abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:43:14 #276
14505 OProg
A Life in Music
pi_117932766
Ik vond dit trouwens ook wel een heel opvallend stukje in die chatlog uit 2005 tussen Andreu en Vaughters:

quote:
Cyclevaughters: hell, CA was ZERO
FDREU: you mean all the riders
Cyclevaughters: Credit Agricole
FDREU: it's crazy
Cyclevaughters: So, I realized lance was full of shit when he'd say everyone was
doing it
FDREU: You may read stuff that i say to radio or press, praising the Tour and lance
but it's just playing the game
Cyclevaughters: believe me, as carzy as it sounds - Moreau was on nothing. Hct of
39%
FDREU: when in 2000-2001
Cyclevaughters: so, that's when you start thinking... hell, kevin was telling me
that after 2000 Ullrich never raced over 42%--- yeah moreau in 2000-2001
Over Moreau. :o
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_117932794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:42 schreef Wombcat het volgende:

Dus hij gaat idd verder. Waar anderen 'gewone misdadigers' waren, was Armstrong de maffiabaas die alles regelde.
jij bent echt gek, dit is dus de reden waarom sporters er altijd over liegen!
ik denk zelfs dat Armstrong nog rijker is geworden door zijn stichting, 90% zogenaamde kosten en 10% voor het goede doel er waren nl al zoveel kankerstichtingen,maar hij moest weer zijn eigen stichting oprichten.
Sky rijd nu clean? omdat ze de voeding helemaal op orde hebben? no way, dat hebben ze al 30 jaar op orde, heel sky zit gewoon aan de beste doping!
pi_117932871
Moreau heeft dus een aantal Tours gewonnnen.
- verwijderd door admin -
pi_117932893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Armstrong die Leipheimers vrouw bedreigt als hij erachter komt dat Leipheimer tegen hem gaat getuigen. Armstrong die eigenhandig levens verwoest van de weinigen 'eerlijken' die er in de sport waren. http://www.cyclingnews.co(...)-past-still-haunt-me. Christophe Bassons. Dit zijn gewoon een paar voorbeelden, maar er zijn er tientallen te geven.

Tuurlijk, dat doen ze allemaal in het wielrennen.
Dat zeg ik niet maar druk vanuit ploegleiders, collega's of waar dan ook vandaan zal er zeker ook geweest bij andere ploegen.

En zonder die druk opgelegd door anderen is er ook nog de druk omdat je wist dat je zonder doping gewoon niet meetelde. Het systeem was en is mogelijk nog steeds verrot. Het was/is meedoen of kiezen voor een rol in de marge.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:50:35 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117932936
Boe fucking hoe, al die jankerdjes.
Niemand dwong ze om doping te gebruiken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_117933026
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef matthijst het volgende:
Blijkbaar wel, maar niemand van die spijtoptanten heeft er enige moeite mee dat ze zich goed hebben verrijkt dankzij dat verrotte systeem en de opgelegde druk. Ze leven en leefden er goed van, spuit er in en gaan. Weer een auto, huis, vakantie bij elkaar verdiend. Landis dan niet maar dat is hem zelf ook aan te rekenen. Als hij gewoon het systeem was blijven volgen had hij nu allang weer bij Garmin of zo gereden.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:57:32 #282
28167 matthijst
pi_117933125
Naja, Landis niet; die kostte het ook nog een paar jaartjes liegen voordat hij opeens jankend op TV zat?
pi_117933149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef matthijst het volgende:
nee, kan je wel terug naar de amateurs en weer bij de AH werken!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:01:37 #284
28167 matthijst
pi_117933244
Da's waar. Maar kreeg Landis geen $5000 per maand (in het begin ergens)?
Da's toch ook "maar" 3800 euro per maand...
Hamilton (of een van die andere snitches) deed het voor $125.000 per jaar schijnbaar.
Al zullen ze wel fikse bonussen hebben gehad natuurlijk.
pi_117933323
Bij andere ploegen (CSC, Phonak) gingen ze ook gewoon door. Met die gasten heb ik geen medelijden hoor.
- verwijderd door admin -
pi_117933401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar die rit. De waalse pijl van gewiss. Iemand enig idee waar die te zien is. Dat was net voor de tijd dat ik wielrennen ging volgen.
Die heeft ooit op de NOS-site gestaan volgens mij. Kan op dit moment alleen dit vinden:

zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:48:14 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_117934496
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die heeft ooit op de NOS-site gestaan volgens mij. Kan op dit moment alleen dit vinden:

Hij staat ook op cyclingtorrents, wat een heldenshit verder _O_ laatst nog een Gewiss shirt weten te bemachtigen :)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_117935103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij staat ook op cyclingtorrents, wat een heldenshit verder _O_ laatst nog een Gewiss shirt weten te bemachtigen :)
Daar kan ik hem niet op vinden :?
pi_117935104
Ik denk dat ik eens voor een Kelmeshirt ga, vond ik weer een leuk shirt ergens..
Heb wel een CSC-shirt met Basso erop en een Bianchishirt van het soort waarin Ulle in 2003 reed.

Had een phonakshirt, maar helaas ging de rits stuk van dat ding.
Bianchishirt ook wat beschadigd aan de achterzak door een val :(

Die overmacht van Gewiss, in die tijd geen reden voor rinkelende alarmbellen :)
Neil LOVES Carrots!
pi_117935197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij bent echt gek, dit is dus de reden waarom sporters er altijd over liegen!
ik denk zelfs dat Armstrong nog rijker is geworden door zijn stichting, 90% zogenaamde kosten en 10% voor het goede doel er waren nl al zoveel kankerstichtingen,maar hij moest weer zijn eigen stichting oprichten.
Sky rijd nu clean? omdat ze de voeding helemaal op orde hebben? no way, dat hebben ze al 30 jaar op orde, heel sky zit gewoon aan de beste doping!
Hoezo ben ik gek? Omdat ik denk dat Armstrong van alles regelde? Heb je het rapport gelezen? Daar blijkt uit dat hij anderen intimideerde (o,a, Simeoni, de vrouw van Leipheimer, Andreu). Dat lijkt imo toch erg op een maffiabaas.

Mbt Sky geloof ik idd niet dat die clean rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 19:15:07 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:17:04 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_117935272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Daar kan ik hem niet op vinden :?
http://cyclingtorrents.nl/details.php?id=819
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_117935772
Nog wel een interessant gesprek op de VRT met zowel een perschef als een journalist die dicht bij Armstrong stonden:
http://www.sporza.be/permalink/1.1453878
pi_117935936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoezo ben ik gek? Omdat ik denk dat Armstrong van alles regelde? Heb je het rapport gelezen? Daar blijkt uit dat hij anderen intimideerde (o,a, Simeoni, de vrouw van Leipheimer, Andreu). Dat lijkt imo toch erg op een maffiabaas.

Mbt Sky geloof ik idd niet dat die clean rijden.
Dat je sporters die doping gebruiken als criminelen ziet. dat is een typering die door de media contineu wordt misbruikt.
dopingcontroles zijn er voor de gezondheid van de sporter, niet tegen het cheaten!
pi_117936239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat je sporters die doping gebruiken als criminelen ziet. dat is een typering die door de media contineu wordt misbruikt.
dopingcontroles zijn er voor de gezondheid van de sporter, niet tegen het cheaten!
Joh, het is een vergelijking, neem het niet zo zwaar op.
Daarom schreef ik ook wielrenners zijn de 'gewone misdadigers'. Alleen was ik vergeten maffiabaas tussen aanhalingstekens te zetten.
Natuurlijk is een echte mafiabaas erger.
pi_117936340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Armstrong heeft niet gewoon doping gebruikt maar mensen omgekocht, bedreigd en anderen verplicht ook te dopen, dat is toch wat anders dan alleen jezelf volspuiten? Armstrong is gewoon een zware crimineel en hij verdient het wel degelijk om lang te bak in te gaan en alle miljoenen die hij hier mee heeft verdient snel kwijt te raken.
pi_117936391
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef KilgoreTrout het volgende:

[..]

Armstrong heeft niet gewoon doping gebruikt maar mensen omgekocht, bedreigd en anderen verplicht ook te dopen, dat is toch wat anders dan alleen jezelf volspuiten? Armstrong is gewoon een zware crimineel en hij verdient het wel degelijk om lang te bak in te gaan en alle miljoenen die hij hier mee heeft verdient snel kwijt te raken.
En dit idd.
pi_117936919
Ik luisterde net naar Smear van Linoleum. De tekst zou zo over doping kunnen gaan
quote:
There's something moving under your skin
I saw it creeping in there
It eats you slowly from within
I watch you growing thinner
Your blood is thick and sticky red
All over those fingers
They've warned you as it drains away
But you don't listen
Intent on living a lie
Shame you
There must be vaseline on your lens
Do you see everything in freeze-frame?
It leaves a black and dirty trail
You won't recover
And bleeds you dry then moves away
To find another
With teeth and talons in your neck
You look forbidding
And as it takes all it can get
You say that's giving
Intent on living a lie
(zal ook wel over drugs gaan, maar is ook erg toepasselijk voor dit topic).
pi_117938111
quote:
Ah, zie het er bij staan. Thanks.
pi_117940571
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117965421
Boogerd wil 'dolgraag' meewerken aan een onderzoek naar Rabo. 'Ze kunnen zoeken wat ze willen, maar een structuur zoals US Postal zullen ze nooit vinden.'

Goeie woordkeuze. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')