SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahhahaha nee ik ben niet zwangerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Sannne het volgende:
Zeggie nou? Ben jij zwanger! Wowwww felii!!!
Omdat ik geen u hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef Suikertante het volgende:
Mag ik vragen: waarom geen Sequoia?
Met dubbel o had ik niet gedaan anders worden de geboortekaarten zo duur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Haha. Dus Sekooja had ook gekund?
Ik bedoelde het niet kritisch hoor, was gewoon benieuwd.
Waarom? Jouw kinderen hebben toch ook geen Oudhollandsche namen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken een leuke Koji een japans jongetje..
Maar ik zou dat soort namen ook lekker voor de japanners houden.
Laat het nu zo zijn dat mijn vriendin half Japans isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken een leuke Koji een japans jongetje..
Maar ik zou dat soort namen ook lekker voor de japanners houden.
Is het in het echt ook gecencureerd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het nu zo zijn dat mijn vriendin half Japans is
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef lipper het volgende:
[..]
Is het in het echt ook gecencureerd?
Heel apart ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef ejiraM het volgende:
Ik ken sinds kort een N.ewtZat eerst aan Nude te denken, toen dit
Ik weet nog niet wat ik er van vind, bijzonder is het wel
Hehehe nee maar ik vind het zo jammer dat de echte mooie japanse namen nu zo populair worden zoals kenji die is tegenwoordig aardig tokkie geworden. Persoonlijke frustratie van de trend die ik op school ziequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Waarom? Jouw kinderen hebben toch ook geen Oudhollandsche namen?
De Pfaffs helpt daarbij ook wel....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hehehe nee maar ik vind het zo jammer dat de echte mooie japanse namen nu zo populair worden zoals kenji die is tegenwoordig aardig tokkie geworden. Persoonlijke frustratie van de trend die ik op school zie
Dat riep m'n man ook altijd, maar het is toch echt geen django geworden.quote:
Ik vind het zelfs voor een hond een matige naamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook gezegd dat als we ooit een hond in huis nemen, dat m'n man die wel Django mag noemen.
Reinhardt of Wagner?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Django is een prima artiest
Wagner, klinkt gek maar ik kan de muziek wel waarderen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reinhardt of Wagner?
Het blijft een zigeunernaam.
Ik zie echt niet wat men daar zo afzichtelijk aan vindt en ik ben toch absoluut geen Tokkie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:01 schreef __Isis__ het volgende:
Vreselijk allemaal, maar ik vind Jayden dan nog echt de kroon spannen, wat een naam...
Laten we het er maar op houden dat hij onder de ehm.... wat lager opgeleide bevolkingsgroepen heel populair is, net als Johnny/Anita in de jaren 60/70 Wesley/Kimberley in de jaren 80/90 en nu hebben we de Jaydens en Shania'squote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie echt niet wat men daar zo afzichtelijk aan vindt en ik ben toch absoluut geen Tokkie of iets dergelijks.
Jammer hoor.
Die hond komt er ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs voor een hond een matige naam
Daar wil ik dan weleens de statistieken van zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat hij onder de ehm.... wat lager opgeleide bevolkingsgroepen heel populair is, net als Johnny/Anita in de jaren 60/70 Wesley/Kimberley in de jaren 80/90 en nu hebben we de Jaydens en Shania's
Maar wij krijgen (met zijn genen) een bruin kindje, maakt dat geen verschil?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
jayden dilano, delano, keano, kyano, kiejano, u name it
Aidan/Aiden vind ik dan veel beter alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef vencodark het volgende:
Aiden vindt mijn vriend dan ook weer heel mooi. Ik vind het niet slecht maar moet er even over denken nog.
hier een Jaily.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik ken een D.jaimyOok echt niet mooi. Broertje heet T.ymo..
En een kennis is bevallen van een L.uca J.ens. Die 2e vind ik dan nog wel leuk.
Ja we zijn ook nog druk aan het kijken hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
needaarbij zijn er veel mooiere namen voor n mooi halfbloedje
Het komt ook al veel minder voor dan Jayden. Ik vind Aiden ook mooi maar ik moet er misschien aan wennen of even voor me zien. Past ook bij zijn achternaam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Aidan/Aiden vind ik dan veel beter al
Apart, hier is het toch echt bijna per definitie laag opgeleid volk ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Jayden hoor je hier ook veel maar dan juist in de "hogere" kringen.
echt wel.. de Jaydens en Delano's wonen hier allemaal in de tokkiebuurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Apart, hier is het toch echt bijna per definitie laag opgeleid volk ...
Misschien dat de naam in de achterstand wijk verderop ook veel voorkomt hoor, maar dat weet ik niet. Ik kan alleen oordelen over mijn eigen wijk en de school waar mijn oudste heen gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Apart, hier is het toch echt bijna per definitie laag opgeleid volk ...
Mijn vriend zijn naam begint met een Qquote:
Haha daar woon ik gelukkig niet in de buurt. Woon achter preston palace.quote:
Ik weet niet wat het referentiekader voor "hoger" is, maar op de diverse sites met hockeynamen kom je geen Jayden tegen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Jayden hoor je hier ook veel maar dan juist in de "hogere" kringen.
M. vindt dat juist heel tof. En ik vind Quin(n) een leuke jongensnaam. Maar goed. Jongensnamen zijn we voorlopig nog niet uit.quote:
Daar kan ik ook niks aan doen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
samantha's angela's amanda's nikita's chayenna's shalita, talisha, daqueshaaa
Die kinderen zijn 4,5.6 jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het referentiekader voor "hoger" is, maar op de diverse sites met hockeynamen kom je geen Jayden tegen.
http://www.voornamelijk.nl/?page_id=1893
http://www.voornamelijk.nl/?p=8367
http://www.babyzoektnaam.nl/categorie/hockey
Volgens mij spreek je het dan wel uit als An-geelaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen...
Je hebt de links niet eens gelezen hè.... het ene artikel is uit 2008, en is dus uitstekend van toepassing op kinderen die nu die leeftijd hebben, het andere artikel is van 2012 en gaat over de jongste nieuwe spelertjes bij een hockeyclub.... diezelfde leeftijd dus.quote:
Het zijn de geboortegemeentes, dus met de toename van het aantal ziekenhuisbevallingen zullen namen zich daar steeds meer concentreren, vooral bij moderne namen zul je dat steeds sneller zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Kyara het volgende:
Leuk die site met die verspreiding trouwens. Kende ik nog niet.
Precies. Behalve als het een meisje is, dan mag het ook Desteny zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:52 schreef Leandra het volgende:
Verwarrend, Sjonnie en Anita moeten hun kind ook gewoon Jayden noemen, dat past tenminste.
Lol.... ik dacht gelijk "ik wacht op de nog foutere spelling: Disteny", maar daar hoeven we niet meer op te wachten.... maar liefst 6 ouders die zo'n originele naam voor hun kind bedachtenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Precies. Behalve als het een meisje is, dan mag het ook Desteny zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben een keer een vriendenweekend gehad waarin de eerste (dronken) avond iedereens naam verbasterd werd tot een naam die in dit rijtje past. En dan ook hardnekkig blijven gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |