quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er komen op die manier meer dan 10 ploegen niet slecht uit dat rapport omdat ze op de één of andere manier worden genoemd. Het rapport toont alleen aan dat Leinders hielp met toedienen en dat er zeker één ploeggenoot (Rasmussen, wat een nieuws) ook aan dat spul zat. Wat hier nieuw aan is, mag je mij nu vertellen. Dat er een dopingprogramma was bij Rabo is COMPLEET verzonnen door de Nederlandse media, want dat staat nergens in de verklaringen van Leipheimer.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, ik vind het wel logisch dat bij de Nederlandse pers de focus op de Nederlandse renners en ploegen ligt
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef matthijst het volgende:
George Hincapie: "In 1995 there appeared to me to be a major change in the peloton. It was becoming very difficult to keep up, and I learned later that the reason was the widespread use of EPO, a banned blood oxygen booster for which there was, at the time, no effective doping test. As the speed of the peloton increased we seemed to be confronted with the choice to use EPO or not performing well in races."
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dekker zegt zelf nog steeds dat Chechini niks met doping te maken heeft en dat hij het van iemand kreeg die je "dichter bij moest zoeken". Ook Hamilton heeft in zijn boek aangegeven dat Cecchini niks met doping te maken heeft en enkel trainingsschema's maakte, hetzelfde geldt voor Jacksche.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo logisch zelfs dat er dingen verzonnen worden om het groter te maken? Dat vind ik dus niet logisch.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij logisch vindt moet jij weten, over dingen verzinnen heb ik het niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef baggerbaas het volgende:
Dat email verkeer tussen Armstrong en Stefano Ferrari![]()
"And personal thanks for killing that Garmin"
Las het ook al ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef baggerbaas het volgende:
Dat email verkeer tussen Armstrong en Stefano Ferrari![]()
"And personal thanks for killing that Garmin"
Kunnen ze niet, want ze zijn blij dat ze hun vriendjes hebben waardoor ze zo nu en dan nog een nieuwtje kunnen brengen in hun krantje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef marcodej het volgende:
Maar uiteindelijk moeten de Kerckhoffsen van deze wereld eens onderzoeksjournalistiek gaan bedrijven, iets wat ze al lang hadden moeten doen. Zorg dan eens dat het echt boven tafel komt.
+ Nadal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef SteveBudin het volgende:
Kunnen ze ook niet zo'n rapportje samenstellen over de Spaanse nationale voetbalploeg.
Is daar aanleiding toe dan? Zijn er bepaalde geruchten? Zijn de namen van Britten genoemd in één of ander onderzoek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
Team GB in het fietsen mag er ook wel bij
Jij vond hun dominantie op de Olympische Spelen normaal? Ja ze hadden een hele goeie fietsenmakerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is daar aanleiding toe dan? Zijn er bepaalde geruchten? Zijn de namen van Britten genoemd in één of ander onderzoek?
Zo niet, dan is het nergens voor nodig, i.t.t. de namen die daarvoor werden genoemd.
De Britse baanploeg domineert al vele jaren, niet alleen dit jaar. Niet zo gek ook als je het budget van het Britse baanwielrennen afzet tegenover dat van andere landen. Het verschil is gigantisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vond hun dominantie op de Olympische Spelen normaal? Ja ze hadden een hele goeie fietsenmaker
Bolt ook gelijk maar aan de schandpaal nagelen dan? En Phelps ook? En Isinbayeva?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vond hun dominantie op de Olympische Spelen normaal? Ja ze hadden een hele goeie fietsenmaker
Is toch wel wat anders dan de prestatie's van Wiggins en Froome, ook buiten de spelen om en hun dokter wordt bovendien genoemd in het rapport.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bolt ook gelijk maar aan de schandpaal nagelen dan? En Phelps ook? En Isinbayeva?
Nou ja, Phelps heeft het zwemmen 10 keer meer gedomineerd dan Wiggins en Froome het wielrennen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch wel wat anders dan de prestatie's van Wiggins en Froome, ook buiten de spelen om en hun dokter wordt bovendien genoemd in het rapport.
Je bedoelt op die foto's bij Motoman?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Schleck op een foto staat bij dat rapport, en waarom zijn hoofd niet weggehaald is, zoals bij sommige anderen
Hij heeft toch ook niet een paar weken voor en een paar weken na de OS nog een ander 3 weken durend zwem event volledig gedomineerd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Phelps heeft het zwemmen 10 keer meer gedomineerd dan Wiggins en Froome het wielrennen...
Deze foto:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Je bedoelt op die foto's bij Motoman?
Hoofd van Voigt is toch ook niet weggehaald?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Schleck op een foto staat bij dat rapport, en waarom zijn hoofd niet weggehaald is, zoals bij sommige anderen
Waar zie jij die zin? Kan ik niet goed vinden namelijk! Ik denk dat het betekent dat hij een nieuwe bloedzak heeft gekregen.quote:Verder sluit hij af met de bizarre zin: 'Cancellara resuscitated at Tour de Suisse?!!!!' (!)
Cancellara won toen de TdS in 2009, maar was hij een keer zo diep gegaan dat hij alleen wat zuurstof nodig had of was hij echt out toen een moment na de finish?Dat gerucht heb ik nooit gehoord... Het kan ongelukkig woordkeuze in het Engels zijn, maar anders is het een aardig bizar iets.
Hij heeft naast 18 Olympische titels ook nog 26 wereldtitels gepaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook niet een paar weken voor en een paar weken na de OS nog een ander 3 weken durend zwem event volledig gedomineerd?
Ik vraag het even want ik heb van zwemmen echt 0 verstand dus zou nog best kunnen
Ga hier maar eens kijken. Is als ik het goed heb afkomstig uit het boek van Hamilton.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze foto:
http://d3epuodzu3wuis.cloudfront.net/FA+Exhibit+B+-+photo.pdf
Tenenkrommende vraagstelling, gisteren bij Nieuwsuur. Wat moet er nog gebeuren voor u wel de stekker eruit trekt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse media zijn steeds kritisch, zien rook, nog geen laaiend vuurtje en wil Rabo zien hangen op een of andere manier. Er zijn vragen over de voortzetting van de sponsoring en men is kritisch over de reactie van Rabo op dit stuk.
Maar uiteindelijk moeten de Kerckhoffsen van deze wereld eens onderzoeksjournalistiek gaan bedrijven, iets wat ze al lang hadden moeten doen. Zorg dan eens dat het echt boven tafel komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |