Wel mooi inderdaad dat ze vanuit een zwart plaatje een kenteken kunnen halen ;-) Zijn wel zeker weten jouw koplampen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:52 schreef 314 het volgende:
heb er ook nog wel een paar met de auto zichtbaar erop, maar schijnbaar was dit infrarood of wat ze ook gebruiken.. maximum is hier 100, reed 142, boete 90.000 Won = ¤62
edit: die 41blabla1782
[ afbeelding ]
heb ze zelf ook al jaren niet gehad (knock on wood)quote:
Maar dan kun je de boete toch doorgeven aan degene die wel in de auto reed?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef T42 het volgende:
mij moeten ze meer hebben trouwens als ik niet eens in de auto zit
bedoelde als ik geparkeerd staquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar dan kun je de boete toch doorgeven aan degene die wel in de auto reed?
heb ook nog geen 1x hoeven te betalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Oh zo
Dat heb ik nog nooit gehad, gelukkig
Je lampje is kapot!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
252 euries!Hoop dat ze erin stikken.....
Kom je em vervangen, dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die kleurenfoto's zijn een soort dure instagram foto's
[..]
Je lampje is kapot!
Gatso heten die camera'squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef Djurres het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een kleurenfoto
heb je je rijbewijs nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:37 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik had er ooit eentje van waar ik met 175 ging waar je 80 mocht. Kwam zelfs in het nieuwsHeb toen 640 euro moeten neerleggen
Yep, omdat ik niet staande ben gehouden.quote:
Lucky bastard! Maar wie gaat er nou ook zo hard op de Haarlemmerwerg? Die staat bekend als Invorderingsweg..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Yep, omdat ik niet staande ben gehouden.
Donderdag ging het net aan goed. Dacht even met de motor op de haarlemmerweg even lekker te gassen. Was niemand om me heen dacht ik. Bij het optrekken van de stoplichten tot de volgende stoplichten trok ik hem door naar de 258 km/h. Sta ik rustig stil bij de stoplichten en komt na zo n halve minuut een motoragent en die blokkeerde de weg en wees naar mij. Mocht meekomen. Toen dacht ik oke nu is het echt raak.
Scheen dat ze aan het laseren waren en omdat ik zo hard reed konden ze me niet meten en de motoragent zei dat hij mij ook niet kon meten omdat hij mij niet kon bijhouden. Kwam er vanaf met een waarschuwing
Dat zei de agent ook. Hij zei dat toen 1 dag daarvoor al 2 werden ingevorderd. Sindsdien rij ik daar ook normaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lucky bastard! Maar wie gaat er nou ook zo hard op de Haarlemmerwerg? Die staat bekend als Invorderingsweg..
Mazzelaar, daar raakt iedereen zijn rijbewijs kwijt. Ze staan daar zowat om de dag. Nie meer doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat zei de agent ook. Hij zei dat toen 1 dag daarvoor al 2 werden ingevorderd. Sindsdien rij ik daar ook normaal
Ik zoek even naar fotos. Had nog een recente van mn auto dat ik 6 km te hard ging
Wat maakt dat dan uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
Waarom haal je je kenteken niet even weg?
Hoe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
Sommigen kunnen daar misbruik van maken.
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik dat nu echt gaan uitkauwen...
Sinds je dan te laat bent om te remmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef Goddelijker het volgende:
Sinds wanneer flitsen ze zoveel van voren?
Was inderdaad even vergeten dat ze op een provinciale weg beide kanten op flitsen met één paal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds je dan te laat bent om te remmen.
Dit doen ze altijd al...
ja "gevaarlijk" gedrag moet worden gestraft he. Het is alleen maar voor de "veiligheid".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef ukga het volgende:
Dei bedragen van boetes zijn echt absurd als ik het zo zie. Ik snap niet dat NL de belasting moet verhogen..
Zoiets had ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Me enige van dit jaar tot nu toe, 2 dagen voor verkoop
Ringweg Groningen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:04 schreef Compoantje het volgende:
Hier nog 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog snel even een stoplichtje meepikken op de ringweg. Je ziet hem al op oranje springen.
Hier mag je 70, ik zal hier dan 84 gereden hebben. ¤92,-
Ik zal vanmiddag de vele oudere boetes even op gaan zoeken.
Mooie wagenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Me enige van dit jaar tot nu toe, 2 dagen voor verkoop
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef some1_eddy het volgende:
[..]
Ringweg Groningen?
Bij afslag Beijum / De Hunze?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Yep, omdat ik niet staande ben gehouden.
Donderdag ging het net aan goed. Dacht even met de motor op de haarlemmerweg even lekker te gassen. Was niemand om me heen dacht ik. Bij het optrekken van de stoplichten tot de volgende stoplichten trok ik hem door naar de 258 km/h. Sta ik rustig stil bij de stoplichten en komt na zo n halve minuut een motoragent en die blokkeerde de weg en wees naar mij. Mocht meekomen. Toen dacht ik oke nu is het echt raak.
Scheen dat ze aan het laseren waren en omdat ik zo hard reed konden ze me niet meten en de motoragent zei dat hij mij ook niet kon meten omdat hij mij niet kon bijhouden. Kwam er vanaf met een waarschuwing
mooie autoquote:Op zondag 4 november 2012 11:05 schreef Patronage het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat zelfde moment hoorde ik op de radio dat ze daar aan het flitsen waren.
Dat is wel vrij zonde ja. Die paal valt ook wel op tegenwoordig, met die mooie striping eropquote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef DeUitverkorene het volgende:
Ik had mijn auto hooguit twee weken, rood licht... Terwijl ik de paal daar ken verdomme!![]()
[ afbeelding ]
Lekker mét kentekenKost me 220 euro plus administratiekosten geloof ik..
87 is de standaardinstelling bij 80km-wegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:57 schreef Marco001 het volgende:
Tof, net even mijn laatste opgezocht:
Was een digitale paal, op een redelijk lange rechte weg zonder zijwegen of wat dan ook, midden in een bos..
[ afbeelding ]
Zie trouwens net dat die paal ingesteld staat op 87, en ik reed 89.. Zuur!
390,4 kmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:52 schreef 314 het volgende:
heb er ook nog wel een paar met de auto zichtbaar erop, maar schijnbaar was dit infrarood of wat ze ook gebruiken.. maximum is hier 100, reed 142, boete 90.000 Won = ¤62
edit: die 41blabla1782
[ afbeelding ]
dat vind ik weer minder :pquote:Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef Patronage het volgende:
[..]
Dank! Inmiddels vervangen door een Volvo S60.
Echt niet. Toffe kar, zo'n S60. Vooral als ie een held is en een T5 heeftquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
dat vind ik weer minder :p
Tja, W203 vind ik niets, W204 nog iets te duur, BMW en Audi zijn mij te patserig dus kwam ik weer terug bij Volvo. (voorheen 440 en 850 gehad)quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
dat vind ik weer minder :p
Maar dan kun je hem ook verder opvoeren, aangezien die 170pk dus ook standaard is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als ik de 140pk versie zou hebben zou ik 'm zeker wel naar 170 laten brengen, kan gewoon met standaardmateriaal aangezien de 140pk een downgrade van de 170pk schijnt te zijn. Even naar Rica en klaar
Aangezien het een benzine is, is er daarna niet veel meer te halen zonder te veel met de marges te kloten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar dan kun je hem ook verder opvoeren, aangezien die 170pk dus ook standaard is?
Ik vind het wel best, als ik een snelle auto had gewild had ik er een gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als ik de 140pk versie zou hebben zou ik 'm zeker wel naar 170 laten brengen, kan gewoon met standaardmateriaal aangezien de 140pk een downgrade van de 170pk schijnt te zijn. Even naar Rica en klaar
Zie mijn foto... Oktober 2011 en op te vragen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef virl3 het volgende:
De laatste is al weer een paar maanden geleden.. Ik kan de foto daarom niet opvragen?![]()
In de binnenstad van Amersfoort geflitst. Net iets te hard...
Hmm, mijn laatste was in Maart. Dan is het mischien het fotofilmnummer? Dat is P62/65/12quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie mijn foto... Oktober 2011 en op te vragen...
Alleen heeft die 170 pk voornamelijk meer vermogen met hoge toerentallen, zo nuttig is het dus niet.. Daarbij: een S60 koop je imho niet om mij te racen, maar om vele kilometers achter elkaar comfortabel te kunnen zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
Amsterdamseweg of centrum?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef virl3 het volgende:
De laatste is al weer een paar maanden geleden.. Ik kan de foto daarom niet opvragen?![]()
In de binnenstad van Amersfoort geflitst. Net iets te hard...
Stadsring.. Ter hoogte van de koemarkt geloof ik.. :-(quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Amsterdamseweg of centrum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |