Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.quote:
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
En gewoon weer de lapo Fera
Zelfde frustratie als gisteravond?
Dacht ik al, vandaar het kusjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uitten
Nieuwsgierig aagje dat ik ben, ben ik nu wel benieuwd wat het nou isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das dan ook behoorlijk op de valreep
Goedemorgen Tamashiiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Tamashii het volgende:
Pffft. Weer keihard werken tot een uur of 2.
Goedemorgen nogmaals iig.
Kan hier nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
zodat het bevestigd wordt dat je weer bovenaan staan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Nog geen dagcijfers van gisterenWaar blijft GF
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen Tamashii![]()
Goed bezigBen je alweer helemaal beter?
Haha dat is beter dat je nog op tijd bent dan. Ik heb wel lekker geslapen. Schrok omdat me wekker ging en was gelijk wakker maar was die van me vriendin dus kon nog lekker een half uur relaxenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schrok om 7.40 wakker
En jij?
[..]
Mogge
Is ook een tekenfilm vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...
[..]
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.
Alles goed met jou verder?
Ik ken je muziek ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ook een tekenfilm van
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je smaak? Geen idee waar jij voornamelijk naar luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |