Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.quote:
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
En gewoon weer de lapo Fera
Zelfde frustratie als gisteravond?
Dacht ik al, vandaar het kusjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uitten
Nieuwsgierig aagje dat ik ben, ben ik nu wel benieuwd wat het nou isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das dan ook behoorlijk op de valreep
Goedemorgen Tamashiiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Tamashii het volgende:
Pffft. Weer keihard werken tot een uur of 2.
Goedemorgen nogmaals iig.
Kan hier nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
zodat het bevestigd wordt dat je weer bovenaan staan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Nog geen dagcijfers van gisterenWaar blijft GF
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen Tamashii![]()
Goed bezigBen je alweer helemaal beter?
Haha dat is beter dat je nog op tijd bent dan. Ik heb wel lekker geslapen. Schrok omdat me wekker ging en was gelijk wakker maar was die van me vriendin dus kon nog lekker een half uur relaxenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schrok om 7.40 wakker
En jij?
[..]
Mogge
Is ook een tekenfilm vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...
[..]
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.
Alles goed met jou verder?
Ik ken je muziek ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ook een tekenfilm van
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je smaak? Geen idee waar jij voornamelijk naar luistert
luister veel naar muziek uit land van herkomst (bosnie) en hier voornamelijk r&b/rap en af en toe wat rock en zelfs ja komt die...country..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ook een tekenfilm van
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je smaak? Geen idee waar jij voornamelijk naar luistert
Nee volgens mij niet eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...
[..]
zodat het bevestigd wordt dat je weer bovenaan staan ?
Ah oke, hopen dat het snel beter wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.
Alles goed met jou verder?
Nah, niet veel later als normaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dat is beter dat je nog op tijd bent dan. Ik heb wel lekker geslapen. Schrok omdat me wekker ging en was gelijk wakker maar was die van me vriendin dus kon nog lekker een half uur relaxen
Whut, neeeeee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet eensAlthans, bij de algemene dagcijfers staat Fera boven mij
[..]
Ah oke, hopen dat het snel beter wordtWat voor keelsnoepjes btw? Die groene/blauwe/oranje meuk is gigantisch slecht voor je tanden
Jawel gaat wel, alleen verslapen en er is eindelijk wat te doen op het werk![]()
En bijna weekend
[..]
Nah, niet veel later als normaal
Haha niceDat is beter dat ik had
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 11 oktober 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 509 stevenmac26
02. 382 Triggershot
03. 366 Fera
04. 348 Vaseline_
04. 348 Vinniiee
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
Holy crap, derde van heel FOK!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
SorryMaar! Een ding is zeker, morgen post je vast minder
Iets met de hele dag al geil zijn enzo.. Maar niet de juiste middelen hebben..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer precies wat ik zei.
grapjasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ken je muziek ook nietmaar dat komt voornamelijk omdat ik goede muziek luister
Nice, tja, muziek uit land van herkomst als je er zelf niet meer woonachtig bent kan ik me wel wat bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
luister veel naar muziek uit land van herkomst (bosnie) en hier voornamelijk r&b/rap en af en toe wat rock en zelfs ja komt die...country..
O, dat. Ja, ergens in die richting moet je het wel zoeken, ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met de hele dag al geil zijn enzo.. Maar niet de juiste middelen hebben..
Je bent wakker gehouden door mensen die wel konden seksen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat. Ja, ergens in die richting moet je het wel zoeken, ja.
Mijn leven, het is er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk sta regelmatig 1e
Hoe kan ik op de dag van de meet nog 403 posts hebben?
Nee, ik ben er niet trots opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet echt iets om mee op te scheppen hoor
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent wakker gehouden door mensen die wel konden seksen?
Dat heet: niks kunnen doen op je werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelfaddict.
Doe maar alsof het zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelfaddict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Je bent weekenden - avonden ook gewoon aanwezig VINCENT!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heet: niks kunnen doen op je werk.
Ik moet zo wel weg eigenlijk, m'n thee wil maar niet afkoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wellus, je digitale profiel is springlevend zoals je ziet![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
Wat trouwens wel briljant is, onze kinderen vinden dit een heel leuk liedje:
(Hollywood Undead - Bullet, beetje pop/rock/rap)
Maar het is maar goed dat ze de tekst niet kennen:Hahaha, wat een slechte ouders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje koud water erbij en roerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zo wel weg eigenlijk, m'n thee wil maar niet afkoelen.
Inderdaadquote:
Ook niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent weekenden - avonden ook gewoon aanwezig VINCENT!
Oh... Valt me nog mee..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Dan zou ik echt wel stampij maken, want daar hou ik niet van.
Dan wordt 'ie slap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Beetje koud water erbij en roeren
Wel vaak, naja je moet het zelf weten hoor. Ik vind het altijd wel prettig om je naam-profiel te zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadWij begrijpen elkaar.
[..]
Ook niet altijd hoor.
Nee hoor, wij hebben gewoon leuke muziek in de auto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaha, wat een slechte ouders!
En daarnaast koelt ie af, wat je niet wouquote:
True, maar laatste tijd minderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel vaak, naja je moet het zelf weten hoor. Ik vind het altijd wel prettig om je naam-profiel te zien
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarnaast koelt ie af, wat je niet wou
[..]
True, maar laatste tijd minder
Of 9. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.
quote:
Lol. 9gagquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.
Ik kijk vaak via facebook.quote:
Ik nietquote:
Ik heb jou niet op facebook, of wel?quote:
Ja, is goed. Wil jij nog uitslapen of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik nietWel goed idee
Laat je trouwens vandaag ergens nog weten hoe laat je morgen denkt hier te zijn? :p
Niet per se. Ben waarschijnlijk toch vroeg wakker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wil jij nog uitslapen of zo?
Ik moet nog even kijken hoe lang ik blijf, is een beetje afhankelijk van vriendin. Anders moet ik wel op tijd terug voor het hondje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet per se. Ben waarschijnlijk toch vroeg wakker.
Jezus jij bent snelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe lang ik blijf, is een beetje afhankelijk van vriendin. Anders moet ik wel op tijd terug voor het hondje.
Zo moeilijk is het niet, om op een link te klikken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus jij bent snel
Is prima hoor
Ja ik dacht dat je nog mobiel zatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, om op een link te klikken.
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je nog mobiel zat
De verhoudingen tussen jullie waren toch best aardig nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:07 schreef Fera het volgende:
Ik heb trouwens 27 oktober een halloweenfeest van een vriendin. Maar ik zit even met het dilemma dat ik haar graag wil zien, maar ex komt ook, waarschijnlijk met z'n nieuwe chick. What to do.
Ja, maar ik weet niet hoe het is om haar te zien. Tot nu toe had ik daar echt geen behoefte aan. Ik vind het moeilijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verhoudingen tussen jullie waren toch best aardig nu?
Dan zou je best kunnen gaan. Gewoon gezellig hebben zonder moeilijk te doen.
He Vin.quote:
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe het is om haar te zien. Tot nu toe had ik daar echt geen behoefte aan. Ik vind het moeilijk.
Ik zit sowieso met die meeting, die dan misschien de dag ervoor is.
Is goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Vin.![]()
Morgen naar Omnia! Heb er echt zin in!
[..]
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwens
Maar kijk gewoon hoe je je voelt.
Omnia?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Vin.![]()
Morgen naar Omnia! Heb er echt zin in!
[..]
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwens
Maar kijk gewoon hoe je je voelt.
Ok, dat zou wel fijn zijn. Ik heb mijn rooster voor die week pas op aanstaande donderdag, maar ik ga er van uit dat ik dan vrij heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
Trouwens, Roy komt misschien ook. We mogen wel bij hem blijven pitten als je dat wil.
Dat is niet steenwaardig Vin, ik ken ze ook alleen van naam.quote:
Oké, tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat zou wel fijn zijn. Ik heb mijn rooster voor die week pas op aanstaande donderdag, maar ik ga er van uit dat ik dan vrij heb.
Yeahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet steenwaardig Vin, ik ken ze ook alleen van naam.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
*kruipt er snel weer onder vandaan*
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
*kruipt er snel weer onder vandaan*
Dat ken ik ook alleen maar van naam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik erachter dat ik nog best wat nummers van Pendulum kende
Hmm, klinkt goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).
Vond het geweldig en paar maanden geleden zag ik dat ze naar Leiden kwamen dus heb ik een kaartje gekocht. Ik kijk er weer naar uit, de fluiten, de harp en gitaar.
Harp?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).
Vond het geweldig en paar maanden geleden zag ik dat ze naar Leiden kwamen dus heb ik een kaartje gekocht. Ik kijk er weer naar uit, de fluiten, de harp en gitaar.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ken ik ook alleen maar van naam.Ik ben echt een schande voor mijn genre.
Dan heb je aan mij een slechte, zo'n hamburger houd ik niet lang vast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Discovering this song has been like coming home one evening and finding my giflfriend in silk underwear, handing me a superbly grilled hamburger topped with deliciously crispy bacon and a supreme barbecue sauce while saying " I'm so glad you're home! I invited Emma Watson here for a threesome, I hope you don't mind... "
Yeah, this song is THAT good.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |