Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.quote:
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
En gewoon weer de lapo Fera
Zelfde frustratie als gisteravond?
Dacht ik al, vandaar het kusjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit mobiel en dan wil ik t juist niet.
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu iig een topic geopend... nu kun je je frustratie uitten
Nieuwsgierig aagje dat ik ben, ben ik nu wel benieuwd wat het nou isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik open straks even n aparte. Ik moet nu echt mn bed uit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das dan ook behoorlijk op de valreep
Goedemorgen Tamashiiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Tamashii het volgende:
Pffft. Weer keihard werken tot een uur of 2.
Goedemorgen nogmaals iig.
Kan hier nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Straks nieuw album van Dethklok luisteren
zodat het bevestigd wordt dat je weer bovenaan staan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Nog geen dagcijfers van gisterenWaar blijft GF
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen Tamashii![]()
Goed bezigBen je alweer helemaal beter?
Haha dat is beter dat je nog op tijd bent dan. Ik heb wel lekker geslapen. Schrok omdat me wekker ging en was gelijk wakker maar was die van me vriendin dus kon nog lekker een half uur relaxenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schrok om 7.40 wakker
En jij?
[..]
Mogge
Is ook een tekenfilm vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...
[..]
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.
Alles goed met jou verder?
Ik ken je muziek ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ook een tekenfilm van
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je smaak? Geen idee waar jij voornamelijk naar luistert
luister veel naar muziek uit land van herkomst (bosnie) en hier voornamelijk r&b/rap en af en toe wat rock en zelfs ja komt die...country..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ook een tekenfilm van
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je smaak? Geen idee waar jij voornamelijk naar luistert
Nee volgens mij niet eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat ik amper muziek ken als ik de bands voorbij zie komen die jou beluistert. ik ken er geen een...
[..]
zodat het bevestigd wordt dat je weer bovenaan staan ?
Ah oke, hopen dat het snel beter wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit houdt aan. Maar heb Bisolvol gekocht en doe dat 2 a 3 keer per dag en keelsnoepjes enzo. Gewoon verder rustig aan doen vandaag.
Alles goed met jou verder?
Nah, niet veel later als normaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dat is beter dat je nog op tijd bent dan. Ik heb wel lekker geslapen. Schrok omdat me wekker ging en was gelijk wakker maar was die van me vriendin dus kon nog lekker een half uur relaxen
Whut, neeeeee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet eensAlthans, bij de algemene dagcijfers staat Fera boven mij
[..]
Ah oke, hopen dat het snel beter wordtWat voor keelsnoepjes btw? Die groene/blauwe/oranje meuk is gigantisch slecht voor je tanden
Jawel gaat wel, alleen verslapen en er is eindelijk wat te doen op het werk![]()
En bijna weekend
[..]
Nah, niet veel later als normaal
Haha niceDat is beter dat ik had
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 11 oktober 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 509 stevenmac26
02. 382 Triggershot
03. 366 Fera
04. 348 Vaseline_
04. 348 Vinniiee
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
Holy crap, derde van heel FOK!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
SorryMaar! Een ding is zeker, morgen post je vast minder
Iets met de hele dag al geil zijn enzo.. Maar niet de juiste middelen hebben..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer precies wat ik zei.
grapjasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ken je muziek ook nietmaar dat komt voornamelijk omdat ik goede muziek luister
Nice, tja, muziek uit land van herkomst als je er zelf niet meer woonachtig bent kan ik me wel wat bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
luister veel naar muziek uit land van herkomst (bosnie) en hier voornamelijk r&b/rap en af en toe wat rock en zelfs ja komt die...country..
O, dat. Ja, ergens in die richting moet je het wel zoeken, ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met de hele dag al geil zijn enzo.. Maar niet de juiste middelen hebben..
Je bent wakker gehouden door mensen die wel konden seksen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat. Ja, ergens in die richting moet je het wel zoeken, ja.
Mijn leven, het is er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk sta regelmatig 1e
Hoe kan ik op de dag van de meet nog 403 posts hebben?
Nee, ik ben er niet trots opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet echt iets om mee op te scheppen hoor
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent wakker gehouden door mensen die wel konden seksen?
Dat heet: niks kunnen doen op je werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelfaddict.
Doe maar alsof het zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelfaddict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Je bent weekenden - avonden ook gewoon aanwezig VINCENT!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heet: niks kunnen doen op je werk.
Ik moet zo wel weg eigenlijk, m'n thee wil maar niet afkoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wellus, je digitale profiel is springlevend zoals je ziet![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
Wat trouwens wel briljant is, onze kinderen vinden dit een heel leuk liedje:
(Hollywood Undead - Bullet, beetje pop/rock/rap)
Maar het is maar goed dat ze de tekst niet kennen:Hahaha, wat een slechte ouders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje koud water erbij en roerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zo wel weg eigenlijk, m'n thee wil maar niet afkoelen.
Inderdaadquote:
Ook niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent weekenden - avonden ook gewoon aanwezig VINCENT!
Oh... Valt me nog mee..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Dan zou ik echt wel stampij maken, want daar hou ik niet van.
Dan wordt 'ie slap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Beetje koud water erbij en roeren
Wel vaak, naja je moet het zelf weten hoor. Ik vind het altijd wel prettig om je naam-profiel te zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadWij begrijpen elkaar.
[..]
Ook niet altijd hoor.
Nee hoor, wij hebben gewoon leuke muziek in de auto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaha, wat een slechte ouders!
En daarnaast koelt ie af, wat je niet wouquote:
True, maar laatste tijd minderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel vaak, naja je moet het zelf weten hoor. Ik vind het altijd wel prettig om je naam-profiel te zien
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarnaast koelt ie af, wat je niet wou
[..]
True, maar laatste tijd minder
Of 9. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.
quote:
Lol. 9gagquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
In het weekend, oké, maar doordeweeks als ik wil slapen stop je er maar een gag in.
Ik kijk vaak via facebook.quote:
Ik nietquote:
Ik heb jou niet op facebook, of wel?quote:
Ja, is goed. Wil jij nog uitslapen of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik nietWel goed idee
Laat je trouwens vandaag ergens nog weten hoe laat je morgen denkt hier te zijn? :p
Niet per se. Ben waarschijnlijk toch vroeg wakker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wil jij nog uitslapen of zo?
Ik moet nog even kijken hoe lang ik blijf, is een beetje afhankelijk van vriendin. Anders moet ik wel op tijd terug voor het hondje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet per se. Ben waarschijnlijk toch vroeg wakker.
Jezus jij bent snelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe lang ik blijf, is een beetje afhankelijk van vriendin. Anders moet ik wel op tijd terug voor het hondje.
Zo moeilijk is het niet, om op een link te klikken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus jij bent snel
Is prima hoor
Ja ik dacht dat je nog mobiel zatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, om op een link te klikken.
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je nog mobiel zat
De verhoudingen tussen jullie waren toch best aardig nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:07 schreef Fera het volgende:
Ik heb trouwens 27 oktober een halloweenfeest van een vriendin. Maar ik zit even met het dilemma dat ik haar graag wil zien, maar ex komt ook, waarschijnlijk met z'n nieuwe chick. What to do.
Ja, maar ik weet niet hoe het is om haar te zien. Tot nu toe had ik daar echt geen behoefte aan. Ik vind het moeilijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verhoudingen tussen jullie waren toch best aardig nu?
Dan zou je best kunnen gaan. Gewoon gezellig hebben zonder moeilijk te doen.
He Vin.quote:
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe het is om haar te zien. Tot nu toe had ik daar echt geen behoefte aan. Ik vind het moeilijk.
Ik zit sowieso met die meeting, die dan misschien de dag ervoor is.
Is goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Vin.![]()
Morgen naar Omnia! Heb er echt zin in!
[..]
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwens
Maar kijk gewoon hoe je je voelt.
Omnia?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Vin.![]()
Morgen naar Omnia! Heb er echt zin in!
[..]
Dat is begrijpelijk. Ik trok het ook even slecht toen ik zulke dingen vernam van mijn ex. Nog steeds geen behoefte om die kerel te zien trouwens
Maar kijk gewoon hoe je je voelt.
Ok, dat zou wel fijn zijn. Ik heb mijn rooster voor die week pas op aanstaande donderdag, maar ik ga er van uit dat ik dan vrij heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
Trouwens, Roy komt misschien ook. We mogen wel bij hem blijven pitten als je dat wil.
Dat is niet steenwaardig Vin, ik ken ze ook alleen van naam.quote:
Oké, tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat zou wel fijn zijn. Ik heb mijn rooster voor die week pas op aanstaande donderdag, maar ik ga er van uit dat ik dan vrij heb.
Yeahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet steenwaardig Vin, ik ken ze ook alleen van naam.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
*kruipt er snel weer onder vandaan*
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
*kruipt er snel weer onder vandaan*
Dat ken ik ook alleen maar van naam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik erachter dat ik nog best wat nummers van Pendulum kende
Hmm, klinkt goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).
Vond het geweldig en paar maanden geleden zag ik dat ze naar Leiden kwamen dus heb ik een kaartje gekocht. Ik kijk er weer naar uit, de fluiten, de harp en gitaar.
Harp?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens naar die fantasy fairs, en daar traden ze vaak op. Ex vond dat ook prachtig en toen heb ik voor haar verjaardag kaarten gekocht voor hun concert relatief dichtbij. (Schiedam ofzo).
Vond het geweldig en paar maanden geleden zag ik dat ze naar Leiden kwamen dus heb ik een kaartje gekocht. Ik kijk er weer naar uit, de fluiten, de harp en gitaar.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ken ik ook alleen maar van naam.Ik ben echt een schande voor mijn genre.
Dan heb je aan mij een slechte, zo'n hamburger houd ik niet lang vast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Discovering this song has been like coming home one evening and finding my giflfriend in silk underwear, handing me a superbly grilled hamburger topped with deliciously crispy bacon and a supreme barbecue sauce while saying " I'm so glad you're home! I invited Emma Watson here for a threesome, I hope you don't mind... "
Yeah, this song is THAT good.
Maar ik luister ook van alles wat. Doe jij dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik luister ook van alles wat. Doe jij dat ook?
Ja, dat herken ik wel. Soms moet ik ook niks van een genre hebben dat ik normaal heel mooi vindt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Heb van die periodes dat ik het ene genre meer luister dan het andere, maar het wisselt af
Hiphop, daar heb ik echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb ook periodes dat ik van alles luister. Meestal 8 tot 16:45 en dan weer back to hiphop
Wat voor CD's zijn dat dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:29 schreef TheClown1 het volgende:
tegenwoordig weet ik niet zo goed wat ik leuk vindt. meestal ga ik terug naar vertrouwde cd's. weinig nieuws goeds in mijn ogen/oren. radio gaat bijna nooit aan. heb hekel aan reclame en dj's
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 11-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 267 Vinniiee
02 245 Samzz
03 237 Fera
04 195 Murdera
05 107 Mistress_X
06 093 JJH
07 068 Giertje
08 064 MeneerLogica
09 053 -_Guitarist_-
10 052 TheClown1
10 052 JijHebtGeenRokje
12 051 Tally
13 050 DaMook
14 047 magnetronkoffie
15 046 Tamashii
16 044 heloef
17 039 AldoTheApache
18 038 vanillaforlife
19 036 Kaneelstokje
20 032 Joysa
21 030 goldfinger1963
22 029 TheGirlNextDoor
23 026 tijnbrein
24 021 Faxie
25 020 gewoonmezelf87
26 019 Jofunu-kun
27 016 kingtoppie
28 014 Braamyo
28 014 Royco1
30 013 Koen66
31 012 Knetterkrankjorum
32 011 Nixx-
33 007 Cryothic
33 007 MissExpert
35 005 rene90
36 004 muhahaha
37 003 psychosomatic
38 002 Memento-Mori
38 002 Evie
40 001 Capstan
40 001 JaleesaJoia
40 001 StormS.A
40 001 Rick.
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dan heb ik nog best veel in R&P gepost.quote:
Nee preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Soms moet ik ook niks van een genre hebben dat ik normaal heel mooi vindt.Maar dan heb ik de juiste stemming niet en doet het me gewoon even niks. Heb ik ook met eten trouwens.
Soms lust ik ineens iets heel erg of helemaal niet meer.
- nickelbackquote:
Ogen dichtdoen tijdens het muziek luisteren is sowieso erg fijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Fera het volgende:
@Vin: Dat nummer van Omnia is heel mooi. Ik deed mijn ogen af en toe dicht tijdens het luisteren, dan zag ik het als een film voor mijn ogen afspelen. Echt prachtig.
Kipfilet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee preciesDat heb ik nu een beetje met metal
Ja, ik heb de laatste tijd geen zin in schnitzels, en gisteren was ik uiteten. Drie keer raden wat ik bestel![]()
![]()
Dan gewoon drinken zonder dat 'ie koud staat. Of is het zo warm in de bus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een probleem.. Mijn pak ijsthee past niet in t vak waar je drinken in kan bewaren in de bus...
True. Dan laat ik mijn verbeelding het werk doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ogen dichtdoen tijdens het muziek luisteren is sowieso erg fijn
Nice.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
- nickelback
- outlandish
- TQ
- 2pac greatest hits
- bryan adams
- bon jovi.
Like duh.quote:
Smaak heb ik he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Fera het volgende:
@Vin: Dat nummer van Omnia is heel mooi. Ik deed mijn ogen af en toe dicht tijdens het luisteren, dan zag ik het als een film voor mijn ogen afspelen. Echt prachtig.
Jup, maar kan moeilijk ogen dicht gaan doen op het werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:34 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Dan laat ik mijn verbeelding het werk doen.
Gelukkig viel de smaak meequote:
Ja.quote:
Het is sowieso een vak buiten de koelkastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gewoon drinken zonder dat 'ie koud staat. Of is het zo warm in de bus?
Achja, soms moet je improviseren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is sowieso een vak buiten de koelkastMaar even spullen verwisselen, er is een vak waar normaal papieren en tankpas enzo liggen, daar past ie net in, alleen is dat een vreemde kant..
ik heb 2weken geleden wel wat tips gehad en daar zitten goede nummers tussen maar op een of andere manier ga ik vaak terug naar deze cd's. vertrouwd of zoquote:
Logisch toch? En vaak verbindt je toch bepaalde gevoelens aan muziek. Ik maak ook niet zo heel vaak uitstapjes, maar de laatste tijd kom ik wel wat goeie dingen tegen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb 2weken geleden wel wat tips gehad en daar zitten goede nummers tussen maar op een of andere manier ga ik vaak terug naar deze cd's. vertrouwd of zo
ze heeft een leven buiten fok. hoe kan dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:39 schreef MeneerLogica het volgende:
LoLa heeft gister gewoon niet geposttevens, TOP 10
Dacht dat we dat allemaal niet haddenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze heeft een leven buiten fok. hoe kan dat?
Hoax!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze heeft een leven buiten fok. hoe kan dat?
Te soft voor jou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ja lola heeft al een paar dagen niet geFOKt!Even WA'je sturen
@Kaneel: nummer vind ik niks
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het jaIk weet het wel zeker, geen drums
ik hield het ook niet voor mogelijk maar blijkbaar kan het. eng héquote:
Dat kan. Ik geniet er altijd intens van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ja lola heeft al een paar dagen niet geFOKt!Even WA'je sturen
@Kaneel: nummer vind ik niks
De gedachte is inderdaad nogal beangstigend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hield het ook niet voor mogelijk maar blijkbaar kan het. eng hé
hopelijk kan ze gauw op andere gedachten gezet worden en weer terugkeren naar het beloofde landquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
De gedachte is inderdaad nogal beangstigend.
Dat kanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geniet er altijd intens van.
Ik kan niet telkens verschillende nummers gaan luisteren als er een collega tegenover me zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
En toch kan hier dan ook weer van genieten:
Hier kan je inderdaad op slow dansen.
Sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet telkens verschillende nummers gaan luisteren als er een collega tegenover me zit
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry.Het is ook niet alleen voor jou.
Eventjes paracetamol nemen en als het dan niet gaat, lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:53 schreef TheClown1 het volgende:
ik kan helaas niets luisteren op het werk. voel dat ik deze dag niet ga redden. mijn gezicht is knalrood en heb het gevoel dat mijn temp ook stijgt.
heb vanochtend 2 gehad om 7 uur. denk rond middaguur weer twee te doen en proberen vol te houden. ik moet helaas tot 20.00 uur vanavondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Eventjes paracetamol nemen en als het dan niet gaat, lekker naar huis gaan.
Beterschap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb vanochtend 2 gehad om 7 uur. denk rond middaguur weer twee te doen en proberen vol te houden. ik moet helaas tot 20.00 uur vanavond
Als je ziek bent, moet je gewoon naar huis gaan. Beterschapquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb vanochtend 2 gehad om 7 uur. denk rond middaguur weer twee te doen en proberen vol te houden. ik moet helaas tot 20.00 uur vanavond
Ben gewoon hier hoor, was even werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:56 schreef Fera het volgende:
Now do I have to fall asleep, with roses in my haaaaaand
Would you get them if I did?
No you won't
'Cause you're gone, gone, gone
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben gewoon hier hoor, was even werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, ik heb mezelf ook maar eens uit bed gegooid.
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de hele ochtend mijn buurman en zijn vriendin gehoord.
Nu is het tijd voor mij.Ik had gisteren alsnog n uur lang naar DF geluisterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Want het is bazenmuziek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had gisteren alsnog n uur lang naar DF geluisterd.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Waarom is er spicegirls op de radio?
Ook dat ja.quote:
ZING.quote:
Omdat ik opstond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Waarom is er spicegirls op de radio?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet staan te dansen en mee te zingen.
Kennelijk niet, want ik luister ook Spice Girls nog tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TofIk wil met jou muziek luisteren
Wij ook, met de maandopvoering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had als kind een dansgroepje dat de Spice Girls deed.
Ik was Sporty.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij ook, met de maandopvoering.
3 keer raden wie van de 5 ik was.
Heul welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ik luister ook Spice Girls nog tegenwoordig.
En Britney Spears (alleen de nummer voor haar breakdown overigens)
In 1 keer goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was Sporty.Ik heb geen idee wie jij was. Baby?
Ik heb de film nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet staan te dansen en mee te zingen.
Ik ook!quote:
Niemand wilde Scary zijn in mijn groepje. Maar ik vond Sporty 't stoerst.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In 1 keer goed.
Iedereen wilde altijd Baby zijn, maar ik was de enige blonde, dus ik mocht Baby zijn.
Terwijl ik Scary toffer vond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja. Of van die tattoos bij die kauwgompjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand wilde Scary zijn in mijn groepje. Maar ik vond Sporty 't stoerst.Hoewel met plaatjes sparen ik het liefst plaatjes van Baby had. Zat vroeger bij van die ranzige kinderkauwgompjes.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oorbellen uit Amerika. Hele dure
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Of van die tattoos bij die kauwgompjes
Pokémon flippo's. Daar had ik er echt duizenden van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik spaarde altijd Flippo's
En bierdopjes/frisdrankdopjes
picsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oorbellen uit Amerika. Hele dure
klopt 2 keer kauwen en de smaak was wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]Mijn jeugd. Ik nam soms drie van die kauwgompjes tegelijk, want de smaak was echt snel weg.
Pokémon kaartenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon flippo's. Daar had ik er echt duizenden van.
Zijn gewoon simpele knopjes, maar sterling silver en van de beste kwaliteit. Dus daarom duur.quote:
Ook.quote:
Flippo's had je ook met pokemon eropquote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn gewoon simpele knopjes, maar sterling silver en van de beste kwaliteit. Dus daarom duur.
Waar ben je nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat is Nijmegen toch een mooie stad
alleen jammer dat ik hier s'ochtends luidruchtiger wakker word gemaakt door buiten dan in Rotterdam
flippos was toch wel de grootste rage die ik ooit heb meegemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik spaarde altijd Flippo's
En bierdopjes/frisdrankdopjes
5 van die boeken met flippos, elke flippo dubbel in dat boek, tot we een mooiere hadden gewonnen, dan vervingen we hemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon flippo's. Daar had ik er echt duizenden van.
Ik kocht die kauwgompjes alleen voor die tattoos. Die kauwgompjes gooide ik weer wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]Mijn jeugd. Ik nam soms drie van die kauwgompjes tegelijk, want de smaak was echt snel weg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook.Ik had ooit een Dragonair die ik niet weg wilde geven. Uiteindelijk gerolen voor een holografische Chansey. Damn, wat had ik spijt, ondanks dat die Dragonair niet holografisch was.
Oh, *kruipt onder steen*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Flippo's had je ook met pokemon erop
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 van die boeken met flippos, elke flippo dubbel in dat boek, tot we een mooiere hadden gewonnen, dan vervingen we hem
En met de rest mochten we spelen.
We aten amper chips, maar mn zus (geen pics) en ik heersten gewoon hard.
No way. Ik was het enige meisje dat Dragonball Z keek, de rest van de meisjes lachte me altijd uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond Dragon Ball Z ofzoiets nooit wat
[..]
Oh, *kruipt onder steen*
Waar bevindt dat bed zich?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]Awesome.
[..]
No way. Ik was het enige meisje dat Dragonball Z keek, de rest van de meisjes lachte me altijd uit.
Ik heb geen zin om door te vragen.quote:
Filmpjes van je zus dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 van die boeken met flippos, elke flippo dubbel in dat boek, tot we een mooiere hadden gewonnen, dan vervingen we hem
En met de rest mochten we spelen.
We aten amper chips, maar mn zus (geen pics) en ik heersten gewoon hard.
En later keken ze zelf ook allemaal. Bitches.quote:
vegeta is baasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]Awesome.
[..]
No way. Ik was het enige meisje dat Dragonball Z keek, de rest van de meisjes lachte me altijd uit.
Rijksdaalders waren zo baas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en wat ik ook altijd kocht van mijn rijksdaalder (guldeeeeens) zakgeld waren die zonnebloempitten en geroosterde maïs in van die zakjes
Goede smaak heb jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en wat ik ook altijd kocht van mijn rijksdaalder (guldeeeeens) zakgeld waren die zonnebloempitten en geroosterde maïs in van die zakjes
gemist kans aldo....had je bijna munitie voor je huisgenoot!quote:
Same here. Ik keek het ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]Awesome.
[..]
De Marialaan. Vlakbij het station.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
En later keken ze zelf ook allemaal. Bitches.
Maar ik keek het voordat het hip was.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Totally. Maar ik had een crush op future Trunks.quote:
Ik ben nu in Nijmegen, mijn huisgenoot zit uiteraard nog in rotterdamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gemist kans aldo....had je bijna munitie voor je huisgenoot!
Zo heb ik Engels geleerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Ik keek het ook!
Sowieso, Cartoon Network
Cartoon Networkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Ik keek het ook!
Sowieso, Cartoon Network
Mijn ex ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Totally. Maar ik had een crush op future Trunks.
coolquote:
Toen ik 12 was al niet meer hoor.quote:
In onze tijd is hij pas 3 ofzo. pervert!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cool
dan woon ik nog wel een heeeeel klein beetje in de buurtnou ja, eigenlijk niet
Kan je nog steeds halen, bij de Dirk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf
[..]Ik kocht ook altijd zonnebloempitten
Ik kon toen nog heul geen pervert zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
In onze tijd is hij pas 3 ofzo. pervert!
Ik woon namelijk ook in Nijmegenquote:
Ed, Edd 'n Eddyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cartoon Network
Tom & Jerry
Looney Tunes
Ed, Edd 'n Eddy
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je nog steeds halen, bij de Dirk.
En laatst helemaal naar de Yamin gegaan, omdat ik wilde kijken of ze die geroosterde maïs nog hadden. En OMG OMG OMG ze hadden het nog. Ik ging het eten en ik voelde me weer helemaal kind
whahhaaha hoe aandoenlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt in de buurt te wonen, maar ook weer niet. Ik niet snappen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon namelijk ook in Nijmegenen Nijmegen is niet zo groot dus
nee, nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Filmpjes van je zus dan?
Is ze alto of gothic? Heeft ze dreads? Is haar haar een onnatuurlijke kleur geverfd?
Wellus, smeerlap!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon toen nog heul geen pervert zijn.
ligt eraan wat je in de buurt vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt in de buurt te wonen, maar ook weer niet. Ik niet snappen.
Dan ga je alvast wat dingen downloaden van die artiesten die ik je heb laten luisterenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
Buurmeisje, ik moet nodig nieuwe muziek op mijn telefoon zetten.Wat ik nu heb ben ik zat
Alleen perfect Cell. Daarvoor is 'ie lelijk en stom.quote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan wat je in de buurt vindt
10 minuten fietsen nl,
Ja, dat kan hier dus nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga je alvast wat dingen downloaden van die artiesten die ik je heb laten luisteren
Was perfect die ronde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen perfect Cell. Daarvoor is 'ie lelijk en stom.
Nou, dan doe je dat als je thuis bentquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan hier dus nietMoet ik thuis doen
quote:
dat dus en en en dat gohan voor het eerst ssj 2 wordquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen perfect Cell. Daarvoor is 'ie lelijk en stom.
I willquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dan doe je dat als je thuis bent
Buuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
hoe heette die dikke ookalweerdie rose.
majin booquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
hoe heette die dikke ookalweerdie rose.
Vriend van me heeft er het weekend 2 gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej joh, die dikke 5 gulden munt was pas baas
Bulmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
wel als ie in zijn final stage isquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe begon hij dan? en in welke volgorde waren de stappen?
Waar zijn planeet wordt opgeblazen, dát was geniaalquote:
Hebben ze geen tijd opgegeven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar DHL mag wel aanmaken nou
Ik heb nog genoeg te doen, en zonder fiets kost dat allemaal net iets meer tijd
Ja maar, Android 18.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het het tofste als ze zo veranderden.
Tbh vond ik Freeza en de Freeza-saga een beetje jammer, dat hele eind gevecht met hem en Goku... en tot 10 afleveringen achter elkaar horen dat de planeet binnen 5 minuten kapot zou gaan...quote:
dat weet ik zo niet meer hij was eerst met hoorntjes en zat in zon zwevende stoelquote:
Ja, dat wel. Maar vond het wel echt geniaal in elkaar gezetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tbh vond ik Freeza en de Freeza-saga een beetje jammer, dat hele eind gevecht met hem en Goku... en tot 10 afleveringen achter elkaar horen dat de planeet binnen 5 minuten kapot zou gaan...duurde allemaal een beetje lang, die vijf minuten
Idd, dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tbh vond ik Freeza en de Freeza-saga een beetje jammer, dat hele eind gevecht met hem en Goku... en tot 10 afleveringen achter elkaar horen dat de planeet binnen 5 minuten kapot zou gaan...duurde allemaal een beetje lang, die vijf minuten
http://img217.imageshack.us/img217/7287/friezas1zz.png (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet meer hij was eerst met hoorntjes en zat in zon zwevende stoel
en daarna werd ie groot en lomp
en dan nog een fase
en uiteindelijk werd ie zijn final stage geen hoorntjes meer maar heel gestroomlijnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |