SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG ik lach mezelf zo erg uit. Sorry. Jij had lapo.
Die had jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG ik lach mezelf zo erg uit. Sorry. Jij had lapo.
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In jouw familie zitten ook seyitler?
quote:
quote:
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.
Jup, afstammeling van de Profeet is Ahl-Bait, Afstammeling daarvan is Seyyitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.
hihiihiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, afstammeling van de Profeet is Ahl-Bait, Afstammeling daarvan is Seyyit
Laat dit geen reden zijn om daarmee te stoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik twijfelde zo hard aan mijzelf.
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen. Sowieso, hoe betrouwbaar is het?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pech gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
zG ik waardeer die homosensuele grapjes niet hoor.
ga eens gauw terug naar TS' sucuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat dit geen reden zijn om daarmee te stoppen.
Maar jij bent van oorsprong sowieso niet Sjietisch geneigd toch? Soenieten vonden het toen ook niet echt een big deal, laat staan na 1400 jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen.
SUCUK!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga eens gauw terug naar TS' sucuk.
Yani blijft altijd bij een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pech gehad.
*wappert met zijn penis en doet een dansje*
Ben ik via mijn moederskantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast.. Jij bent mijn persoonlijke TV Gids...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Ned2 is nu weer die docu over Turken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yani blijft altijd bij een grap.
Naar verluidt, de Marokkaanse Koning ook, de Sharif van Mekka ook, de Koning van Jordanie ook, etc etc, beetje onzin als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ben ik via mijn moederskant![]()
Via mijn vaderskant weer iets heel anders
Coolcool.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het heeft ook geen enkele waarde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen. Sowieso, hoe betrouwbaar is het?
Insha'Allahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..].
Istanbul, waterpijp en wie weet nog meer..
Wat zijn dit voor irritante wijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Ned2 is nu weer die docu over Turken.
quote:
Dat is een mix van Duits en Engels,quote:
Turkse wijven!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor irritante wijven?
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Coolcool.
Weet wel van andere uit ons dorp zeker, had ze vorig jaar bezocht, wel apart als je je dat beseftlieve oude mensen
met blauwe ogen!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt joh. Jij genie. Vandaar dat je Aziatisch oogt. (Aziatisch oog, ha-ha)
Wat doe je nou stoer, jij hebt ook een spleetje. Haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt joh. Jij genie. Vandaar dat je Aziatisch oogt. (Aziatisch oog, ha-ha)
Jezus wat een irritant wijf idd....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck this shit, ik ga Seinfeld kijken.
Ik moest lachen. Wel een goeie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer, jij hebt ook een spleetje. Haha.
Mijn moeder zei dat we de stamboom met hem delenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar verluidt, de Marokkaanse Koning ook, de Sharif van Mekka ook, de Koning van Jordanie ook, etc etc, beetje onzin als je het mij vraagt.
Waar azeris zijn denk ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat we de stamboom met hem delen![]()
Het kan best een vals iets zijn om hun macht te rechtvaardigen ofzo.
It's you, it's you, it's all for you, everything I dooo.quote:
Turken in de media, dat is mijn passie en past mooi in de dossiers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast.. Jij bent mijn persoonlijke TV Gids...
Haha jaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.
Flirten met anderen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
It's you, it's you, it's all for you, everything I dooo.
Mooie meiden zijn 'tquote:
I appreciate...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken in de media, dat is mijn passie en past mooi in de dossiers.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke niet -Turkse hoor.
Die hebben Turkse genen maar zijn zich daar soms niet van bewust.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke niet -Turkse hoor.
Yeah right.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
uhuh
beetje liefje en schatje met die ouwe.
wat een kutseriequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist, een beetje ibne is helemaal hip tegenwoordig!
Ja, maar die Turkse actrice met die doek was wel kk spang! Zeker vergeleken die Turkin uit Sesamstraatquote:
Geen idee. Kijk het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, maar die Turkse actrice met die doek was wel kk spang! Zeker vergeleken die Turkin uit Sesamstraat
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, als ik me niet vergis, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.
Dat lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
Jij hebt echt veel kennis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef pureheart het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel kennis.
I m jealous.
Hoe bedoel je andersgelovigen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.
Terwijl men juist in het Ottomaanse Rijk veel waarde aan merites leek te hechten, dat beeld had ik althans... maar dan klopt mijn beeld dus niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, als ik me niet vergis, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
ahl elbaytquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersgelovigen?
Toen de Safawidische Turken als een Sjietisch regionaal macht aan het opkomen was, begonnen de Ottomanen zich te identificeren als Soenitische Hanafieten, terwijl er onder het volk wel veel Sjietische invloeden waren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersgelovigen?
Dat was het ook, hoor. Een slaaf met de juiste capaciteiten kon opklimmen tot de functie van grootvizier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Terwijl men juist in het Ottomaanse Rijk veel waarde aan merites leek te hechten, dat beeld had ik althans... maar dan klopt mijn beeld dus niet.
Ga eens naar de Nederlandse wikipedia van Selim IIIquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was het ook, hoor. Een slaaf met de juiste capaciteiten kon opklimmen tot Grootvizier.
Weet ik, op een gegeven moment werden de janitsaren te machtig en een blok aan het been van het rijk. Wat ze met Genç Osman deden, hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga eens naar de Nederlandse wikipedia van Selim III
Neeeee, doe nou maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, op een gegeven moment werden de janitsaren te machtig en een blok aan het been van het rijk.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga eens naar de Nederlandse wikipedia van Selim III
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
Ik echt Turkse, Engelse wiki afgaan, kijken of het klopt
huh?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Fidan Ekiz en haar 13 in een dozijn docu's met slijmturken.
Maar dat is dan wel wat tegenstrijdig, iemand uit de staatsruif voeden alleen omdat zijn verre voourouder veertig generaties geleden in Saoedie-Arabie in de woestijn een stem meende te horen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was het ook, hoor. Een slaaf met de juiste capaciteiten kon opklimmen tot de functie van grootvizier.
Hoe vaak heb die gepost hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Docu's over Turkije zijn altijd zo slecht.
Maar deze...
Oke, zegt genoeg. Ga 'm niet terugkijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Fidan Ekiz en haar 13 in een dozijn docu's met slijmturken.
Onnodig dit. Maar zoals Trigger als aangaf, was dit politiek gemotiveerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel wat tegenstrijdig, iemand uit de staatsruif voeden alleen omdat zijn verre voourouder veertig generaties geleden in Saoedie-Arabie in de woestijn een stem meende te horen.
http://over.vara.nl/Newsd(...)9821f356e0fa2c5a195fquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan vanuit hier niet, maar ik ga later terugkijken.
Hoe heet het programma?
merciquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://over.vara.nl/Newsd(...)9821f356e0fa2c5a195f
Heten de meeste turkse jongens niet zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey die jongen ken ik, da's Deniz.
Bestaat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft een schoenenwinkel
Hey lekkere Turkinnen!
Tja wel veel, moeders zijn dol op de zee ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heten de meeste turkse jongens niet zo
Idd. En dan die oudere Turken 'Ik snap deze jongeren echt niet. Zij maken precies hetzelfde mee als dat wij hebben meegemaakt.' En dat heel stoer doen over hoe goed ze zijn geintegreerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Docu's over Turkije zijn altijd zo slecht.
Maar deze...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja wel veel, moeders zijn dol op de zee ofzo.
In linkse kringen ook wel eens vanwege hem...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja wel veel, moeders zijn dol op de zee ofzo.
Zelfde met de filmindustrie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Triggershot het volgende:
'Whatsapp kost telecombedrijven 18 miljard'
Gemiste inkomsten noemt men tegenwoordig 'kosten'
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door illegaal verspreiding van eigen producties bedoel je?
Dat kan ik wel meer begrijpen dan een veranderende markt van een paar nerds die wat investeerders trekken en een dienst via jouw dienst leveren, terwijl jij een miljardenbedrijf bent, of begrijp ik je niet helemaal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik heb het dan over het downloaden van films en series, ja.
Gaat me om hoe de berekening gemaakt wordt. Ze hebben het over misgelopen omzet, maar nemen daarbij natuurlijk ook aan dat elke film die gedownload is ook daadwerkelijk gekocht zou worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan ik wel meer begrijpen dan een veranderende markt van een paar nerds die wat investeerders trekken en een dienst via jouw dienst leveren, terwijl jij een miljardenbedrijf bent, of begrijp ik je niet helemaal?
Och, ik zie dit, wat de telecombedrijven doen als veel ergerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat me om hoe de berekening gemaakt wordt. Ze hebben het over misgelopen omzet, maar nemen daarbij natuurlijk ook aan dat elke film die gedownload is ook daadwerkelijk gekocht zou worden.
Waar worden al die getallen op gebaseerd?
Laat maar, mensen gaat het als een belediging opvattenquote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef pureheart het volgende:
[..]
Laat maar, mensen gaat het als een belediging opvatten
Plus volgens mij vind ik em alleen maar grappig
Turtlesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
Ze noemt die vrouwen een walvis.
Nu ik dat zeg, had ooit een walvis getekend!
Walvis: Schildpad:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De paarse was Donatello, weet ik nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
Lol nee ik moest denken aan een grap van Theo Maassen, waarin hij oudere vrouwen vergeleek met walvissen in de zee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat is er elke met je wangen?
Heeft iemand je zitten smacken?
Heel stoerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
Kan ook ja, hij kwam uit een links nest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In linkse kringen ook wel eens vanwege hem...
http://en.wikipedia.org/wiki/Deniz_Gezmi%C5%9F
haha was je zo snel??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet sjaggie word door snel zijn.
Ik weet het, het was Dil.. tho deze was ook mooiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat was em niet. Dat was de volgende waar ik op wilde klikken.. toevallig..
Ga slapenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:49 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]!
Vandaag om 19.30 uur: Turkije - Roemenië
[ afbeelding ]!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over 1,5 uur, wanneer mijn film is afgelopen.
Sluit je computer/laptop af en ga in bed liggen. Lees desnoods een boek of wat dan ook, maar ga niet hangen achter het scherm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:53 schreef pureheart het volgende:
[..]doe je ding
Je hebt trouwens wel je zin gekregen, ik was eerst zo moe en door jouw verzoek besloot ik wat langer te blijven maar nu heb ik helemaal geen slaap meer
Hmm.. ok, ik geef mezelf tot kwart over 3 en dan ben ik weg!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sluit je computer/laptop af en ga in bed liggen. Lees desnoods een boek of wat dan ook, maar ga niet hangen achter het scherm.
Hup.
Ik denk niet dat je dan gaat, maar okay. Welterusten alvast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:57 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hmm.. ok, ik geef mezelf tot kwart over 3 en dan ben ik weg!
Stommerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan gaat, maar okay. Welterusten alvast.
Shit..quote:
Er zit alcohol in het spel, maar qua gezicht leek hij op jou (afgaande van je fotos) alleen hij had meer zo een typische studentenkapsel.quote:
Ik lees altijd Ik Hou Van Kutjes, zou het echt daarvoor staan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind het echt stom dat IHVK wel post in NWS, maar ons links laat liggen. Je mag af en toe wel hallo komen zeggen, IHVK.
Ik zou met de bus gaan maar heb me verslapen, dus met de auto richting school, kwam ik terecht in een file omdat een mixer de weg had afgesloten, dus alsnog te laat op school. Toets 's middags, heb niks geleerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou met de bus gaan maar heb me verslapen, dus met de auto richting school, kwam ik terecht in een file omdat een mixer de weg had afgesloten, dus alsnog te laat op school. Toets 's middags, heb niks geleerd![]()
Valt nog wel mee eigenlijk, ik ga me zelf zoals elke vrijdag wel weer verwennen met mac
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe
Succes met de toets in ieder geval, dat is het belangrijkste.
Twisted mind.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik lees altijd Ik Hou Van Kutjes, zou het echt daarvoor staan?
Dat jij het als vrouw leest is wel meer twisted. Of juist niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Twisted mind.
Maar ik las het zelfde.
Nee, A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat jij het als vrouw leest is wel meer twisted. Of juist niet.
Echt zo'n azmis dul.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, A dirty mind is a joy forever.
Niks mis mee hoor. Maar je bent al (bijna?) 30, beetje over datum hè? Je hoort te breien en peterselie in je moestuintje te groeien enzo.quote:
Hoezo heb ik hem al gehad? Wanneer bereikt een man zijn piek dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Ambipur het volgende:
![]()
De vrouw bereikt haar piek op 40... Jij hebt 'm al gehad..
Moestuin is al klaar, sjaal voor de winter ook btw.
20quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoezo heb ik hem al gehad? Wanneer bereikt een man zijn piek dan?
Nee.. Je bevestigt wel mijn beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Levolution het volgende:
En daar ging je hoop in de Turkse man weer.
Niks mis met een beetje kiroheid op z'n tijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Je bevestigt wel mijn beeld.
Mag wel, hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kiroheid op z'n tijd.
Vraag om een ban, banaanvraag = sowieso ban, dus dan krijg je wel een ban en kun je leren.quote:
Genoeg andere sites waar ik op zal komen(fb, nieuws, eksi, enz.)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vraag om een ban, banaanvraag = sowieso ban, dus dan krijg je wel een ban en kun je leren.
ok, jufquote:
ik heb gewoon papieren hoor, alleen me lap staat ook aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je op internet probeert te leren. Of was je te lui om je artikelen en sheets uit te printen?
Mensen die die shit printen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je op internet probeert te leren. Of was je te lui om je artikelen en sheets uit te printen?
Break a leg!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Ambipur het volgende:
Lees niet. Kutttopic. Geloofsbullshit etc.
Have fun. Ik ga stoer doen op 'n Quad.
Ik heb 't vermoeden dat ik vanavond in 't ziekenhuis zal liggen.. Fuck it. Alles voor plezier.quote:
Yolo allesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 't vermoeden dat ik vanavond in 't ziekenhuis zal liggen.. Fuck it. Alles voor plezier.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 't vermoeden dat ik vanavond in 't ziekenhuis zal liggen.. Fuck it. Alles voor plezier.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je je winterjas al uit de kast getrokken?
[ afbeelding ]
Leipe shitquote:
Op dat moment was ik bezig mijn spiekbriefje uit m'n achterzak er uit te vissenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef Julis het volgende:
Succes Eagle. Hopelijk lees je dit niet.
[..].
Eerste hijaab/hoofddoek-dragende burgemeester in Europa (Bosnië en Herzegovina).quote:Avrupa’nın ilk başörtülü belediye başkanı seçildi
İSTANBUL ZAMAN - 9 Ekim 2012
43 yaşındaki Amra Babic, Bosna Hersek’te 17 bin nüfuslu Visoko şehrinin belediye başkanı seçildi. Babic, Bosna Savaşı’nda şehit düşenlerin ailelerine yardım eden bir vakfın yöneticiliğini yapıyordu.
Bron: http://zaman.com.tr/dis-h(...)secildi/2000230.html.
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eerste hijaab/hoofddoek-dragende burgemeester in Europa.
Goed en mooi of fout en slecht?
Doe ik omdat ze een duidelijke en mooie website hebben. Al die andere grote kranten hebben echt een gare website die uit 2001 stamt.quote:
Live is nog geilerquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Een commerciële organisatie 'paragöz' noemen.
Oke, daar heb je gelijk in(zou "duygu sömürücüsü" moeten zijn), maar belachelijk dat ze als snot aan je hangen terwijl je nee zegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Een commerciële organisatie 'paragöz' noemen.
Dit geloof ik dus van geen enkele turk. Zijn nog erger dan joden somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Zeg je dat je het financieel niet goed hebt
hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus van geen enkele turk. Zijn nog erger dan joden soms
Neutraal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eerste hijaab/hoofddoek-dragende burgemeester in Europa (Bosnië en Herzegovina).
Goed en mooi of fout en slecht?
Hoe was het daar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neutraal.
Daar ben ik trouwens geweest.*visoko
Die is ook leuk, maar ik vind Cem Yilmaz toch beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
Ata!. Stand-up comedy!
.
Tek Kişilik Dev Kadro was leuk, ik vermoed dus dat Tek Kişilik Dev Kadro 2 ook leuk is.
Turkije - Roemenië kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat gaan we allemaal doen vanavond?
Ik vind Cem Yılmaz te veel schelden (maar daar ligt ook zijn kracht). Ata vind ik sympathieker en zijn grappen zijn simpeler/makkelijker. Cem is wat zwaarder qua onderwerpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die is ook leuk, maar ik vind Cem Yilmaz toch beter.
Deel 2 is minder en veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
Ata!. Stand-up comedy!
.
Tek Kişilik Dev Kadro was leuk, ik vermoed dus dat Tek Kişilik Dev Kadro 2 ook leuk is.
Doe je netjes, in 5 dagen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:41 schreef Ayca het volgende:
5 dagen
Sarajevo (duh), srebrenica, mostar, blagaj na buni, pocitelj, travnik, visoko
Hun wedstrijd begint een uur later.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gaat leuke wedstrijd worden tussen msnk en Alice.
Kon je beter naar istanbul gaan, goedkoper en veel leuker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ging dus gisteren 4 dagen Rome boeken..
494euro.
Drinken als 'n ongelovige.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat gaan we allemaal doen vanavond?
Niet geboekt joh. Ik ben maar een studente.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kon je beter naar istanbul gaan, goedkoper en veel leuker.
Drink je dan met mate of drink je zo dat je er dronken van wordt en er een dikke kater aan overhoudt?quote:
4 dagen is ook best krap voor een stad als Rome.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
494euro.
Vroeger totdat ik 'n kater kreeg.. Nu meer totdat dat lekkere gevoel komt. Maar ik ga 'n drankje doen met collega's, dus 't zal vast meevallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drink je dan met mate of drink je zo dat je er dronken van wordt en er een dikke kater aan overhoudt?
90?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
4 dagen is ook best krap voor een stad als Rome.
Ik denk er aan om in de carnavalsvakantie naar Milaan te vliegen voor een weekje of anderhalf Milaan-Florence-Venetië. Retour voor 2 personen met EasyJet is momenteel zo'n 90 euro. Maar daar komt natuurlijk nog autohuur, hotel, etcetera bij. Even kijken wat ik kan plannen.
Waarom is dat hun wedstrijd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om half negen speelt Nederland tegen Andorra.
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ze voelen toch niets voor hun moederland?
Emotionele staatloosheid is een optie, ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar wel zoveel meer voor Nederland (en Andorra?) dat het hun wedstrijd is?
Zo noemt men de voorjaarsvakantie in het zuiden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hebben jullie extra vakantiedagen?!
[..]
Kan alleen maar vanaf Amsterdam voor 302eu vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, via CheapTickets (met EasyJet).
Zit al een uur te kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
Ata!. Stand-up comedy!
.
Heb je deze gezien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Cem Yılmaz te veel schelden (maar daar ligt ook zijn kracht). Ata vind ik sympathieker en zijn grappen zijn simpeler/makkelijker. Cem is wat zwaarder qua onderwerpen.
Thanks. Ooit zelf iets geboek via deze site? Ziet er wel interessant uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:46 schreef zarGon het volgende:
http://www.actievandedag.nl/ heeft ook leuke aanbiedingen zo nu en dan.
Een hotel geboekt in Duitsland voor 4 personen (twee kamers) voor 3 nachten; 50 euro per persoon. Helemaal goed verlopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Thanks. Ooit zelf iets geboek via deze site? Ziet er wel interessant uit.
Ik schrok al! In Haarlem noemen we de voorjaarsvakantie overigens krokusvakantie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo noemt men de voorjaarsvakantie in het zuiden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borteeeee, serieus he, bijna 500 eu voor Rome
Voor wanneer? Ik heb net even in CheapTickets gekeken (1 persoon; 15/10/2012 - 19/10/2012 (zomaar een datum genomen)); kom uit op 225 euro (wel met 1 overstap).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
494euro.
Toeslag van meer dan 250 euro?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Op de site van d-reizen stond 224 euro. Ik naar het reisbureau. Kwam er vluchttoeslag bij en lalala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |