het wel degelijk om lang te bak in te gaan en alle miljoenen die hij hier mee heeft verdient snel kwijt te raken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat je sporters die doping gebruiken als criminelen ziet. dat is een typering die door de media contineu wordt misbruikt.
En dit idd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Armstrong heeft niet gewoon doping gebruikt maar mensen omgekocht, bedreigd en anderen verplicht ook te dopen, dat is toch wat anders dan alleen jezelf volspuiten? Armstrong is gewoon een zware crimineel en hij verdient het wel degelijk om lang te bak in te gaan en alle miljoenen die hij hier mee heeft verdient snel kwijt te raken.
(zal ook wel over drugs gaan, maar is ook erg toepasselijk voor dit topic).quote:There's something moving under your skin
I saw it creeping in there
It eats you slowly from within
I watch you growing thinner
Your blood is thick and sticky red
All over those fingers
They've warned you as it drains away
But you don't listen
Intent on living a lie
Shame you
There must be vaseline on your lens
Do you see everything in freeze-frame?
It leaves a black and dirty trail
You won't recover
And bleeds you dry then moves away
To find another
With teeth and talons in your neck
You look forbidding
And as it takes all it can get
You say that's giving
Intent on living a lie
Ah, zie het er bij staan. Thanks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://cyclingtorrents.nl/details.php?id=819
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |