Wat heb je voor wanstaltige dingen gedaan met een Big Mac?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Evie het volgende:
OMG heb me net ook al gruwelijk misdragen in de mac donaldsIk overlijd nog van de lach vandaag na het huilen
![]()
![]()
Nee ik had een happy meal.. en als je mensen stuurt dat je gaat genieten van een happy meal. Dan maakt mijn telefoon er happy kwak van..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor wanstaltige dingen gedaan met een Big Mac?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
Nee ik had een happy meal.. en als je mensen stuurt dat je gaat genieten van een happy meal. Dan maakt mijn telefoon er happy kwak van..![]()
Daar begon het mee.. en er zat een zuigzak danoontje bij![]()
Maar er stond knijpzak op, werd een spuitzak en eindigde met dat ik nodig eens de ballenbak in moestSchaamteloos .. continu dergelijke onzin
(mensen met kinderen enzo
)
Geloof me dat alles grappig is na uren janken
aaahw eviequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik had een happy meal.. en als je mensen stuurt dat je gaat genieten van een happy meal. Dan maakt mijn telefoon er happy kwak van..![]()
Daar begon het mee.. en er zat een zuigzak danoontje bij![]()
Maar er stond knijpzak op, werd een spuitzak en eindigde met dat ik nodig eens de ballenbak in moestSchaamteloos .. continu dergelijke onzin
(mensen met kinderen enzo
)
Geloof me dat alles grappig is na uren janken
Zeker iets beter.. heb vandaag de halve oceaan gevuld met mn tranen geloof ik.. Wist niet dat ik zo goed kon huilen eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw evievoel je je beter na je happy kwak, je spuitzak en je bezoek aan de ballenbak
toch weer een talent ontdekt vandaag danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker iets beter.. heb vandaag de halve oceaan gevuld met mn tranen geloof ik.. Wist niet dat ik zo goed kon huilen eigenlijk..
Nog nieuws over je moeder?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef Evie het volgende:
Zeker iets beter.. heb vandaag de halve oceaan gevuld met mn tranen geloof ik.. Wist niet dat ik zo goed kon huilen eigenlijk..
Is weer naar huis.. maar kan de energie even niet opbrengen om dr te bellen..quote:
crematie van 2 vrienden van me.. herdenking van 3 ... en daarna snel even langs een vriend van me die op de begraafplaats ligt gegaan voor 1 minuutje.. dus das best heftig ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toch weer een talent ontdekt vandaag danmaar waar was je zo verdrietig om?
pff mozes, je hebt wel een hoop van jezelf gevraagd hoor. Een ongeluk binnen je vriendenkring? getver wat naar...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Is weer naar huis.. maar kan de energie even niet opbrengen om dr te bellen..
[..]
crematie van 2 vrienden van me.. herdenking van 3 ... en daarna snel even langs een vriend van me die op de begraafplaats ligt gegaan voor 1 minuutje.. dus das best heftig ..
Zeker erg naar.. moeders eindstadium copdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff mozes, je hebt wel een hoop van jezelf gevraagd hoor. Een ongeluk binnen je vriendenkring? getver wat naar...!
aaahw wijffiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker erg naar.. moeders eindstadium copdhoor ik net
![]()
En nog meer ellende maar dat ga ik je niet aandoen haha
maar naast de dalen moet ik soms hilarisch lachen..compensatie denk ik
Het komt ook wel allemaal in 1 keer danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker erg naar.. moeders eindstadium copdhoor ik net
![]()
En nog meer ellende maar dat ga ik je niet aandoen haha
maar naast de dalen moet ik soms hilarisch lachen..compensatie denk ik
nog wel een stukje meer dan dit.. maar dat is de afgelopen 4 jaar meer zaak dan bijzaak.. dus misschien wen je er wel aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het komt ook wel allemaal in 1 keer dan
Rustig aan doen.. suffe presentatie maken voor maandag.. beetje mensen zien.. verder niet echt iets geplandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw wijffieoverdreven lachen is idd vaak een teken van heel ellendig voelen
Ga je dit weekend iets leuks doen??
Wennen er aan doe je nooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef Evie het volgende:
[..]
nog wel een stukje meer dan dit.. maar dat is de afgelopen 4 jaar meer zaak dan bijzaak.. dus misschien wen je er wel aan
Ik ben dit weekend in Utrecht en ik ben mens...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef Evie het volgende:
Rustig aan doen.. suffe presentatie maken voor maandag.. beetje mensen zien.. verder niet echt iets gepland![]()
Ga jij iets leuks doen van het weekend?
ah fijn, heb je toch een beetje afleiding/ontspanning!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Rustig aan doen.. suffe presentatie maken voor maandag.. beetje mensen zien.. verder niet echt iets gepland![]()
Ga jij iets leuks doen van het weekend?
Dat is echt cool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn, heb je toch een beetje afleiding/ontspanning!
Ik ga morgen naar de behendigheid met mn oudste hond, zondag ga ik sportfotografie doen binnen de hondenschool, hoop dat t beetje droog wordt, anders lig ik zeiknat in t gras, en zondag middag bij een vriendinnetje en daar ook eten
Wat is dit weekend?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Utrecht en ik ben mens...
Klinkt als een druk maar voldoening gevend leuk weekend.. Haha wist niet dat je echt zo gek was van de hondensport met je honden enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn, heb je toch een beetje afleiding/ontspanning!
Ik ga morgen naar de behendigheid met mn oudste hond, zondag ga ik sportfotografie doen binnen de hondenschool, hoop dat t beetje droog wordt, anders lig ik zeiknat in t gras, en zondag middag bij een vriendinnetje en daar ook eten
Een optreden van Radiohead in Amsterdam. Via Utrecht is de meest relaxte route. Vandaar dat ik daar dit weekend ook ff ben.quote:
En dan vraag je mij niet even mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een optreden van Radiohead in Amsterdam. Via Utrecht is de meest relaxte route. Vandaar dat ik daar dit weekend ook ff ben.
ja, maar dit wordt een uitdaging... behendigheidsles van de kleine hondjes (teckels, jackrussels, maltesers) ziet er allemaal niet snel spectaculait uit, dus moet echt op mn buik om er nog iets sportiefs van te maken. Een grote hond is sneller "spannend" omdat ze boven je camera kunnen springen als je door je hurken gaat, nu is t al snel van bovenafquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt cool.Jij schiet foto's van sportende hondjes?
Snap ik. Maar wel gaaf, ik vind zulke actiefoto's wel mooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dit wordt een uitdaging... behendigheidsles van de kleine hondjes (teckels, jackrussels, maltesers) ziet er allemaal niet snel spectaculait uit, dus moet echt op mn buik om er nog iets sportiefs van te maken. Een grote hond is sneller "spannend" omdat ze boven je camera kunnen springen als je door je hurken gaat, nu is t al snel van bovenaf
De bal ligt bij jou na jouw afwijzing voor een eerdere ontmoeting.quote:
Iemand kan dan toch even die honden een meter de lucht ingooienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dit wordt een uitdaging... behendigheidsles van de kleine hondjes (teckels, jackrussels, maltesers) ziet er allemaal niet snel spectaculait uit, dus moet echt op mn buik om er nog iets sportiefs van te maken. Een grote hond is sneller "spannend" omdat ze boven je camera kunnen springen als je door je hurken gaat, nu is t al snel van bovenaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |